M#fänn kirjutas:Kindlalt ülemine ja ilma toruta. Joonis on väga ok
IvarR kirjutas:M#fänn kirjutas: Kindlalt ülemine ja ilma toruta. Joonis on väga ok
Äkki põhjendad?
Ma olen ise ehitanud samasugusesse mazdasse päris mitu erinevat tyypi kaste ja minu SQ-ga harjunud kõrv tunnistas selle parimaks.
IvarR
Woofri faas on nagunii tänu filtrile paigast ära ning ettepoole suunatuna poleks ta ikka paigas. Erinevas faasis peegeldusi tekib aga laugpära autos ettepoole suunatuna hoopis rohkem. Lisaks teoorale näitavad ka mõõtmised, et parim lahendus oleks teha väike kast võimalikult pagasniku etteotsa ja madalale, element (ja inverterid) suunatuna täisnurga all tahapoole.M#fänn kirjutas:Et oleks vähem peegeldusi ja faasis. Madalate sageduste juures väga oluline muidugi pole.
Ats kirjutas:Woofri faas on nagunii tänu filtrile paigast ära ning ettepoole suunatuna poleks ta ikka paigas. Erinevas faasis peegeldusi tekib aga laugpära autos ettepoole suunatuna hoopis rohkem. Lisaks teoorale näitavad ka mõõtmised, et parim lahendus oleks teha väike kast võimalikult pagasniku etteotsa ja madalale, element (ja inverterid) suunatuna täisnurga all tahapoole.M#fänn kirjutas:Et oleks vähem peegeldusi ja faasis. Madalate sageduste juures väga oluline muidugi pole.
Pagasikate on kõige targem (vähemalt muusika kuulamise ajaks) minema visata - mõttetu papitükk.
Ats kirjutas:Mul on tunne, et sa praegu kelgid natuke Kui arvad, et sul on natuke liiga palju mürinat, siis sa võid ju võimendi gaini maha keerata.Alkomeez kirjutas: Kusjuures nõustun täiesti Ivari jutuga-omal on mürinat isegi vist natuke liiast-peegel sigudik tahab ajama panna Kuigi tegu kinnise kastiga...
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist