626 GE luukpära subakakast

Kõik probleemid ja ideed mis seotud helitehnikaga postitada siia.

626 GE luukpära subakakast

PostitusPostitas insane » 12 Apr 2005, 19:29

Milline kast oleks kõige mõtekam teha? Mingit megasüsteemi pole plaanis teha ja pagasiruum võiks oma funktsionaalsuse säilitada (üle 2/3 ruumist peaks vabaks jääma)


esialgu on nagu kaks varjanti mis pähe tulid (vabandan viletsa kritseldise pärast :lol: loodan, et kõik aru saavad)
Pilt
insane
 


PostitusPostitas IvarR » 12 Apr 2005, 21:13

Hm alumine pilt ja kinnine kast mitte inverteriga oleks minu soovitus.
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas insane » 12 Apr 2005, 22:17

IvarR kirjutas:Hm alumine pilt ja kinnine kast mitte inverteriga oleks minu soovitus.
IvarR


aga pas pagassi "kate" plärisema ei hakka?
insane
 


PostitusPostitas Anonymous » 12 Apr 2005, 23:03

Kindlalt ülemine ja ilma toruta. Joonis on väga ok :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 12 Apr 2005, 23:40

insane kirjutas:
IvarR kirjutas: Hm alumine pilt ja kinnine kast mitte inverteriga oleks minu soovitus.
IvarR


aga pas pagassi "kate" plärisema ei hakka?


Ei hakka plärisema,mul on oma igapäevasõidukis,mis laugpära,selline asi sees.
PS.On ka foorumis müügis :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas IvarR » 12 Apr 2005, 23:46

M#fänn kirjutas:Kindlalt ülemine ja ilma toruta. Joonis on väga ok :wink:

Äkki põhjendad?
Ma olen ise ehitanud samasugusesse mazdasse päris mitu erinevat tyypi kaste ja minu SQ-ga harjunud kõrv tunnistas selle parimaks.
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 12 Apr 2005, 23:59

Et oleks vähem peegeldusi ja faasis. Madalate sageduste juures väga oluline muidugi pole.
Viimati muutis Anonymous, 13 Apr 2005, 00:00, muudetud 1 kord kokku.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 12 Apr 2005, 23:59

IvarR kirjutas:
M#fänn kirjutas: Kindlalt ülemine ja ilma toruta. Joonis on väga ok :wink:

Äkki põhjendad?
Ma olen ise ehitanud samasugusesse mazdasse päris mitu erinevat tyypi kaste ja minu SQ-ga harjunud kõrv tunnistas selle parimaks.
IvarR


Kusjuures nõustun täiesti Ivari jutuga-omal on mürinat isegi vist natuke liiast-peegel sigudik tahab ajama panna :? Kuigi tegu kinnise kastiga...
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 13 Apr 2005, 02:02

M#fänn kirjutas:Et oleks vähem peegeldusi ja faasis. Madalate sageduste juures väga oluline muidugi pole.
Woofri faas on nagunii tänu filtrile paigast ära ning ettepoole suunatuna poleks ta ikka paigas. Erinevas faasis peegeldusi tekib aga laugpära autos ettepoole suunatuna hoopis rohkem. Lisaks teoorale näitavad ka mõõtmised, et parim lahendus oleks teha väike kast võimalikult pagasniku etteotsa ja madalale, element (ja inverterid) suunatuna täisnurga all tahapoole.

Pagasikate on kõige targem (vähemalt muusika kuulamise ajaks) minema visata - mõttetu papitükk.
Viimati muutis Anonymous, 13 Apr 2005, 02:07, muudetud 1 kord kokku.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 13 Apr 2005, 02:07

Alkomeez kirjutas:Kusjuures nõustun täiesti Ivari jutuga-omal on mürinat isegi vist natuke liiast-peegel sigudik tahab ajama panna :? Kuigi tegu kinnise kastiga...
Mul on tunne, et sa praegu kelgid natuke :roll: Kui arvad, et sul on natuke liiga palju mürinat, siis sa võid ju võimendi gaini maha keerata.
Anonymous
 


PostitusPostitas insane » 13 Apr 2005, 10:22

Ats kirjutas:
M#fänn kirjutas:Et oleks vähem peegeldusi ja faasis. Madalate sageduste juures väga oluline muidugi pole.
Woofri faas on nagunii tänu filtrile paigast ära ning ettepoole suunatuna poleks ta ikka paigas. Erinevas faasis peegeldusi tekib aga laugpära autos ettepoole suunatuna hoopis rohkem. Lisaks teoorale näitavad ka mõõtmised, et parim lahendus oleks teha väike kast võimalikult pagasniku etteotsa ja madalale, element (ja inverterid) suunatuna täisnurga all tahapoole.

Pagasikate on kõige targem (vähemalt muusika kuulamise ajaks) minema visata - mõttetu papitükk.


Ma ei taha, et varas näeb mis mul pagassis on - pagasikate jääb.
Pagasikate tehtud 10mm vineerist ja hoiab ka ühtlasi kahte GAS-i ovaali.
insane
 


PostitusPostitas IvarR » 13 Apr 2005, 12:04

Äkki mainid ka ära mis woofer sul on?
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas insane » 13 Apr 2005, 12:14

IvarR kirjutas:Äkki mainid ka ära mis woofer sul on?


Ei ole veel elementi ostnud kuna pole kindel mis kasti teen.
Pole varem kasti teinud kah nii, et üldse väga võõras teema mulle esialgu :oops:
Nii, et igasugused soovitused teretulnud sh. mis elementi võtta.
insane
 


PostitusPostitas Anonymous » 13 Apr 2005, 12:19

Kui see pagassi kate on vineerist, siis ta küll ei tohiks värisema hakata. Sinna võiks ainult ühe suuremat sorti ava sisse lõigata ning selle võrgu ja/või akustilise riidega katta.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 13 Apr 2005, 14:09

huvitav kuidas see kast istmete mahalaskmisel on...suurema nänni vedamine tuleks ära unustada...
Anonymous
 


PostitusPostitas insane » 13 Apr 2005, 14:15

pennu kirjutas:huvitav kuidas see kast istmete mahalaskmisel on...suurema nänni vedamine tuleks ära unustada...


Kui kinnine kast teha siis peaks vist saama sellise mis katab kinni aint selle 2/3 selajatoe, 1/3 klapp peaks vabaks jääma
insane
 


PostitusPostitas Anonymous » 13 Apr 2005, 14:34

Mul oli kinnine kast, polnud mingei probleeme ka vahest kola vedada. Vastavalt vajadusele sai liigutada ka kasti asukohta asjade paigutamise huvides.
Plärisemise seisukohast oli mul see võimalus nullitud - toonklaas ja pagassi kate lendas kohe minema.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 14 Apr 2005, 16:07

Nagu teada on pagassi kate ju surepärane ovaalide paigutuskoht.
Ütleme et tahan ka pagassikatte minema vistata, kuhu siis ovaalid panna??
6x9 on mõõt.
päris ära ka ei tahaks ovaale jätta kuna koos võimuga annab päris head heli.
Anonymous
 


PostitusPostitas Laika » 14 Apr 2005, 16:41

On võimalus teha ise uus pagassi kate paksemast vineerist, võib kasutada ka mingit liigendit, et raskus liiga suureks ei lähe, muidu ebamugav tagaluuki avada...
Laika
 


PostitusPostitas insane » 14 Apr 2005, 17:08

Laika kirjutas:On võimalus teha ise uus pagassi kate paksemast vineerist, võib kasutada ka mingit liigendit, et raskus liiga suureks ei lähe, muidu ebamugav tagaluuki avada...


kui teema hoolikalt läbi lugeda siis tuleb välja, et vineerist isetehtud kate juba olemas :)
insane
 


PostitusPostitas Anonymous » 14 Apr 2005, 20:01

enamus uusi subakaid (N: 200w rms 12'') tahavad kinnise kastina suht vähe litraazi... mingi 30 l kanti, mis ei ole üldse palju, nii et arvan et saad nii teha, et 2/3 klapp jääb vabaks :)
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 14 Apr 2005, 23:50

Ats kirjutas:
Alkomeez kirjutas: Kusjuures nõustun täiesti Ivari jutuga-omal on mürinat isegi vist natuke liiast-peegel sigudik tahab ajama panna :? Kuigi tegu kinnise kastiga...
Mul on tunne, et sa praegu kelgid natuke :roll: Kui arvad, et sul on natuke liiga palju mürinat, siis sa võid ju võimendi gaini maha keerata.


Asi pole kelkimises,nii lihtsalt on..ja soovitatud gaini olen üsnagi maha keeranud
Anonymous
 


PostitusPostitas Deus » 15 Apr 2005, 13:34

luukpärasse soovitan minagi alumist joonist ehk siis subakas kõikjale mujale suunata kui istmesse või põhja ning samuti soovitaks tagumisele luugile mingi ava sisse teha. Ats või Salupa, ?kuidas eelistad? :D Tema kodukal väga hea seletus selle kohta.
Rooste tahab minu masinat :(
MyMazda
Kasutaja avatar
Deus
 
Postitusi: 62
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:58
Asukoht: liikuv

PostitusPostitas Anonymous » 16 Apr 2005, 08:31

luukpärasse soovitan minagi alumist joonist
Ma ei nõustu sellega sellegipoolest aga ega kõik ei peagi sama meelt olema! Eriti hea on selle ülemise joonise puhul kui saad istmed kuulamise ajal alla lasta aga ma pole kindel kas saad seda teha :roll:
Anonymous
 


PostitusPostitas Deus » 17 Apr 2005, 21:24

Kui iste alla lasta, siis on hoopiski teine tera.
Rooste tahab minu masinat :(
MyMazda
Kasutaja avatar
Deus
 
Postitusi: 62
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:58
Asukoht: liikuv

Järgmine

Mine Audio

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron