Mazda MX6 2.5 manual 92a. - kentaur/müüdud

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

PostitusPostitas kentaur » 01 Sept 2008, 12:47

Mario kirjutas:kergita natuke saladuseloori, mis kompotti sa kokku keedad :lol: :lol:
Suurt midagi pole raporteerida, natuke olen teinud ja paljusid asju sa ilmselt ka tead:
* peale esiotsa purunemist on see nüüd uuesti üles ehitatud:
** põll sai uus pandud
** uued tuled tellitud, seekord ka udutuled sest seal on japsidel suunad
** uus nissensi radikas
** uus kliima radikas, plus natuke kliima torustiku ja absorbendi purk
** generaator käis kontrolliringil, laager ja harjad olid ok
** starter sai uue värvikatte
* tagasilda said polüuretaan puksid sokutanud ja kõvasti roostetõrjet tehtud
* esi- ja tagapidurid on uuesti üles ehitatud, taha said uued brembo kettad ja ferrodo klotsid
* ring bilsteini amorte, eibachi vedrusid ning tagumine strutbar (esimene jääb vist üle)
* külge läksid ka kütuserõhu regulaator ja karterituulutusele õliaurude kogumiseks kann
* viimane liigutus oli õlipanni ja õlipumba regulaatori taastamine
Regulaatori vedru, mis hoiab kolvikest vastu pumbast tulevat õli, oli palju lühemaks surnud.
Tehase andmetel peaks ta olema 46.8 mm aga vanadusega oli ta kahanenud 45.5 mm'ini - lasin seibi vahele treida.

Ei imesta siis, et tekivad hüdrotõukurite tiksumised ja sitemal juhul 6'nda silindri laager kokku jookseb.

Ardo kirjutas:Sain õigesti aru, et sobib Civicu shortshifter? Mihukese Civiku?
Suurt vahet pole, mis aasta Civicu kangi sa kasutad, mina võtsin 96-00 aasta mudeli kangi.

Samas miks sa hakkad USA'st tellima, kui saksa ebay's on kang olemas - tollid ja ootamine jääb ära.
Kindlasti tuleb ka lõpuks odavam ja parem.
Pilt
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

PostitusPostitas kentaur » 09 Juul 2009, 23:27

Kuna riisiterake hakkas liikuma, siis panen mõned pildid.
See muidugi ei tähenda, et kõik veel tips-tops oleks - tagumine klapikambri kaan lekib nagu põrsas ja pihustid on kahe aastaga kinni jäänud.

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis kentaur, 11 Juul 2009, 14:18, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

PostitusPostitas kennu » 10 Juul 2009, 00:01

kas sul keegi nende japsi tuledega pole veel kobisema hakanud?
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas kentaur » 10 Juul 2009, 00:12

kennu kirjutas:kas sul keegi nende japsi tuledega pole veel kobisema hakanud?
Nope, tuled on muidugi ümber ehitatud.
Isegi siis ei kobisetud, kui polnud ümber ehitatud, siis ma keerasin juhipoolse vihu alla.
Kuigi selle võib vist ebapäedeva ülevaatuse alla liigitada.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

PostitusPostitas kennu » 10 Juul 2009, 11:27

seal ju see valgusnurk teistpidi.
Käisime selle hanno usta mx-6ga ju ülevaatusepunktis küsimas... seal pandi arvutisse juba märge, piisas sellest et ma vahetus läheduses olime autoga kus olid need tuled. :S

aga kapotialune on sul küll nagu tehasest tulnud.. puhas ilus ja uus :D
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas kentaur » 10 Juul 2009, 11:39

kennu kirjutas:seal ju see valgusnurk teistpidi.

Võtsin tuled lahti ja tegin vihu suunamise plekid ümber, sai täiesti euro värk.

aga kapotialune on sul küll nagu tehasest tulnud.. puhas ilus ja uus :D
Kapotialune on köömes ... põhjaalune oli palju hullem töö.
Enamus M6 polte, mille välja keerasin, asendasin roostevabaga.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

Re: Mazda MX6, 2.5l manual, 1992, kentaur

PostitusPostitas kennu » 02 Sept 2010, 11:12

mis siin uut? pole aasta aega ju uuendatud teemat.
http://www.ecctuning.com Tuuning näitused, rajapäevad, showd ja pereüritused! Omad tuunitud või erilist autot? Astu läbi!
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

Re:

PostitusPostitas Mel » 18 Mai 2011, 23:27

kentaur kirjutas:põhjaalune oli palju hullem töö.
Enamus M6 polte, mille välja keerasin, asendasin roostevabaga.


Hmm. :wtf: Eh näitad seda uhket põhjaalust,särab samamoodi kui kapote alune.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda MX6 2.5 manual 92a. - kentaur

PostitusPostitas kentaur » 19 Mai 2011, 00:40

Särast on asi kaugel, pigem mustab - punasele rebasele sai siis korralik kuur tehtud ja ka tagasilla detailid said nagu uued.
Eks suvel kuumaga peab olukorda uuesti revideerima.

Japanpartsist võetud tagumised stabilisaatorvarda otste kuulliigendi kaitsekummid on igatahes peale ühte talve ja 4000km juba katki.
Täiesti müstika, kui kehvalt B varuosa kestab... nagunii on detailid poest tulles ainult kruntvärviga ja ilma korralikult värvimata kohe roostes.

Samuti saan võrrelda kuidas erineva tehnikaga töötlused vastu on pidanud :
a) Buvanol (töötlus ja pärast haljaks tagasi), Hagmansi kahe komponentne epokrunt ja Hagmansi F40 mastiks
b) Dinitrol Rust Converter Aerosol ja Dinitroli Metallic mastiks
See Dinitroli toode on roostemuundur ja epokrunt, pärast kuivamist võib rahulikult mastiksi peale lasta.
Haisu järgi on ta ka korralik mürk.

Ees põlle osas sai Buvanoliga töödeldud siis Hagmansi epokrunt ja Hagmansi TO3 vedel mastiks ning pärast kerget tahenemist kivikaitse mastiks F40.

Pidurisadulate osas võib ütelda, et Buvanoliga töödeldud pinna Hammeritega värvimine on enda töö ja aja mõnitamine - üks talv ning roostetab.
Esimestel sadulatel sai epokrunt alla ja kõik on tip top, samas kartsin, et epokrunt ei sobi piduritele.

Ostsin ka Wideband lambda sensorid ära Boschi LSU 4.2, ilmselt tuleb ka kontrollerid tellida.
Esialgu panen nad tehase ajule külge, kuid kui lõpuks tehase aju asemele sobiv megasquirti komplekt tekib, mis 6'te järestikust pritset (sequential injection) toetab siis tuleb aju jaoks ka fond teha.
Siiani pole seda veel tekkinud, DIYPNP tootevalikusse vähemalt.
Hmm tundub, et Megasquirt 3 juba toetab seda... maksab küll rahustavalt palju.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

Re: Mazda MX6 2.5 manual 92a. - kentaur

PostitusPostitas tomkulibin » 19 Mai 2011, 07:05

Kummiosadest: Sai u 5 aastat tagasi Simonsi väljalase hangitud/paigaldatud. kaasasolevad kummitripid(välimuselt tehase originaalide sarnased) lagunesid poole aastaga. Praegu hoiab summutit doonorilt laenatud originaal tripid, millede vanuseks on üle 25 aasta ja vananemise märke neil küljes pole. :thumbup: samad lood on nn vanakooli kontidega. Metallosad on otsa saanud, viimased on "B" osana või ise valmistatuna uued paigaldatud ja ikka vanade/originaal kummipuhvritega :thumbup:
Ehk on supordi värvimiseks valitud vale värv, supordid kipuvad mõnikord päris soojaks minema :roll:
Kunagi sai rulliga värvitud poritiib, värvivalikuks oli "Hammerite", Nüüdseks on sest ajast möödas u kümme aastat, see tiib ei roosteta. Teine tiib, millel oli seespool toostet, sellest on järgi vaid värvkate.
Buvanoli ei kasutanud kummagi juures.
PS buvanolide juures tuvastasin, et on kahte sorti, üks on liktsalt hape, teisel on miski nn emulsioon lisatud - lubatakse värviga katta ilma rageerinud ja kuivanud buvanoli maha nühkimata.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda MX6 2.5 manual 92a. - kentaur

PostitusPostitas kentaur » 19 Mai 2011, 10:44

tomkulibin kirjutas:Ehk on supordi värvimiseks valitud vale värv, supordid kipuvad mõnikord päris soojaks minema :roll:

Enne sai foorumitest pikalt uuritud, Hammerite kõlbab piduritele küll ja rallit ma ka ei sõida.
Tundub, et Hagmansi epokrunt kannatab sooja sama rõõmsalt ja koos Hammeritega on nende roostekindlus palju parem.
Peamine probleem oli selles, et hõbedast pidurivärvi ei leidnud müügivõrgust ja punane ei sobi.
tomkulibin kirjutas:PS buvanolide juures tuvastasin, et on kahte sorti, üks on liktsalt hape, teisel on miski nn emulsioon lisatud - lubatakse värviga katta ilma rageerinud ja kuivanud buvanoli maha nühkimata.

Olen ka sellega kokku puutunud aga see paks emulsiooni kiht ei sobi hästi poltidega kinni kruvitava pleki peale.
Saab kerget kribimist või painutamist ja kiht tuleb lahti.
Samuti ei sobi ta pidurisadulate töötlemiseks.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

Re: Mazda MX6 2.5 manual 92a. - kentaur

PostitusPostitas kentaur » 23 Veebr 2016, 00:52

Kuna sportlik auto enam vanusega hästi kokku ei sobi ja uus auto on olemas siis paneks varsti MX-6'e müüki.
Läbisõit on hetkel 168 000km, ostes oli 110 000km (sakslasest omaniku paberid on olemas).
Tehtud modifikatsioonid on teemas eespool, autoga tuleb kaasa kaks komplekti rattaid korralike rehvidega.

Kogunenud on ka auto varuosi, kõike hetkel ei mäleta :
jaapani esitulede komplekt,
ise aretatud jaapani udutulede keeramise kontroller (kahjuks jäi programmi tegemine ja paigaldus pooleli),
jaapani udutulede kaheosaline lüliti (üks pool lülitab pööramise sisse),
radiaatori alla käiv õhusuunaja (eemaldatud kuna auto on liiga madal),
paigaldamata odav keskluku lahendus koos pultidega 2tk,
uus õli- ja õhufilter ning esimese klapikambrikaane tihend (praegune lekib kollektori peale).

Nüüd probleemidest:
Autol hakkavad tagarataste koopa ääred rooste minema ja süütetransistori või süütepooli elu võib ka lõppemas olla.
Originaalvärvi lakikiht on kohati ära oksüdeerunud ja eespool mainitud rooste tõttu vajaks masin värvimist.
2015 vahetasin ära mõlemad lambda sensorid, kuna aga klapisääretihendid lekivad siis kipub õli lambdasid ära rikkuma.
Lisaks on tunne, et kaassõitja peegli soojendus ei tööta.
Käsipiduritross vajaks grafiitõliga töötlust või välja vahetamist, juhipoolne tagumine ratas jääb peale käsipiduri kasutamist peale.
Eelmiselt ülevaatuselt tuli puhtalt läbi, varsti on järgmine.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

Re: Mazda MX6 2.5 manual 92a. - kentaur

PostitusPostitas kennu » 19 Mär 2017, 21:32

kas müüsid ära?
http://www.ecctuning.com Tuuning näitused, rajapäevad, showd ja pereüritused! Omad tuunitud või erilist autot? Astu läbi!
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

Re: Mazda MX6 2.5 manual 92a. - kentaur

PostitusPostitas kentaur » 19 Mär 2017, 22:26

Aktiivselt müünud pole, ainult siin foorumi mainisin.
Eelmine aasta remontisin, käisin ülevaatusel, suvel naine episoodiliselt kasutas ja muidu auto seisis garaažis.
Talveks said isegi naelad alla, aga sõitma ei jõudnud.

Hetkel on generaatori pingeregulaator nässus, kui soojemaks läheb vaatab üle.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

Re: Mazda MX6 2.5 manual 92a. - kentaur

PostitusPostitas kentaur » 27 Juun 2017, 16:56

Auto kevadel müüdud ja liigub kuskil Tallinnas.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

Eelmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist