Suurt midagi pole raporteerida, natuke olen teinud ja paljusid asju sa ilmselt ka tead:Mario kirjutas:kergita natuke saladuseloori, mis kompotti sa kokku keedad
* peale esiotsa purunemist on see nüüd uuesti üles ehitatud:
** põll sai uus pandud
** uued tuled tellitud, seekord ka udutuled sest seal on japsidel suunad
** uus nissensi radikas
** uus kliima radikas, plus natuke kliima torustiku ja absorbendi purk
** generaator käis kontrolliringil, laager ja harjad olid ok
** starter sai uue värvikatte
* tagasilda said polüuretaan puksid sokutanud ja kõvasti roostetõrjet tehtud
* esi- ja tagapidurid on uuesti üles ehitatud, taha said uued brembo kettad ja ferrodo klotsid
* ring bilsteini amorte, eibachi vedrusid ning tagumine strutbar (esimene jääb vist üle)
* külge läksid ka kütuserõhu regulaator ja karterituulutusele õliaurude kogumiseks kann
* viimane liigutus oli õlipanni ja õlipumba regulaatori taastamine
Regulaatori vedru, mis hoiab kolvikest vastu pumbast tulevat õli, oli palju lühemaks surnud.
Tehase andmetel peaks ta olema 46.8 mm aga vanadusega oli ta kahanenud 45.5 mm'ini - lasin seibi vahele treida.
Ei imesta siis, et tekivad hüdrotõukurite tiksumised ja sitemal juhul 6'nda silindri laager kokku jookseb.
Suurt vahet pole, mis aasta Civicu kangi sa kasutad, mina võtsin 96-00 aasta mudeli kangi.Ardo kirjutas:Sain õigesti aru, et sobib Civicu shortshifter? Mihukese Civiku?
Samas miks sa hakkad USA'st tellima, kui saksa ebay's on kang olemas - tollid ja ootamine jääb ära.
Kindlasti tuleb ka lõpuks odavam ja parem.