Tallinn - Pirita-Kose MazdaAbi KUNI -20%

Kus remondid/tuunid sina oma autot? Jaga ka kogemusi teistega.

PostitusPostitas st3n » 10 Sept 2008, 20:48

kas keegi sealne tööline ei ole mazdaklubiline ?
Kasutaja avatar
st3n
 
Postitusi: 12
Liitunud: 09 Sept 2008, 15:08
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ch » 10 Sept 2008, 21:05

Noh raha võetakse igalpool niipalju kui võimalik... Aga kui autol "puhastatakse ja määritakse" vss e kiirusandurit, ja pärast tuleb välja et sellel autol polegi sellist asja siis paneb küll ahujeetama mida kõike naisterahvale päha määritakse. Et saaks hästi palju raha, muud midagi. kokkuvõttes käisin vilojetis ja sain väiksema raha eest asjad aetud kui mazdaabi võttis. Esmas sai ka käidud aga neil mingi imelik paberilehega hooldeagade süsteem ja kui see paber oli veel jalutama ka läinud siis ma astusin küll sealt minema :lol: ooteajaks õeldi ka nädal aega, vilojett leidis samal päeval 30min aega. 8)
Ch
 
Postitusi: 314
Liitunud: 06 Apr 2008, 14:52
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas ivark » 08 Okt 2008, 12:49

Lugesin ka veidike teemat. Vilojetiga on see paha lugu ,et nad kolivad kohe kohe pappmajade rajooni f***g nowhere. Ükskord käisin seal veermiku kontrollis, kus leiti vigu, mida nt. esmas ei leitud. Lõpuks sai kogu töö ära tehtud hoopis mazdaabis. Üldiselt on raske selle mehe elu, kes autodest midagi ei tea, võib päris kulukaks minna. Mida õhem rahakott, seda suuremad teadmised ja vastupidi on soovitav. Suhtumine on mõlemas esinduses üldiselt sõbralik kuid tüüpiliselt "meil on väga kiire" olekuga on nad kõik seal, kui sa just uut autot ostma ei tule. Ainult Mazdaabis olen tundnud, et tegelikult ka kuulatakse probleem ära. Esindused on rohkem selleks, et korralisi hooldusi teha.
ivark
 
Postitusi: 47
Liitunud: 04 Dets 2006, 16:19
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Kolmik » 02 Veebr 2009, 18:39

mu raudne suksu kunagi käis Tartus Esma Auto/Vilojett salongis piduriravi saamas.... tagumise vasaku supporti vahetus....peeruvahele keerati see asi....

support vahetati küll ilsuasti ära,aga supporti raam jäeti puhastamata,lihtsalt jõuga suruti kokku,piduriklotsid kõveraks + mingi pisike äpardus oli veel....rääkides normaalsest teenindiusest ja töökvaliteedist...see oli veel auto vana omaniku ajal....

kui aga endal miskiseid töid vaja teha siis ikka Pirita-Kose MazdaAbi

seal suhtumine oli hea,töö kiire ja korralik
Viimati muutis Kolmik, 02 Veebr 2009, 23:28, muudetud 1 kord kokku.
Kolmik
 


PostitusPostitas Kolmik » 02 Veebr 2009, 18:40

ivark kirjutas:Lugesin ka veidike teemat. Vilojetiga on see paha lugu ,et nad kolivad kohe kohe pappmajade rajooni f***g nowhere. Ükskord käisin seal veermiku kontrollis, kus leiti vigu, mida nt. esmas ei leitud. Lõpuks sai kogu töö ära tehtud hoopis mazdaabis. Üldiselt on raske selle mehe elu, kes autodest midagi ei tea, võib päris kulukaks minna. Mida õhem rahakott, seda suuremad teadmised ja vastupidi on soovitav. Suhtumine on mõlemas esinduses üldiselt sõbralik kuid tüüpiliselt "meil on väga kiire" olekuga on nad kõik seal, kui sa just uut autot ostma ei tule. Ainult Mazdaabis olen tundnud, et tegelikult ka kuulatakse probleem ära. Esindused on rohkem selleks, et korralisi hooldusi teha.




sellega olen nüüd küll 100% päri
Kolmik
 


PostitusPostitas leviathan » 03 Veebr 2009, 00:50

Kolmik kirjutas:lihtsalt jõuga suruti kokku,piduriklotsid kõveraks + mingi pisike äpardus oli veel...


krt tartus ikka jõumehed koos siis - piduriklotside kõveraks väänamiseks ikka on kõva jõudu vaja :D
leviathan
 
Postitusi: 1425
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

PostitusPostitas Kolmik » 03 Veebr 2009, 09:27

leviathan kirjutas:
Kolmik kirjutas:lihtsalt jõuga suruti kokku,piduriklotsid kõveraks + mingi pisike äpardus oli veel...


krt tartus ikka jõumehed koos siis - piduriklotside kõveraks väänamiseks ikka on kõva jõudu vaja :D


Pirita MazdaAbi mehed selle sigaduse korda tegid,nemad mulle näitasidki neid kõveraid klotse!!
Kolmik
 


PostitusPostitas ZoommooZ » 05 Veebr 2009, 15:44

Panen siia mazda-abi lingi.Kui veel mõni minusugune :) peaks kontaktandmeid otsima.
http://www.eurotrans.ee/
Aga kui see juba olemas oli siis lihtsalt väike teemavärskendus. :wink:
Ergo - 56362926
Kasutaja avatar
ZoommooZ
 
Postitusi: 684
Liitunud: 17 Dets 2007, 23:16
Asukoht: Tallinn,Laitse,Püssi,Lüganuse,Aa

PostitusPostitas ZoommooZ » 03 Mär 2009, 12:59

Ei tea kas asi on minus, aga ma ei leia enam Mustamäe Mazda-abi teemat ülesse?
Auto mul hetkel seal,ülevaatamisel.Saan teada mis vahetamist vajab.Tahtsin vaadata kui palju kaardiga alla saab, aga teemat netu.
Ergo - 56362926
Kasutaja avatar
ZoommooZ
 
Postitusi: 684
Liitunud: 17 Dets 2007, 23:16
Asukoht: Tallinn,Laitse,Püssi,Lüganuse,Aa

PostitusPostitas tomkulibin » 03 Mär 2009, 17:39

Allahindluse % - loe hoolikamalt teema pealkirja.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7978
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas m0nx » 25 Mär 2009, 20:30

Ch kirjutas:Noh raha võetakse igalpool niipalju kui võimalik... Aga kui autol "puhastatakse ja määritakse" vss e kiirusandurit, ja pärast tuleb välja et sellel autol polegi sellist asja siis paneb küll ahujeetama mida kõike naisterahvale päha määritakse. Et saaks hästi palju raha, muud midagi. kokkuvõttes käisin vilojetis ja sain väiksema raha eest asjad aetud kui mazdaabi võttis. Esmas sai ka käidud aga neil mingi imelik paberilehega hooldeagade süsteem ja kui see paber oli veel jalutama ka läinud siis ma astusin küll sealt minema :lol: ooteajaks õeldi ka nädal aega, vilojett leidis samal päeval 30min aega. 8)

ise olen sellega täiega päri....
ei tea kas kriisi aeg on vms, aga igal sammul üritavad miskit umbluud ajada...

sai siis emaga kaasas käidud, kui ta sinna autot viis... ja see jutt mis järele minnes oli, oli võimalikult segane.... ühtteist ma ikka autost jagan, aga kui mulle hakati kah piisavalt diipi juttu ajama, siis ei jäänd endalgi üle muud, kui hämmingus olla....
üritasin siis sealt autoga ära sõita pärast seda, kui nad väitsid, et miskisuguse 12k'se remondita ei saa kuidagi autot ülevaatust läbima.... samas kurb lugu oli see, et kui sinna sõites auto sõitis, siis tagasi kodupoole sõites enam auto lihtsalt ei tahtnud sõita.... keerasin siis poole kilomeetri pärast otsa ringi ja suundusin tagasi.... siis tuli siuke jutt, et jagajaga ei saa süüdet paika, kuna eelmine remondimees on kõik mootori mehhaanika istmik keeranud.... samal õhtul sain teada, et sellel konkreetsel autol peaks jagaja automaatselt ennast paika reguleerima...

sama kord tekkis siis küsimus, et kas nii vanal autol (93a) peab olema katalüsaator või mitte..... tuttav, kes inchkape'is töötab, mõni aeg tagasi soovitas ära võtta, kuna nii vanal autol ei pidavat olema see kohustuslik.... ja mazda abi väitis 100%, et peab kindlasti olema, et kohe kindlasti on see vaja alla monteerida autole.....

samas paar päeva varem ülevaatusel öeldi, et katti pole? OK
samas vanamees mul käis kah oma 93a opeliga ülevaatustel nii, et katti all polnud....

ei tea... eks näis kas nad saavad auto ülevaatust läbivaks või mitte ja kas nad üldse sõitma saavad....



algselt sai auto viidud sinna heitgaaside murega....
öeldi, et proovivad mingeid trikke teha, et küllap mootor on hõre jne....
järgmine päev tuli välja hea uudis, et mootor pole hõre ja et probleem on "mehhaaniline viga" mida nad diagnoosida ei oska.....
selle diagnoosi eest küsiti 450 eeki.... ja kui küsida, et mis see siis oli, siis vastus oli umbmäärane see, et meister üritas poolteist tundi probleemi leida.... suht ulme on see, et 450 eegi eest ma ei saanudki teada mis jama on..... tundub loll osta 450 eegi eest teenust, mis on samaväärne õhu ostmisega......
tagatipuks auto praktiliselt ei sõitnud sealt tagasi sõites.... vaevu vaevu reageeris gaasi pedaali vajutamisele ja imelikul kombel läks mootor kuumaks mõnesaja meetriga.... (kuigi jahutussüsteemi näperdamisest polnud miskit juttu)

ühesõnaga 450 eeki eest ma sain sõitvast (ainult heitgaasid olid pahad) masinast mittesõitva masina ja hunniku segast ja umbmäärast juttu....
Kasutaja avatar
m0nx
 
Postitusi: 25
Liitunud: 02 Jaan 2009, 20:17

PostitusPostitas tomkulibin » 25 Mär 2009, 21:12

m0nx kirjutas: ...imelikul kombel läks mootor kuumaks mõnesaja meetriga.... (kuigi jahutussüsteemi näperdamisest polnud miskit juttu)
Kui süüde paigast, siis läheb ka mootori temp. reziim paihast. Kui toide aia taga, ka siis võid kolvid üles sulatada.
Ja kõige selle juures keegi jahutussüsteemi ei näpi, kihtsalt läheb kuumaks.
Kui tahad peensusi teada, pead ilmselt pikalt uurima sisepõlemis mootori konstruktsiooni ja protsesse, mis seal toimuvad.
Pealegi mon mootor kui selline tervik süsteem(koos mootorijuhtimisega- ajuga) ja kui kuskilt miskist ühest otsast muutub, siis annab see kõrvalmõjusud kogu süsteemile- mootorile.
450.- küsiti õhu eest- kui oled tenud tööd, siis tahad ka palka saada. See mida meister seal tegi ei pruugi seletadeski sulle arusaadavaks muutuda.
Näitena toon enda tööst: tegemist on kah kütusest saadava energia muundamisega sihtotsarbeliselt soojusenergiaks. Teen miskit, keeran kruvikest ja vahin, ootan. teinekord tund aega vahin, enne kui muutus endast teada annab. Teinekord muutub protsess alles paari tunni möödudes. Kas klient tahab maksta selle eest, et tema seade parameetrite muutmise eesmärgil teen tööd 5 min ja tulemust ootan 2 tundi(see on kõik töö aeg, mis on kliendi seadme parandamiseks vajalik).
Sel teemal võiks pikalt diskuteerida, oluline oleks ka see et klient aru saaks, mis tema heaks tehtud on. Kas iga klient on suuteline aru saama mingitest "x"protsessidest?
Mootor käitub imelikult/valesti- aga ole hea ja püüa ise pihta saada, mis seal pahasti on. Kui saad asjale pihta, siis ilmselt enam meistrite abi rem töökojast küsima ei lähe.
Ei kaitse konkreetselt Mazdaabi, vaid toon näiteid ka mujalt(oma tööst).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7978
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas leviathan » 25 Mär 2009, 21:43

Ei kaitse konkreetselt Mazdaabi, vaid toon näiteid ka mujalt(oma tööst)

nu a kui sa kasvõi oma tööga asja hullemax ajad, siis küsid kah raha?
leviathan
 
Postitusi: 1425
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

PostitusPostitas IvarR » 25 Mär 2009, 23:20

Mina isiklikult ei teeks küll järeldusi ühepoolse info põhjal.
Igalpool ükstapuha mis alal on selliseid kliente ja ka teenuse pakkujaid kellel lihtsalt juhtub apsakaid jne. Vaata kaua MazdaABI on tegutsenud. Kui kõik nii jube sitt ja kaki on siis miks nad ikka veel avatud on :O? Oskate selgitada?

Tegijal juhtub nii mõndagi.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1938
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas tomkulibin » 26 Mär 2009, 04:29

leviathan kirjutas:
Ei kaitse konkreetselt Mazdaabi, vaid toon näiteid ka mujalt(oma tööst)

nu a kui sa kasvõi oma tööga asja hullemax ajad, siis küsid kah raha?

Kui remondi tegemise käigus, õigeid töövõtteid kasutades kinni roostetanud polt murdub ennetava profülaktilise hoolduse tegematta jätmise tõttu, kas see on remondimehe süü? Aga kui murdumise tegelik põhjus pole ei remondimehe, ega ka kasutaja süü, vaid välise keskkonna mõjud, kes siis vastutab/maksab?
Või jätad tegemise katki, kuna ei taha polti murda/asja hullemaks ajada?
Kui detaili elupäevad on viimase otsa peal ja see ongi seadme mitteperfektse toimetamise põhjus, kas siis jääb tegemine tegemata?
Üritad kliendile vastu tulla ja agregaadi seest vahetada tegelikku vea põhjustavat pisividinat, mille hind koos vahetamisega on kordades odavam agregaadi vahetusest, kas pakud kliendile pisidetaili vahetamist, või terve agregadi vahetamist?
Ja kui tegemise käigus tuleb välja, et seda va pisividinat ei saagi kätte ja tuleb ikkagi terva agregaat vahetada. Mis siis saab?
Klient on rahulolematu ja helistab ülemusele ja.....
Kõige trastilisemad juhused minu töös on olnud sellised, kus miski u 100 kroonise detaili vahetamisvõimatuse käigus on klient sunnitud kuni 15 000 kroon maksva agregaadi soetama.
Enamus ebameeldivaid tagasisidemeid tuleb ikkagi suhtlustasandilt. Kui ikka ei suuda kliendile arusaadavalt asja selgeks teha, siis on kaebused kiired tulema. Ja minu sissetulek ei olene müüdava detaili hinnast, vaid ajast, mida kasutan kliendi probleemi lahendamiseks. Olgu see küünarnukini sita sees rookimine hirmsa kolina saatel, või vaikides seadme tööd jälgides.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7978
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas m0nx » 26 Mär 2009, 08:52

point ón selles, et kui ma saadan oma auto tuttava juurde remonti, siis ma tean, et ma saan talt sellise seletuse, millest isegi saaks aru naine, kes mootori mõttest miskit aru ei saa.... ja veel võin ma 110% kindel olla, et kui ta kuidagi mootorit käima ei saa, siis kuidagi ikka ta selle käima saan.... pole kordagi tuttava käest saand tagasi halvemini töötavat autot kui temale viies....
samas sellest antud mazda abist on see teine kord juba, kui ma saan kehvemini töötava auto tagasi ja hunniku häma pealekauba...

ma tean, et tegemist peaks hea kohaga olema, aga väga ma ei tahaks ka uskuda, et see auto on selline õnnetusehunnik, millest mõned paljumakstud meistrimehed jagu ei saa....


mazda keskuses ükskord otsiti 3 päeva viga, öeldi, et sorry, me ei tea milles jama on ja selleeest ei küsitud pennigi....
vot nii...
Kasutaja avatar
m0nx
 
Postitusi: 25
Liitunud: 02 Jaan 2009, 20:17

PostitusPostitas cabernet1 » 26 Mär 2009, 11:55

Siinkohal on võimalus pöörduda tarbijakaitsesse, kui ei ole antud teenuse ja selle eest esitatud arvega rahul.
Kindlasti tuleb ette eksimusi igas ettevõttes ning autodes on ka kotermanne, millest ei pruugigi iialgi lahti saada (näitena kasvõi Nõukogude autotööstus)
Teemas kindlasti teretulnud nii positiivsed kui ka negatiivsed kogemused, et kõik abivajajad saaks üha enam infot ning lõppotsuse langetamine oleks õigem.
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1253
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas m0nx » 26 Mär 2009, 16:32

ei noh siukse summa pärast küll ei viitsi miski sõtta astuda, lihtsalt kurb on...
ma saan aru nendest kaitsvatest argumentidest küll, samas kui seda teemat lugeda, siis liiga palju on neid negatiivseid kogemusi selle teenindusega...
natuke kahetsen, et enne ei lugend teemat kui sinna viisin, aga pole hullu....

elame üle (y)
Kasutaja avatar
m0nx
 
Postitusi: 25
Liitunud: 02 Jaan 2009, 20:17

PostitusPostitas tomkulibin » 26 Mär 2009, 21:18

Inimese loomus on juba kord selline, et kui haiget saab, siis hakkab karjuma, kui rahul on siis vaid mõmiseb mõnuga. Imik on ideaalne näide selle kohta, meie oleme lihtsalt ära unustanud selle suureks saades. Seega jäävadki enam silme alla negatiivsus.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7978
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas andres86 » 02 Apr 2009, 01:14

mul endal oli ka kunagi(mingi 3a tagasi) üks lahe viga autol küljes- bensiinipaak oli roostesodi täis(tõenäoliselt polnud enne mind keegi pikka aega paaki täis pannud). Pirita-Kose Mazda-abi diagnoosis vigase kommutaatori ning vahetas selle ära. Midagi paremaks ei läinud. Maksin arve ära ja läksin minema sest ei viitsind jagelema hakata(oldi täiesti veendunud, et see oli ka läbi, tegelikult ei olnud, kuna huvi pärast hiljem proovisin seda külge ja häda mitte vähematki). Otsustasin siis ise lahkama hakata, et miks auto korralikult ei käi- leidsin bensiinifiltrist hirmsat sodi ning sealt edasi jõudsingi paagini välja. Jutu iva siis selles et Pirita kose poisid olid liiga enesekindlad oma kogemuste otsas(vb tõesti need kommutaatorid on nõrk lüli) ning kukkusid sellega tegelikult väga valusalt orki(viga oli tegelikult väga lihtne ning ka kergelt avastatav, sest bensiinifilter oli sellel autol(GD) läbipaistev ning kohe kapoti all). Seega kui keegi veel peaks GD-ga pirita-kose mazda-abisse minema kurtma, et auto ei käi ilusti, siis suure tõenäosusega öeldakse ka teile, et kommutaator on vigane :twisted:
andres86
 
Postitusi: 61
Liitunud: 29 Mai 2007, 09:47
Asukoht: tallinn

1997 Mazda 626

PostitusPostitas tomkulibin » 02 Apr 2009, 07:16

Tean omast kogemusest, et see kommutaator pole eriti töökindel, arvestades ka veel seda, et tegelikult on antud autode(GC,GD) reaalne ekspluatatsiooni iga ammu otsas.
Kogemustest veel, kommutaator on nõus esimesed 5-10 min töötama eeskujulikult ja siis hakkab piht... :evil:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7978
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas andres86 » 02 Apr 2009, 11:50

tomkulibin kirjutas:kommutaator pole eriti töökindel

Selle vastu ei vaidlegi. Mis minule antud korral ei meeldinud, oli see, et maksin raha ära, kuid paremaks ei läinud asi kuskilt otsast. Praegu ise autoremondiga tegeledes ei anna ennem autot kliendile kätte, kui viga kõrvaldatud või vähemalt leitud. Niisama enda lolluste eest ma raha ei küsiks :roll:
andres86
 
Postitusi: 61
Liitunud: 29 Mai 2007, 09:47
Asukoht: tallinn

1997 Mazda 626

PostitusPostitas ance » 10 Juun 2009, 08:26

Hei !

Ise olen ka päris kimpus prgu. Käisin nädal tagasi Pirita-kose mazdaabis...Kurtsin, et rattad välja pöörates ja gaasi andes esisilda tekib klobin sisse, peale selle lasin õli vahetada, veovõlli katted ja tagumise stabika varda puksi ja veel nipet-näpet (paar pirni) ära vahetada ja tuligi 3100 krooni ära. No see selleks. Aga nüüd on nädal möödas ja see viga, millega ma auto sinna viisin (klobin esisillas), annab aina rohkem tunda. Juba sealt koju sõitnud helistasin sealsele meistrile- Ivarile (ON ta siis klubiline või mitte ?) ja rääkisin, et asi perses.

Nüüd vist peaks minema Mustamäe Mazdaabi-sse ? Või kuhu ?

Palusin pakkumist signa paigaldamiseks, pakuti hinnaks 3900.- kr koos vahetusega ja siis näitas mulle mingit suvalist signa karpi seal. Tuttavad on välja naernud seda juttu :?

Täna tööle sõites oli juba päris hirmus. Peaks kiiremas korras midagi ette võtma.
Auto vaid paar nädalat old ja sellised probleemid. :evil:
AIDAKEE ! :?
Kasutaja avatar
ance
 
Postitusi: 412
Liitunud: 30 Mai 2009, 06:52
Asukoht: Keila

1999 Mazda Xedos

PostitusPostitas ance » 10 Juun 2009, 08:40

Ja niipalju veel, et kui nüüd mõni Pirita-Kose tegelane seda ka loeb, siis ütlen, et tegijal juhtub mõndagi ja võib kahe-silma vahele ka jääda... aga kui oled ikke mees ja nime tahad kõrgel hoida, siis teed mingi inimliku pakkumise asja joonde saamiseks :idea:

Sest mina maksin eelmisel korral oma raha ära, aga tervet autot, mida mulle lubati, ma ei saanud ja mazdaklubilistele lubatud soodustusest pold haisugi... kuigi jah... olen veel väga noor siin foorumis, aga ikkagi.

NÕUAME ÕIGLUST !!! :twisted: :twisted:
Kasutaja avatar
ance
 
Postitusi: 412
Liitunud: 30 Mai 2009, 06:52
Asukoht: Keila

1999 Mazda Xedos

PostitusPostitas layri » 10 Juun 2009, 08:42

ance kirjutas:Hei !

Ise olen ka päris kimpus prgu. Käisin nädal tagasi Pirita-kose mazdaabis...Kurtsin, et rattad välja pöörates ja gaasi andes esisilda tekib klobin sisse, peale selle lasin õli vahetada, veovõlli katted ja tagumise stabika varda puksi ja veel nipet-näpet (paar pirni) ära vahetada ja tuligi 3100 krooni ära. No see selleks. Aga nüüd on nädal möödas ja see viga, millega ma auto sinna viisin (klobin esisillas), annab aina rohkem tunda. Juba sealt koju sõitnud helistasin sealsele meistrile- Ivarile (ON ta siis klubiline või mitte ?) ja rääkisin, et asi perses.

Nüüd vist peaks minema Mustamäe Mazdaabi-sse ? Või kuhu ?

Palusin pakkumist signa paigaldamiseks, pakuti hinnaks 3900.- kr koos vahetusega ja siis näitas mulle mingit suvalist signa karpi seal. Tuttavad on välja naernud seda juttu :?

Täna tööle sõites oli juba päris hirmus. Peaks kiiremas korras midagi ette võtma.
Auto vaid paar nädalat old ja sellised probleemid. :evil:
AIDAKEE ! :?




Äkki ei ole Sa ennast neile piisavalt selgesti väljendanud, mis probleem, kuidas ilmneb jne.
Signa paigaldamise hinnapakkumise võid ju ka kusagilt sellega spetsiaalselt tegelevas firmas võtta.

Mina helistaks uuesti Pirita MazdaAbisse ja räägiks teema uuesti ära, et keeran ja teeb häält jne. Mine kasvõi sinna, ja palu kellelgi Su autoga sõita.
Ma arvan, et lahendus leitakse!
Kasutaja avatar
layri
 
Postitusi: 214
Liitunud: 20 Nov 2005, 17:14
Asukoht: Jõgeva<>Tartu 55587156 või 5524370

EelmineJärgmine

Mine Firmad

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist