Tubli Pokemon!
"Unustasin" märkida, et keerasin üle
pidurisilindri nipli. Väike tüngake teile. Ning tänan küsimast - ise jäin terveks. Ainult parema käe nukid on natuke katki.
OK, aga tegelikult esimene libe siiski väikse ohvri nõudis. Nimelt suutsin vasema esimese velje
natuke kõveraks sõita vastu ühte suurt põllukivi mida väliskurvis tükki 10 oli haljasalale poetatud. Viisin velje rehvitöökotta kus ma oma veljesirgestus plaanidega muidugi kohe kõigi naerualuseks sain. Kuid tundaega hiljem oli
uus rehv all ja nüüd masin jälle sõidus. Kummijuku pani natuke mingit musta hermeetikut ka velje peale ning hetkel tundub kõik korras olevat sellega. Väike pikiviskumine on ja hiljem tuleb see velg tahateljele tõsta. Tasakaalustamiseks kulus 15g ühele poole ja kõik.
Eile tegin enamvähem ka tagapidurid korda lõpuks. Enamvähem sellepärast, et vasak kässari tross oli kinni ja see tuleb alles teisipäeval. Muidu läksid alla kasutaja "bmw" käest ostetud ca 10tuh sõitnud tagumised trumlid ja klotsid ning mõlemad silindrid, vanadest üks lekkis ja teise rikkusin ise ära.
Juhiks tagapidurite puhul veel tähelepanu sellele, et kässari normaalseks tööks tuleb trumli juures olev hoovasüsteem-automaatpinguti normaalselt tööle saada. Sellel on
2 sektorit väikeste hammastega mis kipuvad roostet ja muud soga täis minema ning
tööasendis ei kipu nad üksteise suhtes lukustuma ja käsipidur ei tööta normaalselt. Pidurid võtke lahti ükshaaval, sest tihti kipub asjade asukoht meelest minema ning siis hea teise poole pealt spikerdada.
Kui tross käes ja alla keeratud siis annan teada, kuidas tundub minu "tuunitud" kässarikangiga kurvide võtmine. Seniks aga kõike paremat ja ärge nädalavahetusel alkoga liialdage.
EDIT: Kirjavead