Mazda RX-8 1.3 170kW 05a. - nomad

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda RX-8 1.3 170kW 05a. - nomad

PostitusPostitas nomad » 23 Apr 2007, 19:52

Sai siis eelmine nädal RX8 soetatud...

Auto aastast 2005, "High Power" versioon.
Lisadest puudu vaid Navi (eestis suht mõtetu) ja Cruise (pidavat RX8-l küünlad väga kiirelt ära tahmatama)
Auto sõitnud vaid eestis, eelmine omanik vist ei olnud selle foorumi kasutaja.

Kui autot valisin, kaalusin uut 3 MPS'i, uut Civic Type-R'i ja kasutatud RX8-t. Hondal ei meeldinud jäikus (jäigem kui RX8, linnavahel suht keeruline sõita) ja istme kõrgus, MPS-il häiris kurvi võtmine ja powersteer, RX8-l ei häirinud midagi :)

Esimesed kogemused:
*juhitavus on täiesti uskumatu (50km/h, 90 kraadine pööre, rooli niikiirelt lapates kui võimalik, ei võta isegi kummi vilisema). Samuti pole varem tundnud nii head feedbacki roolist. Esimene tagaveoline masin millega sõitnud olen, millel ilma DSC'ta pole mingit probleemi "saba-liputamist" kontrollida
*kiirendus on normaalne, kuigi RX8'l on suur diffrikadu (~19%) kaotas uus type-R 400m sõidus 5-6 autopikkusega, 3 MPS-i vastu pole veel sõitnud :)
*välimus on kena ja 7000+ rpm hääl kah ilus
*bensiinikulu on SUUR aga seda väärt
*kiirendades startida on keeruline (max vääne on 5500rpm peal). Et kiirelt minema saada tuleb startida ca 4500rpm-i pealt (dragi sõtjad stardivad 7000rpm-i pealt sellega) ja seda tehes on keeruline hoida rattaid libisemise piiril.
*suvekummidega (225/45 18') häirivad rööpad
*DSC toimib meeldivalt sportlikult, kummivilinaga startides teevad rattad 5-6 täistiiru enne kui DSC sekkub.

Edit: uued pildid 2sel lehel
Viimati muutis nomad, 02 Nov 2009, 12:37, muudetud 3 korda kokku.
nomad
 


PostitusPostitas Anonymous » 23 Apr 2007, 20:06

Tre. Eks 3MPS on esiveoline aga võimsam ning mõnele selline kooslus ei sobigi niihästi kui pisut lahjem ja tagaveoline aga selle kohta öeldakse ikke:kellele ema, kellele tütar :D

Turbo/kompressori paigaldamise kohalt oskavad vast frets, kulibin, IvarR ja ehk veel keegi sind nõustada :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 24 Apr 2007, 00:51

Tere tulemast.
Auto on väga kiiduväärt ja üks mu lemmikutest.
Tee siis peatselt pilte veelgi, et saaksime kadestada väheke :D
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 24 Apr 2007, 22:40

Palju l.s. on ja kas oled hoolduses ka käinud? Kui jah siis palju sellisel masinal hooldus maksab ja kui suur üldse hooldevälp, kas 20 000 nagu harilikult või on vähem? Samas vaevalt sa hoolduses käinud oled kui alles eelmine nädal masina soetasid..
Tervitused siitpoolt samuti :)
Anonymous
 


PostitusPostitas nomad » 25 Apr 2007, 00:20

ls. on 26k
Eile hommikul käisin hoolduses, endise omaniku kulul (päris mitu kuud enne küll, aga nö 2 aasta hooldus)

Hooldusvälp on 20k/1aasta ja hooldused maksid:
1a hooldus 1100.-
2a hooldus 2700.-
nomad
 


PostitusPostitas Mario » 28 Apr 2007, 16:16

v2ga sheff ;)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas art » 28 Apr 2007, 19:07

Kui pikk sa oled muidu, et sinna istuma mahud?
Ise küll tundsin autos istudes väga ebamugavalt,taha ei mahuks spordikott ka :)

Aga samas kui endal pikkust ei ole palju,siis kindlasti väga uhke pill!
art
 
Postitusi: 338
Liitunud: 02 Dets 2006, 19:03
Asukoht: Pealinn

PostitusPostitas nomad » 29 Apr 2007, 18:20

art kirjutas:Kui pikk sa oled muidu, et sinna istuma mahud?
Ise küll tundsin autos istudes väga ebamugavalt,taha ei mahuks spordikott ka :)


Ise olen 184 pikk
Ja väljanägemine on pettlik, tegelikult on tagaistmed suht sügavad.
Ei olnud mingit probleemi 4kesi ära mahtuda, kõik 180-190 pikad.
nomad
 


PostitusPostitas pani11 » 30 Apr 2007, 15:42

tere.
olen ka värske rx8 omanik 170kw,et kust sa neid turbosid ja chippe saad,oleks ka huvitatud.
pani11
 


PostitusPostitas nomad » 30 Apr 2007, 16:46

*Chip: googleda, müüjaid on palju ja chipe erinevaid. Kindlasti kontrolli ka www.rx8club.com 'ist enne järgi ega antud chip probleeme ei tekita (RX7-le oli/on müügis mitu chip'i mis pmst mootori kokku jooksutavad)
Üldjuhul annab chip 20-35 hp-d juurde ja maksab 7 ja 20k vahel

*Turbo: raudselt osta kit, väga vähestel inimestel maailmas on piisavalt kogemust vanklile turbo aretamisele. Odavaim ja mõistlikuim on Greddy Turbokit, selle hinnaks ca 50k + kohaletoomine ja pealepanek (60-75k kokku siis) osta saab erinevatest Euroopa tuuningpooditest. Greddy kit peaks andma tagarattasse ca 240-260hp-d (rwhp'd) Saada on ka kallimaid kitte, nt SFR (~320 rwhp) aga nende hinnad 100k kanti.
(ei tahaks seda soovitada, aga kui ise tuua, maksuvabalt, siis võid Greddy kit'i ka 45k-ga Eestisse ära tuua)

*Lisaks: Kui paned vaid chipi, tee ka kindlasti uus väljalase, kui paned turbo-kit'i siis tee nii uus väljalase kui ka sissevõtt.

Ise ei saa enne järgmist sügist turbotada, kuna see tühistab garantii :)
Siit foorumist on RX8 Greddy kitiga kasutajal Tony, uuri kust tema sai :)
nomad
 


PostitusPostitas pani11 » 30 Apr 2007, 17:07

tänud
pani11
 


Palju õnne :)

PostitusPostitas MiHo » 03 Mai 2007, 09:00

Tere ja palju õnne kaaskannatajale :)) Hoia oma rehve, sest uued saab karmi raha eest! ise kannatamatult ootan taas talve, et driftingut teha, suvel süda lihtsalt tilgub verd :))
Aga mahutavuse kohta ära liialda, tõesti sinna mahub ainult 2 185-st meest istuma, tagumised peavad ikka vääääääga kägaras olema :) Aga õnneks see ei peagi mingi pereauto olema, see on ühe inimese auto, kes vahest teeb ka oma sõbrale või sõbrantsile ekstreemsõidu :))
Kalli kalli ja eks tänavatel näeme :wink:
MiHo
 


Re: Palju õnne :)

PostitusPostitas nomad » 03 Mai 2007, 11:20

MiHo kirjutas:Aga mahutavuse kohta ära liialda, tõesti sinna mahub ainult 2 185-st meest istuma, tagumised peavad ikka vääääääga kägaras olema :)


Võibolla on meil autod eripikkused :P

Samas oleneb ka sellest millega võrdled... eile sõitsin nii, et 182 pikk vend oli ees, kõrvalistmel ja tema taga oli 193 pikkune vend. Mõlemal olid põlved kergelt vastu armatuuri(seljatuge). Mõlemad olid nõus, et Eesti piires ringi sõita nii ei ole mingi probleem. Samas euroopasse cruisima minna ei tahaks.

Kui võrdled tagaistme ruumi mahtuniversaalide/jeepidega siis muidugi on kitsas... aga sarnaste masinatega võrreldes on ruumi palju.

Korra olen tartusse sõitnud 200sx tagaistmel.. ja vat see oli kägaras olemine :P
nomad
 


PostitusPostitas nomad » 07 Mai 2007, 20:55

Sai masina kiirendust mõõtmas käidud (gtec'iga)...

Veidi liivasel asfaltil 0-100kmh 7.4 ja 1/4 mile 15.4

Tehase lubatud 0-100 6.4s ei õnnestunud kinni püüda aga täiesti reaalne tundub :)

Start on väga keeruline kuna alla 5000 rpm-i jõudu üle just ei ole aga 5000+ rpm-iga on väga keeruline tagarataid pidama saada enne piirajat :)

Ja käiguvahetus on ka uskumatu timmimise asi... 3 sõitu vahetasin käiku 8400rpm-i pealt ja ajad olid ~8s. 2 sõitu vahtasin 8200 pealt ja ajad olid ~7.4s.
0.6 sekundit 200rpm-i kohta on palju ja arenguruumi siin veel on...

Olen suht kindel et stardi pealt saaks veel harjutades 0.5-0.6s alla ja käiguvahetuse pealt samapalju

Ahjaa... mingi **** sõitis masinale otsa kui tööjuures parkisin (ja ise minema muidugi) esistange peal kriimud ca 40 cm laiuselt ja 5cm kõrguselt. Poleerides ehk tulevad välja...
nomad
 


PostitusPostitas mazda95 » 08 Mai 2007, 16:06

täna nägin sind peale nõmme ringi nõmme turu pool, sa hakkasid just peateele keerama, sõitsin sust KIA OPIRUSEGA mööda- just enne teetöid. Päris kobe oli :D
mazdaklubist audiklubisse ja audiklubist bemmiklubisse :D
Kasutaja avatar
mazda95
 
Postitusi: 319
Liitunud: 09 Nov 2005, 13:17
Asukoht: Haapsalu

rx

PostitusPostitas pani11 » 09 Mai 2007, 21:34

palju teil kütte kulu linnas on.ma saan paar päeva ja paak tühi,et mingi 20 kanti linnas on see norm või mul midagi tuksis mootor muidu 170kw 2004a ja läbisõit 40 000.
pani11
 


PostitusPostitas nomad » 10 Mai 2007, 00:11

15 kuni 20 linnas jah :)
nomad
 


PostitusPostitas Anonymous » 10 Mai 2007, 02:02

Päris jõhker kulu tegelikult ju Mazda kohta.
Anonymous
 


PostitusPostitas nomad » 10 Mai 2007, 07:53

Painteddeath kirjutas:Päris jõhker kulu tegelikult ju Mazda kohta.

Seda loetaksegi RX8 suurimaks miinuseks...
Samas iga viimane kui ülevaade/arvustus mainib seda, niiet ostjale see ei tohiks tulla ootamatult.

Mazda enda kodulehel (mazda.ee) on märgitud kütusekuluks linnas 15.8 ja eks me kõik tea kui agressivset sõidustiili rakendatakse selliste andmete mõõtmisel :)

pani11:
Uuri, äkki leiad mõnelt tuttavalt softi ja kaabli auto jälgimiseks (nt. sCanAnalyser live või canScan). Hoia paar päeva sõidu ajal läpakat kõrvalistmel lahti (jälgi kütusekulu seost pöörete ja käiguvahetustega) ja usu mind, saad kütusekulu 15-16 kanti :)
nomad
 


PostitusPostitas LLman » 10 Mai 2007, 11:44

See ongi wankel mootori eripära ,et kusagilt peavad need KW-d tulema. Kui kubatuur on väke siis peab kw tulema kütusekulu pealt. Enda omal sain kunagi talvel katkise summutiga kütusekuluks isegi 40L/100-e. Odavam tuli siis taksoga sõita. :lol:
There's no power like rotary power
http://rx7.llproductions.ee | 50 19275
http://www.llproductions.ee
LLman
 
Postitusi: 138
Liitunud: 02 Veebr 2005, 16:34
Asukoht: Tallinn/Õismäe

PostitusPostitas maaks » 10 Mai 2007, 14:50

Igasuguse mootori kilovatid tulevad ALATI ainult kütusest, mitte ainult wanklil. Valem ise on suht lihtne:
Võimsus=ajaühikus põletatud kütus X mootori kasutegur

Vankelmootori kubatuur ja tavalise R4(V6, V8 ) kubatuur on täiesti võrreldamatud suurused, sa oled ise enda wanklit lammutanud ja peaks teadma kuidas asi seest välja näeb.
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 542
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas nomad » 10 Mai 2007, 15:05

Vaadates samasse klassi kuuluvaid masinaid ei ole RX8 üldse "hull joodik":

Honda S2000 13.9 (174kw) (tegelt ei ole päris rx8 klassis, kuna 2 kohaline)
Chrysler Crossfire 14.3 (160kw)
Audi TT 14.7 (184kw)
Alfa Romeo GT 15.5 (176kw)
Mazda RX8 15.8 (170kw)
nomad
 


PostitusPostitas LLman » 10 Mai 2007, 15:06

Vaata wanklil on see ,et ta ei suuda nii effektiivselt kütust põletada.
There's no power like rotary power
http://rx7.llproductions.ee | 50 19275
http://www.llproductions.ee
LLman
 
Postitusi: 138
Liitunud: 02 Veebr 2005, 16:34
Asukoht: Tallinn/Õismäe

PostitusPostitas MiHo » 11 Mai 2007, 08:56

Nujahh, aga siiski on kütusekulu RX8-l ka ainuke miinus :) Kusjuures maante peal võtab mul auto kõgest 8-9L.
Eks enamus mu sugulasi ja tuttavaid vangutavad pead ja sõimavad, et ostsin endale täiesti mõtetu auto, et nii ebapraktilist asja annab otsida :)) Aga ma olen alati JUST sellist autot tahtnud ja millal ma sellega veel sõidan kui mitte pragu, kuni olen veel NOOR ja ILUS .... :lol: :lol:
Ilmselt sama suhtumisega on ka minu "kaaskannatajad" kellel RX8. Olge vaprad ja ärge laske end kütuse hinnatõusul häirida, iga liiter mida te sellesse autosse valate tasub end ära! 8)
MiHo
 


PostitusPostitas nomad » 11 Mai 2007, 09:32

100% nõus MiHo'ga
nomad
 


Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline