Sai siis eelmine nädal RX8 soetatud...
Auto aastast 2005, "High Power" versioon.
Lisadest puudu vaid Navi (eestis suht mõtetu) ja Cruise (pidavat RX8-l küünlad väga kiirelt ära tahmatama)
Auto sõitnud vaid eestis, eelmine omanik vist ei olnud selle foorumi kasutaja.
Kui autot valisin, kaalusin uut 3 MPS'i, uut Civic Type-R'i ja kasutatud RX8-t. Hondal ei meeldinud jäikus (jäigem kui RX8, linnavahel suht keeruline sõita) ja istme kõrgus, MPS-il häiris kurvi võtmine ja powersteer, RX8-l ei häirinud midagi
Esimesed kogemused:
*juhitavus on täiesti uskumatu (50km/h, 90 kraadine pööre, rooli niikiirelt lapates kui võimalik, ei võta isegi kummi vilisema). Samuti pole varem tundnud nii head feedbacki roolist. Esimene tagaveoline masin millega sõitnud olen, millel ilma DSC'ta pole mingit probleemi "saba-liputamist" kontrollida
*kiirendus on normaalne, kuigi RX8'l on suur diffrikadu (~19%) kaotas uus type-R 400m sõidus 5-6 autopikkusega, 3 MPS-i vastu pole veel sõitnud
*välimus on kena ja 7000+ rpm hääl kah ilus
*bensiinikulu on SUUR aga seda väärt
*kiirendades startida on keeruline (max vääne on 5500rpm peal). Et kiirelt minema saada tuleb startida ca 4500rpm-i pealt (dragi sõtjad stardivad 7000rpm-i pealt sellega) ja seda tehes on keeruline hoida rattaid libisemise piiril.
*suvekummidega (225/45 18') häirivad rööpad
*DSC toimib meeldivalt sportlikult, kummivilinaga startides teevad rattad 5-6 täistiiru enne kui DSC sekkub.
Edit: uued pildid 2sel lehel