323 98 aasta

323 98 aasta

PostitusPostitas Crow » 05 Mai 2007, 16:48

Tere

Palun mitte sõimama hakata kui teema juba olemas, aga sai ostetud 323 98 aasta 1.8 84kw masin. Huvitab palju läheb hammasrihma koos rulliga vahetus ja palju läheb siduri vahetus, sest sidur võtab päris ülevalt ?
Tnx !!!!
Crow
 


PostitusPostitas Crow » 06 Mai 2007, 15:08

Peal rihmede vahtust , mis õli soovitata. Ise arvan ,et Casrtoli oma ka päris hea ?
Crow
 


PostitusPostitas Anonymous » 06 Mai 2007, 21:57

Rihmade ja rullikute vahetust uuri teenindustest aga õli valik on sul päris hea :wink:
Anonymous
 


Re: 323 98 aasta

PostitusPostitas vvs » 06 Mai 2007, 22:18

Crow kirjutas:...huvitab palju läheb hammasrihma koos rulliga vahetus...?

Minul läks 2900.- (hammasrihm, juhtrullik, pingutusrullik, töö)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1579
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Crow » 08 Mai 2007, 12:10

Mis asi on TCS ja mis on tema otstarbe ?....Häbi on loll olla aga veel hullem on mitte midagi selle muutmiseks ette võtta !!!!
Viimati muutis Crow, 08 Mai 2007, 12:30, muudetud 1 kord kokku.
Crow
 


PostitusPostitas Mario » 08 Mai 2007, 12:28

TCS - veojõu kontroll
DSC - Stabiilsuskontroll

teoorias peaksid need 2 abimeest sind tee peal hoidma ;)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas Crow » 08 Mai 2007, 13:18

Et siis papu ringi ei käiks !!!
Crow
 


PostitusPostitas maaks » 08 Mai 2007, 13:42

Veel lühenditest:
ABS - "anti-blocking system" - blokeerumisvastane süsteem
TCS - "tractsion control system" ehk siis eestiks: haarduvuse kontrollsüsteem
DCS - "dynamic control system" - dünaamiline kontrollsüsteem
ESP - "electronical stability protection" elektrooniline stabiilsuskaitse, aga minu liikuril selle saab õnneks välja lülitada :-)
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 542
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas diidzhei » 11 Mai 2007, 07:43

minul läksid 323 1.8l rihm, rullikud ja veepump 1000 eeku maksma aga ei mäleta palju kw oli, sai tootekoodi järgu uuritud ja puuritud mis mul xedosele sobib, kuigi xedose mootor 1.6l sobivad 323me 1.8 liitrise rihm ja rullikud ja isegi veepump, tunduvalt odavam kah :)
diidzhei
 
Postitusi: 605
Liitunud: 30 Jaan 2007, 15:16
Asukoht: Järvamaa

1995 Mazda Xedos

PostitusPostitas Crow » 11 Mai 2007, 09:10

Minul läks 3000- (rihmad, rullid 2tk) siis rooli võimu õli vahetus + tööraha !!!
Crow
 


PostitusPostitas Crow » 26 Juun 2007, 18:06

Nii nüüd on siduri -aeg käes. Kuidas kontrollida siduri korras olekut ja palju võib remont minna ?
Crow
 


PostitusPostitas tomkulibin » 26 Juun 2007, 20:29

Crow kirjutas:Kuidas kontrollida siduri korras olekut

Viimase käiguga gaas põja. Kui spido seier hakkab tõusma proportsionaalselt tahhomeetri seieriga- ok. Muul juhul on tegemist libisemisega- remont.
Crow kirjutas:ja palju võib remont minna ?

Min- ketas + töö, max- ketas, korv, hooratas, survelaager + töö
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Crow » 26 Juun 2007, 20:38

Kas viimase käigu all mõtled (5 käik) ja proovida tuleb seda koha peal,
et mitte liikumise peal ?
Crow
 


PostitusPostitas tomkulibin » 26 Juun 2007, 20:44

Sinu auto puhul vist viimane käik jah, peaks olema 5.
kohapeal proovimisest pole kasu. Oled sunnitud rattad maast lahti tõstma, siis koormus kadunud. Ikka sõites proovi ära.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Crow » 27 Juun 2007, 08:27

Sai täna tööle minnes ära proovitud ja spido seier hakkab tõusma proportsionaalselt tahhomeetri seieriga mis tuli veidid vaiksemlt järgi!!!

:?
Crow
 


PostitusPostitas Mario » 27 Juun 2007, 11:40

järelikult veel sidur ei karju :D
muidu Siduriketas on 1039.- , korv 1300.-, survelaager ~500.-

kogu komplekti hind varieerub 2300-2600.- :)
tööraha arvesta Eesti keskmise töökoja tunnitaksi järgi - 300.- ja mõned tunnid ikka läheb.. arvan et 4000 peaks hakkama saama.. :P
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas Crow » 27 Juun 2007, 12:44

Juu on asi siis harjumusest. Eelmine masin oli Vw g3 mis võttis väga madalalt, et ütleks peaaegu kohe. Mazda lihtsalt võttab kõvast kõrgemalt !!!
Crow
 



Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron