Ielik hääl MX3 V6 mootoris.

Ielik hääl MX3 V6 mootoris.

PostitusPostitas Anonymous » 10 Mai 2007, 11:20

Juba pikemat aega on mu autost kosta ükskõik mis pööretel sellist kõrinat. Ei oskagi seletada seda. Nagu keegi lööks raudjublakaga vastu plastmassi ja hästi kiiresti :lol:
Ei,aga tõsiselt. ma ei mäleta enam kas see oligi koguaeg või alles viimasel ajal tulnud. Selline klõbin-tärin et kui vajutad siis tekib tunne nagu sõidaks kahe silindrilise tsikliga.
Võibolla ongi see V6 msi nii töötab(mul pole ju varem kogemusi V6-ga) kuid ma pole nagu kindel.
Anonymous
 


PostitusPostitas Evert » 10 Mai 2007, 12:13

See võib olla lõdvaks jäänud mootoririhma silikoonleevendi (võimaitea kuidas selle nimi emakeeles on). V6'tel normaalne kuluartikkel ja motorihma vahetamisel kõige kallim detail. Võin praegu eksida, aga hind uuena oli vist u. 5000.-
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas YxPriit » 10 Mai 2007, 17:20

Kas seda detaili peaks iga kord vahetama kui hammasrihma vahetuseks läheb? Mina olen oma masinal lasknud kaks korda vahetada. Lihtsalt nii palju olen sõitnud. Hind kuskil 4-5 tuhande kanti (rihmad ja rullikud).
Vähemalt arvel oli nii.
YxPriit
 


PostitusPostitas Evert » 10 Mai 2007, 18:38

Oleks hea iga kord vahetada (nagu igaks juhuks veepumpagi), aga tegelikult kui veel ei loksu, siis pole vaja. Hinna suhtes võin ka eksida, aga kuskilt jäi selline summa meelde.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Anonymous » 12 Mai 2007, 03:21

No rihmavahetuses käis paar kuud tagasi ja koos rihmaga kõik sellega kaasnev läks samuti vahetusse.

See on nagu klõbin,kui gaasi juurde annad läheb klõbin kiiremaks. Ei oskagi kuidagi seletada,mootori hääl on veel omakorda selle taga kuid see klõbin tuleb samuti kapoti alt.
Peaks vist siiski viima kellegi asjatundja juurde,krt teab mis see võib olla. Pärast läheb veel midagi läbi.
Sõber arvas et klapid lasevd õhku läbi vms.
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 12 Mai 2007, 06:25

Proovi sellist asja: klapikambri kaanes ilmselt sul ava, kuhu kinnitub karteri tuulutuse voolik. Vooliku ja kaane vahel on jubinas(tagasilöögi klapp), mis võib häält teha. Võta töötava mootoriga ots lahti ja topi mõlemasse otsa sõrm ette, kui heli kadunud, siis süüdlane leitud.
PS seda klappi võiks leotada ja pesta lahustis, aga õige oleks vahetada.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 13 Mai 2007, 03:12

Tuli lihtsalt välja , et õli on peaagu nullis, kuigi õlituli ei põlenud,huvitav kas pirn läbi vms või oli lihtsalt nii piiri peal.
Ja leidsin selle vea puht juhuslikult. Oli igav ja kontrollisin õlitaset ja leidin, et misasja,õli ei olegi!
Mitu korda kontrollisin ja isegi natukene ei olnud varda otsas.
Läksin siis lähimasse bensukasse. Ostsin kaks liitrit Valvolini 10W40 ja valasin sisse. Lasin alla valguda ja tegin uue katse. Ennäe,väheke isegi hakkas varda otsa tulema. Ja kui sõitma läksin uuesti, kadus klõbin ära.
Vot siis alles sain nagu puuga pähe , et selles oligi probleem.
Siiski tuleks veel kaks liitrit osta. Hommikul kontrollin uuesti kui kõik on ilusasti alla valgunud.

Peaks vist ostma seda klapipuhastajat mida vvs-gi kasutas enda masina peal. Nii igaks juhuks :roll:
Anonymous
 


PostitusPostitas Evert » 13 Mai 2007, 16:55

Irw, tüüpiline vigade internetis ülediagnoosimise sündroom. Lihtlabase klapiklõbina peale ma ei tulnudki :lol: :lol:
Sellest õlitulest räägitakse niipalju, et kui see põlema läheb, on juba hilja :o
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Anonymous » 13 Mai 2007, 17:06

Evert kirjutas:Irw, tüüpiline vigade internetis ülediagnoosimise sündroom. Lihtlabase klapiklõbina peale ma ei tulnudki :lol: :lol:
Sellest õlitulest räägitakse niipalju, et kui see põlema läheb, on juba hilja :o


Sama siin,sellise asja peale nagu ei tulnud üldse kuna masin käis kaks kuud tagasi ju õlivahetuses ja sõidetud on kuskil 2,5k ja õli küll sellise kilometraazi pealt ei vahetata ju.Loodan , loodan et mul õli liigselt ei võta vms.
Anonymous
 


PostitusPostitas Evert » 13 Mai 2007, 17:14

Rumal küsimus küll, aga kas õli kuskilt välja ei jookse (st. näha pole)?
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas nomad » 13 Mai 2007, 19:35

Ringrajal pole käinud? Või lihtsalt tõsiselt "paugutanud" ?
Osad sportlikumad masinad võivad võtta kuni 2L õli 1000km kohta ringrajal.
nomad
 


PostitusPostitas Anonymous » 14 Mai 2007, 04:40

Loike maas pole kuskil näha olnud,ja suhteliselt kindel selles.
Painutanud olen küll igatepidi :oops: :roll:
Võibolla võtabki palju,mis teised MX3 omajad sellest arvavad, seda tahaks küll teada. Võibolla võtabki palju kuid loodan et siiski viga rõngastes vms.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 14 Mai 2007, 06:21

Suitseb :?:
Anonymous
 


PostitusPostitas Evert » 14 Mai 2007, 08:27

Normaalne see ei ole, sest 2,5 V6 nõnda janune õli peale küll pole.
Juba tekib väike kartus, et oled äkki õlivahetusel tünga saanud?
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Anonymous » 14 Mai 2007, 16:49

Evert kirjutas:Normaalne see ei ole, sest 2,5 V6 nõnda janune õli peale küll pole.
Juba tekib väike kartus, et oled äkki õlivahetusel tünga saanud?


See oli ka minu esimene mõte,kuid ei saa olla siiski,sest kui ta teenindusest tuli siis oli varras õliga kaetud.

MazdaGTI kirjutas:Suitseb :?:


Suitseb väheke küll jah,kuid ülevaatusest sai ilusasti läbi.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 14 Mai 2007, 17:51

Suits sinakas :?: Pane auto käima ja käsi korraks sumpa otsa vast ning vaata kas tuleb peopessa sellist õli moodi ollust :idea:
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 16 Mai 2007, 03:18

MazdaGTI kirjutas:Suits sinakas :?: Pane auto käima ja käsi korraks sumpa otsa vast ning vaata kas tuleb peopessa sellist õli moodi ollust :idea:


Kusjuures tulebki :idea:
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 18 Mai 2007, 14:50

Mis siis viga oli?
Anonymous
 


PostitusPostitas Evert » 18 Mai 2007, 16:22

Õli vähe.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Anonymous » 18 Mai 2007, 17:30

Mõeldi vist seda õli kadumist ja suitsemist, mis oli vist tõesti sinine kui õieti aru sain :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 20 Mai 2007, 05:45

Õlikadu on meeletu.
Pole veel kuulnud , et kui tervenisti õlivahetus tehakse saab kaks kuud sõita, a la 2000km ja siis õli nullis, valad täis jälle sama õli ja siis kahe nädalaga peaaegu jälle nullis.
Viimati valasin neli liitrit juurde Valvoline Turbo 10W40. Kõik töötas peale seda perfektolt. Nii ,kõik on ilus ja tore,kuid nüüd on jälle õli nullis!!!
Valasin nüüd Valvoline Max Life 10W40 sisse poolteist liitrit ja näitas , et täis on.

Oeh,nädala pärast kontrollin uuesti, et kas püsib sees või mitte, kui ei püsi on minu mõistus otsas ja vajan raskelt abi! Arvatavasti viin siis diagnosti , sest ise V6-te lahti küll ei julge kangutada kellegagi. Äkki kui mootor teenenduses viimati lahti võeti jäeti midagi tegemata, eh pandi viltu peale vms?
Sest see ei ole ju normaalne, et kahe nädalaga sööb õli jälle ära??!

Aidake palun välja mõelda mis see olla võib ja soovitage mis teha tuleks?

PS: Sumpast viskab küll õlitaolist ollust,jätab õlitäpid päris korralikult käele.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 20 Mai 2007, 09:08

Egas siis ei jää tõesti muud üle kui kaprem. kuna muidu oled selle raha juba õlide näol sisse valanud :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas YxPriit » 04 Juun 2007, 14:05

Mul oli aasta tagasi sarnane keiss, et pärast õlivahetust kadus õli ära....aga kui ühe korra juurde valasin, siis enam pole kadunud (ptui ptui ptui)....täiesti müstika
YxPriit
 


PostitusPostitas Haramount » 04 Juun 2007, 16:33

YxPriit kirjutas:Mul oli aasta tagasi sarnane keiss, et pärast õlivahetust kadus õli ära....aga kui ühe korra juurde valasin, siis enam pole kadunud (ptui ptui ptui)....täiesti müstika


Et vahetamisega pesid sodi augu eest lahti ja pärast ladestus järgmine kakatükk asemele. Mis seal müstilist :)
Kasutaja avatar
Haramount
 
Postitusi: 514
Liitunud: 17 Apr 2006, 21:20
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas YxPriit » 11 Juun 2007, 13:46

Vaata....õli kadumise kohta polnud mingeid jälgi...mootor ei suitsend oluliselt rohkem ega nõretanud kuskilt...

sinu kakatükiteooria kahjuks ei päde.
YxPriit
 


Järgmine

Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron