Arvamused - Mazda 323 Sport 96 kW

Arvamused mazda mudelite kohta postitada siia.

Arvamused - Mazda 323 Sport 96 kW

PostitusPostitas yellowboost » 15 Mai 2007, 21:57

Tere,

kuna soov osta 100k ümber natuke särtsakamat väikeautot mis samas oleks töökindel ja odav pidada siis jäi pilk peatuma 323 Sporti peale.

Sooviks arvamusi kuidas ülalpidamispuhud, vastupidavus, tüüpvead, mida peaks ostmisel jälgima jne.

Yellowbooost,
sooviga mazdaklubiga liituda.


:)
Kasutaja avatar
yellowboost
 
Postitusi: 116
Liitunud: 15 Mai 2007, 21:52
Asukoht: Tallinn/ Haapsalu

PostitusPostitas Anonymous » 16 Mai 2007, 06:54

Ülalpidamis kulud sõltuvad sõiduoskustest ja kinga raskusest, kui esimene on hea ja teine selline Harju keskmine siis suht muretu põli varem korralikult hoitud isendi puhul :wink: Detailid kestavad rohkem kui sakslastel :idea: maksavad pisut küll rohkem :cry: kuid tuleb ka harvemini vahetada, mis tähendab kokkuvõttes odavamat ülalpidamist(kuigi korraga on summa pisut ehk suurem) ja rohkemat sõidumõnu/vähemat remondis olekust tingitudjalutamist :wink:


Sobiva isendi leidmise korral soovitaks enne ostu käia läbi Pirita-Kose MazdaAbist, küsida Ivarit(tavaliselt võtabki tema töid vastu) ja öelda, et Mazdaklubi kasutaja ning soovid ostu eelset ülevaatust teha autole, usu mind need raisatud kroonid kindlustavad hilisemast ehmatusest pääsu isegi kui masin sobilikuks ei osutu :idea:


Peale ostu on soovitatav vahetada: Hammasrihm, käigukasti ja mootori õli, bensiini ja õli filter ning kui raha jagub siis ka roolivõimendi ja piduriõli ning ka õhufilter vajadusel :idea:


Auto pikaajalise kestvuse tagab õige hooldus :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas Rain » 16 Mai 2007, 11:46

Mis sest hammasrihmast ikka vahetada. Läheb katki siis läheb, klapid pähe ikka ei jõua :)

Auto muidu hea, jupid kallid nagu Mazdale kohane aga üldiselt ei lagune. Nõrk koht on käigukast, muu peaks kestma küllaga. Kütust võtab linnas raske jalaga kuskil 12, saab ka 10ga hakkama kui hästi läheb.
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas rqmon » 24 Mai 2007, 16:36

Rain kirjutas:Mis sest hammasrihmast ikka vahetada. Läheb katki siis läheb, klapid pähe ikka ei jõua :)

Auto muidu hea, jupid kallid nagu Mazdale kohane aga üldiselt ei lagune. Nõrk koht on käigukast, muu peaks kestma küllaga. Kütust võtab linnas raske jalaga kuskil 12, saab ka 10ga hakkama kui hästi läheb.


Mul on hetkel ainult linnasõidud ja keskmine kulu 7,2l/100km :lol:
Vanaks hakkan vist jääma
rqmon
 


PostitusPostitas HrHunt » 25 Mai 2007, 13:10

[quote="Rain"]Mis sest hammasrihmast ikka vahetada. Läheb katki siis läheb, klapid pähe ikka ei jõua :)

Kle jah, tartu talna peal möödasõidul katki läheb, misse see ikke mehele teeb :P Mõne puu ikka leiab mille najal jalga puhata kuni uus rihm tuuakse :D
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 10 Juul 2007, 23:06

Palun õelge kas spordil ja tavalisel on varuosad ka erinevad? Kuidas spordile sillajuppe B osana saada on ja palju üldse originaal jupid maksavad? Nt õõts, rooliots, kondid jne. Summuti, sidur? :)
Anonymous
 


PostitusPostitas Rain » 11 Juul 2007, 09:08

Spordil ja tavalisel on jupid erinevad, sest spordi mootorit tavalise 323 peal ei ole. Küll aga klapivad teatud detailid 626 'ga.

Sillaosa on aga spordil samuti tsipa erinev kui teistel.

Hinnad saad teada Mazda esindusest või mõnest teisest autokauplusest.
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 12 Juul 2007, 18:33

Tähendab varuosi saab ka mitte originaale jah? Mitte ainult esindusest.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 12 Juul 2007, 21:53

Vähemalt Tallinas peaks olema parima Mazda varuosade valikuga Aabe varuosade kauplus, www.abv.ee :idea:
Anonymous
 


PostitusPostitas K24 » 04 Nov 2008, 19:58

Oskab keegi öelda kas ´02 323F Sport´i vedrud ja tavalise 323F vedrud on omavahel vahetatavad. (oleks vaja auto tiba pehmemaks saada) Samuti ootaks amortide osas soovitusi. Ja kui keegi oskab öelda millised B osad esisillas kestavad (eelkõige probleeme nende pikkade peenikeste stabika varrastega- kondid, mis ei taha kesta) või tuleks ainult A osi kasutada?
K24
 


PostitusPostitas Ch » 04 Nov 2008, 21:32

Pehmemaks? Niigi pehme ju. :D ok minuarust vähemalt, vaata ega sul mingid reg. amordid - vedrud all pole? Kui on võin ära vahetada :D
Ch
 
Postitusi: 314
Liitunud: 06 Apr 2008, 14:52
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas K24 » 04 Nov 2008, 23:40

Ch kirjutas:Pehmemaks? Niigi pehme ju. :D ok minuarust vähemalt, vaata ega sul mingid reg. amordid - vedrud all pole? Kui on võin ära vahetada :D
Auklike kruusateede jaoks on veidi jäik. Siledal asfaldil võiks muidugi alati jäigem olla. Ja vedrud, amordid on originaalid. Eks peab esindusest uurima, kas tava 323 vedrud sobivad, teoreetiliselt vähemalt ju võiksid. Siis on omaette teema, palju nende eest raha tahetakse.
K24
 


PostitusPostitas Muri » 05 Nov 2008, 00:10

K24 kirjutas:..Eks peab esindusest uurima..


pigem siis sealt
nemad varustavad esindusi, nii mulle väideti :)
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1710
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas K24 » 05 Nov 2008, 00:34

Muri kirjutas:
K24 kirjutas:..Eks peab esindusest uurima..


pigem siis sealt
nemad varustavad esindusi, nii mulle väideti :)

Ok, tänud, uurin sealt ka.
K24
 


PostitusPostitas Ch » 05 Nov 2008, 20:48

just eile vaatasin japancats.ru lehelt et kõik asjad on erinevad - amordid ja vedrud...
Ch
 
Postitusi: 314
Liitunud: 06 Apr 2008, 14:52
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Rain » 05 Nov 2008, 22:38

Ch kirjutas:just eile vaatasin japancats.ru lehelt et kõik asjad on erinevad - amordid ja vedrud...

See , et nende koodid on erinevad, ei tähenda et need üksteisele ei istu veel!
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas K24 » 06 Nov 2008, 12:26

Rain kirjutas:
Ch kirjutas:just eile vaatasin japancats.ru lehelt et kõik asjad on erinevad - amordid ja vedrud...

See , et nende koodid on erinevad, ei tähenda et need üksteisele ei istu veel!
Just nimelt, koodid peavadki erinevad olema, kuna amort ja vedru ju jäigemad. Eks proovin ära ja annan teada kas sobib tava 323Fi vedru ja amort või mitte.
K24
 



Mine Mazda mudelid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist