Mazda esitleb - Mazda 3 MPS

Arvamused mazda mudelite kohta postitada siia.

PostitusPostitas Kutt » 25 Okt 2007, 13:31

Krt isegi laiad vist? 225...
Aga tänud mõõtude eest!
Kasutaja avatar
Kutt
 
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2007, 11:02
Asukoht: Tallinn

2007 Mazda MPS3

PostitusPostitas HrHunt » 25 Okt 2007, 14:17

Kutt kirjutas:Krt isegi laiad vist? 225...
Aga tänud mõõtude eest!


7" laia velje peale alla selle ei maksa panna.
Kui tahad kitsamaid pead 6.5" velje võtma, sinna saab 205 panna.
(215 mõlemal on mõttetu isegi otsida see on väga eksootiline asi)

Mina võtsin laia sellepärast, et ma sõidan enamasti ikkagi asfaldil ja lisaks lamellidega - siis mida suurem on haardepind seda parem. Mingid kriipsud tõmmab esimese ketsi andmisega veljeni siledaks + juhitavus ka kehvem + kukub paremini igast aukudesse sisse. Kui juba sportkaar ostetud siis tuleb ikka laia rehvi juurde jääda, vähemasti see on minu filosoofia.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Kutt » 25 Okt 2007, 14:33

Nooh, jah. Kitsamaga ei teki nii kergesti vesi- ja lobjakaliugu, pluss ka paksemas lumes sumbates jõuab kitsam rehv oluliselt paremini teekatteni, see on puhas füüsika. Miks WRC piigid sellised kärurattad on muidu? :D
Maitseasi muidugi, kui tänav on korralikult puhastatud, siis on vahe väiksem.
Kasutaja avatar
Kutt
 
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2007, 11:02
Asukoht: Tallinn

2007 Mazda MPS3

PostitusPostitas HrHunt » 25 Okt 2007, 16:16

Kutt kirjutas:Maitseasi muidugi, kui tänav on korralikult puhastatud, siis on vahe väiksem.


No ma ei tea... Põdrajahil käiakse ikkagi maasturiga :D MPSiga sõidan ma põhiliselt mööda 4+ realisi teid talnas ja tartusse piki tartu mnt.
Peaks soome suuskama sõitma seal ka teed nagu lennuväljad.
Ühesõnaga see on expluataciooni tingimuste küsimus :)
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas gebolax » 25 Okt 2007, 19:41

mina surun talveks 16" valud alla :D
Kasutaja avatar
gebolax
 
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Mai 2007, 18:27
Asukoht: Vääna-Jõesuu/Tallinn

PostitusPostitas Kutt » 25 Okt 2007, 20:23

Oled kindel, et esipidurid mahuvad 16" sisse? Minuarust mulle auto ostmisel öeldi, et minimaalne mõõt on 17".
Kasutaja avatar
Kutt
 
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2007, 11:02
Asukoht: Tallinn

2007 Mazda MPS3

PostitusPostitas gebolax » 25 Okt 2007, 22:15

proovitud ja mahtus ära, kuigi tõesti iga velg ei mahu. offset peab olema suhteliselt välja ulatuv.
Kasutaja avatar
gebolax
 
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Mai 2007, 18:27
Asukoht: Vääna-Jõesuu/Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 02 Dets 2007, 19:50

Ega keegi mingit põnevat tuuningut pole teostanud vahepeal?

Ameerika foorumites on igaljuhul vaikus. Ses mõttes et mingit läbimurret pole olnud. ECU reflashi pole, CP-El pole FMIC veel valmis jne.

Isiklikult olen rehvivalikuga igati rahul. Senimaani on 225 lamell end heast küljest näidanud. Saab üllatavalt palju lappi anda, ilma et kets ringi käiks. Lisaks on asjal kalduvus ülejuhitavusele. Annad kurvis kergelt lappi järgi - tunned kuda tagots tasakesi minema hakkab, siis väike korrigeeriv nõks... ühesõnaga... toores kaiff :)

Muidu otsustasin et tuleb ikka suveks raha koguda. Eestis kapitaalselt pole kohta kus selle asjaga vääriselt sõita annaks. Tuleb eurotripp ikka ära teha. Roosas ideaalis käiks Vahemereni ära, läbi Stelvio kuru ntx.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Mic » 08 Jaan 2008, 15:03

Oskab keegi kommenteerida, mis on täpsemalt vahet kahel MPS-i paketil (hinnakirja järgi 365 500.- ja 393 700.-).
Kui vaatada www.mazda.ee lehelt varustuse loetelu, siis seal lõpus kirjas:

*Mazda3 MPS’i puudutav informatsioon on esialgne ning võib muutuda enne auto müügile jõudmist 2006 aasta augustis

See vihjab sellele, et seda listi pole pikemat aega täiendatud, 2006 aasta august suht ammu juba möödas :)

Kui vaadata inglaste kirjutatud brožüüri, siis seal ka 2 paketti 3MPS ja 3MPS with sports aero kit, sealt paistab erinevuseks peeglid, madalam Eibach vedrustus ja spoiler. Julgen sügavalt kahelda, et see ei kehti Eestis.

Äkki on kellelgi ülevaade asjast :roll:
Mic
 


PostitusPostitas Karl » 08 Jaan 2008, 15:30

Samal lehel on ju vastus olemas:
N61 sisaldab; Xenon lähituled, BOSE audio & 6 CD mängija ja poolnahk sisu
Karl
 
Postitusi: 45
Liitunud: 18 Juul 2005, 18:23
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Mic » 08 Jaan 2008, 15:40

Oletasin, et kui varustuse list on aasta 2006 esimesest poolest, siis ei pruugi oluliselt õigem ja värskem ka see N61 tekst. Aga kui sa väidad, et see kehtib, siis selgus majas.
Mic
 


PostitusPostitas Karl » 08 Jaan 2008, 16:40

Hinnakirja juures on ära märgitud, et hinnad on antud september 2007 seisuga, sealt ma selle jutu võtsingi ja varustuse lehte üldse ei vaadanudki esialgu. Viimase puhul tundub, et info pole muutunud ja sealt on siis lihtsalt vastav märkus unustatud ära korjata :)
Karl
 
Postitusi: 45
Liitunud: 18 Juul 2005, 18:23
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Mic » 08 Jaan 2008, 16:50

Ok, tänud. Huvitav on see, et lisavarustuse hindu ei ole viitsitud (või tahetud) välja panna. Interneti teel ei saa endale auto hinda igaljuhul arvutada.
Mic
 


PostitusPostitas revo5 » 23 Jaan 2008, 15:13

keegi oma MPSi CAI ei taha näidata :P kes külge pannud on?
Kasutaja avatar
revo5
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mär 2007, 23:21
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 23 Jaan 2008, 17:13

Märgiks vahele et spetsid kes ei aja nui neljaks pappi taga on läbi lillede märkinud, et ilma ECU programmi modimiseta ei oma igasuguse performance kola külgeriputamine väga suurt effekti, veel enam ntx sportkatiga turboback võib suisa kahjulik olla, kuna kompu kompenseerib küttesegu puusse.
Nii et laias laastus on ohutud upgraded need, mis ei mõjuta oluliselt performancet. Ntx catback või siis CAI/SRI juhul kui see on projekteeritud nii, et ei vussi mahuanduri pilti ära.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Kutt » 23 Jaan 2008, 17:27

Jah, see krdi Mazda aju oma anduritega on suht krutskeid täis, iga väiksema kõrvalekalde korral pidavat CEL põlema hakkama. Nt kui sissetuleva õhu temperatuuri valetada (et ei tekiks külmas Fuel Cut, teatud tingimustel), siis kui kompu avastab külma mootoriga, et välistemp anduri ja sissetuleva õhu temp anduri data suures piiris erineb, siis - hops, Check Engine ja avariirezhiim :D

CP-E's ollakse suht hädas sellega, ma ikka jälgin nende foorumit
Kasutaja avatar
Kutt
 
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2007, 11:02
Asukoht: Tallinn

2007 Mazda MPS3

PostitusPostitas revo5 » 23 Jaan 2008, 17:30

niiet kutt ega hunt te pole siis koonust paigaldanud?
Kasutaja avatar
revo5
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mär 2007, 23:21
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Kutt » 23 Jaan 2008, 18:03

Ei mingit koonust :)
Kui, siis Standback kunagi, aga enne vaja välja mõelda kauaks auto jääb :P
Kasutaja avatar
Kutt
 
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2007, 11:02
Asukoht: Tallinn

2007 Mazda MPS3

PostitusPostitas BBabba » 24 Jaan 2008, 17:48

Mu autol on MS CAI küljes, võin demoda millalgi küll. Sry unustasin privale vastata...
Kõik modid on 3+ kuud tagasi külge kruvitud ja siiani on 0 probleemi. Muidugi suurematest loikudest üritan mööda sõita / väga aeglaselt läbida...
'07 Mazda 3 MPS + MAZDASPEED3 Cold Air Intake, TWM Performance Short Shifter, StreetUnit TurboSmart Dual Port Blow Off Valve, StreetUnit Rear Engine Mount, StreetUnit Silicone Boost Tubes
BBabba
 
Postitusi: 42
Liitunud: 12 Aug 2007, 09:02

PostitusPostitas revo5 » 24 Jaan 2008, 18:42

aga bbabba anna teada trehvame ja vaataks su masina köögipoolt :P
Kasutaja avatar
revo5
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mär 2007, 23:21
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 25 Jaan 2008, 15:38

Mina pole koonust pand ja ei pane ka, selle asemel vahetan ehk hoopis õhufiltrit 2x aastas. Ainus asi mis ma olen pannud on "omavalmistatud" vavumärgatavad porilapakad, et ei lõhuks küljekarpe :) Ma arvan et hakkan tuunima ainult juhul kui Cobb'il tuleb Accessport välja ning saab hakata ECU proget kooskõlastama mingit tüüpi tuninguga ntx turbobackiga. Samas juba Accessport üksi peaks omama oluliselt suuremat effekti kui orig. ECU soft + rauatuuning.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Heigo83 » 30 Jaan 2008, 13:32

Mazda 3 MPS'i omanikud. Palju teil aastas kasko on? Endal ka plaanis osta ja kalkulaatori järgi tuli mul ca 40 000 aasta. Päris hirmuäratav number. Kui palju teil on?
Heigo83
 


PostitusPostitas Kutt » 30 Jaan 2008, 14:37

Mul on ca 800 kuus vist, maksan koos liisinguga ja pole arvet käepärast
Kasutaja avatar
Kutt
 
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2007, 11:02
Asukoht: Tallinn

2007 Mazda MPS3

PostitusPostitas gebolax » 31 Jaan 2008, 19:17

mul oli aasta 10000 ja bta kindlustus.
Kasutaja avatar
gebolax
 
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Mai 2007, 18:27
Asukoht: Vääna-Jõesuu/Tallinn

PostitusPostitas Muri » 31 Jaan 2008, 19:22

Heigo83 kirjutas:Mazda 3 MPS'i omanikud. Palju teil aastas kasko on? Endal ka plaanis osta ja kalkulaatori järgi tuli mul ca 40 000 aasta. Päris hirmuäratav number. Kui palju teil on?


see kalkulaator küll korrutas midagi 4-ga :lol:
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Mazda mudelid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline