Mazda esitleb - Mazda 3 MPS

Arvamused mazda mudelite kohta postitada siia.

PostitusPostitas revo5 » 31 Jaan 2008, 20:50

MPSe jah kindlustus ei erista tavalisest, madalaim mis ma oleks saanud oleks 8200 aasta :wink:
Kasutaja avatar
revo5
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mär 2007, 23:21
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Tony » 18 Mär 2008, 02:55

Mis te sellest arvate...

Pilt
Tony
 


PostitusPostitas Azprey » 18 Mär 2008, 09:08

kena 8)

Kristjan
mazda-hoolik...:P autovärv on PUNANE :D
Kasutaja avatar
Azprey
 
Postitusi: 297
Liitunud: 20 Nov 2007, 17:11
Asukoht: Järvamaa

1994 Mazda 323F

PostitusPostitas art » 18 Mär 2008, 10:51

Pilt

8)
art
 
Postitusi: 338
Liitunud: 02 Dets 2006, 19:03
Asukoht: Pealinn

PostitusPostitas HrHunt » 28 Apr 2008, 01:33

Kui raha napib ja aega ka 5 min ainult siis siin hea odav viis kuidas oma MPSi tuunida: http://www.youtube.com/watch?v=qPKJuN4t8W0
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Muri » 28 Apr 2008, 15:35

vaadates neid viimaseid kahte pilti, olen ikka sigarahul, et MazdaGTI tegi minu autole kulmud täpselt sellised, nagu ma tahtsin :lol:

8)
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 24 Mai 2008, 14:53

Nüüd on selline lugu et Cobb Tuning USAs sai lõpuks valmis selle tirina mis ühendub MPSi ECU külge ja oskab sinna ägedamaid seadistusi kirjutada (pärast maha võtta ka).

Asi ise:
http://www.cobbtuning.com/products/?id=4100
Suur graafik:
http://cobbtuning.com/content/flash4105.swf

Siit on näha et esimene variant millel jumet oleks:
Stage 1 PLUS, see on siis muidu stock auto kuid Cobb SRI õhuvõtt.

Karm laks oleks Stage 2 PLUS, mis lükkab mõistliku shifpoindi juba 6000 rpm peale ja annab väga jõhkra väände (vt 3500 rpm peak). Selle jaoks siis vajalik Cobb SRI ja turboback - sportkatiga väljalase. Kas Cobbi enda oma või analoogsete parameetritega.

Mina seda värki see suvi ei telli kindlasti kuna papp läheb mujale. A kui keskil tuuningupalavik peal siis võiks ju proovida anda teada kuda on :) Põhiline küs on see kas ta euro autole installeerub üldse. Tehnika on täiesti sama selles pole mingit kahtlust, pigem on probleem selles kas asajndusel on mingi viis määrata "area code" ja siis keelduda installeerumast kui pole USA. Kolmandad allikad väidavad et mingit area code pole (Piasini Engineering kes teeb mingit oma mappingut).

Kuna olen teemat kõvasti uurinud võin vastata kui on küs. Alguselt nimelt tahtsin ise peale panna see kevad - aga nüüd läits teisiti....

NB! Riist EI SOBI kui on pandud mingi suvaline sisselase ja/või racing sumpa ilma katita.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas RaiMPS » 24 Mai 2008, 18:48

cobb tuning väibad kindlalt, et see ei sobi Euroopa mudelitel ja kui nad kunagi hakkavad tegema Euroopa mudelitele midagi siis alustavad nad enne subaru või evoga
RaiMPS
 


PostitusPostitas HrHunt » 25 Mai 2008, 11:08

RaiMPS kirjutas:cobb tuning väibad kindlalt, et see ei sobi Euroopa mudelitel ja kui nad kunagi hakkavad tegema Euroopa mudelitele midagi siis alustavad nad enne subaru või evoga


Ma olen nendega suhelnud sellel teemal. Tegelikult nad ei väida seda et ei sobi. Nad väidavad seda et ei tea, ei taha teada ja ei garanteeri. Mulle pika vingumise peale öeldi seda et ok, tegelt võib käia küll kui riistvara on tõesti sama, küta peale aga ära meie juurde nutma tule pärast kui ei sobinud :)

Praktikas ma arvan mis võib juhtuda on see et riist lihtsalt teatab et mulle see auto ei meeldi ja ei installeerugi. Kui installeerub siis ka käib. Ja kui ei installeeru ilmselt õnnestub see transpordikulu hinnaga jälle maha müüa - USAs läheb nagu soe sai.

Italjaanod väidavad et kõik autod on samad va tehase mappingud ise mis sõltuvad siis regiooni pensust ja tossureeglitest. Nende mingi chiptuningu jura haakus eduakalt nii euro kui austraalia speciga.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas revo5 » 25 Mai 2008, 14:20

arvan ka millegipärast et see installeerub :wink: neil masinatel ei saa nii hullu vahet olla, seega kes proovib :P
Kasutaja avatar
revo5
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mär 2007, 23:21
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas IvarR » 25 Mai 2008, 20:45

HrHunt kirjutas:NB! Riist EI SOBI kui on pandud mingi suvaline sisselase ja/või racing sumpa ilma katita.


See on nüüd küll ulme väide. Sama sisselaset pakuvad hiinast 4-5tehast ning igaüks võib sinna oma nime peale trükkida ja väita et ainult nende oma töötab. Väljalaske puhul oleneb ainult kas tegemist on katiga või katita versioon. Kat on see mis määrab ära pmst turbole mõjuva vastusurve ehk siis mida väiksem vastusurve seda varem spoolib. Läbimõõt ka ofcourse. Ainuke viga mis võib tekkida on siis kui paned liiga vaba väljalaske ning asi teeb kiirendamisel fuel-cut-i.

Väita et EI SOBI on küll natukene kaheldav. Sest olen näinud ise kuidas tuntud tootjad hiinast sama toodet ostavad aga kleebivad/keevitavad või mida iganes oma nime sinna peale.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 25 Mai 2008, 22:16

Cobbil on täitsa oma disainitud/tehtud SRI, 1:1 analooge pole. Point on selles, et see annab täiesti korrektse MAF näidu stock sensoriga, millega nad on arvestanud asja paika timmides. Kui nüüd panna see soft ntx Mazdaspeed CAId omavale autole siis on kohe reaalsed probleemid majas. Sellest on kõva lärm ja ilmselt teeb Cobb eraldi mapi Mazdaspeed CAI jaoks.
Mis turbobacki puutub, siis probleeme pole senimaani kui vastusurve on enam vähem sama mis Cobbi omal. Nad ametlikult lubavad ka teisi kasutada.
Põhimõtteliselt kõik kärsad kes on üritanud mingi suva setupiga (ntx racepipe) Cobbi softi peale panna on lõpetanud väga vingus ninadega. Soft on suht "viimase peale" timmitud ja kui nüüd mingi paremeeter on off siis kohe törr törr ja jokk. Stock soft aga kannatab "seatuuningut" paremini - ilmselt on algusest peale arvestatud et kinosnikud hakkavad igast vihmaveetorusid ja jura külge kruvima :) Kes tahab pikemalt lugeda asjast siis www.cobbforums.com või www.mazda3forums.com
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 02 Juun 2008, 11:25

Eks Mazdad ikka siit sealt natuke tirisevad krigisevad aga viimane asi on juba liig :) Kui on karedam teepind siis teeb spido/tahho/jms "torude" välimisi ääri moodustav detail väga ilget tärinat. Tärin lõpeb kui näpuga kergelt vajutada suva kohta äärel. Mõtlen nüüd et kas lükkab mingi musta kummitüki sinna vahele kuskile või on see tüüpviga ja on juba teistel ette tulnud/esinduses edukalt fiksitud. Kuna viimasel ajal on olnud autoga igast jama siis ei viitsi jälle vinguma minna esindusse, hakkavad veel vihkama või midagi :D
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Margo » 02 Juun 2008, 14:26

HrHunt kirjutas:Mõtlen nüüd et kas lükkab mingi musta kummitüki sinna vahele kuskile või on see tüüpviga ja on juba teistel ette tulnud/esinduses edukalt fiksitud. Kuna viimasel ajal on olnud autoga igast jama siis ei viitsi jälle vinguma minna esindusse, hakkavad veel vihkama või midagi :D

Pakun, et esinduse vennad on ka MacGyverit näinud ja paneksid samuti lihtsalt kuskile vildi- või kummitüki vahele.
Kasutaja avatar
Margo
 
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Veebr 2005, 16:54
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 02 Juun 2008, 19:51

See ei ole enam normaalne, täna läks kindalaeka "käiguühtlusti" hoob katki. Lihtsalt. Mis toimub :shock:
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Muri » 02 Juun 2008, 23:20

HrHunt kirjutas:See ei ole enam normaalne, täna läks kindalaeka "käiguühtlusti" hoob katki. :shock:


mis see on? :lol:
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas stupe » 02 Juun 2008, 23:39

Äkki see mis ei luba kindalaekal kohe partsti lahti kukkuda.
Kasutaja avatar
stupe
 
Postitusi: 389
Liitunud: 23 Veebr 2008, 22:40
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 03 Juun 2008, 02:43

Muri kirjutas:mis see on? :lol:


See oli seesama viimane asi mis minu mazdat veel turboga mossest eristas :D
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas IvarR » 03 Juun 2008, 09:13

Juhtub ikka :D
Mina isiklikult paneks teie asemel mingi piggy-packi ajule külge ja parandaks sellega kiirusomadusi.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas RaiMPS » 03 Juun 2008, 10:11

nüüd siis läheb huvitavaks, kas keegi oskab öelda kindlalt, et piggy töötab ja orig. aju mitte ei ürita korrigeerida tagasi tehtud muudatusi ? kui orig aju üritab koguaega tagasi korrigeerida, siis on nagu võistlus - kas orig aju korrigeerimise ruum lõppeb enne kui piggy oma
RaiMPS
 


PostitusPostitas IvarR » 03 Juun 2008, 11:35

Kui keegi tahab siis ma olen nõus oma Perfectpoweri SMT6 development kiti piggy loovutama mingi 1000eek eest näiteks.
Võite katsetada ju.
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 03 Juun 2008, 12:40

Lihtsalt infoks, ma olen enam vähem nüüd autost aru saanud ja kui keegi tahab seda asja KIIREKS saada siis järjekord on umbes selline:

1) sepistatud veljed ja 225+ lai ntx toyo r888 rehv (kui rajale minek), stock bridgestone on "#%#¤%¤, liiga kitsas ja orig 18" tolline valukas omab meeletut inertsi
2) SRI v CAI + sportkatiga turboback
3) FMIC
4) ntx cobb tuuningu vedrustuse komplekt
5) nüüd võib ECU kallale minna

Kui on jube valu võimsuse järgi võib mudugi ECU kallale ka varem minna aga stock rehvide/velgedega on see tegelt väga mõttetu :)
Venelaste Za Rulemis oli just selle klassi rehvide test ja Bridgestone 050A oli võimsalt viimane seal. Parim oli Goodyear.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas BBabba » 04 Juun 2008, 09:54

HrHunt ehk viitsid kirjutada soovitusi 1miili sõitmiseks?
Rehvirõhk? Peeglite kinni klappimine? Antenn maha? Kas teipimisel on mõtet?
Jää pidi vist hästi mõjuma... kuhu seda täpselt pann aja kas see kuhugi valesse kohta ei või lennata?

Viin oma auto täna just 30000 hooldusesse. Saab laupäeval puhta õliga sõita:)

Üldiselt pole küll selliseid ulmeprobleeme täheldanud nagu eespool mainiti. Esma Auto ei suuda autot kuidagi otseks seadistada. Peale uute 225 rehvide panemist konfisid nii, et kiskus kõvasti paremale, tagasi minnes konfisid nii et nüüd kisub natuke vasakule...
'07 Mazda 3 MPS + MAZDASPEED3 Cold Air Intake, TWM Performance Short Shifter, StreetUnit TurboSmart Dual Port Blow Off Valve, StreetUnit Rear Engine Mount, StreetUnit Silicone Boost Tubes
BBabba
 
Postitusi: 42
Liitunud: 12 Aug 2007, 09:02

PostitusPostitas HrHunt » 04 Juun 2008, 11:24

Noh lambist ma oskan niipalju öelda et tuunimata auto target on kuskil 14.3s ja 160km/h, nii et mingit tähtsust aerodünaamika juba omab. Umbes täpselt niipalju et peeglid võiks ehk kinni panna :)

100x olulisem on see kuidas käike vahetada. Absoluutne maksimum mille peal peab vahetama on 5500rpm. Kui ei ole käsi kiire nagu kauboil soovitaks isegi 5000 pealt. Selle mootoriga on mõtet kiirenada vahemikus 3000-5500. Kui nüüd juba esimese käiguvahetusega nihkub vahemik ära üles on kõik järgmised hukule määratud. Ma ükskord raadil katsetasin seda asja ja vahe on ikka väga suur kas teha "disla stiilis" või "honda stiilis". Lisaks kuna 1/2 käigul on boost piiratud on üleüldse kasulik võimalikult ruttu kolmandani jõuda, isegi kui esimene hetk on alla 3000.

Mis puutub jäässe siis selle auto suur viga on mootori kohal asetsev vahejahuti. Kui nüüd pikalt passida koha peal töötava mootoriga, läheb see nii kuumaks et ei suuda enam üldse midagi mõistlikku teha ja hammustab su ajal kohe sarved maha. Tuleks üritada tagada et stardi hetkel on vahejahuti võimalikult külm (paus peale eelmist sõitu, kapott lahti, ei lase kohapeal käia pikalt jne). Nii et selle asemel et platsi peal kummi põletada tsikkide rõõmuks tasub sinna ehk tõesti jääd vms peale toppida aga seda ei taha ma mõeldagi mis juhtub kui mõni jäätukk rihmadesse lendab või ECU vett saab.
A vot veel - tavalise tänavarehviga ei aita burnout suurt midagi.

Nii et jah, ega ma mingi racer ei ole - kindlasti on nippe veel. Vbla tasub jääd ka endale kusagile panna ntx kui tähelepanu starditsiki peale ära kisub :D

PS. Mis sest kokkujooksust üldse kruttida oli vaja? Mina panin õige offsetiga velje peale talveks ka 225 ja ei olnud abs mingeid probleeme... Äkki sul mingid X veljed?
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas BBabba » 04 Juun 2008, 13:53

Jutt käis 1 miilist, mitte 1/4 miilist, ehk lõppkiiruse peale.
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopi ... age=1#7815
Eelmine aasta oli stock tulemus 224km/h.


Mul on vaja iga mõne kuu tagant sildu regullida Tallinna aukude pärast. Pidevalt hakkab kiskuma... Veljed on muidu defaultid ja uued rehvid Goodyeari Excellence.

Kui siin eelnevalt Esma Autot kiruti, siis on mul ka nüüd põhjust - koonusfilter jäeti puhastamata, kuigi sai seda mitu korda rõhutatud...
'07 Mazda 3 MPS + MAZDASPEED3 Cold Air Intake, TWM Performance Short Shifter, StreetUnit TurboSmart Dual Port Blow Off Valve, StreetUnit Rear Engine Mount, StreetUnit Silicone Boost Tubes
BBabba
 
Postitusi: 42
Liitunud: 12 Aug 2007, 09:02

EelmineJärgmine

Mine Mazda mudelid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline