Noh lambist ma oskan niipalju öelda et tuunimata auto target on kuskil 14.3s ja 160km/h, nii et mingit tähtsust aerodünaamika juba omab. Umbes täpselt niipalju et peeglid võiks ehk kinni panna
100x olulisem on see kuidas käike vahetada. Absoluutne maksimum mille peal peab vahetama on 5500rpm. Kui ei ole käsi kiire nagu kauboil soovitaks isegi 5000 pealt. Selle mootoriga on mõtet kiirenada vahemikus 3000-5500. Kui nüüd juba esimese käiguvahetusega nihkub vahemik ära üles on kõik järgmised hukule määratud. Ma ükskord raadil katsetasin seda asja ja vahe on ikka väga suur kas teha "disla stiilis" või "honda stiilis". Lisaks kuna 1/2 käigul on boost piiratud on üleüldse kasulik võimalikult ruttu kolmandani jõuda, isegi kui esimene hetk on alla 3000.
Mis puutub jäässe siis selle auto suur viga on mootori kohal asetsev vahejahuti. Kui nüüd pikalt passida koha peal töötava mootoriga, läheb see nii kuumaks et ei suuda enam üldse midagi mõistlikku teha ja hammustab su ajal kohe sarved maha. Tuleks üritada tagada et stardi hetkel on vahejahuti võimalikult külm (paus peale eelmist sõitu, kapott lahti, ei lase kohapeal käia pikalt jne). Nii et selle asemel et platsi peal kummi põletada tsikkide rõõmuks tasub sinna ehk tõesti jääd vms peale toppida aga seda ei taha ma mõeldagi mis juhtub kui mõni jäätukk rihmadesse lendab või ECU vett saab.
A vot veel - tavalise tänavarehviga ei aita burnout suurt midagi.
Nii et jah, ega ma mingi racer ei ole - kindlasti on nippe veel. Vbla tasub jääd ka endale kusagile panna ntx kui tähelepanu starditsiki peale ära kisub
PS. Mis sest kokkujooksust üldse kruttida oli vaja? Mina panin õige offsetiga velje peale talveks ka 225 ja ei olnud abs mingeid probleeme... Äkki sul mingid X veljed?