Mazda esitleb - Mazda 3 MPS

Arvamused mazda mudelite kohta postitada siia.

PostitusPostitas HrHunt » 04 Juun 2008, 14:30

Aa ok, mul 100 asja korraga ei pannud tähele :) No sel juhul tasub aerodünaamikaga kohe kindlasti tegeleda, vaata ainult et õhuvõttu kinni ei teibi :) Muu möla kehtib ikka ja eriti see pöörete värk.

A see Esma auto tundub jah kohati vabrik olevat. Nad üldse ei viitsi kuulata mis kunde tahab. Ma saan nii aru et mulle pandi poolsünt kuna tüüp arvas et kunde on loll ja laliseb niisama omaette mingist täissündist. Üritas mulle tõestada et sellist asja nagu poolsünt pole olemas vms :D Lõpuks tunnistas et ikka nende viga :) Jätsin asja sinnapaika. See suvi ma nii ehk naa nii karmilt ei talla. Küll aga talveks olgu olla. See 5W-30 pole ka talvel just parim variant minu arusaamist mööda.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas BBabba » 04 Juun 2008, 15:49

Kui alguses räägiti et "see nädal vaba aega pole", et õhufiltrit pesta, siis õnneks sai see ka ikka täna tehtud, niiet läks hästi ja saab laupäeval rahulikult sõita. Ehk siis rull teipi ja minek :)
'07 Mazda 3 MPS + MAZDASPEED3 Cold Air Intake, TWM Performance Short Shifter, StreetUnit TurboSmart Dual Port Blow Off Valve, StreetUnit Rear Engine Mount, StreetUnit Silicone Boost Tubes
BBabba
 
Postitusi: 42
Liitunud: 12 Aug 2007, 09:02

PostitusPostitas HrHunt » 04 Juun 2008, 16:09

Vaesekesed vist ikka päris hädas MPSi meestega. Me na pretesioonikad, irw. Samas võiks hoopis õnnelikud olla sest muidu poleks vist küll mazdat ostnud kui MPS poleks tulnud :) Põhim sama keiss mis mitsul evo ja subarul sti.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas revo5 » 04 Juun 2008, 18:42

HrHunt kirjutas:Vaesekesed vist ikka päris hädas MPSi meestega. Me na pretesioonikad, irw. Samas võiks hoopis õnnelikud olla sest muidu poleks vist küll mazdat ostnud kui MPS poleks tulnud :) Põhim sama keiss mis mitsul evo ja subarul sti.

:D kes seda tavalist lanceri käkki ikka tahab jah :D pean ka 30k hooldusse siirduma varsti aga mul kaasas oma õli :P
Kasutaja avatar
revo5
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mär 2007, 23:21
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 04 Juun 2008, 18:54

Mis õli sisse lükkad?
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas revo5 » 04 Juun 2008, 20:18

addinol äkki :roll: pole ära ost ja ega seal suurt vahet tegelt pole ei hakka mingit castroli ka ostma :P määrivad ehk ikka ühtemoodi
Kasutaja avatar
revo5
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mär 2007, 23:21
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 04 Juun 2008, 23:37

BBabba kirjutas:Ehk siis rull teipi ja minek :)


Muide, täna pesin oma autot, tekkis mitmeid häid ideid mida ja kuidas teipida. Päris hullult peaks õhutakistust alla saama. Teipi kuluks muidugi metsikult :D Kõige parem oleks vist see max lai läbipaistev, see tuleb pärast ehk ära ka.

Ühesõnaga, kui on soovi võin mehhaanikuna abiks olla. Käigukasti ma parandada ei oska põlve peal aga vahejahuti jäätamisega ok aerodünaamikaga leiutaks küll.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ardo » 04 Juun 2008, 23:57

Kellegil OMC'le minekuplaan?
Ardo
 
Postitusi: 291
Liitunud: 19 Jaan 2007, 23:38
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi

PostitusPostitas gebolax » 08 Juun 2008, 14:14

HrHunt kirjutas:Eks Mazdad ikka siit sealt natuke tirisevad krigisevad aga viimane asi on juba liig :) Kui on karedam teepind siis teeb spido/tahho/jms "torude" välimisi ääri moodustav detail väga ilget tärinat. Tärin lõpeb kui näpuga kergelt vajutada suva kohta äärel. Mõtlen nüüd et kas lükkab mingi musta kummitüki sinna vahele kuskile või on see tüüpviga ja on juba teistel ette tulnud/esinduses edukalt fiksitud. Kuna viimasel ajal on olnud autoga igast jama siis ei viitsi jälle vinguma minna esindusse, hakkavad veel vihkama või midagi :D


Mul samuti midagi "täriseb" üsna julmalt armatuuri piirkonnas, ei viitsi sellise probleemiga Esma Auto poole pöördudagi, sest oma aeg on kallim kui käija nendega seal vägikaigast vedamas. Nii nagu mul oli esisillaga, käisin hoolduses ja kurtsin et esisild koliseb, nemad väidavad et korras. No hea küll kui korras siis korras, spetsialistide sõna, ju siis olen ise poole toobine ja kuulen hääli! Peale mitme tuttava küsimust et kas sul hakkavad rattad küljest kukkuma, pöördusin Esmasse tagasi juba üsna tõsiselt et mehed midgai on korrast ära. Kontrolliti ja öeldi et no "võibolla" on esimesed stabilisaatori varda otsad, mille tellimiseks kulusid müstilised kaks nädalat.
Uued jupid küljes ja auto nagu uus, nüüd sama jama tagusmistega, mis samuti juba korra vahetatud, surnud ring- neid läheb ikka nagu leiba :D


Ja mis puutub lõppkiirusesse siis eelmisel aastal sai ka proovitud AC Mile-l ja võin öelda et kiirusel 200km/h läheb küljepeeglid oma asendisse ilusti tagasi, kui need algselt kokku klappida. Käiguvahetuse jutt aga jumala kõige, kõik peab tõesti olema perfect!
Samas oli kasutaja Kuttil eelneval aastal väga hea mõte kasutada sõidu ajal nö "tehnilist jääd". Tundub ainuke normaalne lahendus mootori peal asuva cooleri puhul.
Kasutaja avatar
gebolax
 
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Mai 2007, 18:27
Asukoht: Vääna-Jõesuu/Tallinn

OMC 2008

PostitusPostitas BBabba » 08 Juun 2008, 19:54

Selle aasta 1 miili tulemus tuli siis 223. Kuna vastu oli mega tuul siis võib ilmselt rahule jääda. Esimesel sõidul sai teipi ja jääd kasutatud. Kõik käigud üritasin vahetada 5500 pöörde peal.

http://silver123.planet.ee/MPS/OMC2008.wmv (13MB)

Teine sõit oli täiesti "stock". Ja kuna enne mind oli just võistluse katkestus ja vahepeal jätsin auto seisma siis jäi ka veojõukontroll maha võtmata, selle võtsin 2-3 käigu vahel maha ja sellest ka pöörded punasesse... Teine sõit 220km/h.

Teine sõit, spidomeetri video:
http://silver123.planet.ee/MPS/OMC2008spido.wmv (19MB)

Teine stock MPS sõitis 214 ja 209 vist...
'07 Mazda 3 MPS + MAZDASPEED3 Cold Air Intake, TWM Performance Short Shifter, StreetUnit TurboSmart Dual Port Blow Off Valve, StreetUnit Rear Engine Mount, StreetUnit Silicone Boost Tubes
BBabba
 
Postitusi: 42
Liitunud: 12 Aug 2007, 09:02

PostitusPostitas HrHunt » 09 Juun 2008, 00:33

No igati hästi ju, kui oli kõva tuul vastu siis sõitsid tegelt jupi kiiremini kui eelmisel aastal.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 09 Juun 2008, 00:36

gebolax kirjutas:Mul samuti midagi "täriseb" üsna julmalt armatuuri piirkonnas


Endal ma lahendasin selle asja ära, esialgu "tehnoloogia testi" variandis. Järgmine nädal ehk nuputan parema metoodika, siis annan teada.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas IvarR » 11 Juun 2008, 09:47

revo5 kirjutas:addinol äkki :roll: pole ära ost ja ega seal suurt vahet tegelt pole ei hakka mingit castroli ka ostma :P määrivad ehk ikka ühtemoodi



Vahe on väga suur kas Addinol või Castrol.
Ma pakun et minu auto mootori puhul 1päev addinoli ja oleks mootor kottis ka. Ei ole mõtet hoida kokku sellise koha pealt :S Võiks ükskord inimesed sellest ka aru saada.
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Õlidest

PostitusPostitas HrHunt » 11 Juun 2008, 10:09

Mina isiklikult olen mähkadest saadik seda meelt et parim õli ja parim kütus ainult. Kõik autod mis on mul müüki läinud - uued omanikud on olnud rõngas et vapsee korras mootor :) Siit küsimus, Mazda esindus topib kõigile autodele kinnisilmi

Mobil Super FE Special 5W-30

mis minu arusaamist mööda on "ok" kuid kaugeltki mitte parim võimalik? Järgmine kord sunniks neid seda sisse kallama

Mobil 1 5W-50 Rally Formula

Kas olen õigel teel? Lisaks küs - ma saan aru et see 5W-30 õigel talvel nagu üldse voolata ei tohiks. Mismoodi nad seda siis topivad? Default õli spetsis seisab number -33, mis see tähendab siis et kui öösel oli -35 ja tõmmad starterit saab mootor kohe 50K vanemaks?
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

Re: OMC 2008

PostitusPostitas HrHunt » 11 Juun 2008, 10:13

BBabba kirjutas:Selle aasta 1 miili tulemus tuli siis 223. Kuna vastu oli mega tuul siis võib ilmselt rahule jääda. Esimesel sõidul sai teipi ja jääd kasutatud.


Kui teipisid kas vähendasid ka stanges asuva hiiglasliku õhuvõtu pindala? Kui ma oma autot uurisin selle pilguga jäi mulje et 2 sotaga kütmise jaoks võisk põhim kogu selle stange augu kinni toppida kuna "noka vahelt" puhuks ikka kõvasti sisse.

Ma vaatasin sul olid esimene ja viimane sõit 223, kas viimane oli ilma teibita ja jääta? Ehk siis kas võib öelda et teipimisest ja jäätamisest polnud kasu?
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas IvarR » 11 Juun 2008, 10:26

5W-50 Rally Formula on hea valik.
Minu kogemuste põhjal soovitused:

Tavaauto millel aegajalt gaasi vajutatakse:
Castrol GTX Magnatec
Turbomootoriga autod:
Castrol RS seeria.

Point selles et olen näinud kui on katsetatud ühe ja sama mootori puhul erinevaid õlisid ning üle 500hj mootori puhul on metsik vahe kas kasutada odavat või kvaliteetset õli.
Taunuse projekti puhul millel kasutame custom turbot ning mootori ressurss on 1000hj siis ainult Castrol. Proovisime vahepeal ka muid marke kuid need kärsatasid turbos laagreid jne läbi ning iga turboremont oli üle 500eur. Castrol tundus mõttetult kallis tõesti kuid peale kasutusele võttu pole ühtegi probleemi olnud.

Samuti ka minu punane 323GTI millel pöörded käivad tihti 8000 kanti sõidab ainult Castroliga. Olen näinud mis juhtus sama suunitlusega 323F GTI-l kui kasutati odavaid õlisid. Kõver kaan, puudulik õlitus, mootori metsik kulumine jne.
Odavam on kokkuvõttes kasutada kallist õli kui mootorit vahetada.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: OMC 2008

PostitusPostitas BBabba » 11 Juun 2008, 17:11

HrHunt kirjutas:
BBabba kirjutas:Selle aasta 1 miili tulemus tuli siis 223. Kuna vastu oli mega tuul siis võib ilmselt rahule jääda. Esimesel sõidul sai teipi ja jääd kasutatud.


Kui teipisid kas vähendasid ka stanges asuva hiiglasliku õhuvõtu pindala? Kui ma oma autot uurisin selle pilguga jäi mulje et 2 sotaga kütmise jaoks võisk põhim kogu selle stange augu kinni toppida kuna "noka vahelt" puhuks ikka kõvasti sisse.

Ma vaatasin sul olid esimene ja viimane sõit 223, kas viimane oli ilma teibita ja jääta? Ehk siis kas võib öelda et teipimisest ja jäätamisest polnud kasu?

2 sõitu oli ainult. Kolmas tulp on "parim", vaatasid ilmselt valesti.
Esimene sõit oli jääga, teibiga, ilma kojameeste ja antennita, teine oli "stock".
Õhuvõttu ei julgenud teipida, muidu on näha siit:
http://agent.lameg.ee/honda/omc2008/P6081429.JPG

Üldiselt tundub, et ega sellest teibist väga kasu pole... võrreldes esimest ja teist sõitu. Kui oleks 6nda käigu teisel sõidul natuke hiljem pannud, oleks ehk 1-2kmh veel juures olnud, vahetasin 5500 peal, tegelt oleks vist parem olnud 5700ni lasta. Graafiku järgi on 5700 peal veel rohkem jõudu kui 4500 peal, mis oli peale käiguvahetust.

Kui millalgi veel sõitma lähen, siis prooviks kaalu alla saada. Hetkel oli "täislast".

Keegi võiks nüüd kinnitada, et http://www.cobbtuning.com/products/?id=4100 MPS-ga töötab.
'07 Mazda 3 MPS + MAZDASPEED3 Cold Air Intake, TWM Performance Short Shifter, StreetUnit TurboSmart Dual Port Blow Off Valve, StreetUnit Rear Engine Mount, StreetUnit Silicone Boost Tubes
BBabba
 
Postitusi: 42
Liitunud: 12 Aug 2007, 09:02

PostitusPostitas Kutt » 13 Juun 2008, 12:55

Täriseb ka minul armatuur, aga kuskil sees, niiet midagi vajutades ei õnnestu likvideerida. Karedal teel pikemal sõidul ikka väga närvidele käib, tõstatan selle teema uuesti kui hooldusse lähen. Krt küll, kui ikka mudelirivi tipp ostetakse, siis võib ehk eeldada ,et on tavalisest suts nõudlikum klient.
Lisaks täriseb kohati kaassõitja turvavöö istmeküljes olev pistik (all midagi seibitaolist - hoiad kinni, jääb vait), kaassõitjapoolse truvavöö piilariküljes olev liigutatav juht krigiseb vaikselt, juhiiste NAGISEB ja KÄÄKSUB liigutades :) Nii raske ma ka nüüd ei ole. Ühesõnaga, PLASTIK raisk. Väsib. Kui nüüd auto tõsiselt ette võtta siis on kõvasti sadulsepal tööd seal nahaga katmisel.

Esistabika puksid ka minul vahetatud, nüüd läheb vahetusse taga amort, kuid kahtlen, kas sellest piisab. Niikui garantii läbi saab, panen tugevamad puksid-asjad.
Kasutaja avatar
Kutt
 
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2007, 11:02
Asukoht: Tallinn

2007 Mazda MPS3

PostitusPostitas Muri » 13 Juun 2008, 13:10

mind häirib kõrvalistuja uks, mingi nagin on sees seal polstris kuskil :lol:
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Kutt » 13 Juun 2008, 13:27

Ahjaa, kas keegi oleks nõus tulema minuga lähiajal heitgaase mõõtma? Oma MPSiga. Asi selles, et olen kasutanud siin üht kütuselisnadit ja tahaks väga teada, kas on mingit tolku või mitte. Kiirenduses ei taju ja kütusekulus vb minimaalselt. Vähenemine hetigaasides pidi aga olema lausa 90% niiet igal juhul fikseeritav.

Saatke privasse mulle oma nr või mailile, ma siis helistan ette kui võiks minek olla. Tab keegi soovitada mingit moodsamat kohta, ksut saab väljaprindi ja detailsema ülevaate? Ja mis maksab? Ma maksan mõlema auto analüüsid kinni.
Kasutaja avatar
Kutt
 
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2007, 11:02
Asukoht: Tallinn

2007 Mazda MPS3

PostitusPostitas gebolax » 14 Juun 2008, 12:52

Kutt kirjutas:Lisaks täriseb kohati kaassõitja turvavöö istmeküljes olev pistik (all midagi seibitaolist - hoiad kinni, jääb vait), kaassõitjapoolse truvavöö piilariküljes olev liigutatav juht krigiseb vaikselt, juhiiste NAGISEB ja KÄÄKSUB liigutades :) Nii raske ma ka nüüd ei ole.


Mul muide turvavöövastusega sama jama, kui peale surud jääb vait, see vist mingi tüüpviga. Juhiiste vahetati mul üldse ilma pikema jututa ära sest see sõna otseses mõttes loksus :D
Kasutaja avatar
gebolax
 
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Mai 2007, 18:27
Asukoht: Vääna-Jõesuu/Tallinn

PostitusPostitas Kutt » 14 Juun 2008, 19:07

Kusjuures loksub jah! Edasi tagasi :D
Ma mõtlesin et see on normaalne, või noh, et ei tasu peeneks ajada seda teemat... Selge siis, läheb vahetusse.
Muuseas, 451 nr vist, ära oma autot otsi, see viidi tasulisse parklasse, ma täna nögin :D Punane MPS.
Kasutaja avatar
Kutt
 
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2007, 11:02
Asukoht: Tallinn

2007 Mazda MPS3

PostitusPostitas Muri » 14 Juun 2008, 22:48

gebolax kirjutas:Juhiiste vahetati mul üldse ilma pikema jututa ära sest see sõna otseses mõttes loksus :D


Mulle õeldi selle peale, et liiga lamavas asendis on :roll:
Kuradikurat
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas t3i » 15 Juun 2008, 09:35

Tundub,et hakkab tüüpvigasid välja tulema :cry: .Nimelt mul endal siis sellised mured ja läbisõit 20000 : stabika puksid lähevad kohe vahetusse,spidoka juures see toru teeb häält,kunde ukses miskit laliseb,salongi vent teeb aegajalt häält nagu käiks kuhugi vastu(madalatel pööretel) iste hakkab vaikselt kiiktooliks muutuma. "Türi-PPaide" ja ma olin endas nii veendunud,et ostan vastupidava auto :oops: .Ahjaa muidugi teisel päeval peale ostu hakkas "check engine" põlema(uuendati softi) :x

Veel tuli meelde,et kunde turvavööl on keerd peal ja minuarust on selle tekkimne iseenesest suht võimatu
t3i
 


PostitusPostitas HrHunt » 15 Juun 2008, 13:04

Spidoka "toru" all mõtled neid 3e plastmassist äärt näidikute "kaevudel" või neid logisevaid junnikesi millega ls nullitakse jne?
Kolme toru lahendus on sisuliselt järgine: võtta n musta väri kleepekaga vilditükikest, mis käivad ntx mööbli jalgade alla. Teha nendest sobiva kõrgusega torn või 2 ja installeerida see asjandus nii et ta toetaks ühte või mitut toru, likvideerides seega võimaluse vibreerida.
Teine variant mis ma mõtlesin on tõmmata mingisigune jõhv näiteks paar keerdu sinna liitekoha vahele, et moodustuks jällegi fikseeruv "tihend".
Hetkel on mul seal väga lihte ajutine lahendus mille tegemine võta 5 sek: võtta taskust pakk tatilappe paberist, võtta sealt sobiliku paksusega pakett ja lihtsalt lükata ntx parempoolse toru alla :)
PS. Tegelt on ainus asi mis selle autoga aitab kõigi nende hädade vastu - jõhkralt lappi anda, siis ei pane tähele pisiasju :D
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Mazda mudelid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist