Mazda esitleb - Mazda 3 MPS

Arvamused mazda mudelite kohta postitada siia.

PostitusPostitas HrHunt » 30 Juun 2008, 16:04

T 16:45 jälle laagri maksi juures kogunemine, kes soovib rallitama minna
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Meelis1986 » 30 Juun 2008, 16:35

Kõrval istujaks ei tohi tulla ? :)
Kasutaja avatar
Meelis1986
 
Postitusi: 701
Liitunud: 06 Jaan 2008, 14:47

PostitusPostitas HrHunt » 30 Juun 2008, 16:58

Meelis1986 kirjutas:Kõrval istujaks ei tohi tulla ? :)


No see 2 otsaga vorst, ega ma mingi rinka äss ei ole. Tasakeisi kompan värki särki. Kaasa võin võtta, demoringid võin ka teha. Kui on veel rahvast ehk demob veel keegi, eriti kui on mingi "pärisäss" ka kohal. Samas nö. põhimassi ringe tahaks omaette konsentreerunult õppida.
Kui siuke skeem sobib võib pardale võtta küll :)
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Meelis1986 » 30 Juun 2008, 17:26

Mulle see sobiks ja isegi kui pärast vihma kallab (siis kui sa omaette neid ringe sõidad)see mind ei heituda olen suht harjunud sellega :P
Teeks pilte isegi kuidas kimad seal :P :) Kui vihma kallab siis jääb väljas pildistamine ära aga see selleks :)
Ainuke mure on kas ma töölt nii kiiresti tagasi jõuan. Kuna mul siuke töö kus kunagi pole kindlat aega millal tööpäev läbi :( Ehk annad oma numbri ps-i või nii ja siis homme saaks öelda kas ma jõuan selleks ajaks vms :)
Ahjaa igajuhuks kirjutan et seal maksi juurest saan ka ikka kõrvalistuja olla või pean oma autoga Pärnu sõitma ?
Kasutaja avatar
Meelis1986
 
Postitusi: 701
Liitunud: 06 Jaan 2008, 14:47

PostitusPostitas HrHunt » 30 Juun 2008, 19:25

Meelis1986 kirjutas:olla või pean oma autoga Pärnu sõitma ?


Number jne on privas, mis ma aga tahtsin öelda tegelt kõigile on see et rinkale võib minna ka 626ega, 323ega ja 121ega võib ka minna :D Seal silti pole et "MPS-only if Mazda" :) Pumbata kumm veidi rohkem kummi ja läheb nii et suicuvine taga. Et kes tahab õiget fiilingut saada peab ikke ise ära proovima :)
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ardo » 30 Juun 2008, 23:25

Einoh, kui keegi mind peale korjab, tulen teen pilti. :twisted:
Ardo
 
Postitusi: 295
Liitunud: 19 Jaan 2007, 23:38
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi

PostitusPostitas BBabba » 02 Juul 2008, 09:09

Nägin seda teadet alles peale 19.00 ja kui 21:30 kohale jõudsin olid juba kõik laiali läinud :( Kas sellel üritusel mingit mailinglisti ka on?
'07 Mazda 3 MPS + MAZDASPEED3 Cold Air Intake, TWM Performance Short Shifter, StreetUnit TurboSmart Dual Port Blow Off Valve, StreetUnit Rear Engine Mount, StreetUnit Silicone Boost Tubes
BBabba
 
Postitusi: 42
Liitunud: 12 Aug 2007, 09:02

PostitusPostitas HrHunt » 02 Juul 2008, 11:37

opentrack.pri.ee - Eelseisvad üritused - Vaba rada Audrus igal teisipäeval on see koht kus varem jauramine pihta hakkab.

Kusjuures ma nägin kui sa vastu tulid :) Hetkeks tekkis mõte et äkki keegi kimab rajale aga siis mõtlesin pole vöimalik :D
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas timz » 09 Juul 2008, 14:40

mul hakkas rool häält tegema. kohapeal seistes ja töötava mootoriga keerates hakkas midagi jalge all kolksuma. roolilatt vahetati välja aga selles polnud vist viga sest kolks endiselt sees. kui mootor seisab ja võimu järgi pole siis pole mingit häält
timz
 
Postitusi: 4
Liitunud: 09 Juul 2008, 14:21

PostitusPostitas HrHunt » 09 Juul 2008, 17:21

Ma küll tuhm lamp selles kuidas need jubinad täpselt käivad aga 1 asi mis seal on üle vrdles "tavalise autoga" on see LSD differ. Mul teeb see ntx selgelt häält kui vaikses parklas manööverdada. Aga see on kogu aeg olnud ja kuna tegu on ikkagi mehaanilise seadeldisega siis arvan et see "minu hääl" on normaalne nähtus.
Samas see ei seleta miks siis võimuta vaikus on.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Evert » 09 Juul 2008, 19:47

timz kirjutas:mul hakkas rool häält tegema. kohapeal seistes ja töötava mootoriga keerates hakkas midagi jalge all kolksuma. roolilatt vahetati välja aga selles polnud vist viga sest kolks endiselt sees. kui mootor seisab ja võimu järgi pole siis pole mingit häält

Soovitaksin auto estakaadi/kanali/pukkide peale ajada, ise selili alla roomata ja lasta kellelgi rooli edasi-tagasi liigutada. Ise taskulambiga siis auto all vaatad, kust kolks tuleb.
Kui sa pole mehaanikuna eriti tugev, siis asenda sõna "ise" ntx. sõnaga "sõber", "luksepp" vms'ga.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas HrHunt » 24 Sept 2008, 15:33

Ühel MPSil olla mootor laiali lastud. Ega keegi pole kursis, mis täpselt juhtus ja põhjustas?
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas kd » 24 Sept 2008, 20:30

mis mõttes laiali lastud? minu oma sai just tutika mootoribloki ja turbo :D aga kuulsin, et sama remonti on tehtud ka MPS3-dele. Ei tea kas hakkab mingi tüüpviga tekkima MPS-idel :roll:
kd
 
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juul 2008, 16:21

PostitusPostitas HrHunt » 25 Sept 2008, 01:03

Hmm... aga miks ta tuksi läks? Kas esinduse õli oli sees? Kui sõidust tulid siis 30 või rohkem sekki käia lasid? Külmalt lappi ei andnud?
Mul on asja vastu kõrgendatud huvi kuna tallan päris korralikult, senimaani tiksub nagu sveitsi kell ja omast arust olen kõiki nö. ekspluatatsiooninõudeid täitnud. Kallasin nüüd veel parema õli ka sisse.
Esinduse kraami hangumistemp on -33. Kuidagi kasin, nüüd sai sama 5W-30 aga hangumistemp -45, teine tera.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas kd » 25 Sept 2008, 09:21

No tegelt läkski turbo, mis keeras ka ploki tuksi :?: (nii väideti). Enivei loeti mulle sõnad peale, et tegelikult oli see ka minu viga, kuna turboga autosid on vaja raudselt enne sõitu minekut soojendada (soovitavalt kuni pöörded langevad tuhandeni) ja ka pärast peenestamist kohe mitte välja suretada, kuna turbo peab jahtuma (ca. minut). Minule seda auto ostmisel küll ei räägitud et see võib mootorile saatuslikuks saada... Samas ei ole ma nagu päris tainas ka autode alal ja et turbomootorit tuleb pisut teistmoodi käsitleda... Igal juhul hetkel siis "uus" mootor peal ja sõidan nagu pensionär :D (esindus soovitas 3000 km mootor sisse sõita). Aga ise siiski paneks selle mootori värgi tehase bläki alla, kuna vajutamiseks need mootorid ongi. Ja veel, see remont läks maksma üle 100 kilo (lohutuseks siis nendele kel garantiiaeg lõppenud :wink: )
kd
 
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juul 2008, 16:21

PostitusPostitas kd » 25 Sept 2008, 09:27

Veel herr HrHundile.

Minul tiksus samuti mootor ideaalselt (läbisõit oli siis 17 kilo), ainult et mootor hakkas kergelt suitsema. Eriti hästi sai aru seda siis kui auto töötas kohapeal ca 5 minti ja sumpadest hakkas sinakat suitsu tulema. Õli mootor ei võtnud ja mingeid muid veidrusi samuti ei toimunud. Ka minek oli samahea...
kd
 
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juul 2008, 16:21

PostitusPostitas HrHunt » 25 Sept 2008, 11:52

Selge, tüüpiline case siis, USAs tavaline. Kusjuures ka mulle ei öeldud auto ostmisel seda turbo "mahatiksutamise" asja. Ise sõidan väga õrnalt kuni temp pole normis (tegelt peaks natuke veel kuna õli tuleb veel hiljem normi kui temp). Ja absoluutselt kriitiline on see mahajahutamise asi tõesti. USA foorumid on täis pilte kus turbo on nagu kõrbenud pann. Ise peale rahulikku sõitu vähemalt 30 sek ja peale rajal käimist kuni 5 min. Lisaks soovitaks minna parema õli peale üle. USAs on nö. rusikareegel tavakasutusse Pennzoil 5W-30 täissünt, vastab kõige kõrgematele standarditele mis hetkel on (erinevalt esinduse poolsündist). Praktikas on tast kasu just külmkäivitusel, kuna ta on madalal temperatuuril vedelam ja hakkab rutem toimima.
Võibolla see on luul aga mulle tundub et kui varem hommikuti oli "lõginat" üle sekundi käivitamisel siis nüüd on konkreetselt alla.

Kurat aga see remondiarve paneb mõtlema... Hakkas tekkima plaan ikka peale garantiiaega ka edasi kütta.... Dämit.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas revo5 » 25 Sept 2008, 17:37

kui turbo läheb siis aftermarket garret peale ja edasi :P see tuleb 3x odavam :wink:
Kasutaja avatar
revo5
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mär 2007, 23:21
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 29 Sept 2008, 11:02

Ega keegi omale need Eibachi vedrud pole alla pannud (ja (tagumised) camber links)? Kuda on? Kas tänaval veel sõita kannatab?
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

Õli

PostitusPostitas ZGI » 08 Okt 2008, 22:55

Kuidas selle teise õli valikuga on? Kas võtad õli hooldusse minnes näppu ja ütled, et pange see? Ei ole kahjuks väga kursis...ärge maha lööge kohe...senimaani pandud miskit Super-it...ja ausalt mõelnud korduvalt, et kas miski muu mark ei ole targem... Esinduse vennad väitsid, et see tehase poolt täitsa ok...aga mina ikka kahtlen :D

Teine küsimus - kas MPS omanikud kogunevad vahetevahel ka kusagil?

Päikest!
ZGI
 
Postitusi: 9
Liitunud: 27 Mai 2008, 13:27
Asukoht: Tallinn

Re: Õli

PostitusPostitas tomkulibin » 09 Okt 2008, 07:14

ZGI kirjutas:...- kas MPS omanikud kogunevad vahetevahel ka kusagil?

Päikest!

http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewforum.php?f=3 eraldi MPS-id vist seni pole kogunenud.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7987
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

MPSi mootoriõli

PostitusPostitas HrHunt » 09 Okt 2008, 11:50

Esindus paneb:

Mobil Super FE Special 5W-30
see on poolsünt, ning vastab
ACEA A1/B1, API SJ
http://xom.ee/files/37_Super%20FE.pdf
see on kõige kehvem võimalik õli (standardite järgi) mida tehas kallata lubab

Tuginedes ameerika kolleegide ulatuslikule kogemusele ostsin mina
http://www.topparts.ee sellise:

Pennzoil Platinum 5W-30
see on täissünt, ning vastab
ACEA A5/B5, API SM
http://www.pzlqs.com/Tech/Pdsheet/Domes ... torOil.pdf
see on parim võimalik õli (standardite järgi) mida tehas kallata lubab

Praktikas tähendab see seda, et Mobili hangumispunkt on
-33, Pennzoili oma -45. Edasi võib igaüks ise arvata mida auto mootor arvab ühe ok teisega talvel külmakäivitamisest. Mobiliga -25ega pmst metallipuru lendab juba.

Lisaks pidi Pennzoil väga hästi kannatama õli saastumist bensiiniga, mis on otsepritse mootoritele omane nähtus. Ameeriklased väidavad seda tuginedes kasutatud õlile tehtud analüüsidele. Pennzoil maksis vähem kah (ostsin ca 12l, sain hulgihinnaga).

NB! Mingil juhul ei soovita kallata, nW-40 või veelgi suurema viimase numbriga õli, kui just ainult ringrajal ei sõida. See on selle mootori jaoks liiga paks normaalse töötemperatuuri korral. Küll aga võib vabalt panna 0W-30, kuna see voolab külmaga veelgi paremini.

PS. Asi käib nii et kui lähed õli vahetama siis viskad esinduses omad potsikud letti ja ütled pange see. Kui midagi juhtub, siis kohtus jääd ikka õigeks, kuna õli vastab nõutud standarditele ja esindus nõustus seda sisse valama :) 1 vahetuse jaoks tuleb varuda ca 6 liitrit / quarti.
Viimati muutis HrHunt, 09 Okt 2008, 12:12, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 09 Okt 2008, 12:01

Suurim MPSide kogunemine on senimaani olnud Audru ringrajal, kuhu kogunes umbes täpselt 2 tükki neid :) Kui vapraid jänesed leidub võib ju korrata kas sealsamas või Rapla kardirajal, järgmisel aastal. See tänaval kangutamine on niisama enda sügamine, rajal on see masin ikka puhas porr :D
Teine variant aga jah lihtsalt "kolmapäevakule" tulla, vahest mõni MPS sinna ikka eksib.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas BBabba » 10 Okt 2008, 21:23

2007a ühel kiirendusel oli 3 MPS-i :)
http://www.mile.audiclub.ee/2007/tulemused.html
'07 Mazda 3 MPS + MAZDASPEED3 Cold Air Intake, TWM Performance Short Shifter, StreetUnit TurboSmart Dual Port Blow Off Valve, StreetUnit Rear Engine Mount, StreetUnit Silicone Boost Tubes
BBabba
 
Postitusi: 42
Liitunud: 12 Aug 2007, 09:02

PostitusPostitas Muri » 10 Okt 2008, 22:21

BBabba kirjutas:2007a ühel kiirendusel oli 3 MPS-i :)


kuidas siis üks onu teistest 3km/h kiirem oli?
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1710
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Mazda mudelid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline