Mazda esitleb - Mazda 3 MPS

Arvamused mazda mudelite kohta postitada siia.

PostitusPostitas BBabba » 11 Okt 2008, 16:23

Muri kirjutas:
BBabba kirjutas:2007a ühel kiirendusel oli 3 MPS-i :)


kuidas siis üks onu teistest 3km/h kiirem oli?

Ta viskas auto tühjaks ja kasutas cooleri peal jääd.
'07 Mazda 3 MPS + MAZDASPEED3 Cold Air Intake, TWM Performance Short Shifter, StreetUnit TurboSmart Dual Port Blow Off Valve, StreetUnit Rear Engine Mount, StreetUnit Silicone Boost Tubes
BBabba
 
Postitusi: 42
Liitunud: 12 Aug 2007, 09:02

PostitusPostitas HrHunt » 12 Okt 2008, 15:08

Natuke uut inffi ECU tuningu kohta, selles kontekstis, et mida saab teha ilma suuresti kapoti alla ronimata:

www.cobbtuning.com - AccessPort - see mis ma vahepeal reklaamisin. Läks minu meelest pisut rappa, tüübid pingutasid üle = progesid pmst kogu softi ümber, tulemusena see pole nii paindlik nagu stock soft ja 100 muud häda.

www.cp-e.com - FullControl Flash - Jube äge asi, mulle meeldib kontseptsioon, selle asemel on ronida näppupidi liiga sügavale softi sisse tehti nii et kui annad lappi siis on põhjas ja kõik, on ära korjatud see idiootne astmeline süsteem mis stockis on. Paraku meil seda peaaegu võimatu kätte saada kuna selleks peaks ECU neile saatma jne.

www.piasiniengineering.it - nüüd läheb asi huvitavaks kuna italjaanod on valmis vorpinud asja mis kindalt käib euro MPSi ECUga kokku jne. Seal on progetud rohkem kui CP-E korral, tõstetud boosti jne. Annab ka stock autoga kõva laksu juurde ja mis peamine säilitab ECU adaptiivsuse, nii et sisselaske ja sumpatuuningu korral tuleb aga jõudu juurde, mitte ei hakka pilpaid lendama. Itaalia lehel on asi väljas MPS6 jaoks. Praktikas on see juba olemas ka CX-7 ja MPS3 jaoks ja juba pannakse peale. Eesrinnas on Austraalia poisid, siin sellest pikem jutt:
http://www.ozmazdaclub.com/forum/piasin ... ished.html
Saksamaal hakkavad ka edasimüüjad tekkima.

Nüüd ma jõuan aga põhipoindini. Kuna seesama Piasini pakub ciptuningut ka hirmsale kogusele muudele Mazdadele ja ka üldse muudele markidele siis äkki mõni meie tuuningufirma võtaks teatepulga üle? Ma saan aru et Piasini eraldab diileritele mingisugused paar juhtmega ühendatud karbikest - lapi külge ja tuuningut tuleb nagu ahjust. Kuna Austraalia poisid on väga rahul - ma arvan asjal oleks jumet.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas gebolax » 13 Okt 2008, 19:16

Ja huvitav mitu raha see adrealiinipakike maksta võib.
Kasutaja avatar
gebolax
 
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Mai 2007, 18:27
Asukoht: Vääna-Jõesuu/Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 13 Okt 2008, 19:34

MPS6 eest tahetakse 650 EURi. Ma saan aru see on juhtmetega karbikest omavale firmalt kohustuslik edasimüügi hind. "Pooletoobised" edasimüüjad pidada nii tegema, et saadavad pmst postiga italjaanodele auto aju, italjaanod teevad ära, saadavad tagasi.

Juhul kui peaks jälle uus versioon tulema siis see edasi tagasi saatmisega variant on väga porr :(

Igaljuhul on aeg see saan nüüd kuidagi liikuma saada. WRX keerati just 260hj peale, tuleb uus kuri Focus RS jne jne. Varsti me nagu küla vaesed oma 260 hobusega.

PS. CP-El tuli välja plug-and-play komplekt mis võimaldab nende Standback 2 tuunimisvidina kenasti aju vahele toppida, ilma juhtmeid lõikamata. Huvitav variant nendele kes tahab palju X rauda külge kruvida ja düno juures chillida. CAI ja turbo/catbackiga laiskuritele on see muidugi liiga äge lahendus.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 16 Nov 2008, 14:49

Mulle ei anna siiski endiselt rahu Cobb Accessport ECU progeja, vahest vaatan mis nad seal aretavad:

http://www.cobbforums.com/forums/showthread.php?t=41063

Regage ja pange küsitlusse linnuke et "Focus on international applications of the MS3" :)

Juba seegi on suur saavutus et nad üldse on sellise linnukese sinna pannud, veel pool aastat tagasi oli NO WAY. Kui veel peedistada, mine hullu tea.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas em76 » 01 Mär 2009, 19:16

Krt rahvajutud kõnelevad, et Mazda 3 pidavat olema kõige kestvaim Mazda, aga nüüd kui seda MPS juttu lugeda, siis tundub, et vähemalt Mazda 3 MPS-l juba tutikana veermik laguneb, seest krudiseb ja parimal juhul võib isegi mootor õhtale minna ning teenindus ei hooli ka eriti kvaliteedist ning valab odavaimat õli mootorisse. Ise hakkasin just MPS-ide vastu huvi tundma, aga teades, et mul on vajadus ka kruusateedel teinekord sõita, siis tekib küsimus, kas MPS üldse sellele vastu peab, või tähendaks see pidevat sillapukside ja ei tea mille veel vahetust!?! Siin vist suurem osa MPS-e kruisib peamiselt puhtal asfaltil ja ikka silmitsi kõiksugu kestvusprobladega. Corollaga pole küll probleeme olnud ei metsavahel, kruusateel, ega ammugi mitte asfaltil- kas tõesti Toyota on niipalju teisest mastist kui Mazda? MPS-i kliirens iseenesest sama mis Corollal, seega iseenesest peaks saama ka metsavahe teedel muretult läbitavuse mõttes sõita, aga jah kestvus tundub olema problemaatiline.
em76
 
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Mär 2009, 14:14

PostitusPostitas HrHunt » 02 Mär 2009, 01:25

MPSiga kruusateel kärutada saab, samamoodi nagu ka enamuse teiste sportautodega, kui enda peale kuri olla. Vedrustus on timmitud siiski asfaldi ja ainult asfaldi jaoks. Mis vastupidavusse puutub siis tegelikult on kõik ok kui jälgida elementaarseid asju nagu külma mootoriga mitte tallata, peale sõitu lasta tühikäigul käia ja kasutada parimat võimalikku 5w30 või 0w30 täissünti. Ise neid asju järgin, esimesed stabika puksid on ka vahetatud - puhas sõidurõõm, auto juba varsti paar aastat vana aga niipea välja vahetada ei ole mingit tahtmist, pigem ootan kui garantii läbi saab et hellalt tuunima hakata :P
191kW/380Nm/FWD/LSD & 60kW/110Nm/RWD+AWD/LR & 108kW/350Nm/AWD
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas em76 » 02 Mär 2009, 09:10

HrHunt kirjutas:MPSiga kruusateel kärutada saab, samamoodi nagu ka enamuse teiste sportautodega, kui enda peale kuri olla. Vedrustus on timmitud siiski asfaldi ja ainult asfaldi jaoks. Mis vastupidavusse puutub siis tegelikult on kõik ok kui jälgida elementaarseid asju nagu külma mootoriga mitte tallata, peale sõitu lasta tühikäigul käia ja kasutada parimat võimalikku 5w30 või 0w30 täissünti. Ise neid asju järgin, esimesed stabika puksid on ka vahetatud - puhas sõidurõõm, auto juba varsti paar aastat vana aga niipea välja vahetada ei ole mingit tahtmist, pigem ootan kui garantii läbi saab et hellalt tuunima hakata :P


Ei ma enda peale kuri ei ole, aga paraku on Eestis veel palju väiksemaid teid kruusateed ja kuidagi tuleb need ju ka läbida. Kas annad siis igale hooldusele oma potsiku õli kaasa? Mis õli kasutad?
em76
 
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Mär 2009, 14:14

PostitusPostitas -RS- » 02 Mär 2009, 16:56

Tekkis selline küsimus, et tagasild jubedalt kolisema hakanud (nagu ka paljudel teistel:P) ja kuna 30tuhat ka täis tiksund siis nagunii vaja teenindusse minna, et tahaks siis teada kas esindus garantii korras lapib selle tagasilla või püüab seda omaniku pähe ikka määrida (a la vale sõidustiil võimidaiganes)? Sooiks siis teada saada teiste kogemustest. Üks küsimus oleks veel, et kas kellelgi on probleeme old esitulede regulaatoriga, igatahes auto käivitamisel tulede "sättimist" mul enam ei toimu ja pooltuled näitavad minuarust natuke liiga maha. Tean et ühel sõbral RX8-l oli selline probleem, (tagasilla peal pidi olema mingi loodi põhimõttel andur, mis sätib tulesid ja see vahetati tal esinduses minuarus ilust garantii korras ära) et ei tea kas MPS-il on samal põhimõttel süsteem?
-RS-
 
Postitusi: 16
Liitunud: 11 Nov 2007, 02:55

PostitusPostitas HrHunt » 02 Mär 2009, 23:49

em76 kirjutas:Ei ma enda peale kuri ei ole, aga paraku on Eestis veel palju väiksemaid teid kruusateed ja kuidagi tuleb need ju ka läbida. Kas annad siis igale hooldusele oma potsiku õli kaasa? Mis õli kasutad?


Noh mina olen mingid 10km otsad lihtsalt väga rahulikult 50-60 km/h sõitnud, nii jõuab suuremate aukude eest ära keerata ja ei loobi kive kah küljekarpidesse. Kui peaks igapäevaselr üle paari km kruusa sõitma vaataks mingi muu auto.
Õli on mul Pennzoil Platinum 5w-30 (NB! lihtsalt Platinum, mitte mingi lisanimega low saps vms euro-huinja), see peaks olema kvaliteetne õli, seda soovitavad USA MPSi kasutajad ja lisaks on ta odavam kui esinduse kesine poolsünt, nii et jah, iga kord annan oma õli. Toppisin nüüd Jimnysse ka sama õli - Jimny saab hirmsat vatti ja senimaani kõik ka väga kena, hommikuti ei klõbise käivitades jne.
191kW/380Nm/FWD/LSD & 60kW/110Nm/RWD+AWD/LR & 108kW/350Nm/AWD
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Muri » 04 Mär 2009, 14:18

Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1710
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas gebolax » 05 Mär 2009, 14:19

mul ära vahetatud kõik stabika puksid, tagumine amort ja vist veel midagi. Probleemi garantii korras vahetamisega küll ei olnud aga tükk tegu oli enne kolisevate asjade leidmisega. esialgu eemaltati lihtsalt põhjakattelt lahtised kivid ja öeldi nüüd on korras. noh, võibolla mõni jääbki uskuma :D
Kasutaja avatar
gebolax
 
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Mai 2007, 18:27
Asukoht: Vääna-Jõesuu/Tallinn

PostitusPostitas em76 » 06 Mär 2009, 17:06

Kes MPS-i omanikest kasutab 17" velgesid ja kui siis millist marki? Plaanin enda autole samuti jooksu 17"x7J velgi juurde osta. Kõik soovitused teretulnud, võib ka ps-i saata.
em76
 
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Mär 2009, 14:14

PostitusPostitas revo5 » 08 Mär 2009, 14:49

Muri kirjutas:http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=5695
kurikuri 8)

julm kapott :twisted: mõnus loom:P
Kasutaja avatar
revo5
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mär 2007, 23:21
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 09 Mär 2009, 16:46

em76 kirjutas:Kes MPS-i omanikest kasutab 17" velgesid ja kui siis millist marki? Plaanin enda autole samuti jooksu 17"x7J velgi juurde osta. Kõik soovitused teretulnud, võib ka ps-i saata.


Mul on talvel 10 kodaraga eelmise mudeli Mazda 6 universaali 17" veljed. Meenutavad MPSi org velgi, pätt neid ei taha, ja püsivad sirged meie oludes.
191kW/380Nm/FWD/LSD & 60kW/110Nm/RWD+AWD/LR & 108kW/350Nm/AWD
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -RS- » 09 Mär 2009, 17:23

Käisin siis teeninduses ära. Küsisin täpselt järgi ja öeldi et kõik silla jupid lähevad garantii alla, leiti ka minu tagasillas vead üles (ei tule hetkel meelde mis läbi oli) aga kohapeal neil loomulikult ühtegi juppi ei olnud, lubati tellida ja siis tagasi helistada. Ja siis hakati mulle väitma et taga pidurikettad on mul roostes, et arvatavasti supportid kinni. Et kui hakata tegema siis vaja pidurikettad ära vahetada (mis läheksid garantii korras) aga uued klotsid pean ise kinni maksma, kuna kasutatud klotsid pidavat kettad kohe ära rikkuma või midagi taolist:D ja taga klotside hind 2300- (minuarust müstika). Ütlesin et las see praegu jääda, ei osanud nagu midagi sellise jutu peale muud öelda. Järgmine päev proovisin järgi pidurid kõik ilusti töötavad: käsipidur ja külglibisemisvastaneseade ka võtab ilust tagumisi rattaid. Peale sõittu vaatasin kettad üle, ilusti haljas rant jookseb nagu peab, kettal üleval ääres kuhu klots ei puutu mõni rooste plekk (aga see nagu loogiline, kuna praegu garaazis suht niiske ja sõitmist vähe) ja kettad ilusti kuumad ka peale sõittu. Kui supportid kinni on siis oleks ketas ju üleni roostes iga natuke targem inimene ju teab seda, niisiis ma ei tea miks sellist juttu mulle üldse aeti seal.
Küsisin ka et kas esimesed kettad lähevad garantii alla (kui millalgi kõveraks peaks minema) öeldi et jah, ainult et uute panemise asemel treitakse vanad "uueks"!:P
Ja veel teadmiseks, küljespoilade tüübli hind on 100eeku tükk!:D
-RS-
 
Postitusi: 16
Liitunud: 11 Nov 2007, 02:55

PostitusPostitas kd » 09 Mär 2009, 17:25

taga klotside hind 2300- (minuarust müstika).


:shock: nii kirves tõesti või?
kd
 
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juul 2008, 16:21

PostitusPostitas Muri » 09 Mär 2009, 17:36

kd kirjutas:
taga klotside hind 2300- (minuarust müstika).


:shock: nii kirves tõesti või?


ma maksin sama raha :lol:
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1710
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -RS- » 09 Mär 2009, 20:21

Kindlasti leiab kuskilt odavamalt. Rääkisin just ühe sõbraga kellel on 2003a A8 ja ütles ka et esinduses klotsid suht kirved aga käis ja otsis ja sai 600-ga, ning nüüd on juba 10000km-i kauem kestnud kui originaalid. A8 nagu 2x kallim auto kui 3MPS ja tunduvalt luksuslikum ka... kui Mazdal just klotsid kullast pole:P

Kuna Muri väidab et tal sama hind siis ehk samad klotsid, siis äkki on 2003a 2.0 110kw Mazda 3-el ka veel samad... siis oleks tore:) -- http://www.ladu24.ee/et/ladu1/1872/12,0
-RS-
 
Postitusi: 16
Liitunud: 11 Nov 2007, 02:55

PostitusPostitas kd » 09 Mär 2009, 20:24

kd kirjutas:
Tsiteerin::
taga klotside hind 2300- (minuarust müstika).



nii kirves tõesti või?



ma maksin sama raha


Siis tänasest ma rohkem enam ei pidurda :lol:
kd
 
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juul 2008, 16:21

PostitusPostitas kd » 09 Mär 2009, 20:27

Kindlasti leiab kuskilt odavamalt. Rääkisin just ühe sõbraga kellel on 2003a A8 ja ütles ka et esinduses klotsid suht kirved aga käis ja otsis ja sai 600-ga, ning nüüd on juba 10000km-i kauem kestnud kui originaalid. A8 nagu 2x kallim auto kui 3MPS ja tunduvalt luksuslikum ka... kui Mazdal just klotsid kullast pole:P

Kuna Muri väidab et tal sama hind siis ehk samad klotsid, siis äkki on 2003a 2.0 110kw Mazda 3-el ka veel samad... siis oleks tore:) -- http://www.ladu24.ee/et/ladu1/1872/12,0


No näed, saab ikka odavamalt ka 8) - http://www.ladu24.ee/et/ladu1/5557/12,481
kd
 
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juul 2008, 16:21

PostitusPostitas -RS- » 09 Mär 2009, 21:48

Tahtsin muidu öelda et kui signaal korras siis pidureid ne nada, aga nüüd võib rahulikult edasi pidurdada :D
-RS-
 
Postitusi: 16
Liitunud: 11 Nov 2007, 02:55

PostitusPostitas HrHunt » 09 Mär 2009, 23:17

FYI: MPSil on samad klotsid mis Audi S4jal, nii et maksa väga imestada et hind on nagu on. Keskmise pereauto klotsist on asi kaugel - kannatab rada sõita kui päris sõgedaks ei lähe. Mina stikin igaljuhul stock klotside juurde kuna need tagavad optimaalse piduriketta kulumise ja pidamise suhte. Kui sinna tallata mingid "tuuning" klotsid võib ju isegi mingi aeg äge olla aga siis avastad et oih peab uued kettad installima.....
Ühesõnaga mis ma tahan vihjata et Mazda insenerid on selle auto tegelt päris õigetest juppidest kokku pand ja kui seal midagi aretada peab ikka väga täpselt aru saama miks ja mida teed...
191kW/380Nm/FWD/LSD & 60kW/110Nm/RWD+AWD/LR & 108kW/350Nm/AWD
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas em76 » 16 Mär 2009, 14:03

IvarR kirjutas:Simonsi 2.75tolli väljalase Mazda 3MPS-le (bolt-on ja paigaldamisega saab ka naisterahvas hakkama kui vaja)
Kuna toode on uus ja just välja tulnud siis hetkel kauplesin mazdaklubile hinnaks 5000kr(toote poehind on 6500kr)
Pilt
Pilt
Pilt
IvarR


Ega tänaseks ei ole keegi endale seda Simonsi toodet installinud? Sarnaneb oma ehituselt Borla Mazdaspeed 3 cat-backiga, mis näeb välja selline:
Pilt

ja teeb sellist häält: http://www.youtube.com/watch?v=GmkOQtsU ... playnext=1
em76
 
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Mär 2009, 14:14

PostitusPostitas BBabba » 16 Apr 2009, 08:58

Käisin eile lätis ECU-t flashimas. Selline tunne on, et auto tehti 500kg kergemaks. Lihtsalt pole sõnu selle kirjeldamiseks - viimati oli klemm nii kõrvuni siis, kui enne MPS ostmist sai proovisõitu tehtud.

Alguses ei julgenud gaasipedaali puudutadagi, auto muutus ikka väga erksaks (või nagu lätlane ütles - auto hakkab lendama. Tõsi, pidamine kadus täiesti ära ;)). Enam ei pea möödasõiduks käiku alla vahetama, vaid 6-s käik tõmbab 100km/h peal ilusti istmesse...

Ühesõnaga on tegemist arvatavasti kõige parema hinna/performance upgradega 3MPS-le.

Link ka.
'07 Mazda 3 MPS + MAZDASPEED3 Cold Air Intake, TWM Performance Short Shifter, StreetUnit TurboSmart Dual Port Blow Off Valve, StreetUnit Rear Engine Mount, StreetUnit Silicone Boost Tubes
BBabba
 
Postitusi: 42
Liitunud: 12 Aug 2007, 09:02

EelmineJärgmine

Mine Mazda mudelid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron