Mazda esitleb - Mazda 3 MPS

Arvamused mazda mudelite kohta postitada siia.

PostitusPostitas gebolax » 15 Juun 2007, 18:00

äkki käib jutt minust kes ühel teatud üritusel Type-R´ile alla jäi :D
põhjuseks täiesti ebaõnnestunud paigaltvõtt, mis on tõesti selle auto puhul raske ja õiget tunnetust pole siiani veel kätte saanud.
suuremal kiirusel muidugi hakkas Type-R maha jääma kuid üldiselt jah, sõidu algusosa peab veel kõvasti harjutama :)
Kasutaja avatar
gebolax
 
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Mai 2007, 18:27
Asukoht: Vääna-Jõesuu/Tallinn

PostitusPostitas RaiMPS » 15 Juun 2007, 23:09

...võimalik jah, ma arvatavasti lähipäevadel julgen siis lõpux G-Tech' i ka külge panna ja sõita proovida, kuigi ma ise usun, et sellest võib suur pettumus tulla, aga ex aeg (ajad 8) ) näitab.

Selle sünkrode läbi löömisega tuleb mulle 1999.a. civic meelde, mis eriti ei jonninud jah kui sünkrosid läbi lüüa. MPS-iga käiguvahetuseks kulub palju rohkem aega küll ja see krdi turbo viivitus nõuab ka omajagu tunnetust - siit ammu teada (või mõnele mitte) tõde, mida kiirem auto seda raskem (võimete kohaselt) sõita :roll:
RaiMPS
 


PostitusPostitas Margo » 19 Juun 2007, 10:02

Kasutaja avatar
Margo
 
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Veebr 2005, 16:54
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas RaiMPS » 06 Juul 2007, 22:31

nii 5000km õlivahetus tehtud: välja voolas täiesti musta värvi ollus ja peale vahetust muutus mootori töö ka natuke paremaks.
Kurikuulus mootoripadja kinnituspolt oli ka täitsa kinni nii ca 130Nm, aga kindluse mõttes sai nüüd pandud 150Nm ja selleks, et ligi pääseda oli vaja päris mitu asja ära võtta ja alt tungiga kasti ja mootorit toestades tuleb põhjakate kaa eemaldada.
RaiMPS
 


PostitusPostitas Muri » 07 Juul 2007, 18:32

MazdaGTI kirjutas:Pilt

Pilt siis tehtud väidetavalt üritusel Tartu rahvasprint kuigi tulemustest mina oma unise silmaga seda MPSi ei leidnud, isegi mitte Mazda3e :?


see masin vuras täna hiiumaa kruusateedel, kahju oli vaadata:D
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 08 Juul 2007, 18:10

RaiMPS kirjutas:päris mitu asja ära võtta ja alt tungiga kasti ja mootorit toestades tuleb põhjakate kaa eemaldada.


Ega sa keermeliimi ei unustanud vahele panna? Muidu on suht suur tõenäosus et ja just nüüd lahti logiseb :)
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas RaiMPS » 08 Juul 2007, 22:21

HrHunt kirjutas:
RaiMPS kirjutas:päris mitu asja ära võtta ja alt tungiga kasti ja mootorit toestades tuleb põhjakate kaa eemaldada.


Ega sa keermeliimi ei unustanud vahele panna? Muidu on suht suur tõenäosus et ja just nüüd lahti logiseb :)


ma ei hakanud seda polti üldse välja keerama, ega liimima ka, aga kui mingi kahtlane kolks kostuma hakkab siis mul ei ole raske seda uuesti üle vaadata - nüüd juba käpas 8). Võibolla mingi aeg peax teada saama, mis tehase manualis selle poldi kohta räägitakse siis teada, kas vaja liimida ja kui kõvasti peax kinni olema jne ex ma siis annan teada.
RaiMPS
 


Mazda 3 MPS vs World

PostitusPostitas HrHunt » 21 Juul 2007, 21:58

Tekkis mõte kirja panna mõned testitulemused :) Kui keskil veel midagi huvitavat võrdlusmomenti on, võib ju ka ära märkida siin threadis.

vs Ford Mustang GT '95 (215hp/160kW/386Nm)
0-80 - Mustang jäi kõvasti alla

vs Lexus GS430 (uus) (283hp/208kW/417Nm)
100-180 - võrdsed

vs Citroen C2
tee mis tahad, lõpuks jõuab too putukas ikka järgi :P
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 3 MPS vs World

PostitusPostitas tomkulibin » 21 Juul 2007, 22:37

HrHunt kirjutas:...vs Citroen C2
tee mis tahad, lõpuks jõuab too putukas ikka järgi :P

Bensiinijaamas? :shock:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 3 MPS vs World

PostitusPostitas RaiMPS » 28 Juul 2007, 22:09

HrHunt kirjutas:Tekkis mõte kirja panna mõned testitulemused :) Kui keskil veel midagi huvitavat võrdlusmomenti on, võib ju ka ära märkida siin threadis.

vs Ford Mustang GT '95 (215hp/160kW/386Nm)
0-80 - Mustang jäi kõvasti alla

vs Lexus GS430 (uus) (283hp/208kW/417Nm)
100-180 - võrdsed

vs Citroen C2
tee mis tahad, lõpuks jõuab too putukas ikka järgi :P


lisan siis ka viimase proovi: vs mb s400 - täiesti lootusetu, mul 4 inimest ja rasked toidukotid ka peal ja ta üxi, aga ikkagi 70 - 150 see s400 üldse ei saanud järgi 8)
RaiMPS
 


Mootori kinnituspolt

PostitusPostitas HrHunt » 30 Juul 2007, 12:00

Nii, purgis, tuli ametlik recall mootori kinnituspoldi osas. Täna-homme lähen uurin mida nad täpselt teevad seal. Kuna mul on põhim. kontrollitud asi, siis lahti oleks mõtet kakkuda ainult kinnituse/poldi vahetuseks.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas RaiMPS » 30 Juul 2007, 22:23

ja mul ka tuli recall, ex paistab jah mis värk.
RaiMPS
 


PostitusPostitas RaiMPS » 07 Aug 2007, 00:07

kui kedagi veel huvitab siis vastav mootori kinnituspolt peab olema kinni
141.3 N*m
RaiMPS
 


PostitusPostitas RaiMPS » 11 Aug 2007, 17:28

...tagasi kutsumisel oleneb mootori padjast ja poldist, mis tehakse - mul näiteks ainult see polt, mis algselt oli tugevusega 8 vahetati välja tugevusega 10 täpselt sama sugusega :roll:
RaiMPS
 


PostitusPostitas gebolax » 17 Aug 2007, 06:53

huvitav minuni pole siiani mingit tagasikutset jõudnud :(
Kasutaja avatar
gebolax
 
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Mai 2007, 18:27
Asukoht: Vääna-Jõesuu/Tallinn

Mazda 3 MPS vs World

PostitusPostitas HrHunt » 17 Aug 2007, 10:52

vs "mingi uus ja tuuge" ML merss - 2 korda sai kotti, vend roolis oli üle keskmise pettunud oma autos, ilmselt läks kohe poodi AMG versiooni järgi :P
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Evert » 17 Aug 2007, 12:07

Muri kirjutas:
M#fänn kirjutas:Üks asi, mis ma MPS juures veel kadestan, see on mõnusad nahkistmed. Need on nii mõnusad (ja sportlikud).
Väike erinevus tavakolmest veel on see et kellad on omapärased- numbrid muutuvad nähtavaks alles siis kui süüde sisse keerata. Stiilne. GT'l vist ka nii.


GT'l ka jaah:)

Kas mingeid demopilte tohib küsida? Päevavalges süüde sees ja süüde väljas, aitäh!
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Muri » 17 Aug 2007, 18:49

Evert kirjutas:
Muri kirjutas:
M#fänn kirjutas:Üks asi, mis ma MPS juures veel kadestan, see on mõnusad nahkistmed. Need on nii mõnusad (ja sportlikud).
Väike erinevus tavakolmest veel on see et kellad on omapärased- numbrid muutuvad nähtavaks alles siis kui süüde sisse keerata. Stiilne. GT'l vist ka nii.


GT'l ka jaah:)

Kas mingeid demopilte tohib küsida? Päevavalges süüde sees ja süüde väljas, aitäh!


i give my best;)
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas RaiMPS » 17 Aug 2007, 19:02

gebolax kirjutas:huvitav minuni pole siiani mingit tagasikutset jõudnud :(

aga saada mulle PS oma VIN koodiga, siis vaatan järgi, mis tehas su auto moto padjast arvab, aga muidugi võid ise ka lahti arutada (see võtab aega nii ca 0,5 tundi) ja vaadata, kas poldi peal on kirjas 8 või 10, kui 10 siis sul see parandatud (tugevam) ja polegi vaja vahetada midagi.
RaiMPS
 


PostitusPostitas Muri » 20 Aug 2007, 12:20

Evert kirjutas:Kas mingeid demopilte tohib küsida? Päevavalges süüde sees ja süüde väljas, aitäh!


Pilt
süüde väljas, siis on kõik tühi.
Viimati muutis Muri, 03 Sept 2007, 09:57, muudetud 1 kord kokku.
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Evert » 20 Aug 2007, 15:14

Danko! Täitsa huvitav idee.. :twisted:
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Muri » 20 Aug 2007, 23:42

Evert kirjutas:Danko! Täitsa huvitav idee.. :twisted:


ja palun;)

:)
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas RaiMPS » 22 Aug 2007, 12:58

gebolax kirjutas:huvitav minuni pole siiani mingit tagasikutset jõudnud :(


käisid esinduses ära juba ?
mis öeldi ?
RaiMPS
 


PostitusPostitas gebolax » 22 Aug 2007, 18:50

RaiMPS kirjutas:
gebolax kirjutas:huvitav minuni pole siiani mingit tagasikutset jõudnud :(


käisid esinduses ära juba ?
mis öeldi ?


ei veel. kohe varsti 15 tuh. hooldus eks siis paistab :)
Kasutaja avatar
gebolax
 
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Mai 2007, 18:27
Asukoht: Vääna-Jõesuu/Tallinn

PostitusPostitas Tony » 26 Aug 2007, 02:21

Edmunds tegi võrdluse 2007 MazdaSpeed 3 Vs. 2008 Subaru Wrx

http://www.edmunds.com/apps/vdpcontainers/do/PopUpVideoPlayer/videoID=20136408/ 8)
Tony
 


EelmineJärgmine

Mine Mazda mudelid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline