Mazda esitleb - Mazda 3 MPS

Arvamused mazda mudelite kohta postitada siia.

PostitusPostitas revo5 » 16 Apr 2009, 13:46

mhm paneb mõtlema :wink: kuidas kütusekuluga on?
Kasutaja avatar
revo5
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mär 2007, 23:21
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -RS- » 16 Apr 2009, 18:54

Palju maksma läks kui saladus ei ole? ja kaua protsess kestis?
Aga kohapealt ei saa nüüd vist enam üldse minema 8)
-RS-
 
Postitusi: 16
Liitunud: 11 Nov 2007, 02:55

PostitusPostitas HrHunt » 16 Apr 2009, 19:38

Kas ta kuidagi arvestas konkreetse auto modidega ka või "one size fits all"? Ma just mõtlen et kui ntx lükata peale ja hiljem FMIC või tuuge sumps et siis ei peaks uuesti lätti kimama...
191kW/380Nm/FWD/LSD & 60kW/110Nm/RWD+AWD/LR & 108kW/350Nm/AWD
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 24 Apr 2009, 15:48

Läbisõit 40000, keti pinguti ja VVT aktuaator lähevad vahetusse. Nii et kellel mootor tühikäigult kahtlaselt kõrisema või klõbisema hakkab on asi pmst teada.
191kW/380Nm/FWD/LSD & 60kW/110Nm/RWD+AWD/LR & 108kW/350Nm/AWD
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas vvs » 24 Apr 2009, 17:08

HrHunt kirjutas:Läbisõit 40000, keti pinguti ja VVT aktuaator lähevad vahetusse. Nii et kellel mootor tühikäigult kahtlaselt kõrisema või klõbisema hakkab on asi pmst teada.

Ilmselt garantiikorras siis? :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1623
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas HrHunt » 24 Apr 2009, 20:17

vvs kirjutas:Ilmselt garantiikorras siis? :)


Ikka ikka, VVT osas on suisa konkreetne TSB välja antud ja keti pingutiga on mujal maailmas ka probleeme olnud, sh ka MPS 6el. Kui garantiid ei ole siis OKOU... see on terve päeva töö...
191kW/380Nm/FWD/LSD & 60kW/110Nm/RWD+AWD/LR & 108kW/350Nm/AWD
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas kd » 24 Apr 2009, 20:37

Lol küsimus aga kas MPSi mootor on siis ketiga või :oops:
kd
 
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juul 2008, 16:21

PostitusPostitas em76 » 24 Apr 2009, 20:39

kd kirjutas:Lol küsimus aga kas MPSi mootor on siis ketiga või :oops:


Jah loomulikult!
em76
 
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Mär 2009, 14:14

PostitusPostitas kd » 24 Apr 2009, 20:41

Lol küsimus aga kas MPSi mootor on siis ketiga või


Jah loomulikult!


No siis ei saa vähemalt rihm lennata ja klapid pähe joosta :D Rihmavahetuse kulu jääb ka ära. Priima. Nüüd targem :wink:
kd
 
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juul 2008, 16:21

PostitusPostitas Mario » 24 Apr 2009, 20:56

aga ärge unustage, et ketti peab ka vahetama :D :D
ja võib puruneda samamoodi.. Mazda 6 mootoriketti on soovitatav vahetada iga 130 000km järel.
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6069
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626

PostitusPostitas kd » 24 Apr 2009, 21:02

aga ärge unustage, et ketti peab ka vahetama
ja võib puruneda samamoodi.. Mazda 6 mootoriketti on soovitatav vahetada iga 130 000km järel.


Tänud! Mul on veel natuke aega siis, 26 tuhat hakkab ette kerima just :lol:
kd
 
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juul 2008, 16:21

PostitusPostitas HrHunt » 24 Apr 2009, 21:22

191kW/380Nm/FWD/LSD & 60kW/110Nm/RWD+AWD/LR & 108kW/350Nm/AWD
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas em76 » 25 Apr 2009, 08:49

HrHunt kirjutas:TSB ise on muidu siin:

http://www.finishlineperformance.com/pd ... 8-1896.pdf


Herr Hunt, saatsin sulle PS-i :)
em76
 
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Mär 2009, 14:14

küsimus

PostitusPostitas timz » 27 Apr 2009, 12:01

gebolax kirjutas:mul ära vahetatud kõik stabika puksid, tagumine amort ja vist veel midagi. Probleemi garantii korras vahetamisega küll ei olnud aga tükk tegu oli enne kolisevate asjade leidmisega. esialgu eemaltati lihtsalt põhjakattelt lahtised kivid ja öeldi nüüd on korras. noh, võibolla mõni jääbki uskuma :D


kus sa vahetada lasid? mul ei leita esmas juba pikemat aega taga kolinat üles. hulk juppe juba ära vahetatud aga ei midagi. teeninduses käimine hakkab ära tüütama :P
timz
 
Postitusi: 4
Liitunud: 09 Juul 2008, 14:21

kolin taga

PostitusPostitas timz » 27 Apr 2009, 12:07

-RS- kirjutas:Käisin siis teeninduses ära. Küsisin täpselt järgi ja öeldi et kõik silla jupid lähevad garantii alla, leiti ka minu tagasillas vead üles (ei tule hetkel meelde mis läbi oli) aga kohapeal neil loomulikult ühtegi juppi ei olnud, lubati tellida ja siis tagasi helistada. Ja siis hakati mulle väitma et taga pidurikettad on mul roostes, et arvatavasti supportid kinni. Et kui hakata tegema siis vaja pidurikettad ära vahetada (mis läheksid garantii korras) aga uued klotsid pean ise kinni maksma, kuna kasutatud klotsid pidavat kettad kohe ära rikkuma või midagi taolist:D ja taga klotside hind 2300- (minuarust müstika). Ütlesin et las see praegu jääda, ei osanud nagu midagi sellise jutu peale muud öelda. Järgmine päev proovisin järgi pidurid kõik ilusti töötavad: käsipidur ja külglibisemisvastaneseade ka võtab ilust tagumisi rattaid. Peale sõittu vaatasin kettad üle, ilusti haljas rant jookseb nagu peab, kettal üleval ääres kuhu klots ei puutu mõni rooste plekk (aga see nagu loogiline, kuna praegu garaazis suht niiske ja sõitmist vähe) ja kettad ilusti kuumad ka peale sõittu. Kui supportid kinni on siis oleks ketas ju üleni roostes iga natuke targem inimene ju teab seda, niisiis ma ei tea miks sellist juttu mulle üldse aeti seal.
Küsisin ka et kas esimesed kettad lähevad garantii alla (kui millalgi kõveraks peaks minema) öeldi et jah, ainult et uute panemise asemel treitakse vanad "uueks"!:P
Ja veel teadmiseks, küljespoilade tüübli hind on 100eeku tükk!:D


kas sa saad kusagilt vaadata mis sul tagasillas korda tehti?
timz
 
Postitusi: 4
Liitunud: 09 Juul 2008, 14:21

Re: küsimus

PostitusPostitas em76 » 27 Apr 2009, 17:13

timz kirjutas:
gebolax kirjutas:mul ära vahetatud kõik stabika puksid, tagumine amort ja vist veel midagi. Probleemi garantii korras vahetamisega küll ei olnud aga tükk tegu oli enne kolisevate asjade leidmisega. esialgu eemaltati lihtsalt põhjakattelt lahtised kivid ja öeldi nüüd on korras. noh, võibolla mõni jääbki uskuma :D


kus sa vahetada lasid? mul ei leita esmas juba pikemat aega taga kolinat üles. hulk juppe juba ära vahetatud aga ei midagi. teeninduses käimine hakkab ära tüütama :P


Esmas? Esma Auto minuteada juba mõnda aega tagasi hingusele läinud. Mazdadega tegeleb meil ju eksklusiivselt Inchcape Motors Estonia OÜ.
em76
 
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Mär 2009, 14:14

PostitusPostitas -RS- » 30 Apr 2009, 12:23

vist olid stabika puksid ja vardad...
-RS-
 
Postitusi: 16
Liitunud: 11 Nov 2007, 02:55

PostitusPostitas gebolax » 05 Mai 2009, 22:35

esmas vahetati. olgu ta nimi nüüd mis tahes mina kutsun ikka esmaks sest nii on lühem ja lihtsam :D . 60000 juures nüüd siis läheb uuele ringile, vahetati tagumine stabika ots ja telliti mõlemad esimesed. lisaks veel esipiduriklotsid, mille hinnale mõeldes tuleb pisar silma...
Kasutaja avatar
gebolax
 
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Mai 2007, 18:27
Asukoht: Vääna-Jõesuu/Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 05 Mai 2009, 22:49

gebolax kirjutas:lisaks veel esipiduriklotsid, mille hinnale mõeldes tuleb pisar silma...


Kui suur see pisar on? Minu klotsid on varsti ka otsakorral :)
191kW/380Nm/FWD/LSD & 60kW/110Nm/RWD+AWD/LR & 108kW/350Nm/AWD
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Muri » 05 Mai 2009, 23:20

minul oli 40 hooldus ja klotsid kokku vist 6000 eeku :wink:
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1710
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas gebolax » 06 Mai 2009, 14:42

HrHunt kirjutas:
gebolax kirjutas:lisaks veel esipiduriklotsid, mille hinnale mõeldes tuleb pisar silma...


Kui suur see pisar on? Minu klotsid on varsti ka otsakorral :)


esiklotsid 4016.-

Muri sa sõidad või pidurdad? :D
Kasutaja avatar
gebolax
 
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Mai 2007, 18:27
Asukoht: Vääna-Jõesuu/Tallinn

PostitusPostitas BBabba » 06 Mai 2009, 15:16

Mul on 45000km läbitud ja olen sõitnud nii kardiradadel kui ringradadel ja siiani on silma järgi klotsid alla poole kulunud. Käskisin veel 45000 hoolduses spetsiaalselt pidureid vaadata, et kas peab järgmise hoolduseni vastu - öeldi et no problem. Pidurdage rohkem käikudega :)
'07 Mazda 3 MPS + MAZDASPEED3 Cold Air Intake, TWM Performance Short Shifter, StreetUnit TurboSmart Dual Port Blow Off Valve, StreetUnit Rear Engine Mount, StreetUnit Silicone Boost Tubes
BBabba
 
Postitusi: 42
Liitunud: 12 Aug 2007, 09:02

PostitusPostitas Muri » 06 Mai 2009, 15:46

gebolax kirjutas:Muri sa sõidad või pidurdad? :D


No ju ma siis pidurdan.. esinduses ka õeldi., et pidureid on sellel autol palju kasutatud :lol:
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1710
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

Keti pinguti

PostitusPostitas HrHunt » 10 Mai 2009, 18:34

Soovitus 2.3 mootori keti pinguti eluea pikendamiseks:

- kui parkida auto kallaku peale tuleb panna kallaku suunale vastav käik, et ei hakkaks mootorit "tagurpidi ringi ajama", ehk siis ninaga mäest alla tuleb panna edasikäik ja ninaga mäest üles tagasi käik

- julged jänesed ei pane üldse käiku sisse, kasutavad ainult kässarit

Talupojaloogika ütleb et see kehtib tegelikult suvalise ketiga mootori kohta.
Viimati muutis HrHunt, 10 Mai 2009, 19:48, muudetud 1 kord kokku.
191kW/380Nm/FWD/LSD & 60kW/110Nm/RWD+AWD/LR & 108kW/350Nm/AWD
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

Õlidest

PostitusPostitas HrHunt » 10 Mai 2009, 19:16

Kuna praeguse seisuga olen ma "ära teinud" nii pidurivedelikule kui õlile, pluss saanud tagasisidet eemaldatud klapikambri kaanega mootori seisukorra kohta siis võtaks kokku oma hiiglasliku uurimustöö tulemused :) Järgnev ei pretendeeri absoluutsele tõele kuid kindlasti on oluliselt adkevaatsem keskmise õlimüüja edastavast informatsioonist:

Nendele kes sõidab AINULT TÄNAVAL:

- kui rahakott kannatab, eelista alati sellise SAE numbriga õli kus kombinatsioonis XW-Y on X võimalikult väike. Y ei tohiks olla alla 30, va 100% penskarid, siis sobib ka 20. Ehk siis head õlid on 0W-30 ja 5W-30. ACEA standard peab olema A3, A5 või mõlemad. API standard SL või SM.

Nendele kes sõidavad tänaval kuid lisaks käivad ka TÕSISESAMLT TUURITAMAS olgu siis ringrajal või streetracel või kus iganes:

- kui ei ole võimalik 2x aastas, kevadel ja sügisel, õli vahetada siis kastuada 0W-40 mis vastab ACEA A3 standardile. API standard SL (väga üksikud sellised vastavad ka SM), käib ka 5W-40
- kui on võimalik 2x aastas vahetada siis talvel 0W-30, või isegi 0W-20 (kui talvel ei tuurita) ja suvel 0W-40 või 5W-40

Nendele kes sõidavad AINULT ringrajal või tuuritavad:

- jäävad XW-50 ja XW-60 õlid, kus X võib välja joosta isegi 20neni, nendel kes enamus ajast tänaval EI OLE tarvis neid oma autosse toppida, ajagu müügimehed misiganes jura.

***

Autos mis sõidab ka tänaval ja mille õli vahetusvälp on pikk (pikk on rohkem kui peale iga võistlust :) ) EI TOHI kasutada "racing only" õlisid nagu MOTUL 300V või Red Line tooted.

***

Veidi sellest mida need numbrid tähendavad:

SAE XW-Y:
X - voolavus madalatel temperatuuridel, määrav talvel ja külmkäivitusel
Y - voolavus normaalsel töötempratuuril 100C

ACEA:
A3 - "high performance"
A5 - "öko performance"

API:
SL - "high performance"
SM - "öko performance"

Kõigest mis ei ole API SL või SM ja sellest mis ei ole ACEA A3 või A5 tasub üldjuhul eemale hoida. 10W-Y, 15W-Y ja 20W-Y õlid ei ole samuti meie oludes tavakasutajale sobilikud.

***

Eelnev info oli MPSide mootori vaatevinklist, aga miks ka mitte suvalise muu kaasaegse ja sarnase mootori vaatevinklist.

***

Kui kedagi huvitavad konkreetsed õlid siis
- Mobili valikust on "rallimeestele" hea Mobil 1 New Life 0W-40 ning rahulikemale Mobil 1 ESP Formula 5W-30. Super FE Special 5W-30 on on ülehinnatud pask.
- Motuli valikust on klassikaline hea õli 8100 X-Cess 5W-40, ning veidi uuema aja ja vingem õli 8100 Ester E-Tech 0W-40. Motuli valik on üldiselt väga lai ja eks seal on muidki sobivaid, mina vaatan selle järgi kas on PORSCHE approved :)
- "ameerika" Pennzoil Platinum 5W-30 näitas ennast heast küljest, kuid ekstreemseks rallitamiseks ei sobi (ACEA A5, API SM ehk "öko")
Viimati muutis HrHunt, 10 Mai 2009, 22:50, muudetud 1 kord kokku.
191kW/380Nm/FWD/LSD & 60kW/110Nm/RWD+AWD/LR & 108kW/350Nm/AWD
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Mazda mudelid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist