Mazda esitleb - Mazda 3 MPS

Arvamused mazda mudelite kohta postitada siia.

Näiteid õlide kohta

PostitusPostitas HrHunt » 10 Mai 2009, 19:45

Mõtsin et toon mõned näitad kah, et asi selgem oleks :)

- olen "äste säästlik" kodanik, hoian õli ja pensu pealt kokku, MPSis on poolsünt ja sellest ma ei eriti ei hooli et sõidust tulles peab natuke kohapeal käia laskma, et turbo maha jahtuks. Lisaks see raiskab penssu!
TULEMUS: õli enam ei tsirkuleeri, ei jahuta turbot, kuumeneb üle ja kõrbeb ära, moodustades kivikõva jäägi => regulaarse praktika korral turbo tuksis

- olen "ulme ralliäss", sõidan aasta ringi 10W-60 õliga
TULEMUS: külmkäivitusel õli paks kui kurivaim, ja isegi töötemperatuuril ei pruugi igale poole piisavas koguses jõuda => mootor kulub kordades kiiremini, laenan -15nega naabrimehelt akut, vannun kurja

- olen omast arust üsna kaval aga kõike veel ei tea, sõidan aasta läbi 5W-30 kvaliteetse "öko performance" õliga, kevadel ei viitsi vahetada enne kimama hakkamist, kiman nagu "aige eesel"
TULEMUS: talve jooksul võib karmides oludes viibinud õli vedelamaks minna, tõenäoliselt on kevadeks mootoris juba pigem 5W-20, tühikäigul kukub õlisurve liiga madalaks

- sõidan talvel täissünt 0W-20 õliga, talda ei anna
TULEMUS: mootor käivitub sama kergelt nagu suvel, isegi lühikeste otste korral on õlitus adekvaatne => rõõmus mootor, ei mingeid probleeme -30nega käivitamisel

- tiirutan ringrajal ülikvaliteetse 5W-40 racing õliga, keeran parklasse, miskipärast keeran süüte välja ja siis mõtlen OH KURAM, nüüd on turbo küll tuksis
TULEMUS: tegelt ei pruugi hullu olla kuna racing õli pigem aurustub kui moodustab kõrbenud jääke, lisaks on "üleküpsemise" temperatuur väga kõrge

- sõidan sellesama vinge racing õliga talvel
TULEMUS: pealtnäha on kõike tore ja vahva aga tegelikult mootor täiega kulub kuna racing õli ei kannata "tavakasutuse" tsüklit ja ei ei paku adkevaatset kaitset
191kW/380Nm/FWD/LSD & 60kW/110Nm/RWD+AWD/LR & 108kW/350Nm/AWD
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

Re: Näiteid õlide kohta

PostitusPostitas IvarR » 12 Mai 2009, 11:16

HrHunt kirjutas:- sõidan sellesama vinge racing õliga talvel
TULEMUS: pealtnäha on kõike tore ja vahva aga tegelikult mootor täiega kulub kuna racing õli ei kannata "tavakasutuse" tsüklit ja ei ei paku adkevaatset kaitset


Ma julgen vastu vaielda.
Perekonnas oli 1997a impreza GT mis sai soetatud uuena. Tehtud ainult korralised hooldused ning kasutatud Castroli "for racing use only" õli ning müümise hetkel oli läbisõit 380K. Kõik surved jne olid müümise hetkel paigas.
Samamoodi oli 2000a impreza GT peres (sama mootoriga) ning kasutati nõuetele vastavat Mobil-i õli. 120K juures oli vaja mootorit juba remontida.
Sõitis nendega üks ja sama inimene.

Tunnistajaks võib Sven täiesti vabalt olla. Ta peaks olema ka kursis sellega.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1938
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: Näiteid õlide kohta

PostitusPostitas HrHunt » 12 Mai 2009, 22:38

IvarR kirjutas:Perekonnas oli 1997a impreza GT mis sai soetatud uuena. Tehtud ainult korralised hooldused ning kasutatud Castroli "for racing use only" õli ning müümise hetkel oli läbisõit 380K. Kõik surved jne olid müümise hetkel paigas.


Kusjuures võib nii olla küll. Mina pidasin alateadlikult silmas Red Line ja Motuli hai-tehh "ester-based" ehk siis grupp V õlisid. Need on need mis normaalkasutust ei kannata, seda tõendavad arvukad USAkate kasutatud õli testid kus on näha et mootor kulub kiirendatud tempos. Lisaks on ka Motuli enda esindajad korduvalt öelnud et 300V õli peab tihti vahetama ja nad ei soovita seda tavakasutusse.
Kui Castroli racing on lihtsalt kõrgekvaliteediline IV või III grupi õli on hoopis teine deelo. Siis võib küll olla et mingi Mobili ülehinnatud poolmineraal auto oluliselt kiiremini õhtule saadab, eriti kui veel talda antakse...

Kui keskil veel kaalukat faktilist infot on - andke tulla - see kõik rahva hüvanguks ju :)
191kW/380Nm/FWD/LSD & 60kW/110Nm/RWD+AWD/LR & 108kW/350Nm/AWD
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

INFO kõigile Mazda MPS omanikele

PostitusPostitas em76 » 03 Juun 2009, 13:52

INFO kõigile Mazda MPS omanikele:

Peale mõningast vaidlust Inchape Motors Estoniaga, saab nüüdsest Mazda esinduste hoolduses oma MPS-le täissünteetilist mootoriõli Dexelia Ultra 5W-30 (API SL/CF ACEA A5/B5): http://www.total.be/be/content/NT0000C5F6.pdf

Seni on Inchape Motors Estonia kasutanud Mazda 3 MPS mootorite hoolduses poolsünteetilist mootoriõli Mobil Super FE 5W-30 (API SJ, ILSAC GF-2), mille spetsifikatsioon ei vasta Mazda tehase poolt Euroopa turule seatud nõuetele. Mazda tehaseandmete järgi on lubatud Mobil Super FE 5W-30 spetsifikatsioonile vastavat õli kasutada ainuüksi väljaspool Euroopat.
Euroopa turu jaoks on Mazda tehase poolt ettenähtud API SL or ACEA A3/A5 spetsifikatsioonidele vastav mootoriõli. Täissünteetiline mootoriõli Dexelia Ultra 5W-30 vastab Mazda tehase poolt Euroopa turu jaoks kehtestatud mootoriõli spetsifikatsioonidele (nõuetele) ja on ühtlasi Mazda tehase poolt soovitatud õli.
em76
 
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Mär 2009, 14:14

PostitusPostitas Mell » 05 Juun 2009, 12:49

Muri kirjutas:minul oli 40 hooldus ja klotsid kokku vist 6000 eeku :wink:


WTF? 6000? Et siis kõik 4 klotsi ikka 6000? Kas GT ja MPS-i klotsid on samad? Ma hakkan tänasest uks lahti ja jalaga pidurdama :D
Mell
 


PostitusPostitas em76 » 05 Juun 2009, 13:59

Mell kirjutas:
Muri kirjutas:minul oli 40 hooldus ja klotsid kokku vist 6000 eeku :wink:


WTF? 6000? Et siis kõik 4 klotsi ikka 6000? Kas GT ja MPS-i klotsid on samad? Ma hakkan tänasest uks lahti ja jalaga pidurdama :D


Kui tehase klotsiring on 6000.- siis tuleb lihtsalt hakata perf klotse USAst tellima - millest selline paanika? :)
em76
 
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Mär 2009, 14:14

PostitusPostitas Muri » 05 Juun 2009, 14:41

Mell kirjutas:
Muri kirjutas:minul oli 40 hooldus ja klotsid kokku vist 6000 eeku :wink:


WTF? 6000? Et siis kõik 4 klotsi ikka 6000? Kas GT ja MPS-i klotsid on samad? Ma hakkan tänasest uks lahti ja jalaga pidurdama :D


hooldus ja klotsid kokku 6000 :lol:
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1710
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas t3i » 11 Juun 2009, 18:28

Sai MPSiga läbitud äsja 45k hooldus ja vahetatud esimesed klotsid ja tehtud piduritele hooldus/puhastus. Arve 7,6K,hetkel pole arvet näpus,et vaadata palju ainuüksi klotsid maksavad.
t3i
 


PostitusPostitas HrHunt » 12 Juun 2009, 01:11

t3i kirjutas:tehtud piduritele hooldus/puhastus


Miks see? Oli mingi konkreetne proble?
191kW/380Nm/FWD/LSD & 60kW/110Nm/RWD+AWD/LR & 108kW/350Nm/AWD
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Speedest86 » 12 Juun 2009, 12:57

Sai täna tartus Mazda esindusest läbi hüpatud ja nähtud ka uus mazda 3, tavaline variant ei ole pooltki nii ilus kui MPS :)
For those 9 seconds or less...I'm free...
Kasutaja avatar
Speedest86
 
Postitusi: 156
Liitunud: 30 Nov 2008, 13:26
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas em76 » 12 Juun 2009, 13:34

t3i kirjutas:Sai MPSiga läbitud äsja 45k hooldus ja vahetatud esimesed klotsid ja tehtud piduritele hooldus/puhastus. Arve 7,6K,hetkel pole arvet näpus,et vaadata palju ainuüksi klotsid maksavad.


Hooldusprogrammi Mazda 3 MPS-le leiate siit: http://www.mazda.ee/upload/?id=66706237 ... a922e469ea

Ütleks, et päris kopsakas arve arvestades, et 45000 km hooldus erilisi vahetusi peale õli ette ei näe. Kui arve näpus, eks siis anna teada mida selle raha eest ära tehti.
em76
 
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Mär 2009, 14:14

PostitusPostitas Ch » 12 Juun 2009, 19:55

HrHunt kirjutas:
t3i kirjutas:tehtud piduritele hooldus/puhastus


Miks see? Oli mingi konkreetne proble?


seda tehaksegi hoolduse käigus, et pidurid töötaksid korralikult, eriti tagumised. teoreetiliselt tuleks seda igatahes teha, palju seda tegelikkuses tehakse ei tea...
Ch
 
Postitusi: 314
Liitunud: 06 Apr 2008, 14:52
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas KRANTS » 25 Juun 2009, 08:53

Keegi uuest Mazda3-st ka miskit pajatada oskab juba??

Välimuselt tundub kohati päris edev, samas teise nurga alt liiga wannabe :?

Aga on üldse asjalik ka?? Mõni asjatundjam võiks selle kohta uue arutelu teema käima tõmmata :roll:
KRANTS
 


PostitusPostitas Sven » 25 Juun 2009, 09:10

Eelmise nädala autolehes on juba infot uuest 3MPS isendist. Usa turule tuleb 2,5 ehk siis uue 6MPS lahjendatud mootoriga jua mujale vana 6MPS 2,3 mootoriga millele on 8hp juurde kruvitud. See keskmine must osa esistanges on ikka jube imo :evil: Kusjuures kiirendus on väidetavalt 5,3s. 100km/h :twisted:
Sven
 


MPS 3 rehvid stock velgedele

PostitusPostitas timz » 21 Juul 2009, 23:37

Tere! Mis rehve te kasutate 18" stock velgedel? Mul peal 215/45/18" Bridgestoned. Vaja oleks ühe telje omad ära vahetada aga pole seda mõõtu kusagilt väga võtta. Mis asemele võiks panna?
timz
 
Postitusi: 4
Liitunud: 09 Juul 2008, 14:21

PostitusPostitas HrHunt » 22 Juul 2009, 14:27

225/40R18 peaks sobima
191kW/380Nm/FWD/LSD & 60kW/110Nm/RWD+AWD/LR & 108kW/350Nm/AWD
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas BBabba » 28 Juul 2009, 09:15

Panen ka kirja oma 1km tulemuse - 211km/h.
Täiesti "tavakonditsioonis". Ei mingit teipimist, ega kaaluvähendamist... Sõitsin 5-nda käiguga lõpuni.
pilt.
15.08 lähen proovin miili.
'07 Mazda 3 MPS + MAZDASPEED3 Cold Air Intake, TWM Performance Short Shifter, StreetUnit TurboSmart Dual Port Blow Off Valve, StreetUnit Rear Engine Mount, StreetUnit Silicone Boost Tubes
BBabba
 
Postitusi: 42
Liitunud: 12 Aug 2007, 09:02

PostitusPostitas pilsner » 28 Juul 2009, 11:45

BBabba kirjutas:Panen ka kirja oma 1km tulemuse - 211km/h.
Täiesti "tavakonditsioonis". Ei mingit teipimist, ega kaaluvähendamist... Sõitsin 5-nda käiguga lõpuni.
pilt.
15.08 lähen proovin miili.

211 on tegelikult igati OK tulemus. Loodan Audi üritusel väikest võrdlusmomenti tekitada :)
Link Speedest 1000EUR 1. vooru mitteametlikele tulemustele:
http://img21.imageshack.us/img21/4710/1000eurrace2009.jpg
pilsner
 
Postitusi: 62
Liitunud: 12 Sept 2008, 19:11
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas BBabba » 16 Aug 2009, 12:31

1 miili tulemus siis 235km/h. Võib vist rahul olla... kahju, et ainuke mazda.
'07 Mazda 3 MPS + MAZDASPEED3 Cold Air Intake, TWM Performance Short Shifter, StreetUnit TurboSmart Dual Port Blow Off Valve, StreetUnit Rear Engine Mount, StreetUnit Silicone Boost Tubes
BBabba
 
Postitusi: 42
Liitunud: 12 Aug 2007, 09:02

PostitusPostitas stupe » 16 Aug 2009, 13:05

Päris hea aeg. Mingid 4,4 liitirised autod põhimõtteliselt sama kiired. :D

Aga mis nali selle VW NewBeetlega on? Kuidas sellest selline kiirus välja tuli? Teist katset ei ole. :D Nitro paak sai tühjaks esimesega v? :D
Kasutaja avatar
stupe
 
Postitusi: 389
Liitunud: 23 Veebr 2008, 22:40
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas pilsner » 17 Aug 2009, 11:56

stupe kirjutas:Päris hea aeg. Mingid 4,4 liitirised autod põhimõtteliselt sama kiired. :D

Aga mis nali selle VW NewBeetlega on? Kuidas sellest selline kiirus välja tuli? Teist katset ei ole. :D Nitro paak sai tühjaks esimesega v? :D


VW Beetle on varemgi sõitnud 280+ tulemusi, seega pole väga suur üllatus.. Teist katset ei ole, kuna mootor jooksis kokku.
pilsner
 
Postitusi: 62
Liitunud: 12 Sept 2008, 19:11
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas pilsner » 17 Aug 2009, 11:57

BBabba kirjutas:1 miili tulemus siis 235km/h. Võib vist rahul olla... kahju, et ainuke mazda.


Igati korralik tulemus. Kahjuks ise ei saanud sõitma tulla, kuna sain alles eelmine nädal auto kätte.
pilsner
 
Postitusi: 62
Liitunud: 12 Sept 2008, 19:11
Asukoht: Tallinn

Piduriklotsid

PostitusPostitas HrHunt » 05 Apr 2010, 19:33

Mul nüüd said kõik piduriklotsid korraga otsa. Esinduses letihind 7K. Kindlasti ma pole ainus kellele see natuke palju tundub, tutvustaks variante ja seda kuhu oma omadega välja jõudsin:

TEHASE omad:
Esimesed, kood B3YF-33-23Z, $170.95 USAs
http://www.finishlineperformance.com/st ... 360&page=1
Tagumised, kood C2Y3-26-48ZA, $69.95 USAs
http://www.finishlineperformance.com/st ... 360&page=1
Koos transaga oleks läinud 5K kanti. Iseensesest on need head klotsid ja kui
mingi hardcore racer ei ole pole mingit põhjust paremaid tahta.

HAWK tänavakõlbulikud racing klotsid HP Plus:
Esimesed, kood HB549N.702
Tagumised, kood HB478N.605
Esimesel on materjal sama mis tehase omadel, tagumistel parem.
Maksma läksid 4363 EEK, tellisin http://carshop.ee/ kaudu.
Need klotsid võtsin ainult sellel põhjusel et suvel on plaanis Soomes/Lätis paar tõsisemat
rinkakülastust teha, tänavale on nad overkill, tänavale oleks mõttekas
võtta Hawk HPS, mis on natuke kehvema pidamisega kui orikad, samas
peaks märgatavalt odavamad olema.
Hawki klotse kasutatakse läänes kõige rohkem ja ollakse keskeltläbi kõige
rohkem rahul (foorumite põhjal), variant siis vastavalt auto kasutusprofiilile.

Harilikke "MDF-plaadist" tehtud B-klotse 250 km/h tippkiirusega autole ei soovita.
Sobilik klots on nn ferro-carbon materjalist ja sealt latti alla lastes käib mäng
ohutuse arvelt. Mazda orikate puhul on esimesed ferro-carbon ja tagumised "MDF".
191kW/380Nm/FWD/LSD & 60kW/110Nm/RWD+AWD/LR & 108kW/350Nm/AWD
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

Lahendus mootoripatjade probleemile

PostitusPostitas HrHunt » 05 Apr 2010, 19:44

Teine asi mis on terav probleem 3 MPSi puhul on mootoripadjad. Kasutusel on sama skeem mis tsiviil-3'e puhul. Ühel pool on 2 patja ja teisel pool 1. Ehk siis mootor kõõlub kolmnurgas. Kui mõni padi puruneb, eriti see mis käigukasti külge on kruvitud, siis on tagajärjed vahest väga nutused. Näiteks nagu surm (mootor kukub võllid ja kõik kola katki 200 km/h pealt).

Üldjuhul püüab rahvas seda lahendada kangemate "racing" patjadega, aga niipalju kui ma tean siis need katkevad vaata et veelgi rohkem ja põhiline effekt on teadmine et raisk, mul on racing padjad ning kõva vibra :D

Kui rääkida sisulisest lahendusest siis see on järgmine:
http://www.pt-performance.com/showProdu ... =5&pID=245

Rakendadakse olemasolevad kinnituspunkte kuhu kinnitub 6 MPSi neliveo-kola, mis 3'el puudu. Ainult üks väike auguke tuleb puurida subframe sisse. Tulemusena likvideerub probleemi põhjus ja võib rahulikult tehase patjadega sõita, vibratsiooni sisuliselt ei lisandu aga mootor püsib paigal, ei lõhu enam patju, ei tilbenda kiirendamisel jne.

Siin on pikemalt juttu paigaldusest ja selle järgsetest kogemustest:
http://www.mazdaspeedforums.org/forum/f ... led-40195/

Ilmselt üritan sellegi asja carshop.ee kaudu kohale toimetada. Äkki on keegi veel huvitatud? Vbla saame mingi ale.
191kW/380Nm/FWD/LSD & 60kW/110Nm/RWD+AWD/LR & 108kW/350Nm/AWD
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda esitleb - Mazda 3 MPS

PostitusPostitas HrHunt » 07 Apr 2010, 12:25

Eelmaninitud jupile on hetkel hinnapakkumine 3680 EEK. Kas huvilisi on? Kallivõitu ta tuleb aga ilma selleta võib kergelt veel kallimaks minna.
191kW/380Nm/FWD/LSD & 60kW/110Nm/RWD+AWD/LR & 108kW/350Nm/AWD
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Mazda mudelid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist