HrHunt kirjutas:Nürka peal on küsimus selles kes julgeb vajutada palju torust tuleb - ja seejuures ellu jääda MPS on piisavalt kiire auto, et kui õige ja pro "tihend" rooli vahel, siis keskmine juht keeruka tee peal enam vastu ei saa, olgu või porsse. Ammugi tsikkel, kuna tsikkel ju EI KEERA. Kes ei usu - olen valmis kasti õlli mängu panema et ntx Type-R Civicuga on võimalik superbaiki lüpsta rapla kardika peal. MPSi suhtes ei tea öelda kuna too võib kardika jaoks liiga pehme vedrustusega olla.
gebolax kirjutas:Auto sõitnud ~2500km, huvitav kas nad siis tõesti väheke kiirustavad tehases autode vorpimisega või lihtsalt järelkontroll puudub.
M#fänn kirjutas:Üks asi, mis ma MPS juures veel kadestan, see on mõnusad nahkistmed. Need on nii mõnusad (ja sportlikud).
Väike erinevus tavakolmest veel on see et kellad on omapärased- numbrid muutuvad nähtavaks alles siis kui süüde sisse keerata. Stiilne. GT'l vist ka nii.
HrHunt kirjutas:Tundub et iga 3 MPS omaniku elu ja tervise huvides on lasta usaldusväärsel isikul (endal) see krdi polt üle kontrollida
RaiMPS kirjutas:Niisiis on minuni jõudnud jutud, et civic type-R olla kiirem kui 3 MPS, kodumaistes katsetes, on keegi ise näinud või oskab komenteerida ?
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist