Ehk kellegil huvi, milline näeb välja pihusti sisikond.
Sai pestud ja leotatud ja sada trikki tehtud(nitrolahustiga), aga vedelik läbi ei tahtnud mahtuda. katkusin teise siis lahti
Ja sodi, mis sealt kätte sain oli pea märkamatu, aga see-eest oli korralikult kanda kinnitanud. Sain teise mehaanilise puhastamisega kätte(omast arust). Pullipärast proovisin ka koostamist ja kas üldse kannatab kasutada peale küüneviha sisseajamist. Tulemus
Pihustus sai väheke ühte serva, seega ei saa ütelda et asi 100% ok, aga kasutada kannatab sellisena küll. Samas kogus, mida pihusti pidi läbi laskma ei olnud ikkagi piisav.
Lisaks otsustasin müügivõrgust hankida spetsiaalset pihusti puhastusvahendit ja sellega veel korra läbi pesta, ehk läheb heamaks. Valik langes saadaolevatest kõige kangema keemia peale-Hi gear injector cleaner. Juhendi järgi toimides oleks pidanud 325 ml(üks pakend) lahjendama 40-60L bensuga, mina otsustasin asja "tõsiselt" võtta, ilma lahjendamata u tunnike loputada. Peale 2 tundi, st 2 pihustit lagunes kogusemõõtja:
Eemaldasin kõik liigse, jäi pump, rõhuregulaator ja pestav pihusti ja voolikud. Viimase pihusti pesemise olin sunnitud lõpetama enneaegselt, voolikud hakkasid lagunema:
Ja välja nägi see keemia sellisena:
Oletan, et kui seda keemiat vastavalt juhendile kasutada, ehk siis ei tule kogu auto kütusevrustuse voolikuid vahetada Ehk?
PS Purgi alumises servas kiri:быстпого деиствия, ehk neile kes aru ei saanud- kiiretoimeline.