mazda 626 glx kupee 91a 2.2i kellel midagi kosta on abiks!!!

Arvamused mazda mudelite kohta postitada siia.

PostitusPostitas tomkulibin » 22 Juun 2007, 15:21

Aga kas Sa pakud muud varianti? Meie ainult pakume varianti, sina otsustad, mida tahad, kui tead mida tahta.
Lihtsalt mingi suvalise koonusfiltri lisamine hobuseid juurde ei anna, küll suudab vähendada mootori ressurssi. Teed suurema läbimõõduga väljalaske(kui siis otsast otsani, muidu efekti ei ole), aga vbalthingava mootori väljalase on tunduvalt keerulisem, kui näib. Suvalise toru päha alla väänamine võib kütusekulu mäkke ajada ja soovitud lisa hobuste asemel avastad kurbusega, et osa olemasolevaidki on jalga lasnud.
Ja proo vi aru saada- mootor, kui selline on tervik ja ühest otsast näppimine midagi eriti positiivset ei anna, lähenema peab asjale komplektselt.
Lihtsa lähenemisega veel teine variant. Sama kubatuuriga ja ka pritsega mootor arendab originaalis juba rohkem(100kw) kui sul teh passis(85kw) kirjas. Selleks hangi kõrgema surveastmega kolvid, suuremad pihustid ja aju tahab ka kas näppimist või vahetamist. Ja ega seegi tegevus odavate killast pole. Viimati kui küsisin originaal kolvi hinda (esmaautost) oli vastuseks 4k eesti raha per tükk. Aju hinda uurisin teisest kohast (originaal mazda aju) küsiti 2800 aga dollarites. Need on uute originaalosade hinad. kasutatult saab küll odavamalt, aga kas näiteks riskid kasutatud kolbi võõrast mootorist oma plokki siirdada?
Ja pne enda jaoks paika selline asi- auto jääkresurss vs paigaltatavate osde resurss ja hinnad sinna otsa.
tee endale selgeks, mida sina tahad, kus ja kuidas ja mis hinnaga sa saad vajaliku.
Ühesõnaga koosta PROJEKT
PS kõige odavam "tuuning" on kaks laia triipu :D
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Eelmine

Mine Mazda mudelid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline