mazda 626 glx kupee 91a 2.2i kellel midagi kosta on abiks!!!

Arvamused mazda mudelite kohta postitada siia.

mazda 626 glx kupee 91a 2.2i kellel midagi kosta on abiks!!!

PostitusPostitas Anonymous » 14 Juun 2007, 00:00

siuke verk et mul mazda 626 kupee ja tahaks teada ükskõik mida selle auto kohta head,vead jne.Kuidas tuunida ja muudki sellega kuidas teha.
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 14 Juun 2007, 06:03

Kõigepealt vaata lugejate autode alt 2.2 liitrised, siis vaata GD jaGV kere(88-91). See oleks sissejuhatuseks.
Tuunida? kas on ideaalkorras(ära unusta, auto on potensiaalne tapariist, eriti, kui pole tehniliselt koras)? See on esimene tingimus tuunimiseks. Ja tee selgeks, mida Sina tuunimise all mõistad.
Kui vaadata manuaalidest, siis tuunimise peatüki all on juttu tavaliselt süütehetke paikapanemisest :D
Aga kõige nõrgemaks kohaks pean:auto käest laskmine st et kasutamise ja hooldamise vahekord on paigast ära.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7987
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 14 Juun 2007, 10:04

kulibin kirjutas:Kõigepealt vaata lugejate autode alt 2.2 liitrised, siis vaata GD jaGV kere(88-91). See oleks sissejuhatuseks.
Tuunida? kas on ideaalkorras(ära unusta, auto on potensiaalne tapariist, eriti, kui pole tehniliselt koras)? See on esimene tingimus tuunimiseks. Ja tee selgeks, mida Sina tuunimise all mõistad.
Kui vaadata manuaalidest, siis tuunimise peatüki all on juttu tavaliselt süütehetke paikapanemisest :D
Aga kõige nõrgemaks kohaks pean:auto käest laskmine st et kasutamise ja hooldamise vahekord on paigast ära.
auto on praegu põhimõtteliselt kapitaalremondis nii kere kui mootor ja teised asjad.nii et tehnilise korras oleku probleem peaks olema lahendatud.tuunimise all mõtlen kõike kere,mootorit noh et nagu ideed ja õpetused oleks toredad.
Aga tänud sulle klubin.
Anonymous
 


PostitusPostitas pokenaut » 14 Juun 2007, 10:09

Enne mootorit alusta piduritest.
pokenaut
 
Postitusi: 1687
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas Anonymous » 14 Juun 2007, 10:23

pokemon kirjutas:Enne mootorit alusta piduritest.
pidurite terve ring läheb ka ümbervahetamisesse.
Anonymous
 


PostitusPostitas pokenaut » 14 Juun 2007, 10:25

kotkapesa007 kirjutas:
pokemon kirjutas:Enne mootorit alusta piduritest.
pidurite terve ring läheb ka ümbervahetamisesse.

originaalide või suuremate vastu? Enamus tuunitud autosi liigub siin originaal piduritega, mis ei suuda seda masinat enam nii kergelt kinni pidurdada.
pokenaut
 
Postitusi: 1687
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas Anonymous » 14 Juun 2007, 10:34

pokemon kirjutas:
kotkapesa007 kirjutas:
pokemon kirjutas:Enne mootorit alusta piduritest.
pidurite terve ring läheb ka ümbervahetamisesse.

originaalide või suuremate vastu? Enamus tuunitud autosi liigub siin originaal piduritega, mis ei suuda seda masinat enam nii kergelt kinni pidurdada.
sellisel juhul tahaksin suuremaid lasta panna aga mis vahe neil on ja palju terve ring võib maksma minna,tänud sulle väga hea vihje eest.
Anonymous
 


PostitusPostitas pokenaut » 14 Juun 2007, 10:40

Suuremad pidurdavad paremini(kuna hõõrdepind on suurem) ja ilmselt(ei ole kindel) ei lähe ka tihedate pidurdusete järgi nii kuumaks kui väiksemad.
pokenaut
 
Postitusi: 1687
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas Anonymous » 14 Juun 2007, 10:45

pokemon kirjutas:Suuremad pidurdavad paremini(kuna hõõrdepind on suurem) ja ilmselt(ei ole kindel) ei lähe ka tihedate pidurdusete järgi nii kuumaks kui väiksemad.
aga oskad õelda palju see umbkaudu maksma võib minna.
Anonymous
 


PostitusPostitas pokenaut » 14 Juun 2007, 11:03

Kahjuks ei oska. Ma arvan, et kuskil 10000.- ringis või rohkem.
pokenaut
 
Postitusi: 1687
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas Anonymous » 14 Juun 2007, 11:05

pokemon kirjutas:Kahjuks ei oska. Ma arvan, et kuskil 10000.- ringis või rohkem.
assa raks siis jään vist ikka originaalide juurde :D :)
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 14 Juun 2007, 14:13

Annab sobitada ka mõne muu margi/mudeli omasid :idea:


Samas ehk seletaksid ära et mida tjuunida tahad:mootor, salong, välimus :?:
Anonymous
 


PostitusPostitas Laika » 14 Juun 2007, 14:26

Kui autole just turbosid ega nitrot ei tule, ajavad originaalpidurid ka asja ära. Selleks, et oleks tõeline hoog mida pidurdada, kulub pappi suures koguses, millest pidurituuning moodustaks tühise osa. Tavatuuningu tulemus enamasti on 90% heliefekte ja 10% jõudu.
Laika
 


PostitusPostitas tomkulibin » 15 Juun 2007, 07:13

Kui tuunimine piirdub kahe laia triibuga üle kapoti ja katuse, siis pääsed odavalt.

Ise, kui esimest korda väljaspool kodu suu lahti tegin teemal mootori järgi aitamine, sain hea portsu küsimusi millele ei osanud vastata. Siis läksingi tagasi koju ja kulus u aasta, enne, kui hakkasid asjad praktiliselt liikuma.
Nüüdseks on auto paredamiseks kulunud summa kaugelt üle auto soetushinna ja tulemused pole märkimisväärsed. Kusjuures üritasin asja ajada rahulikult, võimaluse piires soetada kasutatud (kasutamiskõlblikke) osi.
Juhul, kui tuunimise all mõistad- mootori tegususe parendamine- oleks esimeseks küsimuseks: Kas edasiarendus saab olema vabalthingava mootori järeleaitamine või mootori turbotamine?
PS kod. Frets on oma autot tuuninud korralikult ja:
"Eesti kiireim mazda:
Ütleme , et selle talvega läks kuue kohaline number."
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7987
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 17 Juun 2007, 09:47

no tahaksin saada autot võimalikult odava rahaga ilusa välimusega ja kiireks tahaks teda ka tahaksin ka turbot peale panna no pole küll mingi papikas vend aga kunagi saaksin ta ju ikkagi valmis.et kellel soovitusi oleks oleks tore praegu plokikaan lihvimises ja vasest tihend vahele tulemas mis peaks turbole vastu.olen tänulik kõikide soovituste eest,kuidas turbot paigaldada ja palju muudki toredad oleks ka mõtted mis aitaksid mul otsustada mida edasi teha.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 17 Juun 2007, 11:52

Turbotamise kohta on www.turboclub.ee aga seal ennem loe korralikult foorum läbi, et mitte ennast lollide küsimustega lolliks teha :idea: Samas on ka Pirita-Kose MazdaAbis liikvel USA ja lisaks veel mõne teise turu jaoks Ford Probe ja Ford Telstar/Mazda 626/MX-6 peale toodetud F2T (2.2 turbo) mootoreid koos kogu vajaliku nodige et teha mootori vahetus N/A (sinu puhul F2 aka 2.2i-12V) F2T vastu. See tuleks vast kõige lihtsam ja odavam aga suuremat lisaraha kulutamata tehase võimsusest rohkemat just palju ei saa. Aga kui 108KW/259Nm ei piisa siis on jah Turboclub abiks ja arvestada tuleks 25k+ summadega ning eelarve sõltub paljuski sellest kui palju suudad ise ära teha :!:


Välimuse ja sisemuse kohta on meil abiks www.google.com , lugejate autod, tuuningfirmade kodukad, www.cardomain.com ja välismaised Mazda/Mazda 626 foorumid :idea:
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 17 Juun 2007, 13:36

MazdaGTI kirjutas:--- Samas on ka Pirita-Kose MazdaAbis liikvel USA ja lisaks veel mõne teise turu jaoks Ford Probe ja Ford Telstar/Mazda 626/MX-6 peale toodetud F2T (2.2 turbo) mootoreid koos kogu vajaliku nodige et teha mootori vahetus N/A (sinu puhul F2 aka 2.2i-12V) F2T vastu....

Paraku saad sealt vaid mootori ilma juhtme sarjata, mootoriväliste anduriteta ja ka aju pole. Samas on saadaval turbomootori jaoks sobiv käigukast. See aga eeldab jämedamaid veovõlle(mida kohapeal seal pole) ja ka rummud tahavad vahetamist. Samas sidur on F2T suurema läbimõõduga, mis ei mahu vabalthingava käigukasti siduri kotta.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7987
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 18 Juun 2007, 06:28

Sa olid siis õnnelik erand :?: :roll:
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 18 Juun 2007, 08:21

Mul oli doonoriks terve Probe GT nina(komplektne).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7987
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 20 Juun 2007, 00:02

tänud kõigile sõbralikuse eest ja abi eest võhikule.Aga see kõik on väga keeruliselt seletud minu jaoks saab äkki keegi seletada mulle kõik selle värgi hästi kergelt lahti koik need k2t ja nii edasi tähendused millest pole mul õrna aimugi.ja loodan et keegi paneks mulle kirja need asjad järjekorras millest alustama peaksin ja millest jätkama ja kui kellegil on nende asjade ja jubinate hinnad teada võiks ka hinnad järgi kirjutada,(olen väga tänulik teile abivalmiduse eest).
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 20 Juun 2007, 00:38

F2 ja F2t on mazda koodi järgi 2.2l ja 2.2l turbo mootorid. Paraku on sul mõistlikum foorumit süviti uurida, on kergem, kui kõike siia ümber kirjutada.
Hindadest. Doonor Probe(ford) eest küsiti 10k eesti raha ja turbotamise seisukohast vägagi sõbralik hind. Sai ju komplektina kõik vajaliku.
Palju huvitavat ja vajalikku leiad: http://www.performanceprobe.com/index2. ... =addaturbo
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7987
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 21 Juun 2007, 11:08

no ma ei taha mingit teist turbo mootorit ma tahaksin oma tavalist 2,2i mootorit ülest teha.
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 21 Juun 2007, 13:38

kotkapesa007 kirjutas:no tahaksin saada autot võimalikult odava rahaga ilusa välimusega ja kiireks tahaks teda ka tahaksin ka turbot peale panna no pole küll mingi papikas vend aga kunagi saaksin ta ju ikkagi valmis.et kellel soovitusi oleks oleks tore praegu plokikaan lihvimises ja vasest tihend vahele tulemas mis peaks turbole vastu.olen tänulik kõikide soovituste eest,kuidas turbot paigaldada ja palju muudki toredad oleks ka mõtted mis aitaksid mul otsustada mida edasi teha.


???
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7987
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 21 Juun 2007, 17:06

See tuleks kõige odavam(2,2 turbo osta) kuna sa odavust taga ajad :idea:
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 22 Juun 2007, 14:22

MazdaGTI kirjutas:See tuleks kõige odavam(2,2 turbo osta) kuna sa odavust taga ajad :idea:
et siis nagu soovitad 2,2 turbo mootorit osta.
Anonymous
 


Järgmine

Mine Mazda mudelid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron