Hammasrihm....

Hammasrihm....

PostitusPostitas tanit » 26 Juul 2007, 15:02

Terv.Kuna alles sai soetatud 323F 1,9/84kw ,siis küssa,palju maksab hammasrihm ja rullikud ,Probleem veel parempoolse poolteljega ,keskel laagri juures kolks sees?Palju maksab?
Viimati muutis tanit, 07 Aug 2007, 08:09, muudetud 1 kord kokku.
IT'S NOT ME
There must be a minivan ahead of me
-------------------------------------------------
Õhufiltrid
Kasutaja avatar
tanit
 
Postitusi: 79
Liitunud: 22 Juul 2007, 13:00
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Mario » 26 Juul 2007, 15:13

mootoriks on sul ikka 1.8 ;)

rihmavahetus koos asjadega maksab su masinale Mazda-Abis umbes 2000.-

ja parempoolse pooltelje tugilaagriga maadlen ka mina praegu.. kasutatud telg 1500.- uus üle 4000.-

ürita teada saada, kas saad ka laagrit vahetada eraldi, pääsed odavamalt.. ;)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6050
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas tanit » 27 Juul 2007, 22:27

veel küsimusi.On olemas A/C nupp (kliima),peaks midagi tööle hakkama...aga???Kus asub kondi pump kapoti all,ei leia kuidagi,äkki polegi?Kas istmesoojendused lähevad koos tagaklaasisoojendusega tööle?Eraldi nuppu nagu pole.Istmete all juhtmed on.Sellel autol on teostatud 150000 km. hooldus,vahetud piduriklotsid,kettad,õli Saksas.Odomeetri näit praegu 159000.Vahetasin õli ja õhufiltri ära.Ei taha nagu niisama hammasrihma ja rulle vahetama hakata,kas kuidagi ise ei saa vaadata ,kas rihm vajab vahetust?Piisab ainult klapikambri kaane mahavõtust või veel miskit?Kogun inffi igasugust.Tänan ette.
IT'S NOT ME
There must be a minivan ahead of me
-------------------------------------------------
Õhufiltrid
Kasutaja avatar
tanit
 
Postitusi: 79
Liitunud: 22 Juul 2007, 13:00
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas pokenaut » 27 Juul 2007, 23:32

tanit kirjutas:Kas istmesoojendused lähevad koos tagaklaasisoojendusega tööle?Eraldi nuppu nagu pole.Istmete all juhtmed on.

Istmesoendused ei tööta minu teada ühelgi autol koos tagaklaasisoojendusega, seega istmesoojendus puudub.

Terv,
Pokemon
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas Anonymous » 28 Juul 2007, 08:14

Saksast ja mujalt kesk/lõuna-euroopast toodud nii vanadel masinatel polegi istmesoojendusi :idea:

Klapikambri kaane võid üldse puutumata jätta ning kindluse mõttes olen ise kõigil võõrastelt ostetud autogel vahetanud kõik filtrid(õhu oma kui näha et vaja vahetada) ja mootori/käigukasti/roolivõimu õlid(praegusel ka piduri oma, kuna 5a. seisnud masin) ning rihmad/rullikud ettevatuse mõttes, et vältida hilisemaid üllatusi ja rahakotiga riidu minekut :idea:
Anonymous
 


PostitusPostitas Mario » 28 Juul 2007, 09:24

tanit kirjutas:veel küsimusi.On olemas A/C nupp (kliima),peaks midagi tööle hakkama...aga???Kus asub kondi pump kapoti all,ei leia kuidagi,äkki polegi?Kas istmesoojendused lähevad koos tagaklaasisoojendusega tööle?Eraldi nuppu nagu pole.Istmete all juhtmed on.Sellel autol on teostatud 150000 km. hooldus,vahetud piduriklotsid,kettad,õli Saksas.Odomeetri näit praegu 159000.Vahetasin õli ja õhufiltri ära.Ei taha nagu niisama hammasrihma ja rulle vahetama hakata,kas kuidagi ise ei saa vaadata ,kas rihm vajab vahetust?Piisab ainult klapikambri kaane mahavõtust või veel miskit?Kogun inffi igasugust.Tänan ette.

A/C koha pealt niipalju, et kui sul on tulukesega lüliti, siis kui tuluke süttib - asi töötab. Minul on ka nupp kuid kinni kleebitud ning mingit reaktsiooni seal ei esine :D
lisaks peab sul kapoti all olema ka väiksem konditsioneeri radikas.. see on päris auto ninas, eespool jahutusradikast..
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6050
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas tanit » 28 Juul 2007, 13:44

tuluke hakkab põlema,mingi radikas on ka ees,aga külma ei tule?Kas tal kompressorit ei ole kondi jaoks,endisel autol hakkas midagi tööle kapoti all.?
Istmel on juhtmed küljes, praegu ei saa aru kas läheb soojaks.

Mis puutub hammasrihnma ja rullikutesse,siis pole mõtet ju osta ,kui Saksas ära vahetatud?Vaja lihtsalt teada saada.Ei ole samuti mõtet lahti lõhkuda kusagil töökojas,kui selgub ,et vaja vahetada,sest kohapeal pole neil rihma võtta.Ma oleks lihtsalt kodus lahti võtnud ,seal aega küllaga,aga mida nimelt,kui palju? Pärnus ainult Vilojett tegeleb Mazdadega.Hinnad teadagi ..!!!
IT'S NOT ME
There must be a minivan ahead of me
-------------------------------------------------
Õhufiltrid
Kasutaja avatar
tanit
 
Postitusi: 79
Liitunud: 22 Juul 2007, 13:00
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas leviathan » 28 Juul 2007, 18:42

kondipump peaks olema roolivõimu pumba all. sul võib lihtsalt süsteem tühi olla(või hullemal juhul leke)
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

PostitusPostitas Anonymous » 28 Juul 2007, 20:56

Müüja väidab alati et kõik on vahetatud aga enamikel juhtudel lihtsalt müügi mõttes :idea: ning nende tööde jaoks pole vaja minna esindusse, nendega saavad ka tavalised teenindused hakkama :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas tanit » 02 Aug 2007, 08:31

Teab keegi kus Pärnus oleks hea konti lasta kontrollida?Äkki tõesti tühi?Ei ole kunagi kokku puutunud sellise probleemiga.

Vilojett hammasrihm - 1016 EEK
ülejooksurull - 700 EEK
pingutusrull - 2500 EEK
pinguti vedru - 97 EEK
jupid kokku - 4313 EEK
tööraha 2,5h - 1275 EEK

kokku - 5588
Mario kirjutas:mootoriks on sul ikka 1.8 ;)

rihmavahetus koos asjadega maksab su masinale Mazda-Abis umbes 2000.-


Pole haisugi 2000EEKisest arvest!Pärnus pole vist seda ABI.

Salome hinnad:
rihm 803.-
ülejooksurull 278.-
pingutusrull 269.-
vedru 90.-
kokku 1440.-

Raunex Pärnus pakkus selliste hindadega.
Hammasrihm 120.-
Pingutusrull 650.-
Abirullik 173.-

Töö 2,5h Rendia 700.-




Kas peab maha võtma ka klapikambri kaane,et vahetada rihma?
Oli vajadus jah ja mootoripadja samuti lahti keerama.
Viimati muutis tanit, 14 Aug 2007, 07:59, muudetud 1 kord kokku.
IT'S NOT ME
There must be a minivan ahead of me
-------------------------------------------------
Õhufiltrid
Kasutaja avatar
tanit
 
Postitusi: 79
Liitunud: 22 Juul 2007, 13:00
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas viper85 » 03 Aug 2007, 19:22

Minu 626 89a masinale maksid jupid 740 eek ja töö tegin ise. Pole mingi remondimees aga selliste assjadega saab hakkama.
NB! kasutaja MazdaGTI juba mainis, et klapikambri kaant ei ole vaja torkida, et rihma vahetada.
Minu vanal BMW oli ketiga M10 mootor ja seal ketti vahetades on vaja see kaan avada, kuna kett asub mootoris, rihm aga väljaspool mootorit.
viper85
 
Postitusi: 180
Liitunud: 18 Veebr 2007, 18:21
Asukoht: Viljandimaa

PostitusPostitas tanit » 05 Aug 2007, 15:27

Nuhkisin pisut seda asja,vaja mootor toestada,üks mootori padi vaja lahti päästa või..?Päris õues seda raske teha.Oleks mõni ruum ,viin töökotta,las mässavad,kuigi hammasrihm paistis päris hea olema ,polnud pragunenud ega miskit.abirullil oli lokse sees väike.
IT'S NOT ME
There must be a minivan ahead of me
-------------------------------------------------
Õhufiltrid
Kasutaja avatar
tanit
 
Postitusi: 79
Liitunud: 22 Juul 2007, 13:00
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas rx » 05 Aug 2007, 16:23

nu rihmale peale vaadates on yx asi. mul oli endal nii et algul vaatasin rihm korras , mõtlesin et kindlam kõik ära vahetada, ja siis selguski tõsiasi et mul rihm oli vahetatud aga ylejäänud muu oli kõik vana. sai siis kõik uued pandud,rihmad, rullid, veepump, pingutid jne, isegi rihm mis nägi välja nagu uus, sai ka ära vahetatud! kõik selle mõttega et endal olex kindlam sõita!
2.8 V6, kuid kahjuks mitte mazda...
Kasutaja avatar
rx
 
Postitusi: 79
Liitunud: 28 Aug 2006, 14:51
Asukoht: tln

1993 Mazda 626GE 2.5 v6 DOCH 24v 128kw


Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist