Peale klaasi paigaldamist ja enne tõstuki monteerimist kontrolli klaasi vabat liikumist, ka seda saab timmida siinide nihutamisega ja vajadusel ka painutamisega(ka aknaraami ehk ukse ülemist poolt on painutatud). Tõstuki kõik liikuvad osad vanast määrdest puhtaks pesta (ka mootori reduktoris)ja uus plastiline määre peale. Enne paigaldamist mootrile vool peale ja kontrollid vabat liikumist. Tõstuki paigaldamisel. paned ukse sisse, paigeldad kõik kinnituse poldid "vastu"keerates ilma kinni tõmbamata ja lased tõstulik paar korda üles/alla käia. Sellega peaks "oma" koha leidma. Peale iga poldi pingutust lased akna kora üle/alla jälgides poomist. Nii leiad ka võimaliku "kitsaskoha" ja kergem poomist likvideerida.
PS kui praeguse ilmaga aknad liiguvad vaevaliselt, siis talvel nad üldse ei liigu. Ükeks raskuseks tõstukil on kummitihend milles klaas jookseb. See on algselt kaetud sameti sarnase karvkattega, mis aja jooksul ära kulub. Võib proovida kummile kahjutu määrdega "libestada", aga igasugune määre tõmbab ligi tolmu, mis tekitab järjekordse takistuse ehk uut tihendit tarvis.
Ehk abiks teflonmääre. Kas kummile haiget teeb, ei tea, aga pidi ära kuivama ja libedaks jääma, seega ei tohiks tolmu ligi meelitada(vale määrde näiteks- vaata enamus pakibusside tagumise luugi hinged on kas roostes/määrimata või on ilmse õli nõrgumise ja tolmu kogunemise jäljed). Kindlasti ei soovita silikonmääret(see hea vaid et talvel uksetihend ei külmuks piida külge) ega muid, mis metallpindade libestamiseks kasutatakse. Ka võib proovida ketimääret- ka seal on nõutav tingimus, et tolm lahtistes kasutustingimustes külge ei kleepuks.
Krt vene ajal oli aint tavott ja õmblusmasina õli ja sai kõigega hakkama