Amort ja vedru.

Amort ja vedru.

PostitusPostitas Mart » 12 Mai 2005, 23:31

Sai täna 323 Miol tagumised amordid alt ära võetud ( kattekummide vahetus).
Selgus,et üks vedru oli puruks,ülemine ring ära.
Mul nüüd kaks küsimust.
1. Kuidas veenduda amordi korrasolekust kodustes tingimustes.
2. tean,et kui vajadus amorte või vedrusid vahetada, tuleb vahetada mõlemad pooled. Kuna mul on üks vedru terve, kas oleks siis mõtekas osta mazda abist teine kasutatud juurde, või peaks ikka mõlemad uued panema.

Mart.
Kasutaja avatar
Mart
 
Postitusi: 197
Liitunud: 01 Veebr 2005, 20:57
Asukoht: Saue

PostitusPostitas YxPriit » 13 Mai 2005, 00:12

Kui amort on üleliia õline, siis on kanjets.

Olen aru saanud, et ka gaasiamordil on veits õli sees.
YxPriit
 


PostitusPostitas Anonymous » 13 Mai 2005, 08:47

YxPriit kirjutas:Kui amort on üleliia õline, siis on kanjets.

Olen aru saanud, et ka gaasiamordil on veits õli sees.

Õige jutt.

Mis puudutab ühte murdunud vedrukeerdu siis see on sinu valik. Ei pane keegi sind vangi selle eest, et selliselt edasi kupatad, oleneb kuidas sinu sõidumaneer ja kulgemise tingimused on. Kui ikka palju raskust taga on siis pead panema korraliku vedru. Mul on mõlemal tagumisel vedrul keerd maha murdunud, vahetasin amordid aga vedrusi ei vahetanud, sest kui väga ei koorma autot siis ei juhtu midagi. On suts madalam ka :wink: . Sinul ühe murdunud keeruga on nati lollim variant, sest see võib kiiva kiskuda, ehk siis autot kallutada, kuigi ei usu eriti.

Aga kui verdu tahad siis võid selle julgelt lammarist osta. Parem ongi, sest seal ka kasutatud vedru. Muidugi võid ka mõlemad uued osta, sinu autole peaks kaks vedru kuskil 600 maksma minema.
Võibolla veel vähemgi.
Anonymous
 


PostitusPostitas Mart » 13 Mai 2005, 08:55

Mõtlesin amordi korrasoleku all seda, et kuidas peaks korras amort käituma,kui teda suruda ja tõmmata.
Iseenesest on amordid puhtad.

Ok, lähen ja ostan täna mazda abist korraliku vana vedru ära.
Viimati muutis Mart, 13 Mai 2005, 09:22, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Mart
 
Postitusi: 197
Liitunud: 01 Veebr 2005, 20:57
Asukoht: Saue

PostitusPostitas Rain » 13 Mai 2005, 09:08

Amordid kokku surudes peavad ise välja tulema. Ning ei tohi nad käia lihtsalt ei sisse lükates ega välja tõmmates ehk peavad töötama mõlemat pidi. Kuigi nii küll saab mingisuguse ettekujutuse, siis päris täielikku tõde see ei pruugi näidata, sest auto surve on vähe suurem kui lihtne käe surve.

Sõbra audil sai kah ükskord amordid alt ära võetud, need olid ikka ühed vahvad asjad. Surusid sisse aga enam välja ei tulnud , pidid käega välja tirima :D
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas YxPriit » 13 Mai 2005, 09:41

õliamort ei pea ju ise välja tulema.... :roll:

On mööda remonditöökodasid kolistatud ning midagi poole kõrvaga olen kuulnud. hea võimalus asjakohaselt üle küsida.
YxPriit
 


PostitusPostitas ints 626 » 14 Mai 2005, 11:01

tõsi ta on et õli amort ise üles ei tõuse.kui kontrollida korras olekut siis lihtsalt peab asi hästi tihedalt üles alla käima ja kui proovid siis ikka püstises asendis külili asi ei toimi.
ints 626
 


PostitusPostitas choise » 14 Mai 2005, 11:06

ints 626 kirjutas:tõsi ta on et õli amort ise üles ei tõuse.kui kontrollida korras olekut siis lihtsalt peab asi hästi tihedalt üles alla käima ja kui proovid siis ikka püstises asendis külili asi ei toimi.

ja ex ta ikka parem ole kui ta ka ühtlaselt ilma jõnxude ja tühjade kohtadeta alla jooxex...!
choise
 


PostitusPostitas Anonymous » 14 Mai 2005, 13:39

suurem susin pole kah õige asi!!
Anonymous
 


PostitusPostitas Mart » 14 Mai 2005, 23:08

aitähh kõigile,kes viitsisid vastata.
Sai täna katkine vedru välja vahetatud.
Kasutaja avatar
Mart
 
Postitusi: 197
Liitunud: 01 Veebr 2005, 20:57
Asukoht: Saue


Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline