Ma arvan et esimese asjana tasuks mõlemaga sõita, peale seda küsimust enam ei eksisteeri
Selles mõttes, et siis juba otsustad mis sorti autod sa üldse tahad, kuna need on täiesti erinevad autod.
Civic on konditsioneeriga kart - sporditarve, MPS on pigem GT auto - viskad kola ja naise pääle ning tõmmad jehhat, kaugele ja kiiresti
Isiklikult pean tunnistama et ma algselt pole üldse mitte mazdapede vaid hondahomo. Tahtsingi Type-R osta, aga kuna selle tulek venis, ja MPS oli saada - võtsin MPSi. Kui Type-R lõpuks tuli siis proovisin seda ka. Oleks raha miis ostaks Type-Ri race variandi rinkal kangutamiseks - aga iga päev sõita... no way.
Civicul on tüütult madal kliirens, jäik vedrustus, "tsiviilpööretel" pole jõudu absoluutselt jne. Loomulikult kui ajad tahho 8000 peale siis see vingumine mis kostab on imearmas ning oled kohe valmis ostma
Samas kui eufooria üle läheb, siis meenub et kuradi tüütu on iga äkilisema manöövri jaoks alati käiku vahetada ja punasesse ajada. MPSil on aga 380 Nm/3000rpm, ehk väänet nagu kangemat sorti diislil.
PS. On olemas veel siuke riist nagu Focus ST, see on ideoloogialt pigem Mazda moodi masin, kuid mõnevõrra nõrgem/mugavam - ise küll sõitnud pole.