Mazda 929 2.2 12V 88a. - Haljazme - müüdud

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

PostitusPostitas msnuser » 03 Nov 2007, 19:42

hmm :? kui tuhnida müügikuulutustes siis ega ikka pakkujaid pole ka.... :?
ehitan et areneda:)
56264113
Kasutaja avatar
msnuser
 
Postitusi: 391
Liitunud: 26 Jaan 2007, 16:54
Asukoht: Saaremaa.

PostitusPostitas tomkulibin » 03 Nov 2007, 21:26

msnuser kirjutas:hmm :? kui tuhnida müügikuulutustes siis ega ikka pakkujaid pole ka.... :?

No ega neid asju iga päev ka pakkuda pole. Samas liigub ka palju eksootilisemaid isendeid ja mõni vahetab isegi aeg-ajalt omanikku.
Põhiteemasse
Täna sai eelpool mainitud doonorilt ampulteeritud süda(koos kasutaja "UVE"ga). Teen talle uuenduskuuri ja siis siirdus "haljazme" isendile. Saab tehtud mitte isegi tuuning vaid 85kW kulunud moto 100kW renoveeritu vastu.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas tomkulibin » 06 Nov 2007, 08:13

Ei saa mitte vaiki olla.
Krt need maakad, nad vist arvavad, et tehasest paigaldatud küünlad peavad kestma eluea(järeldus tehtud 2,5mm-seks kulunud/põlenud küüla kontakti vahe alusel) ja õliga on kah miskit imelikku. Välja kallates tuletas olemuselt pigem masuuti meelde(kuigi transportimiseks vajalik taseme saavutamine nõudis 2,..L värske õli lisamist). Moto sisikond on õli jäätmetest tume nagu öö, lihtsam maha kraapida, kui leotada. :evil:
Oma 929 klapikambri kaane eemaldamisel jäi küll mulje, et on uus kaan pandud- õli sade jälgi polnud üldse.
Samas erinevalt GE mootoritest on sellel isendil veel hoonimise jäljed silindri seintel- kulunud pole nagu üldse. Kolbe/rõngaid pole veel eemaldanud, aga arvan, et needki on paremas olukorras kui poole vähema läbisõiduga GE-del.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas bmw » 06 Nov 2007, 19:04

mu 929l olid silindri seinad ok, aga muu asi oli niikulunud kui olla sai:D ja see 300000km mis ees on ma paneks teist samapalju juurde. ega see kulumis aste on ikka vägagi erinevad ja sõltub paljugi vist eelmistest omanikest jms.
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

PostitusPostitas Haljazme » 13 Nov 2007, 22:12

Meil siin lõuna-osariikides võib juba vähemalt nädalapäevad nautida talvist kliimat ja lumiseid teid-platse. Pakun, et mingi 6-7 aastat pole tagaveolisega sõit', aga täna armusin ikka lootusetult ära, tagaveosse siis ikka. Ei oskagi seletada, mis võlub, aga see on fantast. Mina, kes ma ärkan hommikul viimasel minutil, et riided selga tõmmata ja näljasena tööle kaduda, ärkan homme varem, et jõuaks hommikul enne tööd nats autoga hullata mõne platsi peal. Äkki olen ka nüid mingisse bemmitõppe nakatunud ? Samas olen alati arvanud, et kui eelnevalt meelega lollitada, külg ees liikuda, tasakaalupunkte otsida jne, siis suurel maanteel mingisse situatsiooni sattudes ei pane inime' kohe silmi kinni ja ei hakka röökima, vaid üritab rahulikult kätteleitud võtetega olukorda normaliseerida ... egas ma muud ei tahtki öelda :D Ilusat talveteed kõigile mazdadele.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas tomkulibin » 17 Nov 2007, 10:20

Nüüdseks on kaan koos kollektorite ja muu külge haakivaga valmis. Pestud, kraabitud ja värvitud- selline on väljanägemine. Seest - klapipesad üle freesitud, klapid soveldatud, kanalid porditud, tihendid vahetatud. kahel silindril olid küünlakeermed otsakorral, sai ka need korda tehtud. proovisõidul tundus mootor kuidagi uimane olema, jagajast leidsin ka vea üles. Tentrifugaalse süütehetke regulaatori vastukaalude üks vedru oli katki(ilmselt juba tükk aega- korpusesse oli sügava vao kulutanud) ja ilmselt selle vedru tükike oli sattunud laagrisse mis vaakumkorrektori tööd segas. Ehk laager oli ka kinni kiilunid ja mitte mingisugust süütehetke muutmist olenemata pööretest ei toimunud. Selle jamaga on nüüd ühel pool.
Pilt
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Snoofi » 18 Nov 2007, 13:04

Pilt on küll ilus, nagu kataloogist.
Kasutaja avatar
Snoofi
 
Postitusi: 56
Liitunud: 23 Okt 2006, 01:04
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Muri » 18 Nov 2007, 13:13

nagu uus ju :lol:
kuldsete kätega mees :wink:
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tomkulibin » 18 Nov 2007, 23:39

Täna kolisid väntvõll ja kolvid, kepsud ka koju. Õlipump ja veepump+ igasugu malmist "kõrvu" ja kronsteine. Ehk jõuab nädala lõpuks ka kokku saada(põhitöö segab hobiga tegelamist). Väljanägemine hakkas endalegi meeldima, ehk õnnestub ka jooksma saada, nagu tehas lubas.
Seni olen nahaalselt võtnud sõnaõiguse Kod. Haljazmelt, tema mootori koostamise ajal "lõunas", ümbertõstmise ajaks tuleb Tallinna, saab siis ka näpud õliseks teha. Ja eks edaspidi jääb tema juhtima oma teemat.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Jannz » 21 Nov 2007, 23:04

Väga tubli töö, teeks keegi mu mootori ka nii korda :P
Küsiks üle, et kui suur oli kütusekulu sel 2,2 manuaalkastiga? mul on 2,2 100kw automaat, ja keskmine ikka 12-13 liitri kanti, aga mul raske jalg ka :P

Kodanik Haljazme, piltidelt märkasin, et esiuste polstritega on mingit pornot tehtud. kui sul huvi, siis mul minu meelest sama värvi uksed kodus vedelevad.
Pea uued (vast 1000km sõitnud) esipiduriklotsid (pärit Taketist) on mul ka üle.

bensiinipaak mul ka lekib, kuid pole julenud sellega tegelda, ei tea ju mis seisus seal need torud ja kõik muu on, tangin 30 liitri kaupa :P. samas bensiinijääk 15l kui näidik viimasel kriipsul, ehk siis see hetk peaks juba bensutuli ka põlema. minu kogemus on see, et kui bensiinituli põlema läheb, üle 60 - 70 km ei sõida.
Mootor madalatel pööretel tõesti suht jõuetu, alates 3k pööret hakkab alles liigutama, ning on suht lärmakas :(
Termostaadi vahetasin eelmisel talvel enda omal ka ära, kuid tundub, et peaks see talv seda uuesti tegema, ei tõuse mootori temp nii kõrgele kui eelmine talv.

Ja automaatkasti soovitan ma küll, muidugi kui on korras kast, sest sõita sellega on hää :) küll kaotad veidi kütusekulus ja kiirenduses (ega tea, pole manuaali selle mootoriga proovida saanud), aga ega tegu polegi sportautoga :)

Ahjaa, kui keegi väga osta soovib sellist, võib mulle miskit pakkuda, ma juba pea 2 aastat igapäevasõidukina kasutanud ja võtaks vahelduseks midagi muud. Auto kohta tunnistan seda, et põhja all enam midagi väga head oodata pole (rooste), kuid välimus on ok, sai sügisel isegi ära poleeritud.

Jõudu remomiseks! :)
Jannz
 


PostitusPostitas tomkulibin » 22 Nov 2007, 08:25

Jannz kirjutas:Väga tubli töö, teeks keegi mu mootori ka nii korda :P
Küsiks üle, et kui suur oli kütusekulu sel 2,2 manuaalkastiga? mul on 2,2 100kw automaat, ja keskmine ikka 12-13 liitri kanti...

Minu 3.0L/manuaal kastiga. võtab linnas u 10L per 100km
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Haljazme » 22 Nov 2007, 09:24

Hm, hetkel veel 85kw manuaal, varem võttis nii 9 sajale, peale seda, kui teine õhulugeja peale sai, tuli ka madalal pöördel jaksu juurde, aga vist võtab rohkem, ei taha eriti jälgida ka läbitud kilomeetreid ega arvutada seda benakulu, depressiivne ju :D
Aga et automaadiga 12-13, minuarust paljuvõitu, muidugi, kui tallata, siis teine asi.
Ei saanud aru, mis mu esiustepolstritel viga ? Katki pole nagu, suht puhtad ka ...
Ise kohe ikka automaati ei pane, siis peaks ka tagadifri ära vahetama jne, ühesõnaga liig palju tööd ja võimalikke üllatusi lühikese aja kohta. Ehk kevade poole vaatab seda asja. Üritan siis see nv uue ja ilusa mootori Kulibini abiga peale saada, dämit, ma jään talle elu lõpuni maksma vist
selle abi eest ...
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas Jannz » 22 Nov 2007, 12:29

Haljazme kirjutas:Hm, hetkel veel 85kw manuaal, varem võttis nii 9 sajale....

mul alla 9,5 pole õnnestunud saada, ja seda ka ainult pikemate maanteesõitudega (alates 400 km distantsid).
no depressiivne jaa, kuid ma ikka näen seda, kuna tangin üle päeviti ;)

Haljazme kirjutas:Ei saanud aru, mis mu esiustepolstritel viga ? Katki pole nagu, suht puhtad ka....

http://vibra.dynalias.com/929/IMG_1486.jpg
vt ülemised 5cm on mingi musta värvi nahk peale liimitud, originaalis seda pole, võrdle nt tagaustega. Aga kui silma ei riiva, siis muidugi vahetama ei pea, pakun lihtsalt võimalust ;)
Jannz
 


PostitusPostitas Haljazme » 22 Nov 2007, 14:25

nu uurisin ja ongi erinevad, tõesti taga seda musta äärt pole, kuna aga seni ise ei märganud, las nad siis hetkel olla. Eks panen kõrva taha, et 2 tervet ust saadaval, ei või teada, millal mõni kits küljelt läbi kinnise ukse
üritab siseneda (tuttaval nii juhtus, et kits põrutas lihtsalt sõidu aal külje pealt sisse ja jooksis pärast minema).
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas tomkulibin » 25 Nov 2007, 02:42

Nii, nüüd on see sündinud. Mootor on vahetatud ja käima saime kah. Kuidas see kõik juhtus, seda peaks "haljazme" ise kirjutama, minu kirjandi hinded koolipäevilt üle "3"(paremal juhul) ei küündinud.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Haljazme » 26 Nov 2007, 13:16

Arutlev kirjand teemal "Kuda mazda uue mootori sai".

Nuh, püüaks siis seda lõbusat nädalavahetust kommenteerida. Mingit hägusat pildimaterjali sai kah üles riputatud: http://vibra.dynalias.com/pildid/929/remont/

1. päev
Mis seal siis ikke erilist, algul kõik kapotialune liigsest puhtaks, siis kardaan lahti ja kast kõhu alt ära (algul käigukang natu takistas, aga hiljem saime targemaks ja kruvisime kangi ära küljest). Viimasena siis
vana mootor ise aiste vahelt välja. Päev lõppes vajalike juppide ühelt motalt teisele tõstmisega. Kuna uus mootor oli varem automaadiga, siis sai ta vana mota pealt hooratta, siduri ja paar kronsteini. Õhtu lõpetasin velikije luki konsal :D

2. päev
Kehv oli olla :( Küllap ikke nendest lahustitest, millega kapotialust rookisime, igatahes mitte eelmiseõhtusest peost :p
Algus läks suht libedalt, mootoriruum puhtaks (ime, et seal veel mingit taimestikku ei olnud tekkinud, igatahes huumuskiht esisillatalal ja muudel katetel oli täitsa arvestatav), ja uus süda oma kohale, lohistasime kasti ka kõhu alla ja see sobitus suht kergesti oma kohale, kast kinni, kardaan külge. Kastile sai kõvasti värsket õli lisatud, väljalase kinni keeratud ja oligi kõhu all nagu kõik. Kapoti all läks veits kauem, rohkem pudinaid ja juhtmekimpe oma kohale ajada jne. Lõpuks vaatasime kõik nurgatagused ruumis üle, et leida veel juppe, mis võiks külge minna, kuid ei leidnudki.
Kallasime värsked vedelikud mootorisse ja tegime katset.
1. katse: vent kohe süütega tööle hakkas, Kulibin leidis ühe vigase (vigaselt lapitud) juhtme.
2. katse: uus ja läikiv starter ei kõssanudki, vaid oli ilgelt kuum, mingi lühis seal ilmselt oli, igatahes läks külge vana mootori starter, mis juba toimis.
3. katse: mootor ei käivitu, veendusime selles niikaua, kuni aku tühjaks sai. Siis olime veendunud, et tõesti ei käivitu :D Tõime laadija ja teise aku.
Kulibin oli veendunud, et süütes jama, mina ei olnud milleski eriti kindel, a kui süüde siis süüde ja pakkusin välja, et vana jagaja kah peale.
4. katse: nõnna teinud, läks plärtsust käima. Leiutasime ja lappasime ringi, aga uue jagajaga ei saanudki normaalselt käima, süütehetk hüppas siia-sinna jne. Niisiis jäi vana jagaja. Piinasime ja tuuritasime, kuni avastasime, et vent ei taha tööle hakata. Vee temp juba 120 peal :p
Selle asemel, et uurida, miks vent ei tööta, hakkas Kulibin vee mulinat kuulama ja uurima, kas surve sees või hoopis mootor imeb radikast vett.
Ega ju muidu teada ei saa, kui tuleb kontrollida! Ta hiljem seletas küll, et radika kork tegi mingi vimka ja tuli liig ruttu lahti ja et tema ainult natuke lahti tahtis teha :P:D Igatahes see surve kontroll lõppes sellise 4-5 meetri kõrguse jämeda tosoolijoaga lae suunas, meenutagem, et temp näitas 120kraadi. Järeldus: oli küll surve sees :D Imekombel ei juhtunud Kulibiniga selle käigus miskit, aga pool autot ja garaazi oli seda laga nüüd täis, mis ei olnud just eriti lohutav. läks käiku uus tosool. Ventika vea väljaselgitamine nõudis palju aega, spetsiaaltööriistu ja mitut õlut, lõpuks leidsime tänu suurtele kogemustele, et pistik on lihtsalt lahti :P:P

Nüüdseks siis sõit uue motaga üle 300km, näpin siin veel süüdet jne. 15 lisa-kw on suht leigelt tunda (ega see saagi vist väga tunda anda), ei taha ka veel väga piinata teist, muidu ikke parem kui enne, mootor vaiksem ja ühtlasem, ainult üks hüdrokompens. plagistab suvalistel hetkedel, ehk läheb üle. Suur kraapsjalg selle meeletu kraapimise ja vaeva eest Kulibinile (teistmoodi kraapsjalgu peab veel ta panga-arvele tegema, nuuks). Lõbu maksis kokku nii 4000raha kanti, 2600 raha osade eest (saaled, rõngad, tihendikompl, rihmad, pingutid, küünlad) ja ülejäänu õlide, värvide ja muu sellise träna peale.
Viimati muutis Haljazme, 29 Okt 2009, 10:18, muudetud 1 kord kokku.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas Leito » 09 Dets 2007, 21:38

Lahedalt suur mazda :) . Polegi oma silmaga sellist isendit näinud.
Aga edu.
Kasutaja avatar
Leito
 
Postitusi: 62
Liitunud: 04 Dets 2007, 21:28
Asukoht: Tallinn/Varbola

PostitusPostitas Haljazme » 18 Dets 2007, 19:04

Vahepeal on mu Suur Loom saanud 3 tutikat hüdrokompensaatorit, sest uus mota vanade kompensaatoritega tegi ikke inetut häält. Nüüd Igati pinks-ponks vaikne. Samuti sai ära vahetatud esiuste keskluku mootorid, kuna üks oli peris nahkas (sidur surnd) ja teine (juhiukse oma) tegi inetuid nalju teemal:
uste automaatne lukustamine suvalise kõvema ukse kinnilöömise peale. Paarkorda suutsin võtmedki sisse niimoodi jätta, a nuh, õnneks teise komplektiga sain ikka lahti. Nüüd siis korras selle teemaga. Veider ainult, et kui juhiuksel nupu alla surun, siis kõik uksed lukku läevad, kui aga üles kangutan, siis teised küll lahti ei tule. Bolla see ongi normaalne ?
Uus mootor kah parajalt sissesõidetud juba, oma 3k km läbitud, ja võin öelda, et 15 lisa-kw hakkab alles nüüd tundma andma, eks seni olid ka klapid mudugi metsas.

Ahjaa, vaatan ja arvutan, selgub, et uue motaga saab isegi natsa tallates alla 10L sajale hakkama.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas tomkulibin » 18 Dets 2007, 20:05

Haljazme kirjutas: Veider ainult, et kui juhiuksel nupu alla surun, siis kõik uksed lukku läevad, kui aga üles kangutan, siis teised küll lahti ei tule. Bolla see ongi normaalne ?

Ega ta ole. Kui läheb kinni, siis peab ka avanema. Ilmselt veel miski kalake istub kuskil kesklukus.
Haljazme kirjutas:Ahjaa, vaatan ja arvutan, selgub, et uue motaga saab isegi natsa tallates alla 10L sajale hakkama.

Ma sain ka 3 liitrisega alla 10 linnas hakkama. :D
Kusjuures praegu on jahedad ilmad = suurem kütuse kulu.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Jannz » 18 Dets 2007, 23:39

kulibin kirjutas:
Haljazme kirjutas: Veider ainult, et kui juhiuksel nupu alla surun, siis kõik uksed lukku läevad, kui aga üles kangutan, siis teised küll lahti ei tule. Bolla see ongi normaalne ?

Ega ta ole. Kui läheb kinni, siis peab ka avanema. Ilmselt veel miski kalake istub kuskil kesklukus..

Minul pole kesklukuga ühtegi probleemi kunagi olnud, kuid juhiukse üleval akna juures olevast hoovast toimib asi täpselt samamoodi (et kõik uksed lukku, aga lahti ainult juhiuks), akende nuppude juures olevast nupust käivad kõik ilusti lukku ja lahti, niiet see ikkagi võib olla nii ette nähtud.

kulibin kirjutas:
Haljazme kirjutas:Ahjaa, vaatan ja arvutan, selgub, et uue motaga saab isegi natsa tallates alla 10L sajale hakkama.

Ma sain ka 3 liitrisega alla 10 linnas hakkama. :D
Kusjuures praegu on jahedad ilmad = suurem kütuse kulu.


Uue bensupaagiga langes minu masina keskimine kulu 11 liitri peale.
a vaat, kui paagis alla 20l bensiini, siis lippab masin ka paremini edasi, niiet ära lase end petta ;)
Jannz
 


PostitusPostitas Haljazme » 17 Mär 2008, 23:11

Nu mis ma siis vahepeal teinud ka olen ? eks ma pajata ...
... eeem, tegelt polegi miskit teinud :D Niipalju siis uudiseid, et suurel loomal vahepeal üks pidurisupport kinni jäi ja kohe nii tõsiselt, et ühe klotsi kiirelt metallini puhtaks kulutas. ok, lasin mazda-abis seda korrigeerida. Vahva oli aga tulemus, minu ABS, mis pole kunagi töötanud (va harvad korrad, kus tuluke põlema ei hakanud ja ABS üleüldse pidurdada ei lubanud) oli nüüd stabiilselt sellises pidurdus-keelu reziimis. Lihtsalt suval hetkel hakkab kapoti all urisema ja ei lase pidurdada. Pidin lõpuks relee sealt pealt ära rebima. Vaja seda uurida, ilmselt mingi andur peksab segast ?
Täna sai uuritud keretööde hindasid. Mõned roosteplekid tahavad korrigeerimist. Portos andis hävitava hinnangu mu parema esiukse allnurgale, mistõttu otsin uut ust, plekk-seppadega pidavat tuuga olema.
Mingid noored pakkusid ka soodsamat hinda, tegutsevad vist Vaksali 32, tartus, mingi stangefirma or something like that. Teab keski sest miskit arvata ? Endale veidi ebakindel tunne jäi, et vist ei julge ikke neile autot viia teha.

Ahjaa, anekdoot kah, olen paar nädalat mõelnud, et vist vasaku veovõlli ots väsimas, et vajutades ja keerates teeb veidrat häält. Nüüd viimane reede mõtlesin ... ja mõtlesin ... ja mõtlesin välja, et mul polegi ju veovõlle :D :D :D
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas tomkulibin » 18 Mär 2008, 00:03

haljazme kirjutas: mõtlesin ... ja mõtlesin ... ja mõtlesin välja, et mul polegi ju veovõlle

On ikka, aga tagasilla küljes :D
Ja see toru, mis k.kasti ja difri vahel on- seegi pole miskit muud kui veovõll :D
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Haljazme » 18 Mär 2008, 00:09

eiei, taga on poolassid :D
Aga lugu jah selline, et ... hea et kuskilt küsima ei läinud ... see oleks nagu Emmi kett kõlanud :D
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas Haljazme » 30 Mär 2008, 19:23

Kevadise ilma puhul sai suur loom suvepapud valudel alla ja ka väikse käsipesu kaela.

Pilt

Endiselt üks sellise valu kilp puudu ...
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas risto_626 » 30 Mär 2008, 19:24

kaunitar :wink:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist