Mazda 929 2.2 12V 88a. - Haljazme - müüdud

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 929 2.2 12V 88a. - Haljazme - müüdud

PostitusPostitas Haljazme » 09 Sept 2007, 21:21

Nu nii, ongi see hetk käes, kus Haljazme juba teist korda mazdaklubi liikmeks astub. Esimene kord jäi minu arvates nii 2003-2004 kanti, kui rallisin 626 GC'ga :D Toona oli veel vana leht ja vähe regatud liikmeid jne.
Olen siin Kulibini vahendusel ja initiatsiivil mazda-klubi vahepealsetest tegemistest (sai 2006.a suvist kokkutulekutki filmitud) ikke kuulnud ja loodan, et tulevik mazdaklubile ikke rohkelt lisa-kilowatte, vastupidavaimaid mazdasid ja kannatust oma auto kallal nokitseda toob.

Huh, paar pilti siis kah: http://vibra.dynalias.com/pildid/929/pestud/
Viimati muutis Haljazme, 26 Sept 2010, 13:17, muudetud 4 korda kokku.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 629
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas risto_626 » 09 Sept 2007, 21:37

ylikõva :o
krdi ilus asi see 929 :D
oleks selliseid isendeid rohkem tänavapildis näha, enamus sellised sepikud, et anna aga olla. :?

aga jah, jõudu-jaksu :wink:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1780
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

PostitusPostitas YanZa » 09 Sept 2007, 22:29

kuradima korralik ja ilus paistab :o
TereTulemas tagasi meie Mazda perre 8)
•°zoom-zoom°• tähistab liikumise rõõmu ja vabaduse tunnet
:arrow: #mazdaklubi jutukasse saab siit :wink:
Kasutaja avatar
YanZa
 
Postitusi: 228
Liitunud: 06 Apr 2005, 22:00
Asukoht: Saaremaa

1987 Mazda 626

PostitusPostitas tomkulibin » 09 Sept 2007, 22:53

Ja mina omakorda peaks mainima, et just kodanik Haljazme mind suunas Mazdaklubisse omal ajal. Olin antud isendi omaniku vahetuse tunnistajaks ja eelnevalt ka agitaatoriks. Ütleks, et asi uus pole ja nokitsemist kah jätkub, aga antud mudel ise on omaette väärtus. Väga haruldaseks pidada ei saa, aga iga päev sellist tänasvapildis ei näe.
Jõudu Sulle ülalpidamisel.
PS Ilmselt järgmisel suisel kokkutulemisel oled käpp(loodan).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7838
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Haljazme » 17 Sept 2007, 10:16

Vaatan, et kombeks oma nokitsemistest siin pajatada, kribaks kah siis paar rida. Kõigepealt sai konserveeritud katuseluuki, mille servades roosteuss oli pikniku pidanud, hetkel uurin xedos9 luugi sobivuse kohta, vahest siis lihtsalt ujus luuk peale. Vahetatud sai ka elektromagnet, mis avab bensupaagi luuki. Laiali sai lapatud üks keskluku mootor ja selle sidurit nats modifitseeritud (super attackiga) :P Eks leiab millalgi uue mootori sinna. Nädalavahetusel sai bensupaaki lapitud, peale kraapimist tuvastasin 5 piskset augukest, mis siis kinni liimitud said ja vajalikesse kohtadesse uus kivikaitse peale. Sain teada, et kui näidik näitab viimast kriipsu, siis paagis üle 15L bentsu veel :D Eeldasin vähemat kogust ja pidi kiiruga suurema anuma otsima, loomulikult olin veel nii andekas mees, et pillasin paagi tühjenduspunni suure kanistri põhja :D Sain magnetiga ikke kätte. Peale seda paagiga majandamist oli mul MicroSofti auto - st et suvalisel hetkel, kui auto ei tahtnud edasi sõita, tuli ta välja suretada ja siis uuesti käivitada ning sai jälle sõita. Ilmselt mingit sorti sodi seal põhjas ringi ujus ja pump selle omale ette tõmbas - tulemus selline, et lahutatud siduriga tühikäigul auto käis, kuid edasi liikumiseks bentsu ei jagun'd. Ilmselt siis välja suretades lasi pump selle kaka lahti ja peale bensu lisamist läks too praht kuhugi paagi teise nurka järgmist korda ootama.
Muid muljeid siis: asi ikka sigamugav, suht vaikne ja kiirust ei taju. Mis nats häirib, on mootor, mis võiks erksam olla. Kuigi arkis ümber-regamisel tuli 8kw juurde (88kw nüid), näib sellest mõnel hetkel nigu vajaka olevat. Alates 3k pöördest hakkab juba viisakalt liikuma. Oijah, aitab küll hetkel. Hakkan uurima, miks temp. näidik ei taha miskit näidata ja miks ta sooja ei taha puhuda (nu puhub, aga ikke lahjalt), eila sai peris mitu liitrit tosooli lisatud, kuid nagu väga ei mõiganud, bolla õhk kuidagi vahel ? Kahtlustan, et jahutusvedelik kuhugi jogama paneb, ei julge mõeldagi, kuhu. Leket pole nagu märganud.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 629
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas Mario » 17 Sept 2007, 21:45

kui sooja ka ei puhu, siis kahtlustan, et sul veepump hinge vaakumas... termoanduris kindlasti ei saa asi olla.. elukaaslase Golfil oli sama lugu, veepumba labad olid olematud :lol:

929 on jah mugav, kunagi naabripoisi isal oli ka :P hästi liikus küll..

muideks, jaapanlased "ärkavad" umbes 5000 pöörde juures alles.. sai ise seda kogetud suvel tehtud proovimõõtmise ajal.. :P

hoia siis seda elukat ;)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6069
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626

PostitusPostitas tomkulibin » 18 Sept 2007, 07:16

Kui leket pole ja evedlik kaob, siis tekkib kahtlus plokikaane tihendi suhtes.
Samas täitmine:enne käivitust külma mootoriga kalla radikas täis ja paisupaak maxpiirini. Peale soenemist kontrolli taset ja lisa vajadusel et oleks ikka max tasemel. Jahtudes (korras radika korgi puhul) hakkab mootor ise imema paisupaagist. Enne käivitamist taas taseme kontroll.
Katkise kaane tihendi puhul on summuti toss aurune ja seda ka pikema sõidu järel. Lühikeste sõitude puhul aurune= kondensaat ehk normaalne.
Järgmisena tegeleks termostaadiga, need koolevad ka lambist ära, arvestades ka auto vanust... võid uurida eelmise peremehe käest, kas on vahetanud.
Pumba labade kulumine? mille vastu metallist labad end ära kulutavad? Arvan kõige vähem tõenäoliseks. Pigem jahutussüsteemi sisepinna mustumine ehk on tekkinud termoisoletsiooni kiht (mis annab enim endast teada salongi soenduse radikal) mis takistab soojuse edasikandumist. vaata ka seda, palju ta õhku puhub, ehk on õhukanalites takistus(salongifiltrit tal pole), või on õhu voolu hulkade jagaja hoovasik paigast ja ei sulge täielikult külma õhu kanalit armatuurilt kangi kuumeima peale keerates.
jaapanlased "ärkavad" umbes 5000 pöörde juures alles..

Sada ei saa seaduseks pidada mootorite puhul kus kolvi käik on suurem kolvi läbimõõdust, ehk pikakäigulised mootorid. Erinevad lühikäigulistest madalamate max pööretega ja väände saabumisega "madalamal". Oma autu tutvustuse all panin dyno graafiku (enne, kui panin turbomootri aiste avahele), seal näha, kui käitub F2 N/A mootor(antud juhul siis oli tegemist hästi hoitud ja 300 000km läbinud moto).
Samas ega seda minu graafikut saa pidada antud isendile 100% eeskujuks, tal ikkagi teine aju ja palju muidki erinevaid jubinaid.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7838
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Haljazme » 21 Sept 2007, 14:20

Sai nüid teist jälgitud, tegelikult tosool märkimisväärselt ei vähenegi, tont teab, miks teda nii vähe seal algselt oli. Ja eks ta ikke sooja puhub ka, aga nagu võiks ikke kuumem olla. Püüan nädalavahetusel ikke toda termostaati uurida, 'bolla segi kuivanud ja ei viitsi sulguda. A temp. andur ei näita enam üldse. Kulibin ilmselt teab, millise anduri küljest signaal talle tuleb ? Vaatasin, seal neid peris mitu tundus olevat.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 629
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas msnuser » 21 Sept 2007, 21:53

krt mina seda linki lahti ei saa??
ehitan et areneda:)
56264113
Kasutaja avatar
msnuser
 
Postitusi: 411
Liitunud: 26 Jaan 2007, 16:54
Asukoht: Saaremaa.

PostitusPostitas tomkulibin » 21 Sept 2007, 22:27

A temp. andur ei näita enam üldse

Skeemid said, sealt otsi anduri juhtme värvi, kapotialt sama värvi juhet. Ilmselt anduri ja juhtme vaheline kontakt puudulik.
sooja puhub ka, aga nagu võiks ikke kuumem olla

termostaat tuleks välja koukida ja üle vaadata, kas ikka korralikult kinni. Kui jah, siis tuleks ta kodus keedupotti pista. Teed tule alla ja jälgid, kas ikka avaneb u 82-88 C juures. kui jah, siis on termostaat ok ja sooja puudulikkuse põhjuseks salongiradika vanadus, mida saaks osaliseltki taastada kogu jahutussüsteem läbi pestes spets vedelikuga või hoopistükkis katlakivi eemaldiga triikraudadele ja või kohvikeetjatele.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7838
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas tomkulibin » 21 Sept 2007, 22:32

msnuser kirjutas:krt mina seda linki lahti ei saa??

miskit sellist(enne tehingu sooritust tehtud pilt) seal mitteavaneval lingil:
Pilt
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7838
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas msnuser » 22 Sept 2007, 22:02

wow.see pole ju sama masin mille sa kulibin emexist päästsid.?vaatasin su kodukalt :P
ehitan et areneda:)
56264113
Kasutaja avatar
msnuser
 
Postitusi: 411
Liitunud: 26 Jaan 2007, 16:54
Asukoht: Saaremaa.

PostitusPostitas tomkulibin » 23 Sept 2007, 09:29

Mu oma on 3.0L ja vähe teist värvi
Pilt
(saabumise hetk)
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7838
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas msnuser » 23 Sept 2007, 16:59

krt veljed on ilusad. :o
ehitan et areneda:)
56264113
Kasutaja avatar
msnuser
 
Postitusi: 411
Liitunud: 26 Jaan 2007, 16:54
Asukoht: Saaremaa.

PostitusPostitas Haljazme » 24 Sept 2007, 08:57

Oeh jah, Hoian igast sodi oma linna arvutis. Aga see dyn.ee service paneb pidevalt näkku. Et ei seosta nime ip'ga ära. Siis vaja jälle pool starmani võrku läbi skännida, kuni oma masina üles leian. Peaks vist võõraid alternatiive pruukima, aga ....
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 629
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas Haljazme » 01 Okt 2007, 11:05

Leiti veel üks selline isend: http://www.taunexauto.ee/detail.php?ct= ... 44330895l6
Kulibin taris ta eila ka pärnust ära, täh talle. Ehk siis saab minu mazdatibu 12 lisa-kW ja 'bolla ka automaadi ning püsikiirusehoidja. Viimaste suhtes pole kindel, kas neid ikke tahan või vajan, kunagi sai küll GC automaadiga ringi põristatud ja linnas on see lausa õnnistus, aga siis jälle muid muresid. Eks mõtleb. Loodan, et ka Kulibin uue doonori küljest vajalikud tükid leiab, et oma 3.0 loom sõidukorda saada.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 629
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas tomkulibin » 01 Okt 2007, 14:24

Kuna "Tauneks"võttis kuulutuse maha, siis sealt enam pilti ei näe.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Esimese hurraaga, pildistasin vaid olulised detailid(endale olulised) ja seal miskit olulist vahet pole võrreldes ülalpool olevate piltidega, siis vast pakuks seni vaatamiseks "doonori" sisikkonda
Pilt
Väline: värvus pea sama, mis minu autol ja iluliistud, esivõre, rattakilbid samad, mis kod. haljazme autul. kere alumisest poolest ei räägiks miskit(pole teist suurt ollagi, rooste selle piirkonna vallutanud, kuid sillad veel kindlalt kere küljes ja veermiku loksusid eimese 150 km läbides ei tuvastanud), aga üldmulje hinna kvaliteedi suhe suht norm- 3eek per kilo autu kaalu.
Pilt
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7838
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas reino » 10 Okt 2007, 20:21

Mul olemas 929, 1988a.,3,0(125kw) automaat juppideks.sõitev auto oli, tõin tarust sõites nüüd natuke osi eemaldatud. ise liigun 1991 a 140kw. kel huvi siis 5086178.
Kasutaja avatar
reino
 
Postitusi: 38
Liitunud: 15 Aug 2007, 23:13
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas tomkulibin » 11 Okt 2007, 07:02

reino kirjutas:Mul olemas 929, 1988a.,3,0(125kw) automaat juppideks.sõitev auto oli, tõin tarust sõites nüüd natuke osi eemaldatud. ise liigun 1991 a 140kw. kel huvi siis 5086178.

Nääd sa nüüd mis kõik välja ei tule :)
Kod reino võiks teha lugejate alla oma autu kohta miski tutvustuse ja kui doonorist miskit jagamiseks on, siis selleks võiks teha vruosade alla kah mingi jutukese. Oleks teistelgi ehk miskit huvitavat vaadata/küsida.
Kui sellega hakkama saad, oleks ka mõni küsimus esitada. Aga siin seda ei tee, see on kod Haljazme "pesa"
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7838
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas reino » 12 Okt 2007, 12:09

tere taas. ei oska mingit tutvustust teha. 91 aasta 929 väga rahul, 88 aasta oma oli sõidukorras ja komplektne. tänaseks maha võetud juhi uks tag.vas. abs andur. tuled lähevad vahetusse sõitva autoga sest teised värskemad. olen kaugsõidu autojuht ja pidevalt arvutisse ei saa, selleks ka tel.nr. veel kord 5086178
Kasutaja avatar
reino
 
Postitusi: 38
Liitunud: 15 Aug 2007, 23:13
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas risto_626 » 12 Okt 2007, 19:14

tee oma mazda(de) kohta teema(d) ''Lugejate autode'' ja/või varuosade alla :idea:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1780
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

PostitusPostitas Andres323 » 13 Okt 2007, 11:12

Tore näha, et selliste vanemate Mazdadega tegelejad veel leidub :)
Kasutaja avatar
Andres323
 
Postitusi: 267
Liitunud: 28 Juun 2006, 17:23
Asukoht: Tartu/Tallinn

PostitusPostitas Haljazme » 14 Okt 2007, 14:35

Inimene on ikka loomult laisk, mina olen laiskus ruudus. Ei olnud ju vaja soojade ilmadega termostaati uurida, siis oli ju autos soe olla. Nüüd, kus hommikuti väljas miinuskraadid, oli tööle sõita külm. Seega, näpud härmas, tegin nüüd termostaadi vahetuse ikke ära. Kohe teińe asi kui mitte kolmas :D Vanast termostaadist tegin suppi, oli selline veidrik, et sulgus küll, aga avanes juba mingi 40 kraadi juures, va tõbras.
Nüüd vaja õlisid jälle vahetada, minu käes auto juba mitutuhat kilti veeren'd. Samuti peab uurima, miks ta raip pöördesse ei lähe, järsult vajutades on nagu selline veerand sekundit auk, kus poob, ja siis hakkab liigutama. Eriti annab see tunda 1. käigult 2. peale vahetades, see käiguvahetus ju tavaliselt väga madalal pöördel tehakse (vähemalt mina harjunud seda ikka alla 2k pöörde tegema) ja siis täiega poob mootorit.
Vaja vist õhulugejat ja temp. andureid uurida.
Ahjaa, teistele teadmiseks või hoiatuseks, tellisin õlifiltri ja termostaadi netist, AUTOOSAD.EE saidilt, ma mugav inimene, võin ikka mõne krooni välja köhida, kui pilpad koju ära tuuakse. Tellisin termostaadi tihendiga, kuid sain tihendita. Pole veel jõudnud neile näpunäiteid jagada (keskmise näpuga), kuid ei jäta seda tegemata. Mitte et ma seda tihendit neilt välja nõuda plaaniks (tegin vedela tihendiga), aga mind häirib, kui ei suudeta väljapakutut kohale tarnida, võiks siis ju helistada või meilida, et sorry, unustasime või et polnud hetkel laos. Arve peal on küll ilusti kirjas, et tihendiga. Vot nii.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 629
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas msnuser » 24 Okt 2007, 21:48

aa kust saab veel neid 929 mazdasid?
ehitan et areneda:)
56264113
Kasutaja avatar
msnuser
 
Postitusi: 411
Liitunud: 26 Jaan 2007, 16:54
Asukoht: Saaremaa.

PostitusPostitas Haljazme » 28 Okt 2007, 21:04

Nu kuda öelda, hmm. Eks tule silm lahti hoida, egas muud. Ise pole ühtegi sellist sõitmas näinud. Ilmselt asi muutumas suht haruldaseks, arvan, et kere on esimene, mis tavaliselt surnud mazdade maale tahab minna. Kui leiad korraliku kere, leiab juba hõlpsasti sobiva mootori ja muu sinna külge.

Provotseerin veel: pakun välja, et aasta 2k seisuga võiks olla eestis arvel üle 500 mazda 929 ... tuleb otsida, vaevalt, et nad kõik maasse vajunud on.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 629
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron