323 mio (BA) esimeste stabikapukside vahetus.

323 mio (BA) esimeste stabikapukside vahetus.

PostitusPostitas Mart » 16 Mai 2005, 23:18

Kas kellelgi on 323 mio (BA) esimeste stabikapukside pukside vahetamise kogemust (asuvad silla ja kere vahel).
Ehk annaks vihjeid, kuidas saaks need ära vahetada.
Kasutaja avatar
Mart
 
Postitusi: 197
Liitunud: 01 Veebr 2005, 20:57
Asukoht: Saue

PostitusPostitas aibast » 17 Mai 2005, 08:18

keerad kinnitus mutrid lahti ja võtad älja, paned uued puksid ja asi kokku tagasi. Nagu ikka. :D
aibast
 


PostitusPostitas Mart » 17 Mai 2005, 09:07

Jama selles,et need puksid asuvad esisilla ja kere vahel. (ei mahu midagi tegema).
Ei ole, nii,et keeran lihtsalt lahti, vahetan ära ja siis kinni tagasi.
Tuleb sild vist lahti lasta.

Ehk on kellelgi kogemusi.
Kasutaja avatar
Mart
 
Postitusi: 197
Liitunud: 01 Veebr 2005, 20:57
Asukoht: Saue

PostitusPostitas ints 626 » 17 Mai 2005, 12:58

Ei saa sinust päris täpselt aru,mul endal küll vähe vanem 626 aga arvan et asi peax siiski sama olema ,et põikstabika puxid asuvad ju ikka stabika varda ja õõts hoova vahel, kere küljes on ju terve varras ja need puxid seal kinnitus kohtadel on küll igavesed vist pole kuulnd et kellelgi seda tööd ette olex tulnud.Täpsusta
ints 626
 


PostitusPostitas Mart » 17 Mai 2005, 21:29

Asi lihtne:
Stabikavarras kinnitub otstest kontidega õõtsa külge.
Keskel on kaks kummipuksi, mis ei ole küll igavesed.
Jama selles, et kui enamus autodel on need 2 puksi eespool silda,
siis minu autol on need taga pool, ehk silla ja kere vahel.
Kas tõesti ei ole siin kedagi,kes oleks BA kerega mazdat altpoolt näinud.
See kolks seal hakkab juba ära tüütama, ehk saan ikka siit abi !
Kasutaja avatar
Mart
 
Postitusi: 197
Liitunud: 01 Veebr 2005, 20:57
Asukoht: Saue

PostitusPostitas ints 626 » 18 Mai 2005, 11:05

Kui poolraam alt ära võtta peax sellest kuljest ligi saama kus pool sul kast on.
ints 626
 


PostitusPostitas Mart » 19 Mai 2005, 08:36

Käimar asub vasakul pool.
Kasutaja avatar
Mart
 
Postitusi: 197
Liitunud: 01 Veebr 2005, 20:57
Asukoht: Saue

PostitusPostitas aibast » 19 Mai 2005, 13:11

njah, egas endalgi tea mis värsked need seal pole kuid saab ilusti ligi, väike padrun ja korralik vars ning saab. Egas nad nii ligistuku vist kah pole. Et midagi vahele ei mahu.
aibast
 


PostitusPostitas Mart » 19 Mai 2005, 16:36

626-el on asi lihtsam, stabika varras jookseb eestpoolt silda.
Miol jookseb varras tagantpoolt silda. Eks ma mingi õhtu hakkan vaikselt lammutama(toestan auto ära ja lasen sillapoldid lahti).
Kasutaja avatar
Mart
 
Postitusi: 197
Liitunud: 01 Veebr 2005, 20:57
Asukoht: Saue

PostitusPostitas aibast » 19 Mai 2005, 18:16

minu omal jookseb stabika varras kere ja silla vahel. Kinnitatud alt tulemüüri külge. Kuhu mujale ikka. Kuid seal piisav vahe, et padruniga kallale saada. Proovi piduri võimendit asjadel vahetada, roolisamba ja muude hoobade vahel kinnitus mutrid, väga vastik ja halb ligi saada. Aga saab. Kas sa tavalise võtmega vahele mahud ja lgii saad, või siis äkki kapoti alt?
aibast
 


PostitusPostitas ints 626 » 20 Mai 2005, 11:42

Pritse mootoritel on ikka see kapotialune nii silmini täis löödud et siduri õligi on kehva valada,siiski poolraam ja isegi roolilatt alt ära siis ruumi mässata küll.Kui head kondiga padrunid on ehk saab kuidagi ümbert nurga ka.JÕUDU SULLE
ints 626
 



Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist