Kas kellelgi on 323 mio (BA) esimeste stabikapukside pukside vahetamise kogemust (asuvad silla ja kere vahel).
Ehk annaks vihjeid, kuidas saaks need ära vahetada.
Jama selles,et need puksid asuvad esisilla ja kere vahel. (ei mahu midagi tegema).
Ei ole, nii,et keeran lihtsalt lahti, vahetan ära ja siis kinni tagasi.
Tuleb sild vist lahti lasta.
Ei saa sinust päris täpselt aru,mul endal küll vähe vanem 626 aga arvan et asi peax siiski sama olema ,et põikstabika puxid asuvad ju ikka stabika varda ja õõts hoova vahel, kere küljes on ju terve varras ja need puxid seal kinnitus kohtadel on küll igavesed vist pole kuulnd et kellelgi seda tööd ette olex tulnud.Täpsusta
Asi lihtne:
Stabikavarras kinnitub otstest kontidega õõtsa külge.
Keskel on kaks kummipuksi, mis ei ole küll igavesed.
Jama selles, et kui enamus autodel on need 2 puksi eespool silda,
siis minu autol on need taga pool, ehk silla ja kere vahel.
Kas tõesti ei ole siin kedagi,kes oleks BA kerega mazdat altpoolt näinud.
See kolks seal hakkab juba ära tüütama, ehk saan ikka siit abi !
njah, egas endalgi tea mis värsked need seal pole kuid saab ilusti ligi, väike padrun ja korralik vars ning saab. Egas nad nii ligistuku vist kah pole. Et midagi vahele ei mahu.
626-el on asi lihtsam, stabika varras jookseb eestpoolt silda.
Miol jookseb varras tagantpoolt silda. Eks ma mingi õhtu hakkan vaikselt lammutama(toestan auto ära ja lasen sillapoldid lahti).
minu omal jookseb stabika varras kere ja silla vahel. Kinnitatud alt tulemüüri külge. Kuhu mujale ikka. Kuid seal piisav vahe, et padruniga kallale saada. Proovi piduri võimendit asjadel vahetada, roolisamba ja muude hoobade vahel kinnitus mutrid, väga vastik ja halb ligi saada. Aga saab. Kas sa tavalise võtmega vahele mahud ja lgii saad, või siis äkki kapoti alt?
Pritse mootoritel on ikka see kapotialune nii silmini täis löödud et siduri õligi on kehva valada,siiski poolraam ja isegi roolilatt alt ära siis ruumi mässata küll.Kui head kondiga padrunid on ehk saab kuidagi ümbert nurga ka.JÕUDU SULLE