Mazda 626 88-91a.

Kui on vaja abi millegi ostmisega siis siin saad abi küsida.

Mazda 626 88-91a.

PostitusPostitas Anonymous » 21 Mai 2005, 12:10

Autoostu plaanid mõttes, ning mõte liigub peamiselt Mazda 626 vl.88-91 (coupe, luukpära) suunas. Kui kellelgi on olnud sama perioodi Mitsubishi Galant, võiks öelda sõna sekka - see oleks siis nö. varuvariant. Mis mootoriga eelistada? Tean et 2.0 66kW mootor kõige levinum ning 2.2 85kW. 103kW versiooni hetkel müügis pole, ning tegelikult pole mul seda 18 lisakilovatti pole niiväga tarvis.
Millele võiksin tähelepanu pöörata (tüüpvead, väiksed nüansid jms) ja mida mul tuleks teada värske Mazda omanikuna?
Tänan juba ette asjalike ja informatiivsete vastuste eest 8)
Anonymous
 


PostitusPostitas aibast » 21 Mai 2005, 13:28

endal 83-87 mazda nii, et kahjuks ei oska päris tüüp vigu välja öelda. Vist muud ei ole kui et vaata bensu paak, amordi ülemised kinnitused, need enda mazda aastajärkude põhivead. See eest on nad head masinad, suhteliselt vastupidavad ning väga mõnusa ja hea juhitavusega. Ise arvan, et hea oleks küside Choise käest. Ta enda oma päris kenaks juba ehitanud ning kah teiste mazdadega tegelenud, oskab head infot anda.
aibast
 


PostitusPostitas Evert » 21 Mai 2005, 14:24

Olin 5 aastat 103kW kupee omanik. Tüüpvigadest tulevad hoobilt meelde suurema vihmaga armatuuri alt kõrvalistuja jalgadele sorisev vesi, salongi ventika kiirusi reguleeriva reostaadi pidev läbipõlemine, siis oli ka probleemiks tagatulede vahelt pagassi immitsev vesi, 4xketaspiduritega variandil on peaaegu mõttetu käsipidur, dohc mootori plokikaas on kuumakartlik, kupee (ja vb ka teiste keremudelite) välimised ukselingid võivad lõpuks katki minna, juhipoole el. akende lülitid võivad mingil hetkel ära väsida. Kui on orig. katuseluuk, siis see võib ka mingil hetkel tagumise poole irvakile ajamiseks füüsilist abi vajama hakata.
Esisilda pole mõtet jupikaupa remontida, st. kui läheb zharniiri vahetamiseks, siis vaheta juba terve õõts + stabika kondid ka. Säästad enda aega ja närve.

Kuid enamuse vigade remont pole kulukas või ei maksa hoopis midagi ehk siis ma ei kutsuks seda autot eriliseks rahaauguks.

P.S. Unustasin mainida pisiasja, mis mu ntx vennale üsna kulukaks läks. Kui sellise kupeega kurvi "lennata", siis esiveole omane alajuhitavus muutub väga ootamatult räigeks ülejuhitavuseks. Kui oskad seda oodata/kasutada, seda lõbusam sõita. Mu ex'il on nüüd aga tagasild kõver.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Anonymous » 22 Mai 2005, 18:37

Kumba eelistada, 2.0 või 2.2?
Praegu olen vaadanud välja kaks (pluss üks, mis kalli hinna tõttu jääb nö. varuvariandiks) autot, üks 2.0 teine 2.2.
Anonymous
 


PostitusPostitas Evert » 23 Mai 2005, 16:30

2,0 oma 66kW'ga jäta kohe välja, see on sama kui osta 1,1-liitrist Escorti.
2,2'l on minu meelest rohkem lisavarustust ka ning bensukulu pole nende vahel küll mingi võrdluskriteerium.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas choise » 23 Mai 2005, 21:24

Evert kirjutas:2,0 oma 66kW'ga jäta kohe välja, see on sama kui osta 1,1-liitrist Escorti.
2,2'l on minu meelest rohkem lisavarustust ka ning bensukulu pole nende vahel küll mingi võrdluskriteerium.

kuule ise sõidan 2,0i ja 66kw ja olen ka proovind 2,2liitrist ja ex minekul on vahe aga ka bensukulul on ilus vahe!
ja mis jutt see sinu poolt pakutu´d escort 1,1...?
äkki räägid lähemalt?
choise
 


PostitusPostitas Mart » 23 Mai 2005, 21:31

Kui on tagumised pidurit ketastega, siis aitab iga kevadine puhastamine ja määrimine. Minu 103 kw oli kässar küll väga hea.
Mingi aja tagant võiks ka käigukangi hoovastiku määrida (kui käigud hakkavad sooja mootori korral raskelt sisse minema).

66kw on paras aurik,aga see eest mootori ehituse ja juppide hinna poolest odav ja lihtne. (tegelikult ega ta nii väga aurik ka ei ole).

103 kw plokikaas on (nagu Evert juba mainis) kuumakartlik. Midagi erilist vaja teha ei ole, tuleb jahutusvedelikul silmpeal hoida.
2,0 ja 2,2 85kw kokku puuted puuduvad.

Mart.
Kasutaja avatar
Mart
 
Postitusi: 197
Liitunud: 01 Veebr 2005, 20:57
Asukoht: Saue

PostitusPostitas RAx » 24 Mai 2005, 12:35

kui ostmiseks läheb siis soovitaks ka esimese asjana tagumised amordikannud ja poritiiva tagumised pooled üle vaadata: kõige legendaarsemad kohad kust roostetama hakkab. Iseenesest parandamises mingit müstikat pole ... lihtsalt paksu plekigaüle keevitada
RAx
 


PostitusPostitas Reix » 24 Mai 2005, 12:59

choise kirjutas: mis jutt see sinu poolt pakutu´d escort 1,1...?
äkki räägid lähemalt?

keegi solvus :lol:

ok ok, eks see ikka nii ole et kui suurem mootor istumise all siis väiksemad võrrid tunduvad, harju ise võimsamaga sõitma ja arvad samamoodi 8)
Kasutaja avatar
Reix
 
Postitusi: 174
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:04

PostitusPostitas Evert » 24 Mai 2005, 15:11

choise kirjutas:kuule ise sõidan 2,0i ja 66kw ja olen ka proovind 2,2liitrist ja ex minekul on vahe aga ka bensukulul on ilus vahe!
ja mis jutt see sinu poolt pakutu´d escort 1,1...?
äkki räägid lähemalt?


Escordijutt oli piltlik näide laiemalt tuntud automargi/mudeli varal.
Ei miskit isiklikku, mulle lihtsalt tundub 66kW hirmus pisike number. Tegelikult tundus peale nädalast sõitu 121kW'ga 103kW ka päris uimane.
Palju, muide, sul bensukulu on? Mu doch'il sai linnas olenevalt tujust u 8,5-10 liitriga hakkama.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Anonymous » 24 Mai 2005, 16:23

Eks rahakott paneb ka asjaüle mõtlema. 120 kW oleks muidugi tore aga kui ikka seda kinni ei jõua maksta siis pole mõtet ka sinna punnitada. Mõni 85 kW parem mootor on 100kW kehvast mootorist vaat et sutsu ülegi. Täpne süütenurk, õige segu ja vaata, et annab silmad ette.
Anonymous
 


PostitusPostitas choise » 24 Mai 2005, 21:09

Evert kirjutas:
choise kirjutas:kuule ise sõidan 2,0i ja 66kw ja olen ka proovind 2,2liitrist ja ex minekul on vahe aga ka bensukulul on ilus vahe!
ja mis jutt see sinu poolt pakutu´d escort 1,1...?
äkki räägid lähemalt?


Escordijutt oli piltlik näide laiemalt tuntud automargi/mudeli varal.
Ei miskit isiklikku, mulle lihtsalt tundub 66kW hirmus pisike number. Tegelikult tundus peale nädalast sõitu 121kW'ga 103kW ka päris uimane.
Palju, muide, sul bensukulu on? Mu doch'il sai linnas olenevalt tujust u 8,5-10 liitriga hakkama.

see tunne on petlik sa proovi temaga sõita ja räägime edasi!ja palju mängib rolli kes seda pedaali vajutab mina igatahes linnas jänni ei ole jäänd!
ja bensu kuluga selline lugu et ega ei ole mõõtnud mul ei ole see nii oluline! aga ju ta linnas sinna kümne kanti jääb!
choise
 


PostitusPostitas Anonymous » 24 Mai 2005, 21:17

Homme siis saab näha kas ostan 626 2.2 coupe ära või mitte.
Aga jah, eks loodan kõige paremat (selle raha eest). 103kW mootoriga polnud küll ühtegi müügis.
Anonymous
 


PostitusPostitas 6kaks6 » 25 Mai 2005, 09:29

Julgen sulle seda 2,2l.moororit soovitada, kuna sõidan ise sellega igapäevaselt. Mootori kohapealt niipalju, et kui on korralik mootor, siis see kestab ka, sest usas on enamus 2,2l turboga ja kui see mootor on arvestatud turbo valule vast pidama, siis ilma turbota isegi kauem.
6kaks6
 


PostitusPostitas RAx » 25 Mai 2005, 17:09

vaadates teemat peaks ma oma 44kW võrriga üldse ennast põlema panema :cry:
RAx
 


PostitusPostitas choise » 25 Mai 2005, 17:50

RAx kirjutas:vaadates teemat peaks ma oma 44kW võrriga üldse ennast põlema panema :cry:

mina nii ei arva lihtsalt mõnel soovitax vihmase ilmaga küll toas passida muidu on nohu kerge tulema...!!!
choise
 


PostitusPostitas Anonymous » 25 Mai 2005, 23:03

rääkides veel 66kw'st, siis mina oma 91a. 626'l sain kella põhja(200km/h märgitud) ja veel peale. kiirenduseks sai mõõdetud stopperiga 9-10s
Muidugi minu isend oli läbinud hiljuti ka mootori kap. remondi.
Anonymous
 


PostitusPostitas choise » 25 Mai 2005, 23:08

TEH kirjutas:rääkides veel 66kw'st, siis mina oma 91a. 626'l sain kella põhja(200km/h märgitud) ja veel peale. kiirenduseks sai mõõdetud stopperiga 9-10s
Muidugi minu isend oli läbinud hiljuti ka mootori kap. remondi.

see jut peab täiesti paika ja kui sind huvitab siis politsei radar näitas minu omal 207km/h!!!
choise
 


PostitusPostitas Anonymous » 26 Mai 2005, 09:21

Lõppkiiruste puhul ärge unustage, et M626 GD ja GE põlvkond on üllatavalt hea voolujoonelise kerega. Indeks Cd oli GD luukpäral kas 0.29 või 0.30. GE luukpäral 0.28. Numbrid, mida paljud sportautodki häbenevad 8)
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 09 Juun 2005, 22:55

LINK
Mazda 626 2.2 Coupe sai ära ostetud, 15000 eest igati korralik. :) [/url]
Anonymous
 


PostitusPostitas Evert » 14 Juun 2005, 22:00

Õnnitlused siis minu poolt. Loodetavasti ei pea sa ostus pettuma.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Anonymous » 15 Juun 2005, 01:12

Eks jah, aga nagu kasutatud auto puhul ikka siis pisiasju millele tähelepanu pöörata, jagub.
Täna avastasin väikse "tiksumise" tühikäigul, külma mootoriga. Kas Mazda Abi auto üldkontrolli pakub?!
Anonymous
 


PostitusPostitas Evert » 17 Juun 2005, 20:57

Kontrolli kohta ei usu eriti, aga mapole sellist asja neil uurinud ka.
"Tiksumist" tekitavad klappide hüdrotõukurid. See on täiesti normaalne nähe külma mootori puhul. Kui tiksumine läheb tugevamaks ja/või hakkab esinema ka sooja mootori puhul, siis kontrolli õli.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln


Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron