mazda 6 2,0 tdi probleem

mazda 6 2,0 tdi probleem

PostitusPostitas Anonymous » 15 Okt 2007, 22:31

Tervist
Selline lugu siis, et alla 20000 läbisõitnud autol mootor katki. Garantiiga vahetati mootor ära, pidi olema mingi õliga seotud tüüpviga, millega päris palju probleeme, mis või kus ei tahetud väga rääkida. Kas on veel kellelgi midagi sellist olnud ja mis tüüpi veaga võib olla tegu? Kas peaks mõtlema auto vahetusele? Tänulik igasuguse info eest.
Anonymous
 


PostitusPostitas taav19 » 19 Okt 2007, 01:16

ei taha nad jah eriti midagi head niisama õelda :D
tyypveaks ma kindlasti ei loe,olen kuulnud ja näinud isegi miks osad dislad ära koolevad!põhjuseks,kas halb hooldus või võetakse viimast!
nende mootorite puhul oli mingi teatud aeg kus tuleb kapp ära teha
nuki ja vända otsa tihendid pidi lihtsalt teatud aeg otsad andma,miks ei tea,eks siis näebki ette kindlat kap.r
eks tehase omad nipid kaa mängus,paar praaki tuleb kaa suurele ringile saata,kuhu siis juppe panna:D
taav19
 


Re: mazda 6 2,0 tdi probleem

PostitusPostitas tomkulibin » 19 Okt 2007, 07:04

kimalane kirjutas:...alla 20000 läbisõitnud autol mootor katki. Garantiiga vahetati mootor ära, pidi olema mingi õliga seotud tüüpviga...

nende mootorite puhul oli mingi teatud aeg kus tuleb kapp ära teha
nuki ja vända otsa tihendid pidi lihtsalt teatud aeg otsad andma,

See pole isegi mitte täielik sissesõit, rääkimata kap.rem vajadusest. Kuna esindus garantii korras remondi tegi, siis ikka tehase süü.
...näebki ette kindlat kap.r
eks tehase omad nipid kaa mängus,paar praaki tuleb kaa suurele ringile saata,kuhu siis juppe panna

Garantiiremont teostatakse valmistaja tehase kuludega, seega ma ei saa kod. taavi19 väitest aru.
Disladel omad haigused, eriti tuttav nendega pole. Kuskilt jäi kõrvu, et miski probleem oli õlipumba reduktsiooni klapi vedru pingega, ja sellega seonduvate probleemidega, mis käisid ka garantii alla, aga see jutt käis vanemate elukate kohta, mitte Mazda6 kohta, ja ilmnesid enim skandinaavias. Põhjuseks võis olla külmem kliima- paksem õli, ja/või vähem infi muude regioonide kohta.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8358
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas taav19 » 19 Okt 2007, 13:39

kas sa sellest ei ole midagi kuulnud kus tehas niiõelda katsetab ja siis pärast tunnistab oih sai vähe mõõda pandud!
eks ikka tehase oma käsi mängus
kas see ei ole arusaada???kulibin ära võta nyyd kõike nii tõsiselt sa ei peagi kõiki mazdasi läbi ja lõhki teadma,keegi ei pea,mina lihtsalt yltesin mis mina arvan ja arvangi et tehas peaks teadma kyll!
taav19
 


PostitusPostitas tomkulibin » 19 Okt 2007, 14:11

:)
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8358
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas GEDOHC » 19 Okt 2007, 17:16

kuidas saab sellist viga üldse lubada :oops:
GEDOHC
 
Postitusi: 271
Liitunud: 12 Juun 2005, 21:48
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas Evert » 19 Okt 2007, 17:55

Külm kalkulatsioon. Ka prantslased on sellega silma paistnud, et proovivad mingit uut sõlme/materjali müüki minevate autode peal, sest juhul kui see garantii ajal otsad annab, on see odavam korda teha kui teostada mahukat müügieelset R&D'. Kui katsealune jupp aga üle garantiiaja vastu peab, siis seda parem.

Teine asi on see kui mudelil ilmneb mingi tüüpviga, nagu Mazda3'l hiljuti oli mingi mootoripadja polt vms. Siis tehakse recall ja remonditakse hoolimata grantii kehtivusest tehase kuludega ära.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln


Mine Mazda 6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron