kimalane kirjutas:...alla 20000 läbisõitnud autol mootor katki. Garantiiga vahetati mootor ära, pidi olema mingi õliga seotud tüüpviga...
nende mootorite puhul oli mingi teatud aeg kus tuleb kapp ära teha
nuki ja vända otsa tihendid pidi lihtsalt teatud aeg otsad andma,
See pole isegi mitte täielik sissesõit, rääkimata kap.rem vajadusest. Kuna esindus garantii korras remondi tegi, siis ikka tehase süü.
...näebki ette kindlat kap.r
eks tehase omad nipid kaa mängus,paar praaki tuleb kaa suurele ringile saata,kuhu siis juppe panna
Garantiiremont teostatakse valmistaja tehase kuludega, seega ma ei saa kod. taavi19 väitest aru.
Disladel omad haigused, eriti tuttav nendega pole. Kuskilt jäi kõrvu, et miski probleem oli õlipumba reduktsiooni klapi vedru pingega, ja sellega seonduvate probleemidega, mis käisid ka garantii alla, aga see jutt käis vanemate elukate kohta, mitte Mazda6 kohta, ja ilmnesid enim skandinaavias. Põhjuseks võis olla külmem kliima- paksem õli, ja/või vähem infi muude regioonide kohta.