Mida veel kütuse ülekulu puhul vaadata ?

Mida veel kütuse ülekulu puhul vaadata ?

PostitusPostitas nono » 24 Mai 2005, 12:25

Autoks mazda 323 (BF) B6 1.6i 8v, saab sõita 8 liitriga 50 kilomeetrit, linnas ja natuke maanteel.
Vahetatud küünlad, filtrid ja lambda andur, tehtud diagnostika 3x, viga pole leitud (masin lihtsalt ühel hetkel hakkas rohkem imema) paagis auku pole ja voolikud on ka terved, õhulugeja juures see suur õhu voolik ka terve, ülevaatusest sai masin ilusti läbi, kõik näidud olid normis ( isegi CO2, mida ülevaatusel ei vaadatagi). Tunne on, et nagu vahepeal jätab vahele, ka tühikäigul (ka sellele viga ei leitud). Andke palun soovitusi, et mida veel vaadata ?
nono
 


PostitusPostitas Anonymous » 24 Mai 2005, 16:29

Aga kuidas masinal muidu minek on? Kui ikka ropult pealepritsib siis poleks ka minekut aj tossama hakkaks ka. Pidurid ja vabajooks vaata üle. Viimati on need peal. Küünlajuhtmed on samuti küsimärk, sest ühel Volvol olen kogenud, kus vahetasime küünlajuhtmed ära ja kütusekulu vähenes aga muidugi mitte ka nii suures ulatuses. Kui ma kunagi Tartus diagnostikas käisin, siis oli õhulugeja peal vaja plastkaan maha võtta ja keerdvedru painutada. Muidugi tegi seda mees ise, mitte mina.
Viimaks küsin igaksjuhuks, kas äkki arvutustes viga pole :roll:
Anonymous
 


PostitusPostitas nono » 24 Mai 2005, 17:42

Peale viimast diagnostikat muutus minek normaalseks, siis pääses ka ülevaatusest puhtalt läbi, mingit tossupilve ka taga pole, õhulugejast timmiti ka asjad paika, vabajooks ka ok, küünlajuhtmed on ka mitte eriti vanad, arvutused küttekulu osas on mitme viimase kuu jooksul mõõdetud.
nono
 


PostitusPostitas Laika » 24 Mai 2005, 19:01

Võib-olla tobe soovitus, aga kindluse mõttes kontrolli maanteel odomeetri tööd, äkki kala seal hoopis peidus (kuigi tõenäosus väike, kuid mõnikord on keerulistel probleemidel geniaalselt lihtsad lahendused...)!
Laika
 


PostitusPostitas nono » 25 Mai 2005, 16:47

Kahjuks odo ei peksa segast, sai maanteel proovitud, teine masin sõitis taga.
nono
 


PostitusPostitas Anonymous » 25 Mai 2005, 20:50

... mul oli sarnane juhus... bena kulu järjest tõusis, kuni jõudis 16 l/100-le linnas... selleks ajaks olin kõik diagnostikad juba läbi käinud aga ei midagi... kõik pidi ok olema.. lõpux vahetasin lihtsalt termostaadi ära ja nyyd on bena kulu 10l/ 100le... lihtsad asjad on geniaalsed... :!:
järsku sul sama jama... :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas nono » 25 Mai 2005, 21:58

Kus asub minu masinal termostaat ja kuidas sinna ligi pääseda ?
nono
 


PostitusPostitas wobla » 26 Mai 2005, 16:32

Üks tuttav rääkis oma Nissani kohta - ostis pruugitud masina ja masin jõi algusest peale natukese liiga palju (2L mootor ja keskmine u. 11 sajale), muud ei häda midagi. Sõitis nii mitu aastat, kuni mootor jamama hakkas ja siis asja täpsemalt uurima asus. Viga oli jagaja kommutaatoris. Peale selle vahetust ja veel mingit ümberprogrammeerimist sõidab siiani normaalse kuluga - suvel keskmine 8 ringis.
Ilmast ilma ilusast ilmast ilma
wobla
 
Postitusi: 57
Liitunud: 22 Mär 2005, 16:22
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas nono » 26 Mai 2005, 18:05

Tuleb välja, et termostaat on vahetatud A varuosa vastu pool aastat tagasi ja radika katsumisel (radikas lõõb järsult kuuma vett täis, ei lähe vaikselt soojaks) paistab, et termostaat on korras, küünlajuhtmed ka originaalid ja vahetatud aasta tagasi. Kommutaator korras, see on katsetatud. Äkki on veel soovitusi ?
nono
 


PostitusPostitas wobla » 27 Mai 2005, 11:28

Oled kindel, et kütusevoolikud terved? Sõidu aja ei pruugi kerget leket tähelegi panna! Mul vanal Audil näiteks otsustas kütusevoolik tagumise ratta kohalt otsad anda (väga tülikas koht), kuid jah, siis tuli ka alguses tilkudes ja mõne aja pärast sirinal. Järgmisena fantaseerin - pihustid, ehk kulunud või tagi täis? Veel - tee hämaras kerge katse, pane mootor tööle ja vaata kapoti all ringi ega kluskil nö sädememängu toimu?! See peaks küll ka mootori töös kajastuma, kuid proovida võib. Endal Audil olid küünlajuhtmed õhtal (sinine sädemepilv juhtmete ümber) ja äia volksul leidsime nõnda üles mõraga süütepooli, mis samuti üle peksis ja aegajalt segadust ja pahandust tekitas. Muidu aga olen minagi nõutu :oops: Samas saan täiesti aru, et selline umbropsu juppide järjestikune vahetmine rahakotti rõõmaks ei tee. Veel küsimus - kas külatasid 3x ühe ja sama diagnostikat või erinevaid? Tartus soovitaks ehk Diat. Kuiõnnestub viga üles leida, siis anna teada!
Ilmast ilma ilusast ilmast ilma
wobla
 
Postitusi: 57
Liitunud: 22 Mär 2005, 16:22
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas nono » 28 Mai 2005, 15:17

Kapoti all sädemete mängu ei toimu, süüte pool korras,külastasin kolme erinevat diagnostikut (naljakas on asja juures see, et viimane neist pani mootori näidud kõik paika, nii et ülevaatus sai omal jõul läbitud, kui näidud on paigas peaks ju auto võtma vähem kütust kui paigast ära numbritega) oleksin ma ennem teadnud, et diagnostikutele ja muudele soss-seppadele nii palju pappi kulub oleks endale uue mootori ostnud (1.6i 16v 77KW)
Lekke kohapealt niipalju, et vaadatud auto põhja alla, nii käiva kui seisva mootoriga ja löödud surve sisse nii edasi kui tagasi voolu voolikutele, kusagilt ei sisisenud.
nono
 


PostitusPostitas Anonymous » 28 Mai 2005, 16:46

äkki on mootorit näpitud? asjatundmatult forsitud (reg keti ratas, ploki freesimine, jne)? Vastasel juhul seda teemat lugedes tundub, et pead hakkama probleemiga leppima! Ps anna teada, kui mootorit hakkad vahetama:P
Anonymous
 


PostitusPostitas aibast » 28 Mai 2005, 17:11

vaata paak üle. Mul endal oli kah jama, et kuhu küte kadus. Tuli välja, et paak lekkis ja pealt poolt ning samas kah olid läbi kütusetorud. Otseselt välja ei jooksnud, ning haisu sees polnud, aga ära ta kadus.
aibast
 


PostitusPostitas nono » 28 Mai 2005, 17:31

Ei taha asjaga leppida, (olen vist nagu väike laps, kes ei jäta jonni ennem kui saab mida ta tahab :D ) kuna masin hakkas äkitselt kütust imema (umbes kolm kuud peale auto muretsemist) muidu oli küttekulu 7,5 linnas ja 4,5 maanteel, peab olema mingi lihtne viga aga pole suutnud üles leida, oleks siis et ajapikku hakkab rohkem imema aga kui äkitselt siis on teine teema.
nono
 



Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron