Läbiva rooste kaotamine ilma detaili vahetamata/keevitamata?

Välimusega seotud probleemid

Läbiva rooste kaotamine ilma detaili vahetamata/keevitamata?

PostitusPostitas Anonymous » 26 Mai 2005, 01:06

Nimelt siis nagu teada BF tüüpviga on tagumiste tiivakaarte nurgad, mis mädanevad ära, kuna sinna tehasepraagi plekiflantsi vahele koguneb sool, niiskus, p**k ja muld! Küsimus? kas kui katta läbiv rooste klaariide ja vaiguga, kas siis ei hakka välja poole roostetama?
Anonymous
 


PostitusPostitas Evert » 26 Mai 2005, 07:24

Ma arvan, et kui panna klaasriiet/vaiku otse selle roosteaugu peale, siis rooste liigub selle all edasi ja lõpuks kukub see klaasriide lapp ära.
Parem vast oleks roostes koht välja lõigata nii, et terve plekk servadesse jääks, see siis rooste vastu töödelda ja siis alles klaasriiet peale panna. Samas tundub, et kui niipalju on vaeva nähtud, võiks juba korralikult keevitada lasta, tulemus ehk pikaealisem.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Anonymous » 26 Mai 2005, 18:36

mure just selles, et sealt võib öelda et pea võimatu keevitada :( aga noh! eks tuleb midagi välja mõelda! igaljuhul tänud sulle!
Anonymous
 


PostitusPostitas Evert » 27 Mai 2005, 07:39

Nooh, siis võib klaasriidega proovida küll, aga siiski eemalda roostes plekki niipalju kui võimalik.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Deus » 04 Juun 2005, 17:12

berg kirjutas:mure just selles, et sealt võib öelda et pea võimatu keevitada :( aga noh! eks tuleb midagi välja mõelda! igaljuhul tänud sulle!


mes loll jutt see on? Kõike on võimalik keevitada!
Rooste tahab minu masinat :(
MyMazda
Kasutaja avatar
Deus
 
Postitusi: 62
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:58
Asukoht: liikuv

PostitusPostitas maxzu » 10 Okt 2005, 18:32

mina panin julmalt metalli pahtlit ja siis teist pahtlit peale ja siis eriti peenet liiva paberit alates 1000
Kasutaja avatar
maxzu
 
Postitusi: 191
Liitunud: 30 Mär 2005, 18:20
Asukoht: metsik lääs

PostitusPostitas Anonymous » 07 Mär 2006, 03:31

Kas poes müüdav tsink värv ei kaitseks neid roostes pindasid paremini!Tsink ei tohiks roostetada.
Anonymous
 


PostitusPostitas raido357 » 07 Mär 2006, 08:43

Omal on sama mure, kui väljas soojemaks läheb, peab ka hakkama lõikuma, ja seda osa mis sealt ära tuleb võtta on päris palju, meie talvised teed on asja jõudsalt edasi viinud, + sula ilmaga lõrtsi vahele visanud ja siis ära külmunud, jää mõnuga lõhkunud..
Kasutaja avatar
raido357
 
Postitusi: 333
Liitunud: 20 Dets 2005, 20:53
Asukoht: Tel. 56481187 -> Haapsalu

1989 Mazda 323

PostitusPostitas bmw » 07 Mär 2006, 20:39

tsinki saab siis kasutada kui aluspind on puhas ja seal pole roostet olnud, muidu see tsink ei toimi, soovitaks korrostopi kasutada või siis ka hammeraitii, ja siis autovärviga ülevärvida
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

PostitusPostitas käpa » 11 Mär 2006, 23:18

Kas keegi roostesurma on proovinud
käpa
 


PostitusPostitas bmw » 12 Mär 2006, 14:05

kui sa mõtled seda tavalist roostesuram, mis eesti oma, kui ei eksi siis olen kasutanud küll, aru pole saanud et oleks midagi paremaks läinud
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

PostitusPostitas käpa » 12 Mär 2006, 14:06

Mul ka kevadel see töö ees.
käpa
 


PostitusPostitas xtreme » 25 Mär 2006, 11:47

osta siis metalli pahtlit ja tee see sellest siis :D siis ei ole vaja mingit keevitamis ega midagi:D
xtreme
 


PostitusPostitas steve » 18 Sept 2006, 01:20

Kui tahad korraliku tööd siis vaja keevitada..Olen 99 % kindel ,et seal saab keevitada..Kui tahad müügi autot siis rooste maha käiata ja klaasriie /klaaskiudpahtel peale panna !!


Ja roostesurmast nii palju ,et kere pealt peab rooste maha käiama nii PALJU kui VÕIMALIK ja siis peale panema seda..Umbes 24 h pärast võib pahtli vms peale panna
steve
 



Mine Välimus

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist