mingi elektriline jama

mingi elektriline jama

PostitusPostitas hedpe » 19 Nov 2007, 13:19

tõmbab tutika aku tühjaks,vahepeal laeb ,siis jälle mitte.ei tea kas harjad ära või mõni juhe kuskilt puru,ahjaa genekas sai vahetatud ja ikka sama jama.
või äkki geneka rihm libiseb?
Viimati muutis hedpe, 19 Nov 2007, 16:31, muudetud 1 kord kokku.
hedpe
 


PostitusPostitas Priit86 » 19 Nov 2007, 14:19

Endal oli sama jama. Kuid passatiga. Viga oli selles, et kui süüte sisse keerasin, ei läinud akutuli põlema, ja sealt omakorda ei saanud genekas impulssi ning ei hakanudki laadima.
Õige mees mõjub naise südamele nii, et tollel on üheksa kuud süda paha .

Tel. (+372) 58 153 686
Kasutaja avatar
Priit86
 
Postitusi: 459
Liitunud: 05 Mär 2006, 17:47
Asukoht: Tartu - Võru

PostitusPostitas hedpe » 19 Nov 2007, 14:40

süüte sisse keeran,siis akutuli põleb ja kui käivitan siis kustub ära.
sõiduajal kui aku tühjaks tõmbab,siis hakkab abs-i tuli põlema ja seejärel läheb aku tuli uuesti põlema.vahepeal ei anna miski märku et ei lae
hedpe
 


PostitusPostitas tomkulibin » 19 Nov 2007, 16:19

[quote="hedpe"][/quote]
Kuidas oleks, kui pealkiri näeks välja sellinne näiteks:
Mingi elektri jama
Või:
mingi jama laadimisega
või
vool kaob
või veel sada varianti asja konkreetsemaks teha.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas hedpe » 19 Nov 2007, 16:33

sai vast parem :oops:
hedpe
 


PostitusPostitas hedpe » 22 Nov 2007, 16:58

nii nüüd sai genekas korda tehtud,aga ikka tõmbab aku tühjaks.mis siis veel olla võib:juhe kuskilt puru või mis?
hedpe
 


PostitusPostitas pokenaut » 22 Nov 2007, 17:20

Tümmi pole peal? Oli selline juhus, kus tümmiga oli genekas ära kõrvetatud ja see hakkas järjest akusi tuksi keerama. Juhtmed kontrolli ikka üle.


Terv,
Pokemon
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas hedpe » 22 Nov 2007, 17:37

praegu pole üldse tümakat,ja muidu kah tagasihoidlik-tavaline.ega vist muud üle jää kui juhtmepundart harutama hakata
hedpe
 


PostitusPostitas jaan mmc » 22 Nov 2007, 23:44

Generaator vajab ka ise teatavasti ergutus voolu, oleks hea kui saaksid, töötaval mootoril, hetkel kui laadimine kaob kontrollida ergutus voolu olemasolu. Ergutus vool tuleb genekale süüte lukust, kui süüde on sees ja on eraldi väiksema kaabliga. Üle tasuks muidugi vaadata kõik aku klemmid-juhtmed ja ALT kaitse pesad.
vana algaja
jaan mmc
 
Postitusi: 28
Liitunud: 05 Nov 2007, 23:25
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas leviathan » 23 Nov 2007, 00:19

ampermeeter panna akuklemmi ja aku vahele ja vaadata lekkevoolu. ei tohix ületada 0,03A , kui on suurem siis mingi tarbija taga.
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

PostitusPostitas hedpe » 23 Nov 2007, 04:26

pole kuskil lisa tarbijat vahel,tundub et esmakordne jama selline
hedpe
 


PostitusPostitas tomkulibin » 23 Nov 2007, 08:14

leviathan kirjutas:ampermeeter panna akuklemmi ja aku vahele ja vaadata lekkevoolu. ei tohix ületada 0,03A , kui on suurem siis mingi tarbija taga.

Kui on ülalmainitust suurem vool, siis hakkad ühekaupa kaitsmeid välja nokkima, kuni vool õigeks läheb. Ja saadki teada, kus ahelas sul kontrollimatu voolu tarbimine.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas jaan mmc » 23 Nov 2007, 19:12

leviathan kirjutas:ampermeeter panna akuklemmi ja aku vahele ja vaadata lekkevoolu. ei tohix ületada 0,03A , kui on suurem siis mingi tarbija taga.

Kahtlen kas tänapäevased elektrit täis masinad nii vähesega ikka saavad hakkama, nt. signa; kell jne. :roll:
vana algaja
jaan mmc
 
Postitusi: 28
Liitunud: 05 Nov 2007, 23:25
Asukoht: pärnu


Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 0 külalist

cron