Mazda 323F 2.0 DiTD 1999 | SiimR

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 323F 2.0 DiTD 1999 | SiimR

PostitusPostitas SiimR » 19 Nov 2007, 17:33

Tervitus!

Olen ennast siis ökoautode rüppe heitnud. :)
Hetkel on oluline, et ma saaks ökonoomselt liikuda punktist A punkti B. Sealjuures võimalikult mugavat ja hea hinnaga. Ja see Mazda on selleks parim variant.

Pluss veel see asjaolu, et 2.0 TDi mootor, mis omab 66 kW'ti ja 220 Nm'i liigutab seda väikeautot suhteliselt reipalt ja jõuliselt.

Andmed

Pildid
SiimR
 
Postitusi: 21
Liitunud: 17 Nov 2007, 17:03
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas vvs » 19 Nov 2007, 17:59

Tere tulemast :)

Muidu on kena liikur aga mind häirib see peegel peale b-piilarit :roll:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1579
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas SiimR » 19 Nov 2007, 18:23

Inimene on selline "loom", kes harjub kõigega, ka poomisega harjub. :)
SiimR
 
Postitusi: 21
Liitunud: 17 Nov 2007, 17:03
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas vvs » 19 Nov 2007, 18:41

SiimR kirjutas:Inimene on selline "loom", kes harjub kõigega, ka poomisega harjub. :)

Seda kindlasti :)

Lasid selle ise paigaldada või oli juba ostes?
Ja huvitav mis selle diisli keskmine ka tuleb :?:


Selle aastakäigu kellad mulle istuvad...uuemal kerel on millegipärast valged taustad ja õudne näeb välja!

Otsi veel valged suunatuled ka, siis on tipp-topp :idea:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1579
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas SiimR » 19 Nov 2007, 18:49

vvs kirjutas:Panid selle ise või oli juba ostes?
Ja huvitav mis selle diisli keskmine ka tuleb :?:


Ostes, ikka ostes. Vabatahtlikult sellist asja ei paigaldaks.
Ja keskmine on kusagil 5,5 liitrit 100'le. See oleneb muidugi tujust ja söödud lõvikonservide arvust.
SiimR
 
Postitusi: 21
Liitunud: 17 Nov 2007, 17:03
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Mario » 19 Nov 2007, 21:34

ilus masin :)

kerge quantum sobib küll tegelt.. tume auto ju.. :)
valged küljesuunad kindlasti :) siis hakkab looma..
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas jann » 19 Nov 2007, 23:04

Muidu ilus, aga see peegelkile osadel piltidel tundub nagu pole päris see õige.
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas Muri » 19 Nov 2007, 23:13

kenake, a toon häirib pisut, pilditel tundub nagu virtuaaltuuninguna :lol:
edukaid kilomeetreid!
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas art » 19 Nov 2007, 23:31

Liitun eelkõnelejatega tooni osas. Must toon musta autoga oleks ehk parem variant. Samas ega see toon nüüd nii tähtis ka ei ole. Peamine asi, et endale meeldib.

66 kw on aga minu arust küll vähe. Mäletan kunagi oli mul 66 kw ga Nissan Almera. Läksime siis suvepäevadele 3 keskmisest suurema sõbraga. Möödasõita ei suutnud küll teha :))))
art
 
Postitusi: 338
Liitunud: 02 Dets 2006, 19:03
Asukoht: Pealinn

PostitusPostitas SiimR » 20 Nov 2007, 00:09

Vot ei oskagi nüüd seisukohta võtta, kas meeldib või ei meeldi. Ütleme siis nii, et ennast otseselt ei häiri.

Mazda TDi 66 kw vs Nissan Primera 1.4 (?) 66 kW - ses suhtes, et pole mõtet võrrelda võrreldamatuid asju - väändemomenti Mazdal ju põhimõtteliselt kaks korda rohkem.

Loomulikult ei ole tegu mingi über-Mazdaga, aga kõige hullem kah ei ole. :)
SiimR
 
Postitusi: 21
Liitunud: 17 Nov 2007, 17:03
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Mario » 20 Nov 2007, 00:17

niisama jutujätkuks - nissan oli siis ilmselt 2.0 TD :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas Mario » 20 Nov 2007, 00:29

siis ei olnud tegu almera vaid Primeraga ja Nissanil ON selline mootor.
Mootorikood CD20 ja vaid P11 mudelil..
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas SiimR » 20 Nov 2007, 00:38

Mario kirjutas:siis ei olnud tegu almera vaid Primeraga ja Nissanil ON selline mootor.
Mootorikood CD20 ja vaid P11 mudelil..


Eksisin. Nii ongi, et 2.0 TD on olemas.
SiimR
 
Postitusi: 21
Liitunud: 17 Nov 2007, 17:03
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas jann » 20 Nov 2007, 01:15

Ja mis see algne teema oligi? :D
Ääää, tegelt mustad(tumedad) autod on mulle alati meeldinud!
Kas seda andmetelehte mingis loetavas keeles pole või on mul mingi kala?
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas Mario » 20 Nov 2007, 09:56

jah, läks pisut käest :lol:

kuidas muidu mazda diisel end külmadega ülal peab?
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas Margo » 20 Nov 2007, 09:58

Nostalgialaks :) Kena auto.
Kasutaja avatar
Margo
 
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Veebr 2005, 16:54
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas SiimR » 03 Dets 2007, 16:18

Uuendus "lexus-style" tule näol:

Pilt
SiimR
 
Postitusi: 21
Liitunud: 17 Nov 2007, 17:03
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Margo » 04 Dets 2007, 09:36

SiimR kirjutas:Uuendus "lexus-style" tule näol:


Kes siis kattega minema jalutas?
Kasutaja avatar
Margo
 
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Veebr 2005, 16:54
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas SiimR » 04 Dets 2007, 12:39

Margo kirjutas:
SiimR kirjutas:Uuendus "lexus-style" tule näol:


Kes siis kattega minema jalutas?


http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=5518

Kiilasjää nõudis oma. :)
SiimR
 
Postitusi: 21
Liitunud: 17 Nov 2007, 17:03
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas jann » 04 Dets 2007, 14:47

SiimR kirjutas:
Margo kirjutas:
SiimR kirjutas:Uuendus "lexus-style" tule näol:


Kes siis kattega minema jalutas?


http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=5518

Kiilasjää nõudis oma. :)


Läks vist suht hästi? Ainult tagatuli sai pihta?
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

Re: Mazda 323F 2.0 DiTD 1999 | SiimR

PostitusPostitas SiimR » 09 Aug 2010, 00:02

Tere,

Pole siia ammu midagi lisanud. Nüüd otsustasin seda siiski teha - autol sai täis maagiline 300 000 km. (Ostes oli ~200 000, septembris, aastal 2007) Remondile/hooldusele olen kokku kulutanud umbes 20 000 kr, teele ei ole see auto mind kunagi jätnud ja käivitus sellel talvel isegi -30 kraadiga ilma erilise käiamiseta. Pole juhust veel olnud, et üldse ei käivitu. Vahetanud olen VAID kuluosi. Suurim remont oli nukkvõlli taastamine, aga Köst Coast Customsi abiga Viljandis sai see kiirelt ja korralikult tehtud. 50 liitriga, ehk siis tulest-tuleni, saan sõita umbes täpselt 1000 km (rekord 1150) ja seda ilma ökonoomitamiseta. Sisu on säilinud täpselt sellisena nagu ta ostes oli - terve, puhas, korralik, ilma eriliste kulumisjälgedeta.

Kuna alustasin aasta alguses ettevõtte, siis autoga sõitmist ja üleüldist toimetamist on väga palju (1500 km nädalas). Ja kuna muid kulusid on palju, siis hetkel veel autot vahetada ei plaani. (Kellel on vaja uut läpakat, siis ilmselt suudan teha parima pakkumise eestis + igal arvutil on aastane lisagarantii http://www.computech.ee)

Üldiselt olen Mazda 323F väga-väga rahul. Unustage ära Golf 4, A4 vms Mazdaga ühes "hinnaklassis" auto. Natukene vaiksem salong ei ole seda peavalu ja "remondirõõmu" väärt.
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

PS: Kleepsud autol öösel helendavad. :)
SiimR
 
Postitusi: 21
Liitunud: 17 Nov 2007, 17:03
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 323F 2.0 DiTD 1999 | SiimR

PostitusPostitas Mario » 09 Aug 2010, 16:37

Haha, sina oledki Taavi vend ju :D
Reede õhtu tegin seal üht Hondat, kuid kuna pole su autot enne selle klepsuga näinud, siis ei osand seostada. :D

KOhtumisteni!
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 323F 2.0 DiTD 1999 | SiimR

PostitusPostitas SiimR » 09 Aug 2010, 17:49

Mario kirjutas:Haha, sina oledki Taavi vend ju :D
Reede õhtu tegin seal üht Hondat, kuid kuna pole su autot enne selle klepsuga näinud, siis ei osand seostada. :D

KOhtumisteni!


Lootsin, et hammustad ikka läbi kuidagi ja viid otsad nö kokku. Oleme ju vennaga "nii sarnased".

Kui järgmine kord kohtume, siis vahetame hammasrihma aja peale? :)
SiimR
 
Postitusi: 21
Liitunud: 17 Nov 2007, 17:03
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 323F 2.0 DiTD 1999 | SiimR

PostitusPostitas Mario » 09 Aug 2010, 17:58

no seda rihma asja proovime, mu auto vajab ka seda tegevust :mrgreen:
minu poolt rihm, sinu poolt aeg :lol: :lol:

jah, ei kui te seal ukse peal kõrvuti seisite, siis olete sarnased küll ikka :mrgreen:

Üldiselt olen Mazda 323F väga-väga rahul. Unustage ära Golf 4, A4 vms Mazdaga ühes "hinnaklassis" auto. Natukene vaiksem salong ei ole seda peavalu ja "remondirõõmu" väärt.

jumala õige lause. Olles ka omanud mitut sakslast ja tööautosid on ka erinevaid marke olnud, siis japsid löövad siiski vastupidavuse ja pretensioonitusega. Edev mootor reeglina võrdub s*taks peavalu ja raske kere lammutab veermikku.
Ka mina olen selle kahe ja poole aasta jooksul heal juhul ehk miski 6000.- sisse pannud. :thumbup:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 323F 2.0 DiTD 1999 | SiimR

PostitusPostitas SiimR » 27 Okt 2010, 21:04

Tere,


Täitunud on maagilised 320 000 km. Üldjoontes olen autoga rahul. Eriti tema vastupidavuse, odavate juppide ja loomulikult töökindlusega - pole kordagi olnud olukorda, et auto ei käivitu. Ei tea isegi märgutuledest armatuuris midagi. Mitte midagi, isegi õlituli ei ole kordagi süttinud. Aga ei ole head ilma halvata - müra salongis on suur, eriti nüüd, kus alla sai pandud naelrehvid. (viimane kord teen midagi sellist) Esineb igasugu imelikke kobinaid veermikus, kuigi kõik jupid on vahetatud, aga kuna auto on juba natuke vana ja hakkab väsima, siis ma annan talle kõik need vead andeks.
Olen palju mõelnud ka sellele, et peaks autot vahetama. Aga mida osta, mis hinnaga ja kas ikka osta? Kindel on see, et uus peab kindlasti olema võimalikult mugav, vaikne, turvaline ja Jaapanist.(Vihje: nimi algab L-iga) Ehk midagi, mis on tunduvalt kallim ja parem praegusest. Samas ärkab minus jälle väga majanduslikult mõtlev inimene ja käsib unistamise lõpetada. Ehk siis sõidan hetkel veel sellega mis on, kuniks ta lahkumisavalduse minu lauale toob.

Siim
SiimR
 
Postitusi: 21
Liitunud: 17 Nov 2007, 17:03
Asukoht: Tartu

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist