ise oman 99.a GW, mis on küll välimuselt vanem, tehnika sama.
100kW on selle kere jaoks paras, et saavutada ökonoomset sõitu ka täislasti. Hetkel läbinud ise 2.5a jooksul ligi 60 000km, vahetanud - sarniirid (kuigi vaja oli vaid üht, tegin mõlemad), ketta ja klotsiring - 1500.- kokku, uued kondid - ligi 300.-, välimised rooliotsad alla 400.- mõlemad. Üks poolteljeots on ka nõudnud oma - 750 eeki seegi. Kallimad osad on ehk nivooamordid (5500 eeki tükk, juhul, kui on muidugi), ABSi pump (ligi 50 000). Üldiselt on jubinad pudinad odavad, kütet ei küsi eriti ja ruumikas on ka. Rooste on vaid siis kallal, kui on kas usinalt sõidetud kruusal, halvasti taastatud avarii või lihtsalt hoolimatus (a la metsas täiega läbi põõsaste). Mida kiiremini jaole saad roostele, seda parem. Kuigi minul pole peale küljekarbi ükski mull edasi läinud.
Vaixi jutule lisaks, et kontrollida ostul kõike. Ka rihmade pingsust. Raske rool on kas lõdvast rihmast või on õli vahetamata. Sama lugu piduri-siduriga. Kui kuuma ilmaga "jätab vahele" ja talvel külmab kinni, siis on vedelik ka juba vägaväga vana ja õli asemel on juba vesi.
16" rattad on juba teema omaette, juhitavus muutub vedelamaks, kuid kurvis pidamine on parem.
Üle 200 000km sõitnud auto võib juba kergel sinist visata ning kiirendamisel on kuulda mootori urinat, siis võib oletada, et rõngad on kulunud piisavalt, et vajaksid vahetamist.
Samas suht lihtne on mootorit hooldada, kui mingi algtõde on olemas.
Igal juhul soovitaks bensukat küll.