Mazda 323 BF 1.7D 1986 Shmel

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 323 BF 1.7D 1986 Shmel

PostitusPostitas Shmel » 10 Jaan 2008, 21:46

4.05.2007 ostsin endale suikse "mopeedi" 8) , hüüdnimi mopeed tuli pähe kui mõõtsin, et keskmine kütusekulu on 5,3 l/100-le

Maksis 6K aga ülevaatus oli 1 päev enne tehtud, et masina praktiliselt 5Kiloga sain.

Esimene mõte oli üldiselt korda teha 07/08 talvesõiduks kasutada, aga hakkas kohe meeldima krt. väike, mõnus auto, terav rool, jäik vedrustus, ei karda auku asfaldil... et juba suvest sõidan peamiselt just sellega :)

Sellisena ostsin
Pilt
Shmel
 


PostitusPostitas hardstyler » 10 Jaan 2008, 22:09

kena et Meid veel on :wink:
BF-i omanike ma mõtlen.
Hoia seda.Mul jõuludel põles üks selline ära. :cry:
Nüüd juba jälle samasuguse roolis :P
Kõike paremat!
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

PostitusPostitas raido357 » 18 Jaan 2008, 00:47

Hoia sirge :) .

Isegi hoolitsen ühe eest, tõesti on mõnus. (Facelifted).
Kasutaja avatar
raido357
 
Postitusi: 333
Liitunud: 20 Dets 2005, 20:53
Asukoht: Tel. 56481187 -> Haapsalu

1989 Mazda 323

PostitusPostitas Shmel » 11 Veebr 2008, 17:59

Esiteks tegin pidurid korda. Auto ostmisel need funkasid mingi 20% ainult.

Eelmine omanik ütles, et vaataks TP-ratast.

Vaatsin...
Pilt
klotsid puudusid ja tsilindrist kolb tuli välja sellepärast, panin uued klotsid ja tsilinder.

vaatsin TV-ratast :shock: ... kõik asjad tutikad, tolmased ainult.
Pilt

"Tark" omanik vist ei teadnud et paremal pool on rummu mutril teispidi keere ja ei saanud lihtsalt trumli kätte :D

Pingutasin kässari trossi salongist... on mugav küll, et ei pea auto alla ronida
Pilt

Võtab aga ainult 1 rattas, kuna trumlid kulunud. Et kui läheb ehitamisele, siis on targem kohe BG rummud panna, siis on trumlid odavam :P ja veljed mis on 4x100 lihtsam leida.
Shmel
 


PostitusPostitas tomkulibin » 11 Veebr 2008, 18:34

Salongist käsipiduri regullimne tehakse pärast seda kui on töösilindri all olev eelpinguti paika aetud. Peale trumli paigaldamist reguleeritakse seda seest poolt (amordi poolt), kuni hakkab klots õrnalt vatu trumlit käima(sahinat on kuulda, aga ei takista), siis alles vajadusel salongist juurde keerata.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Shmel » 11 Veebr 2008, 20:03

kulibin kirjutas:Peale trumli paigaldamist reguleeritakse seda seest poolt (amordi poolt), kuni hakkab klots õrnalt vatu trumlit käima(sahinat on kuulda, aga ei takista), siis alles vajadusel salongist juurde keerata.


Kas see automaatselt nagu enam autodel peale pedaali vajutamist paika ei pannaks?

Täpsusta palun mispidi ma seestpoolt regullin?
Shmel
 


PostitusPostitas tomkulibin » 12 Veebr 2008, 00:36

Automaatne pinguti- kulumise käigus võtab liigsed lõtkud välja. Peale remonti vaja ikka käsitsi ligi ajada. Seesama jurakas, mis on silindri ja vedru all, on liigendiga. Liigendi servad on hambulised(ühel pildil isegi näha) ja liigend peab vabalt liikuma(mahavõetult). Kui paned selle juraka oma kohale, siis peab olema salongi regulaator maha keeratud olema (ja kui on trossi pinguti, siis ka see maha keerata). Kui väljapoolt vaadata siis selle juraka taga(porikaitseplekis) peab olema ava, kust saab lükates nihutada hambulist osa selliselt, et ta lükkab klotse laiali. See ongi esmane pingutamine.
Kui aru said sest jutust.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Shmel » 12 Veebr 2008, 14:39

Thanks, kui TÜV-i lähen, vaatan...
Shmel
 


PostitusPostitas Shmel » 21 Veebr 2008, 21:31

Et 10 000 km läbi

Olen teinud, vahetanud:

1 uued küünlad 4 tk - 1 töötas ainult

2 Soojendus radikas - lekkis, esiklaas läks uduseks, korras kasutatud peal

3 Salongisoojenduse ventikas - nüüd ei vilise enam, korras kasutatud

4 Kinniliimitud katuseluuk on vahetatud samasuguse marki aga töötava vastu, lammarist

5 Esiistmetele sisse panin SAAB 900 -94 istmesoojendused

6 Mazda 626 kupee 15" valukad

7 Summitiots roostevabasest terasest - orikas ots valukatega jäi väikseks
:roll:

8 Uus genekarihm - vana oli praguline, aga uus viliseb :oops: teine kord on vaja originaalist väiksema D-ga panna, piiraja on välimises asendis aga viliseb ikka.

9 Õhufilter

10 Tagaluugi amort uus

11 Kummimatid X 4

12 L.s. 323 600 km - õlivahetus (autol on 2 õlifiltrit :) mina vahetasin ikka mõlemat, aga tundub et seda suurt ja kallimat eelmine omanik pole 10 a. vahetanud, nii raske oli lahti keerata ja nägi välja ka vastavalt :evil: ).

13 Proovisin peeglisoojendused teha - tegemisel...

14. Geneka rihm jälle uus ( orikas on 13x875 mm aga kui ta venib pole ruumi pingetamiseks, nii et pool aastat sõitnud ja libises) nüüd panin 10x825 mm, vaatame mis saab, pingetamiseks nüüd ruumi on, ei vilise nüüd midagi. Et peale panna on vaja veepumba rihmaratas maha võtta, rihm peale ja rihmaratas tagasi, väike peegel on abiks, et rihmaratta õigesse kohta panna (poltide kohad paika).
Pilt

Tagumineparem rattalaager teeb häält 90 km/h juures.
Shmel
 



Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist