Et 10 000 km läbi
Olen teinud, vahetanud:
1 uued küünlad 4 tk - 1 töötas ainult
2 Soojendus radikas - lekkis, esiklaas läks uduseks, korras kasutatud peal
3 Salongisoojenduse ventikas - nüüd ei vilise enam, korras kasutatud
4 Kinniliimitud katuseluuk on vahetatud samasuguse marki aga töötava vastu, lammarist
5 Esiistmetele sisse panin SAAB 900 -94 istmesoojendused
6 Mazda 626 kupee 15" valukad
7 Summitiots roostevabasest terasest - orikas ots valukatega jäi väikseks
8 Uus genekarihm - vana oli praguline, aga uus viliseb
teine kord on vaja originaalist väiksema D-ga panna, piiraja on välimises asendis aga viliseb ikka.
9 Õhufilter
10 Tagaluugi amort uus
11 Kummimatid X 4
12 L.s. 323 600 km - õlivahetus (autol on 2 õlifiltrit
mina vahetasin ikka mõlemat, aga tundub et seda suurt ja kallimat eelmine omanik pole 10 a. vahetanud, nii raske oli lahti keerata ja nägi välja ka vastavalt
).
13 Proovisin peeglisoojendused teha - tegemisel...
14. Geneka rihm jälle uus ( orikas on 13x875 mm aga kui ta venib pole ruumi pingetamiseks, nii et pool aastat sõitnud ja libises) nüüd panin 10x825 mm, vaatame mis saab, pingetamiseks nüüd ruumi on, ei vilise nüüd midagi. Et peale panna on vaja veepumba rihmaratas maha võtta, rihm peale ja rihmaratas tagasi, väike peegel on abiks, et rihmaratta õigesse kohta panna (poltide kohad paika).
Tagumineparem rattalaager teeb häält 90 km/h juures.