Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626 - müüdud

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas lines » 26 Apr 2010, 18:54

Minu eelmisel autol hakkas küll järk-järgult õli rohkem sööma. Alguses liiter 10 000 km oli vaja õli juurde valada ja siis 50 000 km möödumisel (vahetult enne mootori remonti) oli juba õlikulu 4 liitrit 10 000 km peale.

Tundub uskumatu et järsku hakkas oli niipalju sööma :?

Edu

Lines
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas Mario » 26 Apr 2010, 20:50

kui käivitades viskab, on sääretihendid..
kui käivitades tuleb pahvak ja kerge sinine vine on koguaeg, siis on rõngad. FS'i viga EI OLE kuluvad rõngad. Tema sõnul on FSI rõngad sama head, kui F2 mootoril, pisut õhem, kuid sama materjal. FSi ja FP tüüpviga on pigem rõngaste kinni jäämine, kuna tegu on japsiga, siis see nõuab pööret, mitte pensionäri kombel 2000rpm töristamist.
Nii ütles mulle endine Mazda mehaanik, kes nüüd Amservis töötab. Rääkisime minu autost veidi ja tuli katsuma ja rääkis juttu.. ütles, et ka kogenud mehaanik suudab panna kehvad tihendid halvasti kokku panna ja siis pole ikka kasu, mida näitab ka kogemus MX6 pealt.. Küll aga ei soovitanud ta kõige odavamat komplekti, et pigem maksa sutsu rohkem. Parim koht ikka Taket.

Risto, minu kutid ütlesid, et kuskil 7h läheb ära tõenäoliselt, kuna nokkimist on seal üksjagu. Panen sulle hinde PSi. :thumbup:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6052
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas risto_626 » 26 Apr 2010, 22:09

:thumbup:

EDIT: kusjuures usun, et viga võib küll (vähemalt osaliseltki) plokikaanetihendis. Paar korda ei suitsenud üldse, see-eest täna hommikul lõi üles paksu valge pilve sinisega segamini.
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas risto_626 » 01 Mai 2010, 22:28

natuke sai autot näpitud jälle :)
vasakpoolne lähituli sai korda tehtud, kaua sa ikka ühe silmaga ringi sõidad. põhjuseks siis maha põlenud klemm. uus külge ja toimib jälle. Sumpa sai ära lapitud- 2 auku tuletorus lisaks läbimädanenud tihend kati ja resoka vahel. Järgmise nädala alguses võtan tagaosa ka käsile, siis saab jälle vaikuses kulgeda :thumbup:

Ja Mario, tramaeivõi :mrgreen: Eelmisel aastal pidasin väikestviisi plaani liistud ära eemaldada. Pärast ühest värvikambrist uurimist, kus tehti hinnapakkumine 2k per uks :wtf: :crazy: (esimestel vaja augud ära kaotada ja värvida, tagumistega on lihtsam) lõin käega.
Näh ja nyyd ajasid jälle isu peale. :crazy: :wave: Peab miskit kompunnima hakkama :shifty: :think:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas Mario » 01 Mai 2010, 22:37

:lol: :lol: :lol:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6052
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas risto_626 » 01 Mai 2010, 22:39

mida sa naerad :mrgreen:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas Mario » 01 Mai 2010, 23:08

et tuleb vist suurem väljaminek? :lol:
üks miinus sellel asjal on, et kui enne püüdis küljeliist ratta alt lenduva essu kinni, siis nüüd on vihmase ilmaga vööjooneni märg, aga see on ka ainuke miinus 8)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6052
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas risto_626 » 01 Mai 2010, 23:09

nagu mul neid praegugi vähe oleks :crazy: :lol:
ja oma 2k per uksega võivad nad sinnasamusesse kerida :!: :wink:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas risto_626 » 02 Mai 2010, 22:53

Midagi häälitseb kapoti all endiselt. Ja see miski käib mulle üha enam närvidele :evil: Käisin ühes töökojas asja uurimas, tüübid tahtsid nokkimise eest saada 2...3 tunni tööraha (400 kopikatega tund :shock: ).

tundub, et miskit nagu üle ei jää ja tuleb see käik ikkagi ette võtta. Siis saab selgust, kas ja mida üldse edasi saab. Ma ple küll mingi spetsialist, aga hääl on selline nagu käiks miskit kuskile vastu, eriti hästi kuuldav 2000 rpm pealt.

Ja see miski TUNDUB tulevat klapikambrikaane ülaosast- tai pohh, et mitte nukkvõll :sick: Algul sai kahtlustatud kondipumpa, kuna selle laager korraliku loksuga või sis veepumpa. Aga üha enam tundub, et see hääl tuleb kuskilt kõrgemalt. :crazy:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas diidzhei » 03 Mai 2010, 07:30

Kui tõesti niisama ära ei kuule kus kala on, siis kõige lihtsam on alustada sellest, et eemaldad välised rihmad ja kontrollid käega generaatori jne üle(pole 100% kindel meetod). Siis võid korra käima panna ja kuulata kas hääl on kadunud(Pikalt ei tohi käia lasta, kuna veepump ka välise rihma all). Kui hääl ikka alles, siis võid vaadata, ega hammasrihma kate paigast ära pole(kattel on mäletamistmööda kummitihend ja see tihend deformeerub jube kergesti kui ta õli saab näiteks). Käimise ajal näiteks surud katet erinevatest kohtadest ja kuulad kas hääles on mingeid muutusi.
Edasine on juba natuke suurem lammutamine :)
diidzhei
 
Postitusi: 605
Liitunud: 30 Jaan 2007, 15:16
Asukoht: Järvamaa

1995 Mazda Xedos

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas risto_626 » 03 Mai 2010, 09:39

seda väliste rihmade eemaldamist juba proovitud, targemaks ei saanud :wink:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas IvarR » 04 Mai 2010, 09:18

Mario kirjutas:Tema sõnul on FSI rõngad sama head, kui F2 mootoril, pisut õhem, kuid sama materjal.


Oled kindel et pisut õhem :D? Kuskil on ka pilt mille tomkulibiniga tegime, FS rõngad on 1,2 mm ja F2/FE/FE3 rõngad on 1,5mm . Ja jäävad kinni kuna on õhukesed ning painduvad, koguvad tahma rõnga soonde, ning soones ei liigu enam.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas Mario » 06 Mai 2010, 22:34

noniih, Risto käis täna siinmail asju uurimas..
Eelkõige ikka hämmastab suhtumine, et too auto siia, võtame lahti, uurime mootorit, et kus see krigin on... Ja mis selgus põmst ilma kapotti avamatagi - veepumba laager..
Ja mõned nahaalid julgevad lausa kilo raha küsida sellise vaatlemise eest, mis raha siis veel töö eest veel lajatatakse :mrgreen:
Köst Coast Customs on tasemel, nagu tavaliselt. :thumbup:
Sai siis auto esinduse tasemel puhtamaks ka nühitud ja värvgi hakkas paistma... Oh need vanad head GE ajad... :crazy:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6052
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas villi » 06 Mai 2010, 22:54

risto_626 kirjutas:seda väliste rihmade eemaldamist juba proovitud, targemaks ei saanud :wink:

Mario kirjutas:noniih, Risto käis täna siinmail asju uurimas..
Eelkõige ikka hämmastab suhtumine, et too auto siia, võtame lahti, uurime mootorit, et kus see krigin on... Ja mis selgus põmst ilma kapotti avamatagi - veepumba laager..
Ja mõned nahaalid julgevad lausa kilo raha küsida sellise vaatlemise eest, mis raha siis veel töö eest veel lajatatakse :mrgreen:
Köst Coast Customs on tasemel, nagu tavaliselt. :thumbup:
Sai siis auto esinduse tasemel puhtamaks ka nühitud ja värvgi hakkas paistma... Oh need vanad head GE ajad... :crazy:


Ma ei mõista? :crazy:
Kasutaja avatar
villi
 
Postitusi: 281
Liitunud: 17 Okt 2007, 20:27
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas risto_626 » 07 Mai 2010, 08:33

Mario: Köst Coast Customs on tasemel. Tõesti üks väheseid kohti, kuhu enda auto viia usaldan. Tean, et töö saab tehtud ja vägagi mõistliku hinnaga. Ja sulle ekstra tänud pestud ja kammitud auto eest :wave:
Villi: Ei mõista nagu mida? Sai siin üksaeg paarist töökojast uuritud, et saaks äkki põhjuse teada. Ühes kohas küsiti konkreetselt paari-kolme tunni tööraha, mis tähendanuks u kilost arvet lihtsalt vahtmise-lammutamise eest. Teises kohas tegutseb hoopiski padjaklubi, mitte autoremont- tüüp ei viitsinud vaatamagi tulla. Sülitasin ja saatsin ta sinna, kuhu vaja.
Siis sai sõbraga proovitud ise uurida, kuid täpset põhjust selgitada kahjuks ei suutnud- arvatavasti kas kondipump või veepump. Eile sai sis Taavit külastatud ja vastus oli kiire tulema-veepump. Sai veel petteks välised rihmad maha võetud ja asi sai kinnitust.

Nüüd loodan, et ta paar nädalat vastu peaks. Häälitseb küll isuga. Laupäeval vaja Tartus ära käia, sis ei pista nina siitkandist enne välja kui auto tehtud. Sumps vana tõbras hakkas kh jälle mölisema :crazy:
Lähipäevil lähen tellin veepumba ja mõned vajalikud tihendid kh ära.

Lähiajal siis oodata uut Coast Customsi külastust. :thumbup: Plaanis sis:
* veepumba vahetus
* klapisääretihendite vahetus
* kondipumba eemaldamine (kont ei tööta ja laager loksuga)
* sumpa remont
* õlivahetus
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas risto_626 » 08 Mai 2010, 21:30

Tagumise stabika kondid ja puksid vahetatud. Vähemalt ei kolise enam. Ega ei imesta ka, suurt alles neist enam midagi polnud. :crazy:
Üks võimaliku kolina tekitaja sai ka kõrvaldatud. Tagumise püti kummitripid olid välja veninud ja pragulised ja pütt käis vastu tagasilla miskit kinnitust. Uued tripid külge ja asjal teine minek :D
Tagasiteel Viljandist otsustas enne katti olev tuletoru kinnitus, et temale nüüd aitab ja tema enam ei hoia. Sai kerge samkompunn tehtud ja nüüd ootan, kuna keevitusse saab. Hetkel enam ei plärise vähemalt :D

Suitsemine viimasel ajal vähemaks jäänud. Hommikuti käivitades on reeglina kärsakas järgi, kuid päeva jooksul üldjuhul ei suitse. Viljandi tripi õlikulu pmst 0.

Paar pilti Viljandi Amservi külastusest :angel:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas risto_626 » 20 Mai 2010, 23:59

Eile külastasin oma kiisuga taaskord Köst Coast Customsit :angel: Eesmärgiks oli seatud veepumba ja klapisääretihendite vahetus. Kõik läks nagu niiti mööda, kuni pärastlõunat tuli töökojast kõne sisuga, et meil on väike probleem :shifty: Ja nagu alati läks asi käest ära :mrgreen: Kapott löödi kinni kell 4 hommikul :wtf: ja tehtud-vahetatud asjade nimekiri sai järgmine.

* Plokikaane remont- klapid puhastatud-soveldatud, põlemiskamber ja kolvipealsed nõest puhastatud. Klapisääretihendid vahetatud. (Enamus klappe ei pidanud ja sääretihenditest oli alles ainult mälestus.)
* Veepumba vahetus (60 k km läbi sõitnud ja vahetamise hetkeks laiali lendamas. Kust kohas Tartu Mazda-abi sellise s*takäki omal ajal välja kaevas... :think: )
* Summuti keevitus
* Uus roolivõimurihm
* Uued tihendid- plokikaas (Victor Reinz), klapikambrikaas, tuletoru ja kollektori vaheline tihend.

Heaks uudiseks oli see, et mootor on ise veel väga heas korras. Silindrites on näha tehase hoonimisjäljed ning kulumisrandid olid peaaegu olematud.

Mario- kui Taavit või Jaani näed, siis võid öelda, et töö kvaliteet ja kõik muu on :thumbup: . Olen sigarahul :D Ja tore oli sind näha :wave:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas Mario » 21 Mai 2010, 07:57

270 000km sõitnud mootor oli seest ikka VÄGA ILUS. Minu oma on ilmselt ainultmõned toonid heledam, vähemalt nii ütles Taavi selle järgi, mis ta altpoolt nägi...
Eks jah, kes seda oleks osanud arvata, et see projekt selliseks kujuneb :mrgreen:
Ühe asja sa jätsid mainimata, et nüüd, kus klapid ka peavad, siis autol on ilmselt kõik hobused uuesti elus, vähemalt nii Risto rääkis telefonis, et autol on tõmmet juures. :D
Mazdaabi on jah tol hetkel vist kahtlase partii otsa sattunud, samal ajal oli mul ju ka BG F ja Layri vahetas tollel ka rihma ära.. kuuldavasti ka selle auto rihm vajas juba vahetamist..
Sind, sõbrake, on alati meeldiv kohata.
Sinu tänusõnad said juba Kösti edastatud. :D
Viimati muutis Mario, 29 Mai 2010, 15:29, muudetud 2 korda kokku.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6052
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas jann » 21 Mai 2010, 08:50

OT: Kuulge, mis remondite seal...peaks ka no niisama profülaktika mõttes läbi astuma :mrgreen:

Igatahes hea, et masin jälle paremini liigub. Kas toss vms kadus ära?
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas risto_626 » 21 Mai 2010, 10:25

Jann, astu aga. Kiisu jäi igatahes rahule :D Ja hinnad on head :!:
Obeseid tundub nagu rohkem olema jh, per*edynoga on tunda :crazy:

Suitsemise kohta ei ütle praegu veel midagi. Las töötab enese korralikult sisse, sis teeb järeldusi.
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas risto_626 » 23 Mai 2010, 23:13

Oijh, ei ma saa oma rahakotile kh rahu anda. :shifty:

Täna sai esisild lastud üle vaadata- vahetamist on seal omajagu :problem: Seega saabuval nädalal ees suurem veermikuremont.``Meeldiva`` boonusena on ta hakanud jõhkralt rehvi sööma- parempoolsel esimesel igatahes mõnesaja km traadid väljas :crazy: Täna sai kiirkorras papud ringi visatud. Kui jubinad lähipäevil vahetatud saab, sis järgmisel nädalal padavai sillakontrolli :wtf:

Homme jubinaid tellima.
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas risto_626 » 29 Mai 2010, 10:07

Veermik ja pidurid üle käidud. Vahetusse läksid:

*mõlemad sharniirid
*mõlemad rooliotsad
*vasak kont
*roolilati sisemine tolmukate
*tagumised pidurikettad
*tagumised piduriklotsid
*tihendite remkomplekt tagumisele vasakule pidurisupordile

Läbisõit 272 000 km.
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas Mario » 29 Mai 2010, 16:04

mõnus. :)
Aga kas see valge on vähemaks ka jäänud?
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6052
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas risto_626 » 30 Mai 2010, 20:23

Pe*sele küll, aga mitte rahakotile :)

...ei ole, peab Taavile traati tõmbama vist uuesti... :think:

Täna sis põhja all mastiksiga vähe mässatud :angel:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 95a. - risto_626

PostitusPostitas risto_626 » 02 Juun 2010, 20:40

Kevadine suurpuhastus käib täie hooga; täna käisin tüübleid otsimas, pagasnikust olid pooled puudu. Lähipäevil laon pagasniku kokku tagasi, kuna puhastamiseks sai elamine täiesti ribadeks lammutatud.

Moto kohta niipalju, et mingil ajahetkel läheb uuesti laiali. Paremaks läks, aga mitte piisavalt. Kuna sääretihendite vahetus läks ootamatult üle kaane remondiks, ja 2 x plaanitust kallimaks, sis pole enam mõtet sinna muud hakata vahele aretama. Nüüd käib alumise poole kh üle- rõngad ja kepsusaaled. Sis peaks hea saama. :angel:

EDIT: Salong puhastatud, pagasnik kokku laotud. Järgmisel aastal võiks istmetele veel keemilise ka teha lasta.

Käisin tuhamägede vahel chillimas :D
Pilt

Pilt
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist