Mazda 323 GT 1.9 16v 91a.

Kui on vaja abi millegi ostmisega siis siin saad abi küsida.

Mazda 323 GT 1.9 16v 91a.

PostitusPostitas Anonymous » 30 Juun 2005, 12:35

Plaanis on siis muretseda uus mazda ja meeldib selline väike putukas. Kuna endal puuduvad kogemused eelnevalt sellise masinaga siis tahaks yht-teist selle isendi kohta teada.
Sooviks siis teada: 1) Auto nõrgad osad 2) Kui suur sõber on antud masin roostega 3) Kas autol on kohe sportvedrud all, või tuleks need hiljem ise muretseda 4) Auto teelpüsivus asfaltil/kruusal 5) Kui kallid on jupid.
Siin siis link auto kohta, mis silma on jäänud:
http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=8046969&id=zuwyykkvdnq&TFCA=41352.88
Ette tänades, Kristjan.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 30 Juun 2005, 14:27

Tere,

Oman sellist isendit.

1) Nõrgad osad: käigukast, tagumiste pidurite süsteem (mõlemad juba vahetatud endal). Rohkem nagu ei tea.
2) Rooste eriti ei näri, kui pole kuhugi pauku saanud.
3) Minuteada on kohe sportvedrustusega. Vähemalt endal oli.
4) Teelpüsivus väga hea... juhitavus üldse. Jäik vedrustus teeb oma töö... väga mõnus tunne on suurel kiirusel kurve läbida 8) Siledal asfaldil on kindlalt teel... samas kuskil künklikus kurvis võib loomulikult ära visata. Kruusal ei ole eriti proovinud, kuna kahju hakkab teisest... peaks enne mingid kaitsed korralikud alla panema.
5) Jupid on erinevate hindadega... enamik on mõistuse piires, samas osad on meeletult kallid. Põhimõtteliselt keredetailid on kallid, nagu jaapanlastel ikka. Kui mingeid hinnanäiteid tahad, siis võin oma kogemuste poolest sulle PSi panna.

Igatahes minule see isend väga meeldib. Kerge, kiire, äkiline :wink: Plaanin teda natuke järele ka aidata. Kui sul tekib küsimusi, siis pöördu julgelt :)

PS! Selle jäiga vedrustusega on Eesti teedel muidugi suht nõme... aga ma olen ära harjunud. Tänu sellele on ka kõik Tallinna teedes asetsevate aukude asukohad peas :lol: :lol:
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 30 Juun 2005, 16:13

no jäige vedrustusega ise kah ära harjunud. vahepeal sõitsin isa peugeotiga millel olid sportvedrud all....siis oli kah nii, et kui tellistkivi oli lapiti maas, said kuidagimoodi yle sõita veel. Kui Te ütlesite, et käigukast ja tagumine pidurisüsteem nõrgad, siis paneb mõtlema, sest vaevalt nende osade hinnad sinna odavamate poole jäävad. Kuna ise olen kah nooruk, siis meeldib muidu see auto väga. Piisavalt ergas, kiire, väike.
Kui küsida tohib, siis mis te antud autost arvasite? Tahaks kütusekulu kohta kah teada saada.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 01 Juul 2005, 10:15

Kasutatud käigukast ~3500.- EEKi, tutikas tagumiste pidurite süsteem (supportid, kettad-klotsid) läks koos vahetusega mingi 4-5K.
Põhimõtteliselt on nii, et kui piisavalt hoolitseda, siis need tagumised pidurid ei tohiks ka probleemiks olla. Samuti kast... originaalis on seal vedel ATF õli sees, see kõige pealt ära vahetada paksema vastu. Kui just mingit rallit sõitma ei hakka, siis peaks kast ka pidama auto ea vastu, ma leian.
Kütusekulu kohta niipalju, et olene kuidas vajutad 8)
Ma just eriti tagasi ka ei hoia end... nii et mul kõigub seal 9 - 12l / 100km.
Tegelikult peaks olema nii, et kui inimesemoodi sõidad, siis maantee 7 ja linn 9-10.

Mina olen autoga väga rahul...
Anonymous
 



Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline