Postitas tomkulibin » 13 Veebr 2008, 07:57
Püüan selgitust leida.
Kui käivitushetk piirneb kuni paari sekundini, siis see on normaalne, kuna sel hetkel(starteri töötamise ajal) antakse rikastatud segu ja mingid isendid annavad ka rohkem kui ühe sädelahenduse(uurides GD DOHC aju tegevust - alla 400rpm on väga rikas segu ja 2 sädelahendust süütehetke kohta). seda kõike eesmärgil kergendada käivitamist.
Kui käivitushetkeks loetakse mootori soojenemist, siis 2,5-3 t. pööret on saatanast ja vajaks parandamist.
Vabandust, kui eelmises postituses ebaselgelt väljendusin.
Seda kenstakat aju tegevust sain ka korra tunda. Kui olude sunnil olin pukseerimas üht autot, millel veovõlli ots lagunes ja kohapeal miskit teha ei saanud, oli vaja liikuda pea 0 km/h kiirusega(et mitte tekitada lisa purustusi, ikkagi võll lahtiselt põhja all töllerdamas). Üles mäge vedades langesid minu moto pöörded 350-400 rpm peale ja sealt alla ei langenud(suur koormus ja väikesed pöörded). Kui sellises olekus sidurit vajutasin tõusid pöörded ka sinna pea 3000 rpm juurde, aga hetkeks.