K: 626 mootor 929-le?

K: 626 mootor 929-le?

PostitusPostitas Fanatt » 22 Mär 2008, 14:56

Selline plaan on et mazda 929 2.0 75kw 1984 karpa versioonile peale panna 626-e plokk ainult. plokikaas ja ylejäänud jupid ikka 929 pealt. Kas kinnitused sobivad ja kas 929 plokikaan istub 626-e plokile?
626 on ise pritsu varjant uue tüübi oma vist oli 1988, 2.0 gt ja vist 88?kw
Ja kas käigukast istub uue ploki külge?
auto ise selline :D http://www.carrating.org/car.php?17632
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas Mario » 22 Mär 2008, 15:11

rool on sul täitsa 929 oma ikka.. (ma lugesin veic infot) :D

ploki kinnitused vb iseg klapivad, aga siin on erinevus nüüd õlikanalites ning hülsi pikkuses.. sul ei pruugi kõik istuda. mõneti lihtsam oleks teha kap. remont oma motole, kui väga hull seis ei ole.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas hundu » 22 Mär 2008, 17:03

Ilmselt peaks sobima---kui panna enda auto kinnituskronsteinid.Mul enda 2,2-l on 929 plokikaan peal---pidin ainult nukkvõlli ära vahetama ja mõne slantsed.Nüüd panen ka samalt doonorilt alumise osa peale.
hundu
 
Postitusi: 47
Liitunud: 27 Sept 2006, 11:18
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Fanatt » 22 Mär 2008, 18:00

See on vana pilt ja nüüd on 626-e rool :D kap remont sai tehtud endise omaniku poolt ja see oli puhta rämps nagu oleks rätsepa juures käinud,
sai siis uuesti kõik ülemine ots rmonditud kuid alumine ots ehk siis plokk vedas alt sinna oli pandud 12 klapise kolvid ja suht mõttetu on seda ülesse teha. Nii et kõik soovitused on teretulnud. Varsti võtan 929 ka lahti ja hakkan sobitama...ex paista mis välja tuleb:D
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas tomkulibin » 22 Mär 2008, 21:19

Plokil peaks seal kus number asub olema ka märge "FE". Kui on, siis peaks saama suht valutult vahetada. Kast kinnitub sammuti kõikidele FE mootoritele(kaasaarvatud F2).
PS paljudel 8 klapiga mootoritel on 3 klapisüvendiga kolvid ja see ei tähenda veel, et on ainult 12 klapilisele ettenähtud.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Fanatt » 05 Apr 2008, 16:28

Kuule aga kas sa oskad öelda kus need kirjad "FE" asuvad?
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas tomkulibin » 05 Apr 2008, 16:55

1. silindri juures, küülast rihmaratta poole. plokk on seal vähe laiem kui kaan ja seal serva peal on märge nii mootori tüübi(FE) kui ka mootori number.
Pilt
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas bmw » 05 Apr 2008, 23:53

tore näha et mõni veel tegeleb sellise masinaga, ise kah liigun samasuguse masinaga, moto peaks fe sul olema endal sama asi, ise tahan sinna 626 fe moto peale panna koos pritsungi süsteemiga, endal on lihtsalt vanussest nii ää kulunud see moto, mul on kompl doonor auto kah olemas, kui midagi peaksid soovima siis vb on pakkuda
Ferrum Fabrica :D
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

PostitusPostitas Fanatt » 06 Apr 2008, 16:10

No ma arvan et suht palju asju läheb sinna vaja... ei oska praegu rohkem öelda,et vaja oleks esimesi vasakpoolseid tulesi ja spidoka trossi(poes maksab mingi üle 1300.-)
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas bmw » 06 Apr 2008, 19:00

kui leian omale paremad tuled siis võin vanad tuled sulle anda aga nendel reflektorid läbi, spidotrossi saab kah, aga see asub hetkel saaremaal ma ise aga tln
Ferrum Fabrica :D
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

PostitusPostitas Fanatt » 11 Apr 2008, 15:12

Leidsin lõpuks aega 929 ka ära lahata ja see oli jube :( ... plokikaane tihend rippus väljalaske klapi küljes, kolb ja plokikaas oli täkkeid täis ja see sama klapp ei liikunud(tihendi tükk oli vahele läinud) lõpuks sain liikuma, eemaldades tüki.
Millest need täkked ? ja kuidas tihend sai klapi vahele?
Pilt
Pilt
Viimati muutis Fanatt, 11 Apr 2008, 18:25, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas Fanatt » 11 Apr 2008, 17:45

No täkked arvatavasti tulid tihendi metall osast. Aga kas on mõtet seda plokikaant peale panna kui on täkkeid täis, kas see mõjutab midagi?
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas tomkulibin » 11 Apr 2008, 21:33

Põmst on oluline et kaanes pragusid poleks, muu on parandatav.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Fanatt » 11 Apr 2008, 21:42

Ega need täkked ei sega kaane peal?
ja kudas see tihend nii tegi... :?:
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas risto_626 » 11 Apr 2008, 23:09

ehk kaane lihvimine parandaks olukorda? :roll:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

PostitusPostitas Fanatt » 11 Apr 2008, 23:32

Minu meelest sealt ei lihvitagi... vähemalt ma pole kuulnud :roll:
Pilt
Aga mis te arvate kas tasub kokku panna ilma lihvimiste ja muu selliseta?

plokis pole mõrasi, vähemalt ei leidnud.
a ja kaan on lihvitud juba
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas tomkulibin » 12 Apr 2008, 08:08

Seesama tume pind peab olema tasa ülejäänuga. Kui ei ole peab kaant maha freesima. Lubatud on 0.15 mm freesida ja ka kogu kaane pikkuaes, laiuses ja diagonaalis mõõdetuna ei tohi kõverus ületada 0,15 mm.
Kunagi nägin ka plokikaane paksuse mõõtusid kuskil, millest õhemaks ei soovitata lihvida. Paraku ei mäleta enam, kus nägin. Aga kui lliale lihvimisega minnakse, siis muutub tänu kõrguste muutusele ka nukkvõlli asend, mitte ainult kaane tugevus. Nukkvõlli asendi korrigeerimiseks tehakse ka muudetava nurga asendiga nukvõlli rihmarattaid - hankimine? isetegevus või tuuningjupi tellimine.
Täkked on tekkinud kaane tihendi jäätmete sattumisest kolvipealsesse ruumi, mõistlik oleks nad ära siluda (liivapaberiga).
Tekkisid nad sellest, et miskil ajal, kui tihend järgi andis ja temast tükid lahti rebenedes kolvipealsesse ruumi sattusid, põrgatas kolb üles/alla liikumisega neid tükke üsna suure jõuga.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Fanatt » 25 Apr 2008, 20:00

Andge paar nippi kuidas mootoririhm peale panna... MA umbes tean aga ei julge eriti "umbes" ehitada, tahaks täpsemalt teada.
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas bmw » 25 Apr 2008, 20:59

vänt keerad niikaua kuni kolb on ülemises surnud seisus, ja ülemise rihmaratta asetad A märgijärgi kui see on õeiti tagasi pantud kontrolli sellega et esimese silindri kohal oleksid klapid kinni ja teise silindrikohal väljalaske klapp avatud. siis on korrasajad rihma peale peaks paigas see süsteem olema
Ferrum Fabrica :D
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

PostitusPostitas tomkulibin » 26 Apr 2008, 05:31

Neil mootoritel võivad olla erinva proofiliga hammasrihma rattad. Vaata, et hammarihm ja hambulised rattakesed oleksid ühtivad.
Abiks:
http://www.mazda.narod.ru/rukovodstvo/gd22remen.htm
Aga seal tegemist F2 mootoriga, ehk nukkvõlli märk on sull nagu juba eelnevalt "bmw"mainis. või siis tift üllemises asendis.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas bmw » 26 Apr 2008, 21:42

muide 626motoplokk sobib aga vahetama pead karteripõhja koos õlipumba toruga, plokikaant soovitan ikka 929 oma panna sest jagaja mahus veel kuidagi salongi poole ära aga see termostaado otsa vooliku aretus läheb raskeks, endal see juba tehtud
Ferrum Fabrica :D
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

PostitusPostitas Fanatt » 27 Apr 2008, 13:43

Karteripõhja ja õlipumba toru vahetasin niisama ära et paistsid palju kobedamad :D aga käigukast ei taha eriti ploki külge istuda, nagu oleks suure pinge all. Kas ma pean ta poltidega kinni vägistama vms, sai mängitud küll sellega aga ei lähe :evil:
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas tomkulibin » 27 Apr 2008, 14:42

Vägistamine = tapmine. Otsi põhjus, saad selle kõrvaldatud, kaob tagajärg iseenesest ära :)
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas hundu » 27 Apr 2008, 17:11

Vaata igaks juhuks, kas siduriketas ikka on tsentris.Kui sidur on varem lahtivõetud---siis päris silmajärgi ei pruugi ta omale kohale paikka jääda
hundu
 
Postitusi: 47
Liitunud: 27 Sept 2006, 11:18
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas bmw » 27 Apr 2008, 21:51

käimakasti läheb ilusti otsa nagu valatud, kui saad käimaksti otsa siis keera paar polti sise mõni ring ainult et loksumis ruumi ja siis proovi kuidagi moto patjade otsa ajada kuna see on juba hulgaraskem, :D
Ferrum Fabrica :D
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

Järgmine

Mine 929/Xedos-9

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist