Postitas tomkulibin » 12 Apr 2008, 08:08
Seesama tume pind peab olema tasa ülejäänuga. Kui ei ole peab kaant maha freesima. Lubatud on 0.15 mm freesida ja ka kogu kaane pikkuaes, laiuses ja diagonaalis mõõdetuna ei tohi kõverus ületada 0,15 mm.
Kunagi nägin ka plokikaane paksuse mõõtusid kuskil, millest õhemaks ei soovitata lihvida. Paraku ei mäleta enam, kus nägin. Aga kui lliale lihvimisega minnakse, siis muutub tänu kõrguste muutusele ka nukkvõlli asend, mitte ainult kaane tugevus. Nukkvõlli asendi korrigeerimiseks tehakse ka muudetava nurga asendiga nukvõlli rihmarattaid - hankimine? isetegevus või tuuningjupi tellimine.
Täkked on tekkinud kaane tihendi jäätmete sattumisest kolvipealsesse ruumi, mõistlik oleks nad ära siluda (liivapaberiga).
Tekkisid nad sellest, et miskil ajal, kui tihend järgi andis ja temast tükid lahti rebenedes kolvipealsesse ruumi sattusid, põrgatas kolb üles/alla liikumisega neid tükke üsna suure jõuga.