Tervist klubilised!
Oleks aeg oma 626 näidata,sain ta omanikuks suht juhuslikult.Käis teine mu juures nö.keretöödes,niipalju kui see aeg seda asja sai nii naljaga pooleks tehtud.Tagaamordid tahtsid tuppa tungida,siis sai teda vaadatud,et tagaratta koopad läbi,et eiei see auto on omadega otsas.Peale remonti juhtus omanikul väike õnnetus ja pakkus müüa, olin vanaraua hinnaga nõus.Keevitust oli kõvasti,lisaks esi klaas puru mis tormi kahjustusega tekkis. Lisaks mootor pulkadeks, uued kolvid, plokk puuritud, väntvõll lihvitud.Kõik amordid uued KYB,piduri torud need leidsin romulast,oli sama suguse peale sätitud mis seal hunnikus tagurpidi vedeles,hea oli kohe maha rookida,bensupump.Mootor sai kokkulapitud tuttava remondimehega, kere tööd oma tehtud ja muidugi naine väga tubli,nii moraalselt kui ka tegudega.Kulud kokku nii umb.20K.Värv sadolini metallik ei olnud õige valik oleks pidanud ikka õiget värvi kasutama.Kokkuvõtteks eI kahetse kaupa üldse palju, tööd ja vaevapalju,aga ära on tasunud igatepidi!
Pealtnäha polegi asi väga hull.
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5AD35149 All hoopis teine pilt,augud,augud ja ega kanalit siis plnud,suurem osa põhja keevitust sai väljas tehtud.
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A9487A3 See porika äralõikemine oli väga vajalik,muidu poleks saanud korralikult ligi ülevalt kõik otsas.
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5ACCC225 Valmis,tõmbasin külmtsingiga üle
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5ACECFD1 Pistsin vertikaalse pleki ja siis läks see aukudega detail tagasi
Tol ajal oli keevitus aparaat nigela võitu,sai sellepärat ka osadest kohtadest lahti lõigatud kuna ta ei jõudnud plekist läbi sulatada,enamus keevitus õmblused serv servaga.Nüüd 3faasi aparaat.
Põhja puhastus liivapritsiga kõik nurgatagused,mis oli ullult vaevaline tegevus,kompessor vene veoka zilli pealt pärit.Surve võis olla ehk seal 5-6 at.ringis,kondentsi tuli niiet kittis liiva düüsi kinni
Siis olin isegi veel noor ja ilus...