süüde õigeks

süüde õigeks

PostitusPostitas ints 626 » 21 Juul 2005, 21:03

Ma siis murega kohal jälle:lugu selline et sai vahet plokikaane ja klapisääre tihendid hammasrihm sai õieti peale,kuid auto ei käivitu,kui panen jagajale enamvähem sama asendi mis oli enne lahti võtmist siis läheb käima aga madalatel pööretel käia ei suuda,siis keeran jupp maad päripäeva ja on madalad pöörded olemas ning siis selles asendis enam käima ei lähe.Krt mis jombe on närvid katki juba.Küss veel kas diagnostika otsix vea välja?????Tänud ette!!88 2.0 DOCH
ints 626
 


PostitusPostitas Anonymous » 21 Juul 2005, 21:43

Eks pead rahulikult uuesti märgid paika panema ning jälgima, et ei väntvõllil ühe täispöördega ei eksiks. Nukkvõllide rihmaratastel võib ka muid märke olla, ega seal sa kuidagi ei eksinud. Jääb mulje nagu oleks paar hammast miskitpoole vale. Kui käima läheb siis sellises asendis kus silkud toetavad aga süüde on vale. Kui keerad siis keerad ideeliselt süüte õigemaks aga kahe nukiga võib juhtuda, et mingis silkus satuvad mõlemad klapid avanema, tühikäigul käib sest teised silkud toetavd aga käivitamisel ei taha käivituda, sest oluline lüli on puudu. See on vaid teooria, ära pea seda ainukeseks põhjuseks. Samas ma ei usu, et sa midagi muud seal ära rikkusid, seega ikka nurgas on viga. Ja veel, vaata et küünlajuhtmed oleks ikka õieti. 1-3-4-2 ja samuti ka jagaja kaanel.
Anonymous
 


PostitusPostitas ints 626 » 22 Juul 2005, 14:43

mis mõtled sellega et vänt exib ühe pöördega??rihm peax mudu raudselt õieti olema sai üle ka kontrolllitud ja paika pandud skeemi järgi mis üx mees teenindusest printis ja muide kui käima läheb siis üldse umbes 15 sekise käiamise peale.seda veel et sellel rattal mis jagajat liigutab on kontrollmärk peal mis peab kokku minema ühe vända pöördega ja nii ta oli ka.
Viimati muutis ints 626, 22 Juul 2005, 15:25, muudetud 1 kord kokku.
ints 626
 


PostitusPostitas 323IFF » 22 Juul 2005, 15:06

OSA mazdade nukkvõllide rihmarattaid võib oma-vahel SEGAMINI ajada
ja ratast ennastki mitmesse valesse asendisse panna.Kas said õigesti.
lambiga süüte ja pöörete kontrollimiseks maanda üksik roheline testpistik
(vas.amordi ja kojam.mootori läheduses).edu..
või mine kolmapäeval mazda-abist läbi,kui muidugi autoga sõita kannatab.
Vale süütega kipuvad tänapäevased autod üle kuumenema.
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas 323IFF » 22 Juul 2005, 15:07

vabandust su asukoht on ju kuskil saartel.
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas ints 626 » 22 Juul 2005, 15:10

rihmarattad peaks olema oigesti sest et nii nagu lahti võtsin nii sai ka kokku pandud.mis sellest testlambist peax siis välja lugema,sellist praktikat pole olnud.Aga nuh kui nädalavahetusex välja ei mõtle ex siis peab teenindusse sõitma.Kusjuures täna töölt tulles läks natuke liiga soojax küll mootor.
ints 626
 



Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist