Mazda 626 TD universaal

Kui on vaja abi millegi ostmisega siis siin saad abi küsida.

Mazda 626 TD universaal

PostitusPostitas laurikristjan » 06 Mai 2008, 19:28

hakkas siis silma selline masin
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
tahaks teada et palju need TD universaalid kütet võtavad.
ja kuidas vastu peavad
Kasutaja avatar
laurikristjan
 
Postitusi: 251
Liitunud: 30 Jaan 2006, 12:47
Asukoht: ida viru kauksi

PostitusPostitas stupe » 06 Mai 2008, 19:41

Sel konkreetsel masinal on küll parem tagauks värvitud.
Kasutaja avatar
stupe
 
Postitusi: 389
Liitunud: 23 Veebr 2008, 22:40
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas laurikristjan » 06 Mai 2008, 19:46

panin tähele jah, aga ma olen lihtsalt sellisest masinast huvitatud
Kasutaja avatar
laurikristjan
 
Postitusi: 251
Liitunud: 30 Jaan 2006, 12:47
Asukoht: ida viru kauksi

PostitusPostitas bmw » 06 Mai 2008, 21:52

käisin üht vaatamas mis oli gv ehk eelmine mudel moto oli kah 2,0 ja 74kw td
sel masinal oli turbolaager kutu ja tiivikut käisid vastu korpust tal see turbo rihmajamiga, uurisin siis seda asja ja öeldi et uus süsteem plekib 20-30tuhhi ja vahetuseks pakuvad vabalthinagava moto kolektorit, see moto mõnel masinal sõidab rahulikult poolmilli kilti maha teisel pidi vaevu 200tuhhi täis saama, konkreetsel masinal oli viga kuulda sellest et see töötas nagu dislamersu kõrin sees. mulle isiklikult see mazda td enam ei sümpatiseeri need vabalt hingavad dislad pidid etemad olema, aga noh sina ostad mitte mina, et hoolikalt vali sest möödapükse ei soovita kellegil saada :D
Ferrum Fabrica :D
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

PostitusPostitas Mario » 06 Mai 2008, 22:15

kütet võtab vähe..
tuttav käis tartust pärnu ja tagasi, kliima oli koguaeg taga ja alla 20liitri oli kütet kadund.

hooldama peab diislit veidi enam, kuna see masin on juba tundlik solkkütuse suhtes. :?

muidu enamvähem sama muretu nagu GE :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6043
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas laurikristjan » 06 Mai 2008, 22:20

no see 20-30 tuhhi hirmutas mind nyyd küll ära, aga eks selliseid ohte ole kõigi autodega. praegu on kaalul amzda 626 td ja mitsu galant td.
Kasutaja avatar
laurikristjan
 
Postitusi: 251
Liitunud: 30 Jaan 2006, 12:47
Asukoht: ida viru kauksi

PostitusPostitas risto_626 » 06 Mai 2008, 22:49

igat autot tuleb ju ostes kontrollida, et ämbrisse ei läheks...
aga kui tohib küsida: kas plaanid autovahetust? :roll: :)
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

PostitusPostitas Mario » 06 Mai 2008, 23:40

mitsu galant ei ole sugugi parem masin.. ja niipalju kui näind olen neid - turbod lekivad.. :D
tuttav ostis ja samal päeval müüs kohe edasi :D niiet kui üht valget luukpära Galanti näete müügis, siis jalutage minema :D

mina valiks Mazda TD julgelt.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6043
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas taav19 » 07 Mai 2008, 00:10

gv-ele pole tehtud 74kw dislat aint comprex 55kw
see ants kes 24-eas myys seda 74kw yritas lihtsalt kiiresti lahti saada
comrexi puhul ongi see et koguaeg on yks väike vilin järgi,saab ju genekalt käituse
mitust ei soovita yldse,see valge galant oli ikka mitu kuud myygis!
ja tunnen sellele kaasa kes ostis.
ei ole julgend ise osta ei yhtegi mitsut ega nissanit,miks:enamus kuuma saanud!
rohkem hoolt?nagu tavaline auto,vale arusaam,vahetad õlisi,filtreid ja vahepeal peab rohkem peenestama :D
karla auto kytuselisand on hea asi,aitab tunduvalt!
taav19
 


PostitusPostitas bmw » 07 Mai 2008, 18:04

sel aga oli passis 74kw ja masin oli gv aasta oli vist 95selles võin eksida, masinal olid kõik ketaspidurid lisasi suurt ei olnud, ei tea vaielda aga ma arvan et see moto oli juba gv peal kah olemas vb oli tõesti ainult 55kw pakuda sellel mudelile
Ferrum Fabrica :D
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

PostitusPostitas taav19 » 07 Mai 2008, 18:37

vb tõesti aga ise kohand pole yhtegi GV-ed milel 74kw moto
comprexit lihtne ära tunda,sellist turbsi teistel ei kohta :D
see et passis on selline teine kw-nr seda olen juba mitme auto puhul pannud tähele et tglt vale veids
taav19
 


PostitusPostitas layri » 07 Mai 2008, 18:59

bmw kirjutas:sel aga oli passis 74kw ja masin oli gv aasta oli vist 95selles võin eksida, masinal olid kõik ketaspidurid lisasi suurt ei olnud, ei tea vaielda aga ma arvan et see moto oli juba gv peal kah olemas vb oli tõesti ainult 55kw pakuda sellel mudelile


GV-le ei ole mingit "üle laetavat" diiselmootorit, peale selle 55kw Comprexi, mis oleks tehasest.
Kasutaja avatar
layri
 
Postitusi: 212
Liitunud: 20 Nov 2005, 17:14
Asukoht: Jõgeva<>Tartu 55587156 või 5524370

PostitusPostitas laurikristjan » 07 Mai 2008, 19:17

diisel universaalide valik on kuidagi väga kesine meie turul :( aga kuidas sellisel masinal kere vastu peab?
Kasutaja avatar
laurikristjan
 
Postitusi: 251
Liitunud: 30 Jaan 2006, 12:47
Asukoht: ida viru kauksi

PostitusPostitas Mario » 07 Mai 2008, 19:24

nagu iga teinegi Mazda :D
kui huvi suur on, siis võin sind kokku viia ühe tuttavaga, kes aktiivselt ei müü, aga hea hinnaga annaks ära :) ja masin on tõesti heas korras!
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6043
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas laurikristjan » 07 Mai 2008, 20:26

Mario kirjutas:nagu iga teinegi Mazda :D
kui huvi suur on, siis võin sind kokku viia ühe tuttavaga, kes aktiivselt ei müü, aga hea hinnaga annaks ära :) ja masin on tõesti heas korras!


tänan pakkumiast ,aga ma ise ka aktiivselt ei tegele ostmisega, vain ostueelse "turu-uuringuga".
Kasutaja avatar
laurikristjan
 
Postitusi: 251
Liitunud: 30 Jaan 2006, 12:47
Asukoht: ida viru kauksi

PostitusPostitas taav19 » 07 Mai 2008, 21:16

turg kesine,mõtle natuke miks see nii on
pigem ostan korras mazda kallimalt kui läbi sõelutud fordi
taav19
 


PostitusPostitas layri » 07 Mai 2008, 21:35

taav19 kirjutas:turg kesine,mõtle natuke miks see nii on
pigem ostan korras mazda kallimalt kui läbi sõelutud fordi


täpselt!
pigem osta vähe kallima aparaat, kui pärast taod odavamasse autosse tuhandeid ja tuhandeid sisse! :D
kindlustunne, et korralik, maksab kah midagi!

..ja Ford, okei.. ei ole auto:D
Kasutaja avatar
layri
 
Postitusi: 212
Liitunud: 20 Nov 2005, 17:14
Asukoht: Jõgeva<>Tartu 55587156 või 5524370

PostitusPostitas laurikristjan » 07 Mai 2008, 22:36

taav19 kirjutas:turg kesine,mõtle natuke miks see nii on
pigem ostan korras mazda kallimalt kui läbi sõelutud fordi


asi ei ole hinnas, vaata kui palju annad auto 24 otsingu tulemus universaal mazdasid TD mootoriga. oli vist viis :? aga fordist pole ma sõnagi rääkinud :) :shock: teooria on igaljuhul õige ja praktikas ka kinnitust leidnud :wink:
Kasutaja avatar
laurikristjan
 
Postitusi: 251
Liitunud: 30 Jaan 2006, 12:47
Asukoht: ida viru kauksi

PostitusPostitas taav19 » 07 Mai 2008, 23:24

see tglt ju hea just et yks kindel mootor on antud GF-il
kui sa kahtled mootori tõõkindluses ja pole pädev pumba ega turbo korrasolekus siis võta asjatundja kaasa(mine kasvõi autoga kohe diagnosti-diislitel kaa juu juba kohti piisavalt)
taav19
 


PostitusPostitas jarx » 08 Mai 2008, 10:56

Endal olemas ka t2pselt samasugune 626 TD universal kerega 99a.
Olen temaga juba mitu aastat s6itnud muretult. :wink:
Minekut mootoril on ja kütust võtab ka v2he.Soovita 8) n!
Mazda 323 forte 1.8 84 kw 1995a.
Mazda 626 2.0 tdi 74 kw 1999a.
mazda 323 neo 1.5 65 ke 1996a.(avariiline)
Kasutaja avatar
jarx
 
Postitusi: 39
Liitunud: 16 Jaan 2008, 19:09
Asukoht: saaremaa


Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist