Uus Mazda 6

Uus Mazda 6

PostitusPostitas EstMazda » 20 Mai 2008, 20:55

Tere!
Kuulaks meeleldi ka teiste arvamusi uue 6-e kohta.
Kuidas kvaliteet meeldib ja sõiduomadused jne.
Endale meelib väga see auto ja varsti saan ta ka kätte.
Foorumis väga vähe uusi 6-si,et sealt midagi välja lugeda. :roll:
EstMazda
 


PostitusPostitas allar21 » 20 Mai 2008, 22:29

Tere, võrreldes vanema kuuega on salong tunduvalt vaiksem ja heli natuke edasi arenenud. 6CD vahetajaga mp3 makk on veitsa uimane ja minu istumisasendi juures on näiteks keskkonsooli nupud natuke kaugel. Sõita muidu väga hea. Väga stabiilselt ja kindlalt seisab teel. Kaasa peaksid saama 16" valud, mis näevad ka täitsa kenad välja :) Rooliga on nii ,et maanteel sõites tundub rool suht raske ja on tunne nagu oleks autol kiirusetundlik rool, kuna kohapeal keerates on rool väga kerge. Andmetes sellest minu teada juttu pole. Kahepoolse kliimaga on selline tore asi ,et seda eriti nagu vaja ei lähe. Pigem oleks võinud mazda teha taga istujatele eraldi kliimatsooni. Paar toredat asja mis juurde on lisatud on näiteks vihmasensor, isetumenev tahavaatepeegel, elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid, hämaraks minnes lähevad armatuuris tuled ise põlema nii ,et midagi lülitada pole kusagilt vaja. Minule isiklikult meeldivad laes asetsevad kontrolltuled, mis näitavad kes on tagaistmel turvavööga kinnitatud. See jutt käib sedaani kohta. Ei tea kuidas universaalil müraga on? Auto ise muidu tumesinine ja salong hele riie, millega ka väga rahul. Küljekarpidest nii palju ,et kui auto saime, soovitas müüja küljekarbid ära kiletada, kuna kruusa-või lahtise pinnakattega teel pidi hakkama karpe "peksma". 2.0 108kw mootor ja 6-käiguline manuaalkast liigutavad teda päris nobesti edasi :) Väga kerge siduripedaali tõttu on hea ja mugav käike vahetada. Ütleks ,et vana kuue sidur oli tunduvalt raskem ja head ja sujuvat käiguvahetust oli ka raskem teha. Kui küsimusi tekib, siis olen nõus meeleldi vastama :)
Kasutaja avatar
allar21
 
Postitusi: 123
Liitunud: 06 Apr 2006, 18:20
Asukoht: Saaremaa

PostitusPostitas Mario » 20 Mai 2008, 23:04

ise käisin ka Mazdas..
sain siis katsuda uut Mazda5 2.0tomat, uus Mazda6 universaal 2.0tomat.. ning isiklikult meeldivad mõlemad masinad..
uue 6 suur edasiminek on parem isteasend, rool on tõepoolest kiirustundlik (BMW süsteem, aga BMW-l on veel üks konks juures - suurel kiirusel peab rohkem rooli keerama)..

isiklikult jättis uus 6 hea mulje. järgmine kuu lähen tellin endale ka ära ikka. :) aga kõik on veel lahtine - mada 5 võlus mind automaatkasti ja el.ustega.. lisaks korralik ale. :D

aga jah, mina sinu asemel ostaks sedaani, sest välismüra on vähem. Aga kuna mu tööiseloom on selline, et on vaja mahukamat masinat, siis universaal on minu valik. hoolduse hinnad on vana 6-ga võrdsed.. seega vahet pole, mida valid.. samas on saadaval ka veel vana 6, üliodavate hindadega.. aga too mind eriti ei huvitand..
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6049
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas EstMazda » 21 Mai 2008, 00:16

Auto juba tellitud. Sedaan ja manuaalkastiga. Bose sound on ka vist ikka üle keskmise? Müüja rääkis midagi, et sellele 6-le ei saa plekkvelgi panna(talveks)? :roll:
Kus seda kile panna saaks karpidele ja mis see hind tulla võib, suvel tahaks ikka rannas käia ja sinna läheb kruusatee(u. 25 km).
EstMazda
 


PostitusPostitas Mario » 21 Mai 2008, 00:25

hmm.. müüja võis pada ajada, et sa talt ikka talvekad ostaksid suuremõõdulised :D
minu teada sinna istub ikka 15" plekk ka alla aga ses suhtes et jah, juba baasvariant on valuveljega, et plekkvelje pead ise kuskilt soetama, tehas seda ei paku..

no kui auto käes, jaga muljeid :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6049
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas EstMazda » 21 Mai 2008, 00:36

Ma mõtlesin sama,et miks ei peaks saama plekke alla kruvida. Aga olks,eks küsin järgminekord sepalt üle.
Mul ta siis Elegance varustusega ja peaksid olema siis 17" veljed.
Eks ikka jagan muljeid. :)
Aga vahepeal oli mõte osta talveks mingid odavamad veljed( 2000.- tk umbes).
Originaalid ikka palju kallimad ju? :roll:
EstMazda
 


PostitusPostitas Mario » 21 Mai 2008, 11:57

6 kohta ei tea.. sõbrapoiss ostis esindusest oma 3-le talvevelje koos rehvidega.. kokku 25k :D
niiet jah..
valik on sinu :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6049
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas EstMazda » 21 Mai 2008, 12:06

Okei. :D
Aga tellisin autole ka porilapatsid, kas see seda karpide "peksmist" siis ära ei hoia? :roll:
EstMazda
 


PostitusPostitas Mario » 21 Mai 2008, 12:23

hmm.. usun, et see jääb ära küll.. samas niipalju kui vana & pealt mäletan, siis pigi lendab küll ikka üle.. aga vast kividega väga hull ei ole..
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6049
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas mosswe » 21 Mai 2008, 16:29

mul ka perekonnas uus mazda6, luukpära ja sport variant, ehk siis 2.5L, 18" veljed. Peaks mainima et istmik jääb päris valusaks peale pikemat sõitu, selle 18 tuumaga on päris jäik ikka, ok, tglt talvekummiga oli hullem ( 40 kõrgus ) suvekas on 45 ja sellega juba kannatab kärutada. Minek on mõnus, pööret kõvasti, muusika hea, kuigi juba plastid plärisevad nagu mu enda 2004 kuuel. Ilus on raibe rsk, sigailus, värv on tumelilla ja mugavusi on ka päris palju juurde tehtud - kurvituled, elektriliselt klapitavad peeglid, vihmasensor. Jaa no need xenon kaugtuled, mulle pimedale superhea sõita nendega.
mosswe
 


PostitusPostitas EstMazda » 22 Mai 2008, 12:54

Ma usun,et see kile teema jääb ära.
Või on tõesti asi nii hull,et seda vaja. :roll:
EstMazda
 


PostitusPostitas mosswe » 22 Mai 2008, 16:06

mootor on lihtsalt külm, ära muretse.
mosswe
 


Re: mure

PostitusPostitas Mario » 22 Mai 2008, 16:25

Felipe kirjutas:mul ka uus 6 ja õige vähe sõitnud. mure siis selline, et hommikul külmalt käivitades viskab pöörded umbes 1500-2000 peale ja jäävad nii kõrgele päris kauaks. noh, minuti kindlasti, aga vbl väntaks kauemgi - vaja ju ära sõita, ei saa aega võtta :)
hiljem, s.t. päeva peale uuesti käivitades seda ei juhtu, jäävad ilusti 500 ringi. andke teada, mida ma valesti teen või milles viga.

kunagi ära alusta sõitu külma mootoriga. eriti kui sul on veel nii uus auto..
tartu mazda müügimees ütles, et vähemalt minut-kaks peaks laskma käia..
talvel võib sõitu alustada alles siis kui tuleb juba puhurist sooja...

vot. :) see, et pöörded kõrgel on, on igal autol, mitte ainult Mazda.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6049
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: mure

PostitusPostitas EstMazda » 22 Mai 2008, 16:55

Mario kirjutas:
Felipe kirjutas:mul ka uus 6 ja õige vähe sõitnud. mure siis selline, et hommikul külmalt käivitades viskab pöörded umbes 1500-2000 peale ja jäävad nii kõrgele päris kauaks. noh, minuti kindlasti, aga vbl väntaks kauemgi - vaja ju ära sõita, ei saa aega võtta :)
hiljem, s.t. päeva peale uuesti käivitades seda ei juhtu, jäävad ilusti 500 ringi. andke teada, mida ma valesti teen või milles viga.

kunagi ära alusta sõitu külma mootoriga. eriti kui sul on veel nii uus auto..
tartu mazda müügimees ütles, et vähemalt minut-kaks peaks laskma käia..
talvel võib sõitu alustada alles siis kui tuleb juba puhurist sooja...

vot. :) see, et pöörded kõrgel on, on igal autol, mitte ainult Mazda.


Jah, mootor peab siiski soojaks käima.
Mehed lähevad niikuinii varem autosse, naine tuleb ju hiljem üldjuhul ja siis on juba mootor soe. :lol:
EstMazda
 


PostitusPostitas mosswe » 23 Mai 2008, 11:08

isegi kui pead hakkama külma mootoriga sõitma siis kindlasti ära pööret anna, kulge rahulikult. Kui tempi seier üle alumise piiri siis võid juba normaalselt sõitma hakata. sõitsin kunagi mingi 5 bemmiga, 2000 a ja panin käima ja kohe laks 200 kella peale ja pärast järgmised 20 kmi mis sõitsin, mootor ei läinudki soojaks :S Tõmbas ikka junni jahedaks küll :P Õnneks praegult auto mootor täiesti korras ja midagi ei juhtunud
mosswe
 


PostitusPostitas EstMazda » 23 Mai 2008, 12:18

A ja siis siuke küsimus,et lasin autole ka selle mazda signa peale panna,aga kas sellega kaasneb ka siuke luksus,et signa peale panekul ka aknad kinni jooksevad? Ei usu hästi,aga äkki siiiski? :D
EstMazda
 


PostitusPostitas roossaar » 23 Mai 2008, 13:20

no mul eelmine mudel ja sellel kyll jooksevad kui nupp all hoida. ja signa maha võtmisel nupp all hoides jooksevad lahti kah kõik neli. mida kauem all hoiad seda allapoole tulevad.
Aina paremaks läheb...
roossaar
 
Postitusi: 997
Liitunud: 17 Mär 2007, 13:51
Asukoht: Tallinn/Viimsi

PostitusPostitas EstMazda » 23 Mai 2008, 13:38

Okei, siis ma usun,et uuemal ka ikka ja see aint hea uudis. :P
EstMazda
 


PostitusPostitas viper85 » 23 Mai 2008, 14:35

Lugesin ühest autoraamatust hiljuti, et ükskõik, mis ilmaga, ei lasta mootoril soojaks käia vaid sõitu tuleb alustada koheselt. Mootor soojeneb sõites kiiremini.
Ise lasen alati enne sõitu mootoril 1-2 min käia, see on siis kompromiss :)
Ega liiga järsud temperatuuri muutused ka head ei tee, näiteks talvel hakata kohe sõitma.
viper85
 
Postitusi: 180
Liitunud: 18 Veebr 2007, 18:21
Asukoht: Viljandimaa

PostitusPostitas HaHoHe » 23 Mai 2008, 23:34

viper85 kirjutas:Lugesin ühest autoraamatust hiljuti, et ükskõik, mis ilmaga, ei lasta mootoril soojaks käia vaid sõitu tuleb alustada koheselt. Mootor soojeneb sõites kiiremini.


No mootor läheb siis ka väga kiiresti soojaks kui -30 juures käima paned ja siis kohe pöördeid paar minutit piirajas hoiad :P Lihtsalt mootorile on "veidi" kasulikum kui ta ise tühikäigul soojeneda saab.
Kasutaja avatar
HaHoHe
 
Postitusi: 147
Liitunud: 28 Mär 2007, 10:53
Asukoht: Harjumaa

1998 Mazda 626

PostitusPostitas tomkulibin » 24 Mai 2008, 06:56

viper85 kirjutas:Lugesin ühest autoraamatust ...

Vahepeal reklaamiti miskit lisandit õlile, peale mille kasutamist võis ka ilma karteri põhjata sõita :D
Katsetati läbisõiduga 110 km.
Miskid kodanikud seltsimehed tegid triki järgi ilma lisandit ksutamata- mootor suutis vast pidada 100km :D
Vaadake kui palju igasuguseid ime asju on olemas(eriti head asjad on "ostumõnu" ja muudes sarmastes infoallikates.
Kas ka tehase esindaja soovitab ilma soendamata sõitu alustada, või ainult müügimees(ja sedagi julgeb ilmselt teha vaid suulise soovitusena)?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas pokenaut » 24 Mai 2008, 10:17

kulibin kirjutas:
viper85 kirjutas:Lugesin ühest autoraamatust ...
Kas ka tehase esindaja soovitab ilma soendamata sõitu alustada, või ainult müügimees(ja sedagi julgeb ilmselt teha vaid suulise soovitusena)?

Ma ei viitsi minna autosse user manuali minna tooma, aga seal on ka kirjas, et kohapeal soendada ei ole mõtet vaid kohe sõitma, aga VAIKSELT, mitte kohe täiega paugutama. Mina sõitsin talvel ka nii, et kui temp-i seier enamvähem keskel oli siis hakkasin vajutama. Mootor töötab siiani ja ei ole mingit probleemi olnud. Minu teada sõidab ka Premacy veel nii ringi, et mootorit ei ole vaja olnud remontida.

Terv,
Pokemon
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas viper85 » 24 Mai 2008, 11:14

Arvan ka, et see on nagu see eluaegse käigukastiõli jutt :lol:
Pooldan tühikäigul mõni minut soojendamist.
viper85
 
Postitusi: 180
Liitunud: 18 Veebr 2007, 18:21
Asukoht: Viljandimaa

PostitusPostitas nikolaik » 24 Mai 2008, 18:34

roossaar kirjutas:no mul eelmine mudel ja sellel kyll jooksevad kui nupp all hoida. ja signa maha võtmisel nupp all hoides jooksevad lahti kah kõik neli. mida kauem all hoiad seda allapoole tulevad.

Hm... ja minul ei jookse aknad kinni, kui sulgemisnuoppu all hoida. Kas seal on äkki mingi nõks?
nikolaik
 
Postitusi: 13
Liitunud: 29 Apr 2008, 09:37
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas nikolaik » 24 Mai 2008, 18:40

Ja veel üks küsimus, kas keegi on mõelnud tagavararatta peale? Kuidagi ohtlik ainult remondikomplektiga sõita.
nikolaik
 
Postitusi: 13
Liitunud: 29 Apr 2008, 09:37
Asukoht: Tallinn

Järgmine

Mine Mazda 6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist