Mazda 323 1990a max666

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

PostitusPostitas hullkonn » 22 Mai 2008, 00:28

Jutt on paljutõotav!!! aga pane pilte sellest missugune originaalis kahh on mazda.
Tasa sõuad jääd teistele jalgu!!!
Tafka:53038827[color=#0040BF][/color]
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

PostitusPostitas IvarR » 22 Mai 2008, 01:11

Mismoodi sa selle 2.0v6 sinna peale tõstad?
Kinnitused aju jne kõik?

Tean vähemalt 5te tekkivat probleemi mille lahendamine võtab aega metsikult või siis väga paksu rahakotti.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Kustav » 22 Mai 2008, 02:04

Loodan siiralt et see ei ole mingi kõvatamis teema..
Kas midagi on juba olemas.. mootor vms.. kui suur on su projekti eelarve jne..
Kasutaja avatar
Kustav
 
Postitusi: 34
Liitunud: 13 Mai 2008, 14:56
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas IvarR » 22 Mai 2008, 10:12

Kustav kirjutas:Loodan siiralt et see ei ole mingi kõvatamis teema..


No kui autoomanik selle teoks teeb ja juuli alguseks on valmis ning kõik korralikult tehtud siis müts maha.
Ütlen kohe ära et kahe kuuga teha valmis:
1) Custom mootoripadjad
2) OBD2 mootori istutamine OBD1 autole (isiklikult ootan huviga kui peaga seina vastu hakkad jooksma kuna juhtmestikud jne kõik on hoopis teised
3) Kogu auto juhtmestiku istutamine doonorilt
4) Custom esisild
5) Piisavalt väikse kuid korraliku pidurivõimendi otsimine
6) Tagasild (ei saa ka jätta vana kuna ees rööbe suureneb)
7) Custom vedrustus nii et säiliks juhitavus
8 ) Suuremad pidurid kuna esiotsa mass suureneb pea 2x
9) Custom LSD uksed
10) Koopad laiemaks
11) Täielik värvimine
12) Spoilaring
13) Lisa jahutusradikas olgugi et 1 vaevalt ära mahub selle mootoriga :D
14) Kapott

Kergelt uskumatu 2 kuu kohta. Samas kui kvaliteet pole tähtis ja sõiduomadused jne siis isegi võimalik.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas e2200 » 22 Mai 2008, 10:24

Ühesõnaga-ootame huviga 8) :wink:
Põhiline on, et auto teeäärde ei jätaks, kõik muu on suhteline...
Kasutaja avatar
e2200
 
Postitusi: 107
Liitunud: 27 Nov 2007, 21:39
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas Snowdog » 25 Mai 2008, 23:32

p2ris keeruline projekt...
olen n2inud kuidas V6 2.0 pandud mazda familiale.
Ei m2leta kas 323 familia esimese generatsiooni esisild oli sama nagu teise generatsiooni oma. Kui on, siis t2itsa v6imalik. vahetada koos esi sillaga nii, nagu sellel familial:http://www.cardomain.com/ride/3071882

muud midagi, kui j6udu ja j2ksu
Kasutaja avatar
Snowdog
 
Postitusi: 124
Liitunud: 06 Apr 2005, 11:55
Asukoht: Finland/Estonia

1995 Mazda 323/Familia

PostitusPostitas IvarR » 26 Mai 2008, 01:33

Snowdog kirjutas:p2ris keeruline projekt...
olen n2inud kuidas V6 2.0 pandud mazda familiale.
Ei m2leta kas 323 familia esimese generatsiooni esisild oli sama nagu teise generatsiooni oma. Kui on, siis t2itsa v6imalik. vahetada koos esi sillaga nii, nagu sellel familial:http://www.cardomain.com/ride/3071882

muud midagi, kui j6udu ja j2ksu


Nope pole sama
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn


Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist