MAZDA 2´l kiirendus kadunud

MAZDA 2´l kiirendus kadunud

PostitusPostitas pete002 » 24 Mai 2008, 12:14

Lugu selles, et mingil hetkel hakkas kiirendus sõidu ajal ära kaduma mingitel aegadel, kuid nüüd juba pea kuu aega üldse kadunud. Autot käivitades justkuis kõik ok, kuid mingil hetkel kadunud, kuid iseenesest sõita saab.
Kas sellegil varem ka sellist asja toimunud ning milles asi võiks olla!?
PS. arvutit taha ei saa panna, kuna see ei saa ühendust ja pole ka ime, sest see vaeseke on "leeduautotehasetoodang" :oops: :(
pete002
 


PostitusPostitas Ardo » 24 Mai 2008, 12:53

Filtrid puhtad?
Ardo
 
Postitusi: 291
Liitunud: 19 Jaan 2007, 23:38
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi

PostitusPostitas pokenaut » 24 Mai 2008, 13:05

Kahte uut teemat pole mõtet teha. Lisaks filtritele kontrolli üle ka õhulugeja. Üle võid ka kontrollida kõik lõdvikud, et kuskilt lisaõhku ei saa. Küünlad, küünlajuhtmed?

Terv,
Pokemon
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas pete002 » 24 Mai 2008, 13:11

Küll kütusefiltrit pole veel vahetanud ja lõdvikud kõik ok, aga avaldatud arvamust et elektroone gaasipedaal võib kah põhjustada sellist jama!?
Kas kütusefiltri vahetamisega saab ise ka hakkama või siiski spetsalisti poole vaja põõrduda?
pete002
 


PostitusPostitas pete002 » 24 Mai 2008, 13:11

Ja mis ning kus selle õhulugeja leiab!?
pete002
 


PostitusPostitas pete002 » 24 Mai 2008, 13:16

PS. armatuuris km-lugeja kohal ka kiri EAC v ERC vilkumas
pete002
 


PostitusPostitas pokenaut » 24 Mai 2008, 13:23

pete002 kirjutas:Ja mis ning kus selle õhulugeja leiab!?

Peaks olema kohe peale õhufiltrit.
Kütusefiltri vahetamisega peaks igaüks hakkama saama, kes selle üles leiab ja natuke tehnikast midagi jagab.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas tomkulibin » 05 Juun 2008, 06:54

kas oled veast lahti saanud?
Mis veaks oli?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas pete002 » 05 Juun 2008, 09:03

Ei ole veel saanud!
Siin on arvatud et ehk on viga el.gaasis, kuid seegi pole päris kindel ning ei kipu seda kohe esimese hooga ka tellima, kuna asi maksab madzdas 3300 ja foedis 2200 :cry:
Filtrid sai vahetatud ja selles viga polnud, samuti see õhuklapp peaks olema ok.
Hetkel püüan linna peal ehk kedagi püüda, kellelt saaks korraks pedaali maha keerata ja kontrollida kas selles siiski on viga või mitte!
Kuid kas on ehk häid nõuandeid!
pete002
 


PostitusPostitas tomkulibin » 18 Juun 2008, 06:57

Tekkis küss, et kas pole tulnud küünalde vahetuse aeg? Ja ehk ka Kõrgepinge juhtmed tahavad vahetust?
Selle isendiga kogemusi naa vähe, et oska õieti aidatagi.
Samas, ehk proovid abi leida kose "Mazdaabist", ehk leiavad seal Su putuka vea üles.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas pete002 » 18 Juun 2008, 10:16

Mazdaabis sai käidud, kus väideti et el. gaasipedaal vajab vahetamist ning siis saigi hindasid uuritud pedaalil, aga otsustasin siiski pedaali soetada romulast 1,4 diisel fordi oma, sest sellel ju pooled jupid fordilt.
Kuid kui proovisin seda-ei olnud mingeid muutusi.
Peale seda võtsingi tee juba Inchcape Motors´isse ning seal otsustati, et viga hoopis pihustites, kus väidetavalt neljast kolm ei tööta õieti!
No ma küll pole ise teabmisasjapulk selles vallas, aga kui neljast üks toimetab, siis ei peaks automootor nagu praktiliselt üldse töötama!
Kordan üle, et hommikutti autot käivitades kõik toimib, kuid mingil hetkel kukub nõ ära ehk siis lõppkiirendust enam ei ole ja seda terve päev, ka siis jätkuvalt kui auto paar tundi isegi seisnud ning armatuuriski plinkimas kiri "EAC või ERC".
Ise ma asjatundmatult eeldan et tegu peaks siiski mingi temperatuuri muutumisega olema.
Hetkeks juba kulud kasvanud viie tuhandeni, kuid ikkagi vaatamatta sellele ma lõhkise küna ees! :cry:
pete002
 


PostitusPostitas tomkulibin » 18 Juun 2008, 18:07

Kas Sul miskit manuaali on, kus oleks miskit seletatud nende müstiliste lühendite kohta "EAC või ERC"?
Tuleb meelde Nissani tööauto pidamisest, kus üritati ka väänata 30 000.- arve kaela, et saaks adekvaatset diagnostikat teha. Viga oli sarnane Sinu isendiga, erinavusega, et jõud oli nii otsas, et üle 80km/h ei suutnud arendada. Käärisin käised üles, kapoti ka ja mõningase urgitsemise peale tuvastasin, et õhulugejas oli vähe tolmu kogunenud selle lugemise elemendi peale. Peale puhastamist kadus nii diagnostika vajadus, kui ka 30 000.- arvega remondi järgi(nukkvõllid, nookurid, klapisääretihendid....).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas cabernet1 » 19 Sept 2008, 08:31

Tervist.
Kui sa siiani pole oma murele lahendust leidnud, siis äkki nagu klubin ütles on tegu õhulugejaga.
Toon näite oma endisest nissanist, kus külma mootoriga sõitis masin nagu kulda, kuid niipea, kui temperatuur normi tõusis, hakkas masin bensuhaisu tagant välja ajama ning pöördeid üle 2400 ei lasknud.
Nissani esindus ütles, et 99,9 % süüdi aju, mis tuleb tellida 88 aasta sunnyle jaapanist ning maksab ca 12 000 eeku.
Enivei Tartus aga autokirurgia poisid andsid veaks LAMDA anduri ning vahetasid selle 3000 eeguga ära.
Tulemuseks siiani liikuv auto :wink:
Kui sa probleemile lahendust pole leidnud, pöördu Tartu autokirurgiasse, kus ei ole suuri diagnostikapulte vaid 1 valges kitlis mees tavalise testriga.
Usu mind - ta on targem kui masinad :P
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi


Mine 121/2

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist