Probleem mootoriga 1989 2.0 66kW

Probleem mootoriga 1989 2.0 66kW

PostitusPostitas vzk » 04 Aug 2005, 18:09

Viimasel ajal nagu tõmbleb ühtlase sõidu ajal, küünald uued, kütuse filter ka. Sai ka teisi küünlajuhtmeid proovitud. Ei tea kas mõni pihusti umbes? Kuidas kontrollida? Ja kuidas neid mootori aju salvestatud vigu dioodiga vaadata sai?
vzk
 


626,2.0 66kw

PostitusPostitas Anonymous » 19 Okt 2005, 12:15

Mul oli sama mootoriga 626,89.a. ja oli sama mure,vahetasin küünlad, juhtmed,kütusefiltri,regullisin kla´ppe ja ei läinud paremaks,ma arvan et asi on pihustites,nii vähemalt öeldi ka mulle.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 19 Okt 2005, 12:18

http://www.carrating.org/car.php?7339
müüdud see auto juba!!!
Anonymous
 


PostitusPostitas vzk » 20 Okt 2005, 10:30

Mul siiani see jama sai teist bena pumpa proovitud ja tundub, et kütte rõhuregulaator paneb näkku äkki? Sai vähe õhulugejat näpitud ning mootori sain ühtlaselt käima, aga nii see asi olema ei pea, nii et eks näeb, kui vea leian annan märku.
Selline asi ka, et kas teistel 2.0 66kW omanikel hakkab ka tõmme kaduma kui pööre üle 5000?
vzk
 


PostitusPostitas tomkulibin » 30 Okt 2005, 01:50

Mõõda surved silindrites ära. Ebaühtlane kulumine -erinevad surved -tõmblemine. Aga millal viimati klappe reguleerit?Omal ajal sai tutika Ladaga tegeldud, klappe reguleerisin mikromeetriga mõõtes ja 0,08mm erinevust pani mootori tühikäigul tõmblema.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 30 Okt 2005, 09:37

Seal hüdrotõukurid :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas vzk » 30 Okt 2005, 12:16

Tekkis vahepeal järgmine küsimus. Parema lanseka (kõrvalistuja poolse) juures on üks suur must silindriline kopsik. Selle alt tuleb üksik jämedam voolik. Vot see voolik on minu masinal teisest otsast täiesti lahti ja ei paista ka kohta kuhu ta kinnituda võiks. Kas teistel sama mootoriga isentel on asi samamoodi?
vzk
 


PostitusPostitas Anonymous » 30 Okt 2005, 22:04

Ehk vöimalik asjast pilt teha :roll:
Anonymous
 


PostitusPostitas vzk » 01 Nov 2005, 21:58

Vot pilti kahjuks ei ole hetkel võimalik teha. Aga 8v mootoril pole eriti võimalik sellest asjast mööda vaadata :). Niipalju ka et sellesse asja läheb pealt neli või viis vakumvoolikut ja alt tuleb siis see üks teistest jämedam voolik.
vzk
 


PostitusPostitas Anonymous » 02 Nov 2005, 07:09

Kas see mis asub amordikoopa juures :roll:
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 02 Nov 2005, 08:36

Kui see on see mis mina arvan, siis on tegemist söefiltriga mis pensupaagi tuulutusega ja vaakum voolikutega seotud. Alumine voolik läheb tal kas lihtsalt põhja alla või silla tala õõnsusesse.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas vzk » 02 Nov 2005, 18:45

Ahaa et kui see asi on kuidagi kinni siis tekib paaki vaakum?
vzk
 


PostitusPostitas tomkulibin » 02 Nov 2005, 19:24

Sul seal kapoti all mitu sihukest asja, mis töötavad hõrenduse peal..Kaasaarvatud pensupaagi tuulutus-rõhu tasandi. Nende vidinate(solenoidide) teised otsad lähevad läbi selle musta purgi (aktiivsöefiltri) atmosfääri ehk silla tala tühimikku. Ilmselt hakkad segama nende abiseadmete tööd kui sulged alumise toru. Nii arvan mina.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas tomkulibin » 02 Nov 2005, 22:27

To mzda GTI le: Kas ikka on hüdrotõukurid ,minu teada on selle ajastu 2.0 mootorid osad regullitavad ja osad hüdrod. 66 kW oli ainult reguleeritavadklapid (8 klapiline), hüdro klapid olid 12klapilistel mootoritel.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 03 Nov 2005, 08:16

Srry :oops: Ei lugenud korralikult :roll:
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 03 Nov 2005, 08:25

Ära nüüd kohe südamesse ka võta,arvasin et kas tunned äkki antud isendit lähemalt. Siin ilmas juhtub igasugusei imesju. Võb juhtuda ka mõni eriline eksemplar.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 03 Nov 2005, 16:56

OT:Eks see FE3N on ikke rohkem selge kui ülejäänud, sest endal selline kone kapoti all 8)
Viimati muutis Anonymous, 03 Nov 2005, 18:07, muudetud 1 kord kokku.
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 03 Nov 2005, 17:23

FE3N on hea, aga kuis oleks FE3T?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas vzk » 03 Nov 2005, 19:40

Kle neid FE3T vist on mõni tehtud tõesti va. muidugi DIY mehed. Isegi mõelnud sellele 8) , aga ei taha ratsida väga, oleks rihma pealt jooksev doonor olemas siis mõtleks juba.
vzk
 


PostitusPostitas Anonymous » 03 Nov 2005, 19:45

kulibin kirjutas:FE3N on hea, aga kuis oleks FE3T?

Pole sellisest isendist kuulnud :?
Anonymous
 


PostitusPostitas ints 626 » 03 Nov 2005, 20:35

selle all vist siis mõeldud seda turbo varjanti.
ints 626
 


PostitusPostitas tomkulibin » 03 Nov 2005, 21:11

Jah ,turbo variant.Neid olla ehitatud tükki 28(raffas rääkis ,kindel ei ole et kas ikka on nii vähe).Need olla katse partii miski võistluse jaoks.
Lähen otsin enda skleroosile kindlamat kinnitust.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas tomkulibin » 03 Nov 2005, 22:53

Poisid, kas me mitte põhiteemest kaugele pole läinud?
Leitud mingi vihje:
HISTORY OF THE FE3 MOTOR



The FE3 motor part# FE3N was in the following cars: 87-92 626 Capella FWD &AWD, 626 Capella Coupe (MX-6), 626 Capella Wagon FWD & AWD,and a very limited edition 626 Capella AWD Turbo, and the Ford Telstar. They never used this engine in the Probes.

The engine design is based on the F series block, but a very similiar design of the B series engines, like the Mazda 323 GTX/GTR motor, the 90-94 Mazda Protege LX dual cam motor.

The FE3 motor is a 2.0 liter 1998cc 121.9cu.in DOHC 16-valve engine. The engine came mostly normally aspirated, but turbocharge briefly for a Rally team. The FE3 came with a lofty 170hp@6000 rpm and 160ft/lbs of torque @4500rpm, and turbocharge came with a beefy 260hp and 283ft/lbs of torque with 13.5 psi stock. The normally aspirated engine came with 9.5:1 compression, and the limited turbocharge one came 8.8:1. Both engines had the same bore and stroke. The bore is the same as the F2/F2T motor, which is 86mm, 3.39cu in. The stroke is also 86mm, 3.39cu in, as the F2/F2T is 94mm, 3.70cu in.
Pikemalt siis: http://members.aol.com/solomiata/FE3info.html
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 03 Nov 2005, 23:44

Selle jutu järgi seal lehel kipun seda mootorite arvu uskuma 8) Ja seal ju moto juba ilma turbota vöimsam :? Aga vöiks kätte saada küll sellise jubina, kruviks kõhklemata pääle :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas choise » 03 Nov 2005, 23:59

MazdaGTI kirjutas:Selle jutu järgi seal lehel kipun seda mootorite arvu uskuma 8) Ja seal ju moto juba ilma turbota vöimsam :? Aga vöiks kätte saada küll sellise jubina, kruviks kõhklemata pääle :wink:

äkki mõtlexid enne selle peale et panex oma masina lõpex liikuma? :D
choise
 


Järgmine

Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron