http://www.bestpartstore.co.uk/mazda-62 ... 8976/10474Mario kirjutas: ...ootan juba plokikaane tihendit ilmatu aeg... tõesti siis selline defitsiit, et isegi Soome Koivunen käpad üles tõstab?...
kanemgi kirjutas:Kahtlen, et Mariol jätkub kannatust hoida mazdat nii u. 15-20a ja stockina kh pealekauba
martin kirjutas:Njaa, üllatavalt kauaks oled ikka selle auto peale pidama jäänud.
Aga nahka ära küll praegu taha, enne vaja kere korda saada sellel autol
Mario kirjutas:lõpuks ometi saan öelda aitähh leviathanile. panin ka oma masinale LED päevatuled. kuna neid võib panna ka otse toitelt, siis ma tegin siiski kahe releega, sest praegu on LED, aga kui tahan udukad peale panna uuesti, siis ma saan mõne dioodi lisamisega ära kasutada ka need päevatuledena. Üks relee on siis tuledele toiteks, selle jätsin lisatuledest. Teise, 5 klemmiga relee, panin tuppa tulede ploki juurde, kus ma automaatika juhtme läbi lõikasin ning sealt tuleb nüüd normally open klemmist süüteluku toide kapoti alla relee juhtimisse ning normally closed klemm jäi vabaks, aga mähist juhib tulede lülitist tulev vool, mis siis relee kokku tõmbab ja NO klemmile mineva voolu katkestab. veidi otsimist ja surkimist ja sai päris inimlikult see asi sinna ära paigutatud. Kaitsmed panin ka igaks petteks ja nüüd on vähemalt süütelukk kaitstud, kui miski pekki läheb.
Mario kirjutas:siiamaani kalland ja talland..
sai siin ükspäev 2007.a Avensisel terve tagasilla puksid välja vahetatud ja selleks tuli sild kerest eemaldada.. vaatasin, et põhja alt on täpselt sama mäda see Avensis, nagu minu omagi - jalavannide ääred kohe kohe läbimas, küljekarbid seestpoolt roostes, tagasillas ükski polt ei avanenud, piduritorud mädad (minu omal on endiselt torud nagu uued), ütleks, et see Avensis on palju hullem käkk.. ainuke lohutus oli, et silda reguleerida on palju lihtsam....ja puksivahetus käis naksti.. pulgad pihku ja istusin pressi ääres pool tundi..
niiet seltsimees Pulku, hakka oma Toyeril silma peal hoidma.
Mario kirjutas:õlikulu umbes sama hea küll, rohkem nali, aga u. 0.5L / 100km läheb küll. MÕni nädal saab normaalselt hakkama, ei suitse, ei midagi, siis mõni nädal jälle tossutab... Peab õli ka muidugi vahetama, üle 6000km juba sõitnud ka selle õliga.
Mario kirjutas:Topeltpost, aga sain ühe juhuslikult ühe kunagise Vilojeti töötajaga kokku, kes andis head nõu, mida esindus tegi omal ajal, et Mazda mootorid enam ei suitseks.
Kui see asi toimib nii nagu ta peaks, siis saame ehk siin mõne massilise regenereerimise teha. See viga on teada juba Mazdale ja algabki u. 190-200 000km juurest. Ja siis tehakse tsikibriki, aga kõigest lähemalt hiljem.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist